Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Motorhőfok jeladót kapott, nem üa. szintjeladót :lol: :D Hazafele mar bevillant... Az utobbi 3 tankolas ota irom a megtett vs megteheto (bc alapjan ) kilometereket. pl 0 - 696 574 - 71 88km-re indultam a cegtol, a haz elott 71 volt... Pedig jottem 35Km-t!!! o.O Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Hazafele mar bevillant... Az utobbi 3 tankolas ota irom a megtett vs megteheto (bc alapjan ) kilometereket. pl 0 - 696 574 - 71 88km-re indultam a cegtol, a haz elott 71 volt... Pedig jottem 35Km-t!!! o.O Mér'? Olyanod még nem vót, hogy elindútál 88 km megtehetővel és ment közben növekedett a szám 89 - 90 - 91 - 92 stb kmre? Nekem gyakran van ilyen. Aztán jön egy domb, aztán fél kilométeren belül visszaesik a km 84-re... Mindez csak kb. tájékoztató érték, ha a terepviszonyok, vagy a vezetési stílusod nem változik az előző 5 - 10 km-hez képest. Azért mégis nagyon jó jelzés amikor már fogytán van a benya. Nekem megbízhatóan működik. Ha elgurulok addig, hogy a megtehető 35 - 40 km legyen, akkor tudok bele tankolni ~47 litert. (50-es a tankom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Mér'? Olyanod még nem vót, hogy elindútál 88 km megtehetővel és ment közben növekedett a szám 89 - 90 - 91 - 92 stb kmre? Nekem gyakran van ilyen. Aztán jön egy domb, aztán fél kilométeren belül visszaesik a km 84-re... Mindez csak kb. tájékoztató érték, ha a terepviszonyok, vagy a vezetési stílusod nem változik az előző 5 - 10 km-hez képest. Azért mégis nagyon jó jelzés amikor már fogytán van a benya. Nekem megbízhatóan működik. Ha elgurulok addig, hogy a megtehető 35 - 40 km legyen, akkor tudok bele tankolni ~47 litert. (50-es a tankom) Volt ilyen persze... meg olyan is volt kiirt a 0-t es meg mentem vele 20km-t (5liter benya a csomiba, jatszottam ) es volt olyan is, hogy 20km-nek leallt az auto... Azert vagyok amugy meglepodve, mert az utolso 2 tankolasom 544, 560 nal volt. Most meg a 570en tul vagyok. Es ugy nezd, hogy szegenyseg jelzo utan mindig mentem meg egy 50km-t... De holnap bemasolom az ertekeket, vagy itthon rol, vagy bentrol. Es fogyit is mondok, mert tankolni kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 ismet egy 7.6-os fogyi... 627km/48.25L Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 nekem 6.8l/100km lett az idei első fogyasztásom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Nekem az idei első: 716km - 44.25L -> 6.18L/100 km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 ismet egy 7.6-os fogyi... 627km/48.25L Az kb olyan mint az enyém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 A héten összeszámolták a tavalyi éves fogyinkat a MOL-os adatok alapján. A kilométert majd megnézem (cirka 50EKm), de a fogyira emléxem, mert én nyertem a céges autók között. :D 4,87 volt az éves átlagfogyim, amiben nem kevés autópálya van és nyáron végig klímázva, óra szerint 140 (ez kb 132 a valóságban), közúton óra szerint 100 (kb 93). Az autón semmit nem kellett cserélni mióta nálam van, csakis olaj és szűrők fogytak. Punto classic II 1.3multijet (emelt turónyomással) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Punto classic II 1.3multijet (emelt turónyomással) :) És élmény felszereltségű kormányszervóval xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 És élmény felszereltségű kormányszervóval xD :D Ne is mond! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi111 Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Hello! Aug-ban vettem az Astrát, 1.4-es hengerenkénti injektoros. Pesten használom nagyrészt, napi 35-40km-t és kb 2-3 hetente járok haza vidékre, az oda-vissza 300km. Így a fogyasztásom kijött nyáron 5,8-6l/100km-re, most télen 6,2-6,4l-re. Nemsokára gyertyasor csere, kíváncsi vagyok hátha javít még vmit, bár ez is nagyon baráti :) ( nem emiatt cserélem a gyertyákat :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Hello! Aug-ban vettem az Astrát, 1.4-es hengerenkénti injektoros. Pesten használom nagyrészt, napi 35-40km-t és kb 2-3 hetente járok haza vidékre, az oda-vissza 300km. Így a fogyasztásom kijött nyáron 5,8-6l/100km-re, most télen 6,2-6,4l-re. Nemsokára gyertyasor csere, kíváncsi vagyok hátha javít még vmit, bár ez is nagyon baráti :) ( nem emiatt cserélem a gyertyákat :) ) Jelentősen nem fog változni, én se vettem észre változást, mikor kicseréltem a 92 ezer kilométeres gyári GM gyertyákat új NGK-ra. :D Egy lambdaszonda csere újra az már inkább változtat a fogyasztáson. Persze nem egy univerzális párezer forintossal. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ádám F 1.6 16V Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Sziasztok ! Sajnos a nagy problémám van. 96-os sedan 1.6 16V motoros astram van gyári tudom,hogy 100eKm-rel. Az autót 1 hónapja vettem át női tulajtól,aki csak városban használta,és így evett neki 7-9l között. Én folyamatosan autópályán használom Szeged-Kecskemét között. A régi 5-ös főúton 7L lett a vegyes fogyasztása. A tegnapi csak autópályás fogyasztás 7.1L 110km/h sebességnél kerek 3000-es fordulaton.(ti javasoltátok,hogy 3000 fölé ne menjek.) Amit észrevettem,hogy már meleg álló motornál a fordulatszám 1000-1100 között érezhetően ingadozik. Szeritem ez magas. Nem a lábammal lesz a probléma,mert van egy szintén ilyen motoros pár éves H astrám,ráadásul kombi és autópályán azzal 6-6,3 -at fogyasztok 120-nál. Ti azt írtátok,hogy az ilyen F asta autópályán 6.2-6.5 között fogyaszt nektek. Nagy segítség lenne,hogy leírjátok mit lenne érdemes tennem a fogyasztás csökkentésére,és az alapjárat beállítására ha annak baja van. (minden általános fontos cserét elvégeztem,gyertya,légszőrő....,még protekt injektortisztítót is tettem bele,és a kompressziómérés is tökéletes lett ) Köszönettel: Ádám Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Sziasztok ! Sajnos a nagy problémám van. 96-os sedan 1.6 16V motoros astram van gyári tudom,hogy 100eKm-rel. Az autót 1 hónapja vettem át női tulajtól,aki csak városban használta,és így evett neki 7-9l között. Én folyamatosan autópályán használom Szeged-Kecskemét között. A régi 5-ös főúton 7L lett a vegyes fogyasztása. A tegnapi csak autópályás fogyasztás 7.1L 110km/h sebességnél kerek 3000-es fordulaton.(ti javasoltátok,hogy 3000 fölé ne menjek.) Amit észrevettem,hogy már meleg álló motornál a fordulatszám 1000-1100 között érezhetően ingadozik. Szeritem ez magas. Nem a lábammal lesz a probléma,mert van egy szintén ilyen motoros pár éves H astrám,ráadásul kombi és autópályán azzal 6-6,3 -at fogyasztok 120-nál. Ti azt írtátok,hogy az ilyen F asta autópályán 6.2-6.5 között fogyaszt nektek. Nagy segítség lenne,hogy leírjátok mit lenne érdemes tennem a fogyasztás csökkentésére,és az alapjárat beállítására ha annak baja van. (minden általános fontos cserét elvégeztem,gyertya,légszőrő....,még protekt injektortisztítót is tettem bele,és a kompressziómérés is tökéletes lett ) Köszönettel: Ádám Én még szinte soha nem tudtam 6.5-alá vinni a fogyasztást de inkább 7-fölött van....alapjáratot nem lehet állítani annyit tudsz tenni hogy kitakarítod az alapjárati motort hátha koszos...majd vki leírja ezen a mocin hol van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Sziasztok ! Sajnos a nagy problémám van. 96-os sedan 1.6 16V motoros astram van gyári tudom,hogy 100eKm-rel. Az autót 1 hónapja vettem át női tulajtól,aki csak városban használta,és így evett neki 7-9l között. Én folyamatosan autópályán használom Szeged-Kecskemét között. A régi 5-ös főúton 7L lett a vegyes fogyasztása. A tegnapi csak autópályás fogyasztás 7.1L 110km/h sebességnél kerek 3000-es fordulaton.