daykiller Elküldve Szeptember1, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2012 Ma megtettem egy 574km-es távot várpalota-szombathely-budapest-várpalota távon. 33 liter fogyott el. 5,7l/100km. :D Szombathely-Budapest távon első ülésig megpakolva és két személy. Pedig nagyon fos már az üzemanyag ellátás és keverékképzés. Későn reagál a gázadásra, illetve betorpan, etc. Lamdagyanús a szekér. Bár ha a lambda mindig dús keveréket jelez, akkor nem csoda, hogy kevés a fogyasztás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember2, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2012 Ma megtettem egy 574km-es távot várpalota-szombathely-budapest-várpalota távon. 33 liter fogyott el. 5,7l/100km. :D Szombathely-Budapest távon első ülésig megpakolva és két személy. Pedig nagyon fos már az üzemanyag ellátás és keverékképzés. Későn reagál a gázadásra, illetve betorpan, etc. Lamdagyanús a szekér. Bár ha a lambda mindig dús keveréket jelez, akkor nem csoda, hogy kevés a fogyasztás. :D Nekem egy ilyen távom volt múlt hét végén. Csak nekem 43 liter fogyott a 100-110-es tempós hajtás alatt... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Szeptember3, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2012 Én meg elvittem 40m2 csempét+ragasztó+rattan bútort, M3-an 110-es tempóval (utánfutóval) megevett 45 litert 366 km-en. Ez kb. 12,3 literes fogyi, gázból. Ez 6,4-es fogyit jelent benzinből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember3, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2012 Augusztusi átlagom 7,39 l / 100 km 1147 km távon. Ebben nem volt 50 kilométernél hosszabb út egy etapban, de jellemzőbb a 10 - 15- km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vpeterke Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Hello! Valaki meg tudná mondani, hogy melyiknek jobb a fogyasztása, és kb. mennyivel (városban és általában)? F Astra 1,4i GL SE 82 LE vagy F Astra 1,6 GL 75 LE Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 c14se átlag 7.4 liter c16nz átlag 6.9liter x16sz átlag 6.4 liter c16se átlag 7.1 liter Gyári értékek,de a különbségek stimmelnek saját tapasztalat és beszámolók alapján is. Pl. x16sz tényleg fél literrel kevesebbet kér,ugyanúgy megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 c14se átlag 7.4 liter c16nz átlag 6.9liter x16sz átlag 6.4 liter c16se átlag 7.1 liter Gyári értékek,de a különbségek stimmelnek saját tapasztalat és beszámolók alapján is. Pl. x16sz tényleg fél literrel kevesebbet kér,ugyanúgy megy. 5.6 és ez nem gyári érték, hanem használati. Megpakolva, vegyes használattal. :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 c14se átlag 7.4 liter c16nz átlag 6.9liter x16sz átlag 6.4 liter c16se átlag 7.1 liter Gyári értékek,de a különbségek stimmelnek saját tapasztalat és beszámolók alapján is. Pl. x16sz tényleg fél literrel kevesebbet kér,ugyanúgy megy. A gyári értékek inkább csak egy kb.érték,a fogyasztás nagyban függ a vezető stílusától ,használati körűlményektől,autó műszaki állapotától Azonos körűlmények mellett is lehet 0,5-1l különbség ugyanazon motorú autó között Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 5.6 és ez nem gyári érték, hanem használati. Megpakolva, vegyes használattal. :sneaky: a dízel az egy más kategória,5,5l-el elmegy a 150Le 400Nm-es autó is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 a dízel az egy más kategória,5,5l-el elmegy a 150Le 400Nm-es autó is 16 éves korában is? :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 16 éves korában is? :icon10: persze, akkor egy add:igra 30 éves astra fogja húzni. XD Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 A gyári értékek inkább csak egy kb.érték,a fogyasztás nagyban függ a vezető stílusától ,használati körűlményektől,autó műszaki állapotától Azonos körűlmények mellett is lehet 0,5-1l különbség ugyanazon motorú autó között Akkor mondjuk azt,hogy mindegyik eljár 10literből ha eléggé nyomják neki... :D Am jobb összehasonlítás nem igen van,mint a gyári értékek,mert ott teljesen azonosak a körülmények. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vpeterke Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Kösz! És az 1,6-os 101 LE-sben milyen motor van ('97-es évjárat)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 16 éves korában is? :icon10: Nem tudom ,mert még csak 11 éves 200k km-el Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Kösz! És az 1,6-os 101 LE-sben milyen motor van ('97-es évjárat)? X16XEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Szeptember11, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2012 Igen csak függ a műszaki állapotól meg ki menyire ismeri már az autóját és hol és hogyan használja,lehet nagy motorral is jofogyasztást produkálni és kicsivel is nagyon nagyot. az 1.4es nekem volt hogy 10körül evett.aztán nekem a c20ne eleinte pályán evett 8-8,5et is :S aztán pl nálam injektor fej probléma miatt volt ez most 7-7,5 nem tudom más astrával össze hasonlítani mert nekem asconábol származik a motor és a váltó. nekem 100-110es temponál többet eszik mint 125 körül +- 5km/o itt olyan 2800at forog 110nél meg csak 2300-400 ott meg gondolom még túl gyenge nem tudom. minden esetre valamit valamiért :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember11, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2012 Igen csak függ a műszaki állapotól meg ki menyire ismeri már az autóját és hol és hogyan használja,lehet nagy motorral is jofogyasztást produkálni és kicsivel is nagyon nagyot. az 1.4es nekem volt hogy 10körül evett.aztán nekem a c20ne eleinte pályán evett 8-8,5et is :S aztán pl nálam injektor fej probléma miatt volt ez most 7-7,5 nem tudom más astrával össze hasonlítani mert nekem asconábol származik a motor és a váltó. nekem 100-110es temponál többet eszik mint 125 körül +- 5km/o itt olyan 2800at forog 110nél meg csak 2300-400 ott meg gondolom még túl gyenge nem tudom. minden esetre valamit valamiért :D Ha ez megnyugtat, akkor nálam (óra szerint) 100-nál 2000-et, 130-nál 3000-et forog ötödikben, és minden gyári. Nálam olyan nincs, hogy ötödikben 130-nál 7 literből kijőjjön. Ahhoz a tempóhoz már inkább 8 liter tartozik. 1,4-es motorral ez a tempó simán kijön 7,2-ből! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Sziasztok! Az E85 etanolt szeretném kipróbálni, ha beválik akár hosszútávon is. A minap elmentem egy Agip kút mellett ahol van, ez adta az ötletet. A kérdésem az lenne, hogy milyen arányban érdemes vegyíteni (nem akarok tisztám etanollal járni), az üzemanyag szűrőt először érdemes cserélni vagy csak később. A fogyasztásra, teljesítményre milyen hatással van (x14nz)? Az alkohol oldódik a vízben, elméletileg a tankból a vizet így ki tudná pucolni, de ez igaz benzin-etanol keverékre is? Összegezve, gondolom olcsóbban nem tudnék autózni, mert figyelnek arra, hogy csak annyival legyen olcsóbb amennyivel többet kér a motor, de talán kipucolnám az üzemanyag rendszert. Átalakításokat nem szeretnék, végképp nem akarom, hogy bármi negatív hatás érje az autómat miatta. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Sziasztok! Az E85 etanolt szeretném kipróbálni, ha beválik akár hosszútávon is. A minap elmentem egy Agip kút mellett ahol van, ez adta az ötletet. A kérdésem az lenne, hogy milyen arányban érdemes vegyíteni (nem akarok tisztám etanollal járni), az üzemanyag szűrőt először érdemes cserélni vagy csak később. A fogyasztásra, teljesítményre milyen hatással van (x14nz)? Az alkohol oldódik a vízben, elméletileg a tankból a vizet így ki tudná pucolni, de ez igaz benzin-etanol keverékre is? Összegezve, gondolom olcsóbban nem tudnék autózni, mert figyelnek arra, hogy csak annyival legyen olcsóbb amennyivel többet kér a motor, de talán kipucolnám az üzemanyag rendszert. Átalakításokat nem szeretnék, végképp nem akarom, hogy bármi negatív hatás érje az autómat miatta. Előre is köszi. Hi! Azt mondják, akik már kipróbálták, hogy 50-50%-ban keverhető gond nélkül, de ahogy egyre hidegebb lesz, sztem csökkentsd az etanol arányát, mert hidegindításban nehézségeket okozhat. Az első tank kijárása után pedig érdemes benzinszűrőt cserélni, hogy amit a tankból kimosott az etanol, az ne zárja el a szűrőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Sziasztok! Az E85 etanolt szeretném kipróbálni, ha beválik akár hosszútávon is. A minap elmentem egy Agip kút mellett ahol van, ez adta az ötletet. A kérdésem az lenne, hogy milyen arányban érdemes vegyíteni (nem akarok tisztám etanollal járni), az üzemanyag szűrőt először érdemes cserélni vagy csak később. A fogyasztásra, teljesítményre milyen hatással van (x14nz)? Az alkohol oldódik a vízben, elméletileg a tankból a vizet így ki tudná pucolni, de ez igaz benzin-etanol keverékre is? Összegezve, gondolom olcsóbban nem tudnék autózni, mert figyelnek arra, hogy csak annyival legyen olcsóbb amennyivel többet kér a motor, de talán kipucolnám az üzemanyag rendszert. Átalakításokat nem szeretnék, végképp nem akarom, hogy bármi negatív hatás érje az autómat miatta. Előre is köszi. X14nz van nekem is, többször tankoltam már alkoholt, felesben, semmi gondom nem volt, hidegben elvileg hidegebben indul, de felesben nálam nem éreztem. Benzinszűrőt akkor cseréltem egyszer, elég volt, azóta is tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Köszönöm! A közeljövőben kipróbálok egy 50-50%-ot. Az üzemagyag szűrő csere mennyire macerás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Köszönöm! A közeljövőben kipróbálok egy 50-50%-ot. Az üzemagyag szűrő csere mennyire macerás? Nekem 10 perc volt, nagyon egyszerű :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 X14nz van nekem is, többször tankoltam már alkoholt, felesben, semmi gondom nem volt, hidegben elvileg hidegebben indul, de felesben nálam nem éreztem. Benzinszűrőt akkor cseréltem egyszer, elég volt, azóta is tökéletes. Az enyém is. :D :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Sziasztok! Az E85 etanolt szeretném kipróbálni, ha beválik akár hosszútávon is. A minap elmentem egy Agip kút mellett ahol van, ez adta az ötletet. A kérdésem az lenne, hogy milyen arányban érdemes vegyíteni (nem akarok tisztám etanollal járni), az üzemanyag szűrőt először érdemes cserélni vagy csak később. A fogyasztásra, teljesítményre milyen hatással van (x14nz)? Az alkohol oldódik a vízben, elméletileg a tankból a vizet így ki tudná pucolni, de ez igaz benzin-etanol keverékre is? Összegezve, gondolom olcsóbban nem tudnék autózni, mert figyelnek arra, hogy csak annyival legyen olcsóbb amennyivel többet kér a motor, de talán kipucolnám az üzemanyag rendszert. Átalakításokat nem szeretnék, végképp nem akarom, hogy bármi negatív hatás érje az autómat miatta. Előre is köszi. Víz továbbra is külön fázist képez,nem fog benzinnel elegyedni,etanoltól sem. Szóval nem pucol az l*f**szt sem. Illetve a benzin sokkal jobb oldószer is meg üzemanyag is. Amúgy igen,elmegy felesben is,üzemanyagköltséget jól látod. Központi injektorosba teljesen felesleges belerakni bármilyen arányban. Van egy x14xe computerem e85re takarék programra írva,amivel gyengébb,mint benzinnel,viszont lehet vele spórolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Víz továbbra is külön fázist képez,nem fog benzinnel elegyedni,etanoltól sem. Szóval nem pucol az l*f**szt sem. Illetve a benzin sokkal jobb oldószer is meg üzemanyag is. Amúgy igen,elmegy felesben is,üzemanyagköltséget jól látod. Központi injektorosba teljesen felesleges belerakni bármilyen arányban. Van egy x14xe computerem e85re takarék programra írva,amivel gyengébb,mint benzinnel,viszont lehet vele spórolni. Egyáltalán nem felesleges belerakni, nekem nem igazán volt látható a fogyasztásnövekedés, bár én nem spórolásból tettem bele, csak ha már azon a kúton van, akkor miért ne. Feleshez teljesen felesleges mindenféle computer, az ahhoz kell, ha csak azzal akarja használni. És pucol, rendesen. Uff. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts