csicsó Elküldve November10, 2012 Elküldve November10, 2012 én most akarok venni spurit. eddig milyen tapasztalatod van róla? vettél észre vmilyen változást? Egyenlőre semmi változás,még nem használtam el 1 flakont
petiii Elküldve November10, 2012 Elküldve November10, 2012 Egyenlőre semmi változás,még nem használtam el 1 flakont egy 500ml flakont? láttam 125 ml ist . gondoltam kipróbálásnak veszek olyat de akkor azzal nem fogok észrevenni semmit?
daykiller Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték.
zotya975 Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték. Lusta vagyok számolni, akkor megéri?
daykiller Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Lusta vagyok számolni, akkor megéri? Majdnem egy liter sima 95-ös árát spórolom meg :D
zotya975 Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Majdnem egy liter sima 95-ös árát spórolom meg :D Mit basztatsz megéri vagy nem??? <_< :D
daykiller Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Mit basztatsz megéri vagy nem??? <_< :D Nekem igen. :D Megjegyezném, hogy enyém az kopogásérzékelős.
zotya975 Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 Nekem igen. :D Megjegyezném, hogy enyém az kopogásérzékelős. Nekem is kopott eddíg de aztán kicseréltem a talpast. :D
invictus Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték. 95-98-100.... egyszer én is kipróbálom valamelyik jobb benyát. :D
epk947 Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 Még mindig meglepődök, hogy a 100-as benyától teljesen másképp viselkedik az autóm motorja. 50Ft-tal drágább, de BC szerint fél literrel csökkent az átlag fogyasztásom. Direkt nem nulláztam tankolásnál. 6,9-et mutatott mezei 95-ös benyával, most meg 6,3 és 6,5 között mozog ez az érték. Bár én még sose töltöttem ilyen drága benyát az enyémbe, mindig az ország (legálisan) legolcsóbb benzinjét tankolom, de a jelenség okát valószínűleg tudom. A 100-as benzinnek nagyobb a fűtőértéke, és ezért nem a kompressziótűrése okozza a jobb fogyasztást. Ugyanez volt a helyzet amikor még egyesületben versenyeztem motorral és a repülőtérről "szereztük be" nagy tételben a benzint (hordóban). Az sem az oktánszám miatt volt jobb, hanem a 10%-al nagyobb fűtőérték miatt. Ment a motor mint az őrült! Sőt, azt hiszem ugyanez a jelenség van, amikor kimegyünk az országból tőlünk nyugatra, és a kocsi beindul mint az állat!
daykiller Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 Bár én még sose töltöttem ilyen drága benyát az enyémbe, mindig az ország (legálisan) legolcsóbb benzinjét tankolom, de a jelenség okát valószínűleg tudom. A 100-as benzinnek nagyobb a fűtőértéke, és ezért nem a kompressziótűrése okozza a jobb fogyasztást. Ugyanez volt a helyzet amikor még egyesületben versenyeztem motorral és a repülőtérről "szereztük be" nagy tételben a benzint (hordóban). Az sem az oktánszám miatt volt jobb, hanem a 10%-al nagyobb fűtőérték miatt. Ment a motor mint az őrült! Sőt, azt hiszem ugyanez a jelenség van, amikor kimegyünk az országból tőlünk nyugatra, és a kocsi beindul mint az állat! Tanúsíthatom. 2010-ben kimentem Bécsbe és ott tankoltam sima 95-öst, tele. Amíg ki nem fogyott érezhetően jobb volt a kocsi. Érdekes, hogy az alapjárat is szebb.
spzoli Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Nekem a svajci benzinnel van tapasztalatom...kivalo :)
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem, keresztapámnak van egy ecotec motoros 1.6-os astrája amiben (nem nem tévedés) 40000 km van, egy ismerős öregé volt, és kb 5 évet állt az autó. pöc röfre beindult, szíjjak szűrők, kipufogó, olaj és egyéb kopó alkatrészek, ja fékbetét, tárcsa kicserélve, ez eddig mind szép és jó. DE 12 liter normál 95-t eszik a drága!!! Ez nagyon sok, hibalámpa nem jelez, nem hörög, nem produkál semmi különlegeset, csak a fogyasztása, az az ami sok. Esetleg ha lenne valakinek konstruktív ötlete, hozzászólása, megköszönném! Előre is köszi.
invictus Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem, keresztapámnak van egy ecotec motoros 1.6-os astrája amiben (nem nem tévedés) 40000 km van, egy ismerős öregé volt, és kb 5 évet állt az autó. pöc röfre beindult, szíjjak szűrők, kipufogó, olaj és egyéb kopó alkatrészek, ja fékbetét, tárcsa kicserélve, ez eddig mind szép és jó. DE 12 liter normál 95-t eszik a drága!!! Ez nagyon sok, hibalámpa nem jelez, nem hörög, nem produkál semmi különlegeset, csak a fogyasztása, az az ami sok. Esetleg ha lenne valakinek konstruktív ötlete, hozzászólása, megköszönném! Előre is köszi. Ha városi forgalomban használod, akkor a 12 liter még elmegy, Ha nem, akkor viszont érdemes lenne egyszer menni vele egy húzósabbat, kicsit forgatni, stb. Ha ezt követően hosszabb utakon is sokat eszik, akkor érdemes a mélyére menni a dolgoknak.
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Ha városi forgalomban használod, akkor a 12 liter még elmegy, Ha nem, akkor viszont érdemes lenne egyszer menni vele egy húzósabbat, kicsit forgatni, stb. Ha ezt követően hosszabb utakon is sokat eszik, akkor érdemes a mélyére menni a dolgoknak.
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Köszi a tippet, de sajnos nem városban közlekednek vele.... Majd a hétvégén kivillogtatom a hibakódjait, hátha lehetséges ennél a modellnél is, hátha megjegyzett valamit, na meg lehetséges, hogy mégiscsak lambdaszonda.
jjjjjj Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Köszi a tippet, de sajnos nem városban közlekednek vele.... Majd a hétvégén kivillogtatom a hibakódjait, hátha lehetséges ennél a modellnél is, hátha megjegyzett valamit, na meg lehetséges, hogy mégiscsak lambdaszonda.
epk947 Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Köszi a tippet, de sajnos nem városban közlekednek vele.... Majd a hétvégén kivillogtatom a hibakódjait, hátha lehetséges ennél a modellnél is, hátha megjegyzett valamit, na meg lehetséges, hogy mégiscsak lambdaszonda. Nem jellemző 40 ezer után! Sőt, szinte kizártnak tartom, mert az csak a használattól fárad el és nem a nem használattól. Inkább valami olyan mechanikus probléma, ami a hosszú állás alatt "begyógyult". Pl gyűrűk, vagy termosztát, vagy motorhőfok jeladó kontaktus, egyéb jeladó kontakt oxidációja.
madcivil Elküldve November24, 2012 Elküldve November24, 2012 Üdv az én opelom 1.6 x16sz. A problémám az volna , hogy soknak gondolom a fogyasztásomat, bár nem volt még alkalmam lemérni, de 10 felett gondolom városba hidegen. a kérdésem az volna, hogy miket érdemes megtisztítani, a fogyasztáscsökkentés érdekében ?EGR szelep pipa.
hakapeszimaki Elküldve November24, 2012 Elküldve November24, 2012 Üdv az én opelom 1.6 x16sz. A problémám az volna , hogy soknak gondolom a fogyasztásomat, bár nem volt még alkalmam lemérni, de 10 felett gondolom városba hidegen. a kérdésem az volna, hogy miket érdemes megtisztítani, a fogyasztáscsökkentés érdekében ?EGR szelep pipa. Fogyasztáscsökkentés érdekében leginkább garázsban hagyni érdemes. Nekem 90ezret futott szr van,6km-re járok dolgozni vele simán 9-10 között van ilyenkor. De szoktam tankolni 1.2 eur4 2006-os autót az ugyanitt 8.8-8-6.
Nono Elküldve November25, 2012 Elküldve November25, 2012 Kedves Hozzáértők! Leírom milyen problémám van hátha tudtok segíteni nekem. Egy 1.8i Opel astra F caravan (1992) - ról van szó. Az alap problémám az volt hogy nem volt üzemi hőmérsékletem az autómban! Történt termosztát csere, de ha már ott voltunk megpróbáltuk kimérni a motorhőmérséklet jeladó értékét ami jó is volt, de visszaszereléskor letört a műanyag csatlakozó. Szerezni sajnos csak 1.4-es motorból tudtam, de a hűtőm is tönkre ment ezt is ebből raktuk át.Azóta van üzemi hőmérsékletem és a hűtőm is megy tökéletesen. Most olyan problémám van hogy pörög a motorom nagyon, de változóan.(1500-2000-3000-...) Azt gondoltam hogy alapjárati motor, de lehúztam az elektromos csatlakozót és a probléma megmaradt. Próbáltam csinálni egy ellenállást amit 300ohmra állítottam be beledugtam az ecu csatlakozójába de akkor is pörög a motor. Ha kihúzom utána nem tudom elindítani. Ha visszadugom pörög.... Szerinted mi lehet a gond? Ja és ha rádugom az alapjárati motor csatlakozóját akkor kapok egy 35-ös hibakódot! (Alapjárati vezérlőszelep, de ennélkül is pörög a motorom.) köszönöm előre is a segítségeteket.
zotya975 Elküldve November26, 2012 Elküldve November26, 2012 Kedves Hozzáértők! Leírom milyen problémám van hátha tudtok segíteni nekem. Egy 1.8i Opel astra F caravan (1992) - ról van szó. Az alap problémám az volt hogy nem volt üzemi hőmérsékletem az autómban! Történt termosztát csere, de ha már ott voltunk megpróbáltuk kimérni a motorhőmérséklet jeladó értékét ami jó is volt, de visszaszereléskor letört a műanyag csatlakozó. Szerezni sajnos csak 1.4-es motorból tudtam, de a hűtőm is tönkre ment ezt is ebből raktuk át.Azóta van üzemi hőmérsékletem és a hűtőm is megy tökéletesen. Most olyan problémám van hogy pörög a motorom nagyon, de változóan.(1500-2000-3000-...) Azt gondoltam hogy alapjárati motor, de lehúztam az elektromos csatlakozót és a probléma megmaradt. Próbáltam csinálni egy ellenállást amit 300ohmra állítottam be beledugtam az ecu csatlakozójába de akkor is pörög a motor. Ha kihúzom utána nem tudom elindítani. Ha visszadugom pörög.... Szerinted mi lehet a gond? Ja és ha rádugom az alapjárati motor csatlakozóját akkor kapok egy 35-ös hibakódot! (Alapjárati vezérlőszelep, de ennélkül is pörög a motorom.) köszönöm előre is a segítségeteket. Ki kell szedni az alapjárati mocit és féktisztítóval lehet takarítani a kúpot és a fészkét is. Ha már kiszedted hibakiolvasási üzemmódban igy kell neki játszania:
Sunci Elküldve November29, 2012 Elküldve November29, 2012 Sziasztok Megmértem többszöri rátankolással is az átlagfogyasztásom vegyesben. 6.8-7 liter. Ez sok egy C14NZ 8V 60lovas mocitól ami max 140km/h képes? (dombon lefelé hátszéllel alig alig 150km/h) Szerintem kevés ez a 140. Az óra 220-ig van skálázva. Hasonló 1.4 motor megy 180-190-et. Érzésre is lomha az autó más autóhoz képest hasonló 1.4 motorral.
Dáwid Elküldve November29, 2012 Elküldve November29, 2012 Sziasztok Megmértem többszöri rátankolással is az átlagfogyasztásom vegyesben. 6.8-7 liter. Ez sok egy C14NZ 8V 60lovas mocitól ami max 140km/h képes? (dombon lefelé hátszéllel alig alig 150km/h) Szerintem kevés ez a 140. Az óra 220-ig van skálázva. Hasonló 1.4 motor megy 180-190-et. Érzésre is lomha az autó más autóhoz képest hasonló 1.4 motorral. A fogyasztásod kb rendben van. A végsebesség egy más tészta. Az óra 220-ig van skálázva, de nem az 1.4-es miatt. Ugyan ezt a műszeregységet tették a legtöbbe (1.8, 2.0 is volt ezzel) Viszont az óra szerinti 140 az tényleg karcsúnak tűnik.
zotya975 Elküldve November29, 2012 Elküldve November29, 2012 A fogyasztásod kb rendben van. A végsebesség egy más tészta. Az óra 220-ig van skálázva, de nem az 1.4-es miatt. Ugyan ezt a műszeregységet tették a legtöbbe (1.8, 2.0 is volt ezzel) Viszont az óra szerinti 140 az tényleg karcsúnak tűnik. Óra szerint mentem már 180-al is hátszélben, egyedül, lejtőn, de úgy rémlik a c14nz vége sedánnál-ötajtósnál 163, a caravané meg valami 155. Úgye gyári adatról beszélünk....GPS-el eddíg a max 148-volt sík úton 2 személlyel.
Recommended Posts