(ti javasoltátok,hogy 3000 fölé ne menjek.) Amit észrevettem,hogy már meleg álló motornál a fordulatszám 1000-1100 között érezhetően ingadozik. Szeritem ez magas. Nem a lábammal lesz a probléma,mert van egy szintén ilyen motoros pár éves H astrám,ráadásul kombi és autópályán azzal 6-6,3 -at fogyasztok 120-nál. Ti azt írtátok,hogy az ilyen F asta autópályán 6.2-6.5 között fogyaszt nektek. Nagy segítség lenne,hogy leírjátok mit lenne érdemes tennem a fogyasztás csökkentésére,és az alapjárat beállítására ha annak baja van. (minden általános fontos cserét elvégeztem,gyertya,légszőrő....,még protekt injektortisztítót is tettem bele,és a kompressziómérés is tökéletes lett ) Köszönettel: Ádám Azt azért tisztázzuk, hogy a H Astrában már teljesen más felépítésű a 1.6 16V motor, mint ami az F Astrában van. A magasabb alapjárati fordulatszámot okozhatja az alapjárati léptetőmotor szorulása, bár erre anyázna az ECU, másrészt a fogyasztás lehet azért is nagy, mert például a kétvezetékes hőfokjeladó nem túl tökéletes, nem a valós motorhőmérsékletet adja vissza a motorvezérlőnek, emiatt állandóan dúsított keveréket ad a motornak, mert ugye azt hiszi hogy még hideg. Emiatt az alapjárati fordulatszám is emelt marad. Nincsenek furcsa jelenségek? Mint például, hogy gázadásnál torpan, majd erőre kap? Megjegyzem, az én 1.6 8V-mnek a fogyasztása autópályán 130-150-nel haladva (ez olyan 3000-3400 közötti fordulatszám tartomány) 5 liter alá is le tud menni, bár ehhez kell legalább 200km autópályázás. Amit még érdemes megnézni, hogy 3000-es fordulatszámon ötödik sebességben mekkora sebességgel haladsz? Mert a váltótól is nagyon függ a fogyasztás. Enyém 3000-nél közel 130-cal haladok óra szerint, mivel a leghosszabb áttételű és végáttételű kisblokkos váltó van az enyémben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/egyeb/uzemanyag_fogyasztas_csokkento_magnes_2in1_1ft_1699383095.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=user_account_menu_list&bk_referral=http%3A%2F%2Fwww.vatera.hu%2Fuser%2Faccount%2Flist_rating.php&bk_term=uzemanyag%20fogyasztas%20csokkento%20magnes%202in1%201ft :blink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Azt azért tisztázzuk, hogy a H Astrában már teljesen más felépítésű a 1.6 16V motor, mint ami az F Astrában van. A magasabb alapjárati fordulatszámot okozhatja az alapjárati léptetőmotor szorulása, bár erre anyázna az ECU, másrészt a fogyasztás lehet azért is nagy, mert például a kétvezetékes hőfokjeladó nem túl tökéletes, nem a valós motorhőmérsékletet adja vissza a motorvezérlőnek, emiatt állandóan dúsított keveréket ad a motornak, mert ugye azt hiszi hogy még hideg. Emiatt az alapjárati fordulatszám is emelt marad. Nincsenek furcsa jelenségek? Mint például, hogy gázadásnál torpan, majd erőre kap? Megjegyzem, az én 1.6 8V-mnek a fogyasztása autópályán 130-150-nel haladva (ez olyan 3000-3400 közötti fordulatszám tartomány) 5 liter alá is le tud menni, bár ehhez kell legalább 200km autópályázás. Amit még érdemes megnézni, hogy 3000-es fordulatszámon ötödik sebességben mekkora sebességgel haladsz? Mert a váltótól is nagyon függ a fogyasztás. Enyém 3000-nél közel 130-cal haladok óra szerint, mivel a leghosszabb áttételű és végáttételű kisblokkos váltó van az enyémben. Nemá Day most tényleg azt mondod, hogy egy 1.6-os több mint 1 tonnás bódé 130-150-el 5liter alatt eszik? A legeslegeslegeslegjobb fogyim 6.3-volt olyan 100-nál. Tudom hogy van ennél jobb, de 5 alá vinni ilyen sebességnél.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Nemá Day most tényleg azt mondod, hogy egy 1.6-os több mint 1 tonnás bódé 130-150-el 5liter alatt eszik? A legeslegeslegeslegjobb fogyim 6.3-volt olyan 100-nál. Tudom hogy van ennél jobb, de 5 alá vinni ilyen sebességnél.... Az 1.6-os könnyebben rángatja a bódét, ismerem a motorféket, hosszú váltóm van. Vezetési stílustól is erősen függ ám. A 4.9-et meg közel 1000km-es autópályázás hozta össze, de mikor elmegyek szombathelyre, majd onnan budapestre főúton, vagy fordítva, akkor is 6 alatt van a fogyasztásom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Az 1.6-os könnyebben rángatja a bódét, ismerem a motorféket, hosszú váltóm van. Vezetési stílustól is erősen függ ám. A 4.9-et meg közel 1000km-es autópályázás hozta össze, de mikor elmegyek szombathelyre, majd onnan budapestre főúton, vagy fordítva, akkor is 6 alatt van a fogyasztásom. A 6 litert még elhiszem, de azért 5 alatt a dieselek szoktak enni, és szerintem ott sem túl gyakori. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 A 6 litert még elhiszem, de azért 5 alatt a dieselek szoktak enni, és szerintem ott sem túl gyakori. Pepe c14nz-je is stabilan tudja az 5 alattot. Nagyon sokmindentöl függ. Azon a környéken, én elkrúzoltam 3.7-böl, itthon a 6 már jó. Nem lehet ennyire összehasonlítani. A Zafira 1.6 16szelep, és egyértelműen többet nyakal ha 2000 körül megy sokat. Egyszerűen kell neki a fordulat, 3000-3200 körül a legjobb. Ott magához képest nem fogyaszt, és nem is szenved annyira, ha kicsit meg kéne mozdulni. Nyomatéka lóf.sz (föleg ebben a bódéban) forgatni kell, különben sz.r. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Pepe c14nz-je is stabilan tudja az 5 alattot. Nagyon sokmindentöl függ. Azon a környéken, én elkrúzoltam 3.7-böl, itthon a 6 már jó. Nem lehet ennyire összehasonlítani. A Zafira 1.6 16szelep, és egyértelműen többet nyakal ha 2000 körül megy sokat. Egyszerűen kell neki a fordulat, 3000-3200 körül a legjobb. Ott magához képest nem fogyaszt, és nem is szenved annyira, ha kicsit meg kéne mozdulni. Nyomatéka lóf.sz (föleg ebben a bódéban) forgatni kell, különben sz.r. Csak éppen Pepének nem tonnás caravanja van nagyobb légellenállással, és nem 130-150-nél mérte ezt a fogyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ádám F 1.6 16V Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Köszönöm a gyors választ mindenkinek,remélem így sikerül majd megoldani a hibát. Üdv.: Ádám Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Pepe c14nz-je is stabilan tudja az 5 alattot. Nagyon sokmindentöl függ. Azon a környéken, én elkrúzoltam 3.7-böl, itthon a 6 már jó. Nem lehet ennyire összehasonlítani. A Zafira 1.6 16szelep, és egyértelműen többet nyakal ha 2000 körül megy sokat. Egyszerűen kell neki a fordulat, 3000-3200 körül a legjobb. Ott magához képest nem fogyaszt, és nem is szenved annyira, ha kicsit meg kéne mozdulni. Nyomatéka lóf.sz (föleg ebben a bódéban) forgatni kell, különben sz.r. Valamit elnéztél sztem, 6 alattot tud (nyáron, most 6 felett van), a legkisebb eddig 5.37 volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Egy C20NE mennyit eszik normális közlekedés (nem koppanástól koppanásig használat) mellett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Egy C20NE mennyit eszik normális közlekedés (nem koppanástól koppanásig használat) mellett? nekem mostansag 7,6-8 kozt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts