csicsó Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 én most akarok venni spurit. eddig milyen tapasztalatod van róla? vettél észre vmilyen változást? Egyenlőre semmi változás,még nem használtam el 1 flakont Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 Egyenlőre semmi változás,még nem használtam el 1 flakont egy 500ml flakont? láttam 125 ml ist . gondoltam kipróbálásnak veszek olyat de akkor azzal nem fogok észrevenni semmit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November17, 2012 Megoszt Elküldve November17, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2012 Megoszt Elküldve November17, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték. Lusta vagyok számolni, akkor megéri? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November17, 2012 Megoszt Elküldve November17, 2012 Lusta vagyok számolni, akkor megéri? Majdnem egy liter sima 95-ös árát spórolom meg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2012 Megoszt Elküldve November17, 2012 Majdnem egy liter sima 95-ös árát spórolom meg :D Mit basztatsz megéri vagy nem??? <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November17, 2012 Megoszt Elküldve November17, 2012 Mit basztatsz megéri vagy nem??? <_< :D Nekem igen. :D Megjegyezném, hogy enyém az kopogásérzékelős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Nekem igen. :D Megjegyezném, hogy enyém az kopogásérzékelős. Nekem is kopott eddíg de aztán kicseréltem a talpast. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték. 95-98-100.... egyszer én is kipróbálom valamelyik jobb benyát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték. Bár én még sose töltöttem ilyen drága benyát az enyémbe, mindig az ország (legálisan) legolcsóbb benzinjét tankolom, de a jelenség okát valószínűleg tudom. A 100-as benzinnek nagyobb a fűtőértéke, és ezért nem a kompressziótűrése okozza a jobb fogyasztást. Ugyanez volt a helyzet amikor még egyesületben versenyeztem motorral és a repülőtérről "szereztük be" nagy tételben a benzint (hordóban). Az sem az oktánszám miatt volt jobb, hanem a 10%-al nagyobb fűtőérték miatt. Ment a motor mint az őrült! Sőt, azt hiszem ugyanez a jelenség van, amikor kimegyünk az országból tőlünk nyugatra, és a kocsi beindul mint az állat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Bár én még sose töltöttem ilyen drága benyát az enyémbe, mindig az ország (legálisan) legolcsóbb benzinjét tankolom, de a jelenség okát valószínűleg tudom. A 100-as benzinnek nagyobb a fűtőértéke, és ezért nem a kompressziótűrése okozza a jobb fogyasztást. Ugyanez volt a helyzet amikor még egyesületben versenyeztem motorral és a repülőtérről "szereztük be" nagy tételben a benzint (hordóban). Az sem az oktánszám miatt volt jobb, hanem a 10%-al nagyobb fűtőérték miatt. Ment a motor mint az őrült! Sőt, azt hiszem ugyanez a jelenség van, amikor kimegyünk az országból tőlünk nyugatra, és a kocsi beindul mint az állat! Tanúsíthatom. 2010-ben kimentem Bécsbe és ott tankoltam sima 95-öst, tele. Amíg ki nem fogyott érezhetően jobb volt a kocsi. Érdekes, hogy az alapjárat is szebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Nekem a svajci benzinnel van tapasztalatom...kivalo :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem, keresztapámnak van egy ecotec motoros 1.6-os astrája amiben (nem nem tévedés) 40000 km van, egy ismerős öregé volt, és kb 5 évet állt az autó. pöc röfre beindult, szíjjak szűrők, kipufogó, olaj és egyéb kopó alkatrészek, ja fékbetét, tárcsa kicserélve, ez eddig mind szép és jó. DE 12 liter normál 95-t eszik a drága!!! Ez nagyon sok, hibalámpa nem jelez, nem hörög, nem produkál semmi különlegeset, csak a fogyasztása, az az ami sok. Esetleg ha lenne valakinek konstruktív ötlete, hozzászólása, megköszönném! Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem, keresztapámnak van egy ecotec motoros 1.6-os astrája amiben (nem nem tévedés) 40000 km van, egy ismerős öregé volt, és kb 5 évet állt az autó. pöc röfre beindult, szíjjak szűrők, kipufogó, olaj és egyéb kopó alkatrészek, ja fékbetét, tárcsa kicserélve, ez eddig mind szép és jó. DE 12 liter normál 95-t eszik a drága!!! Ez nagyon sok, hibalámpa nem jelez, nem hörög, nem produkál semmi különlegeset, csak a fogyasztása, az az ami sok. Esetleg ha lenne valakinek konstruktív ötlete, hozzászólása, megköszönném! Előre is köszi. Ha városi forgalomban használod, akkor a 12 liter még elmegy, Ha nem, akkor viszont érdemes lenne egyszer menni vele egy húzósabbat, kicsit forgatni, stb. Ha ezt követően hosszabb utakon is sokat eszik, akkor érdemes a mélyére menni a dolgoknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Ha városi forgalomban használod, akkor a 12 liter még elmegy, Ha nem, akkor viszont érdemes lenne egyszer menni vele egy húzósabbat, kicsit forgatni, stb. Ha ezt követően hosszabb utakon is sokat eszik, akkor érdemes a mélyére menni a dolgoknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Köszi a tippet, de sajnos nem városban közlekednek vele.... Majd a hétvégén kivillogtatom a hibakódjait, hátha lehetséges ennél a modellnél is, hátha megjegyzett valamit, na meg lehetséges, hogy mégiscsak lambdaszonda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Köszi a tippet, de sajnos nem városban közlekednek vele.... Majd a hétvégén kivillogtatom a hibakódjait, hátha lehetséges ennél a modellnél is, hátha megjegyzett valamit, na meg lehetséges, hogy mégiscsak lambdaszonda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Köszi a tippet, de sajnos nem városban közlekednek vele.... Majd a hétvégén kivillogtatom a hibakódjait, hátha lehetséges ennél a modellnél is, hátha megjegyzett valamit, na meg lehetséges, hogy mégiscsak lambdaszonda. Nem jellemző 40 ezer után! Sőt, szinte kizártnak tartom, mert az csak a használattól fárad el és nem a nem használattól. Inkább valami olyan mechanikus probléma, ami a hosszú állás alatt "begyógyult". Pl gyűrűk, vagy termosztát, vagy motorhőfok jeladó kontaktus, egyéb jeladó kontakt oxidációja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
madcivil Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Üdv az én opelom 1.6 x16sz. A problémám az volna , hogy soknak gondolom a fogyasztásomat, bár nem volt még alkalmam lemérni, de 10 felett gondolom városba hidegen. a kérdésem az volna, hogy miket érdemes megtisztítani, a fogyasztáscsökkentés érdekében ?EGR szelep pipa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Üdv az én opelom 1.6 x16sz. A problémám az volna , hogy soknak gondolom a fogyasztásomat, bár nem volt még alkalmam lemérni, de 10 felett gondolom városba hidegen. a kérdésem az volna, hogy miket érdemes megtisztítani, a fogyasztáscsökkentés érdekében ?EGR szelep pipa. Fogyasztáscsökkentés érdekében leginkább garázsban hagyni érdemes. Nekem 90ezret futott szr van,6km-re járok dolgozni vele simán 9-10 között van ilyenkor. De szoktam tankolni 1.2 eur4 2006-os autót az ugyanitt 8.8-8-6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Kedves Hozzáértők! Leírom milyen problémám van hátha tudtok segíteni nekem. Egy 1.8i Opel astra F caravan (1992) - ról van szó. Az alap problémám az volt hogy nem volt üzemi hőmérsékletem az autómban! Történt termosztát csere, de ha már ott voltunk megpróbáltuk kimérni a motorhőmérséklet jeladó értékét ami jó is volt, de visszaszereléskor letört a műanyag csatlakozó. Szerezni sajnos csak 1.4-es motorból tudtam, de a hűtőm is tönkre ment ezt is ebből raktuk át.Azóta van üzemi hőmérsékletem és a hűtőm is megy tökéletesen. Most olyan problémám van hogy pörög a motorom nagyon, de változóan.(1500-2000-3000-...) Azt gondoltam hogy alapjárati motor, de lehúztam az elektromos csatlakozót és a probléma megmaradt. Próbáltam csinálni egy ellenállást amit 300ohmra állítottam be beledugtam az ecu csatlakozójába de akkor is pörög a motor. Ha kihúzom utána nem tudom elindítani. Ha visszadugom pörög.... Szerinted mi lehet a gond? Ja és ha rádugom az alapjárati motor csatlakozóját akkor kapok egy 35-ös hibakódot! (Alapjárati vezérlőszelep, de ennélkül is pörög a motorom.) köszönöm előre is a segítségeteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Kedves Hozzáértők! Leírom milyen problémám van hátha tudtok segíteni nekem. Egy 1.8i Opel astra F caravan (1992) - ról van szó. Az alap problémám az volt hogy nem volt üzemi hőmérsékletem az autómban! Történt termosztát csere, de ha már ott voltunk megpróbáltuk kimérni a motorhőmérséklet jeladó értékét ami jó is volt, de visszaszereléskor letört a műanyag csatlakozó. Szerezni sajnos csak 1.4-es motorból tudtam, de a hűtőm is tönkre ment ezt is ebből raktuk át.Azóta van üzemi hőmérsékletem és a hűtőm is megy tökéletesen. Most olyan problémám van hogy pörög a motorom nagyon, de változóan.(1500-2000-3000-...) Azt gondoltam hogy alapjárati motor, de lehúztam az elektromos csatlakozót és a probléma megmaradt. Próbáltam csinálni egy ellenállást amit 300ohmra állítottam be beledugtam az ecu csatlakozójába de akkor is pörög a motor. Ha kihúzom utána nem tudom elindítani. Ha visszadugom pörög.... Szerinted mi lehet a gond? Ja és ha rádugom az alapjárati motor csatlakozóját akkor kapok egy 35-ös hibakódot! (Alapjárati vezérlőszelep, de ennélkül is pörög a motorom.) köszönöm előre is a segítségeteket. Ki kell szedni az alapjárati mocit és féktisztítóval lehet takarítani a kúpot és a fészkét is. Ha már kiszedted hibakiolvasási üzemmódban igy kell neki játszania: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Sziasztok Megmértem többszöri rátankolással is az átlagfogyasztásom vegyesben. 6.8-7 liter. Ez sok egy C14NZ 8V 60lovas mocitól ami max 140km/h képes? (dombon lefelé hátszéllel alig alig 150km/h) Szerintem kevés ez a 140. Az óra 220-ig van skálázva. Hasonló 1.4 motor megy 180-190-et. Érzésre is lomha az autó más autóhoz képest hasonló 1.4 motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Sziasztok Megmértem többszöri rátankolással is az átlagfogyasztásom vegyesben. 6.8-7 liter. Ez sok egy C14NZ 8V 60lovas mocitól ami max 140km/h képes? (dombon lefelé hátszéllel alig alig 150km/h) Szerintem kevés ez a 140. Az óra 220-ig van skálázva. Hasonló 1.4 motor megy 180-190-et. Érzésre is lomha az autó más autóhoz képest hasonló 1.4 motorral. A fogyasztásod kb rendben van. A végsebesség egy más tészta. Az óra 220-ig van skálázva, de nem az 1.4-es miatt. Ugyan ezt a műszeregységet tették a legtöbbe (1.8, 2.0 is volt ezzel) Viszont az óra szerinti 140 az tényleg karcsúnak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 A fogyasztásod kb rendben van. A végsebesség egy más tészta. Az óra 220-ig van skálázva, de nem az 1.4-es miatt. Ugyan ezt a műszeregységet tették a legtöbbe (1.8, 2.0 is volt ezzel) Viszont az óra szerinti 140 az tényleg karcsúnak tűnik. Óra szerint mentem már 180-al is hátszélben, egyedül, lejtőn, de úgy rémlik a c14nz vége sedánnál-ötajtósnál 163, a caravané meg valami 155. Úgye gyári adatról beszélünk....GPS-el eddíg a max 148-volt sík úton 2 személlyel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts