biker1988 Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Sziasztok! Volna egy kis problémám.Van egy c14nz motorom ami érdekes dolgokat művel.10 literes fogysztás mellett gázadásra torpan és teljesen véletlenszerűen elmegy az ereje.A szerelők csak bután néznek a hibajelenségre.Amik cserélve lettek:gyertya,gyujtókábel,rotor,osztófedél,ac pumpa,lambdaszonda,termosztát,komplett vezérlés.emissziós értékek jók!Segítsetek,mit lehet a gond,ennek az autónak 6 litert kéne ennie nem 10-et :( ötlet? előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Sziasztok! Volna egy kis problémám.Van egy c14nz motorom ami érdekes dolgokat művel.10 literes fogysztás mellett gázadásra torpan és teljesen véletlenszerűen elmegy az ereje.A szerelők csak bután néznek a hibajelenségre.Amik cserélve lettek:gyertya,gyujtókábel,rotor,osztófedél,ac pumpa,lambdaszonda,termosztát,komplett vezérlés.emissziós értékek jók!Segítsetek,mit lehet a gond,ennek az autónak 6 litert kéne ennie nem 10-et :( ötlet? előre is köszönöm! Milyen lambda lett beletéve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Na ezzel most megfogtál,de nem gyári opel,valami utángyártott de nem kínai.Nem hiszem hogy ez okozná a gondot,mert a gyárival is pont ezek a gondok voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Na ezzel most megfogtál,de nem gyári opel,valami utángyártott de nem kínai.Nem hiszem hogy ez okozná a gondot,mert a gyárival is pont ezek a gondok voltak. Nekem gyanús. Az esetek túlnyomó többségében ha nem a gyári, vagy a gyárival megegyező Bosch kerül bele, akkor az nem lesz jó. Esetleg motorhőfokjeladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Tesztelve kimérve :) tehát ez is kilőve.Nekem még a MAP szenzor a gyanús,de házilag nem lehet kimérni.Vákumcső az rendben van.Szerintem a computerre kéne ránézni,hogy mi hogy milyen értéket mutat,de a szervizbe ahol voltam vele csak a 95 utániakat tudják olvasni,ami nekem van ott csak hibakódot tud nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Tesztelve kimérve :) tehát ez is kilőve.Nekem még a MAP szenzor a gyanús,de házilag nem lehet kimérni.Vákumcső az rendben van.Szerintem a computerre kéne ránézni,hogy mi hogy milyen értéket mutat,de a szervizbe ahol voltam vele csak a 95 utániakat tudják olvasni,ami nekem van ott csak hibakódot tud nézni. MAP-ért azonnal szólna az ECU, másrészt az nem nagyon okoz ilyen bajt. Az a lambda gyanús nekem egyébként és hiába írod, hogy a gyárival is ilyen volt, mert a döglődő gyári is ugyanezt csinálja: torpan, fogyasztás emelkedik, etc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Hát valahogy most nincs kedvem még egy lambdát venni :) anno volt egy opelom az is hasonlót csinált,viszont ott egy computer újraprogramozás megoldotta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Hát valahogy most nincs kedvem még egy lambdát venni :) anno volt egy opelom az is hasonlót csinált,viszont ott egy computer újraprogramozás megoldotta. Ha nem dob rá hibát, akkor talán még használható, bár a döglődőnél sem jelez azonnal, csak mikor már nagyon odavan. Az ECU programozás meg érdekes megoldás. Elvileg öntanuló a rendszer, tehát ahhoz is 50km kell, hogy betanulja a nagyobb vagy kisebb oktánszámú benzint. :) Leírhatatlan, hogy mit kínlódott az Astrám ECU-ja több száz km 100-as benzin után a sima 95-ös miatt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Na igen valljuk be hogy ezek a computerek még elég kezdetlegesek :) de azért mégis csak zavaró ha van egy autód aminek 6 maximum ha széthajtod kellene 7-et ennie,ehelyett eszik 10-et,országúton 9-et :D nem túl kifizetődő :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Mivel holnap már nem autózom, ezért el tudtam készíteni a 2012 évi statisztikámat. Ime: 12037 km; 942,87 liter benzin; [7,83 liter/100 km átlag fogyasztás úgy, hogy 60 kilométernél hosszabb utam egyvégtében nem volt, jellemzően 10-50 km] ; :cry: Szervíz költség (benne egy 150 ezres karosszéria felújítás): 262.280 Ft; a benzin átlag ára 421 Ft/liter (tavaly ez 373 Ft, tavaly előtt 329 Ft volt) :( 1 km költsége: 54,83 Ft (tavaly ez 40,16 Ft, tavaly előtt 33,95 Ft volt) :( Cserélt alkatrészek: gyertyák szűrők fékdobok vezérműszíj vízpumpa középső kipu dob. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 (edited) Nekem nincs ilyen pontos kimutatásom, de mentem vele nagyjából 25 ezer kilómétert ebben az évben, benzinköltséget sajna nem írtam. Cserélt alkatrészek, egyéb javítások: bontott önindító, új trafó, olaj-szűrök csere, alvázvédö, benzinszűrő, tömítőpaszta, csavarrögzítő, olajteknő tömítés, főtengelyszimering, pedálgumi, műsazki vizsga (főfékhengercsere, fékbetét csere) kormányösszekötő gömbfej, ajtózsanér stift, ajtóhatároló stift, trapézgömbfej, futómű beállítás, mégegy olajcsere, téli gumi, .......és még sokminden ablakmosó, fagyálló...stb...stb. Ez kábé 183918 Forintomba került. És most amikor megkérdezte az asszony mit számolok, csak ennyit mondtam....semmit....semmit.... :D De hogy miért ide irtam meg ne kérdezzétek.... Módosítva December31, 2012 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 MUHAHA!!! 44Literbol 575 km... --> 7.6L/100.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Én hoztam a szokásos 9000 km / éves futásteljesítményem. Idén cseréltem olajat és szűrőket, komplett vezérmű (szíj+feszítő+vízpumpa) csere is volt, egy hátsó dob, meg most nemrég a lengéscsillapítók, szilentek, toronycsapágyak. Ez volt összesen 85.000 Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 MUHAHA!!! 44Literbol 575 km... --> 7.6L/100.... Használat körülményei? 2L szívóbenya nálam akkor tudott ennyit,ha országjárást csináltam országúton,szigorú 50-90km/h 2500nál váltva,motorfékezve..stb. M5 Bp-Szeged 130-140 már 8.5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Használat körülményei? 2L szívóbenya nálam akkor tudott ennyit,ha országjárást csináltam országúton,szigorú 50-90km/h 2500nál váltva,motorfékezve..stb. M5 Bp-Szeged 130-140 már 8.5. Ebbe még pár elrúgás is benne volt :D nem tudom hogy eszik ennyit, de lájkolom azt a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Használat körülményei? 2L szívóbenya nálam akkor tudott ennyit,ha országjárást csináltam országúton,szigorú 50-90km/h 2500nál váltva,motorfékezve..stb. M5 Bp-Szeged 130-140 már 8.5. Hetfotol pentekig Vacrol Pestre, mindennap bejarva az Arpad hidig. Ami haztol hazig 35km ebben van 20km autout 2/A, a tobbi varos. Es volt mikor 150 fole kergettem. Nem is egy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Nos. 2012-es fogyasztásom adatai: Összesen 10762km-t futott a kocsi, 726,29 liter üzemanyagot fogyasztott el, átlagosan 430,55Ft-ért tankoltam és mindez 291442Ft-omba került. Átlagosan 100km alatt 6,75 liter üzemanyagot fogyasztott el, ami 0,05 literrel kevesebb, mint a 2011-es éves átlag. Pörfikt. :) Érdekes, hogy az excel táblázat szerint is fél literrel csökkent a fogyasztásom a Shell 100-as üzemanyag használatnál. Sima 95-nél visszament az előzőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Az én éves adataim: 14002km - 818L -> 5.84L/100km B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Sziasztok! Csak egy gyors kérdés. Hibás alapjárati motor miatt lehet többletfogyasztásom, ugye? (c18nz 92') Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Sziasztok! Csak egy gyors kérdés. Hibás alapjárati motor miatt lehet többletfogyasztásom, ugye? (c18nz 92') Hát annyira amennyira magasabban pörög alapjáraton. Mivel alapjáraton max csak lámpánál álldogállsz nem lehet vészes szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Az én éves adataim: 14002km - 818L -> 5.84L/100km B) A tiéd nem ééér! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 kezdek felni... 560km-et mentem mar tankolas ota, es a benzin szint jelzo meh mindig negyeden all... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 kezdek felni... 560km-et mentem mar tankolas ota, es a benzin szint jelzo meh mindig negyeden all... Lehet hogy jót tett neki, az a jeladó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Lehet hogy jót tett neki, az a jeladó? :D Vagy rosszul raktátok be, és felakadt... :D A klasszik ilyen volt, de a rángatás meggyőzött, hogy ideje tankolni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Vagy rosszul raktátok be, és felakadt... :D A klasszik ilyen volt, de a rángatás meggyőzött, hogy ideje tankolni. :D Motorhőfok jeladót kapott, nem üa. szintjeladót :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts