Danek Elküldve Július17, 2012 Megoszt Elküldve Július17, 2012 Ha a gyertyáról lehúzod a kábel úgy is szikrázik egyből? Igen itt is van egyből most megnéztem azt is kb olyan 2mp után volt kb szerintem mire körbefordult a vezérmű tengely..Miért lehet lassan osztaná szétt az osztofely?! ilyeneket hogy rotor gyertyakábelek gyertyákal cseréltem mert elég sokat ált a motor egy raktárban :) egy "opel szaki" ismerösöm azt mondta lehet koszos a porlaszto csucs,és emiatt becsöpög vegyek injektorfej tisztitót. öszintén nem szivessen öntök ilyen szarokat a kocsimba :D(ezt furcsálom mert akkor sztem nem is menne jol) vagy a szivató jeladoja ami a generátor alatt van rossz jelet ad, és tulsokat ad a szivató neki, de jozan paraszti észel ha a szivato folyamatossan menne akkor füstölne esetleg,meg a gyertyaképsem lenne őszbarna hanam korom fekete, de legalább is fekete. meg talán csak melegen indulna szarul tegnap éjjel 8fokvolt a balatonparton és ugyan olyan szarul indult)és szerintem akkor bőven 10 felett kéne ennie?!?!?!?ja meg ha leállitom és egyböl inditozom szépen indul kb olyan 3-5 perc állás után jön elö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július17, 2012 Megoszt Elküldve Július17, 2012 Igen itt is van egyből most megnéztem azt is kb olyan 2mp után volt kb szerintem mire körbefordult a vezérmű tengely..Miért lehet lassan osztaná szétt az osztofely?! ilyeneket hogy rotor gyertyakábelek gyertyákal cseréltem mert elég sokat ált a motor egy raktárban :) egy "opel szaki" ismerösöm azt mondta lehet koszos a porlaszto csucs,és emiatt becsöpög vegyek injektorfej tisztitót. öszintén nem szivessen öntök ilyen szarokat a kocsimba :D(ezt furcsálom mert akkor sztem nem is menne jol) vagy a szivató jeladoja ami a generátor alatt van rossz jelet ad, és tulsokat ad a szivató neki, de jozan paraszti észel ha a szivato folyamatossan menne akkor füstölne esetleg,meg a gyertyaképsem lenne őszbarna hanam korom fekete, de legalább is fekete. meg talán csak melegen indulna szarul tegnap éjjel 8fokvolt a balatonparton és ugyan olyan szarul indult)és szerintem akkor bőven 10 felett kéne ennie?!?!?!?ja meg ha leállitom és egyböl inditozom szépen indul kb olyan 3-5 perc állás után jön elö. Írtad, hogy 195-ös gumival jársz. Az bizony szélesebb a gyári méretnél, mert az max 185-ös. Nekem a nyárim 185-ös és a télim 175-ös. A kettő között 4 - 5 deci van fogyasztásban a 175-ös javára. No, akkor adj még ennyit hozzá, ha 195-ösökön gurulsz! Az biztos, hogy a motorod nem egészséges, mert pl az enyém még -10 fokban is max. 2 mp-en belül indul. Szivatóról, meg a jeladójáról ne beszélj, mert ennek a motornak nincs szivatója! Az ECU vezérli a motort és az alapjáratot pedig az ECU az alapjárati motoron keresztül vezérli. Esélyed lehet az injektorok részleges dugulására, nekem is volt rendetlen motorműködésem mikor a kocsit megvettem, de a rendszeres injektor tisztító adagolással minden kisimult. Érdemes az összes elektromos csatlakozót kontakt spray-vel befújni, a légtömegmérőt, a pillangószelep házat, az alapjárati motort féktisztítóval kitakarítani. Egyébként ha tényleg 205-öt tud végsebességre a kocsid, akkor erre nem lehet panaszod (Ha igazán annyi az annyi...). Az enyém óra szerint csak 195-öt tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július17, 2012 Megoszt Elküldve Július17, 2012 Igen itt is van egyből most megnéztem azt is kb olyan 2mp után volt kb szerintem mire körbefordult a vezérmű tengely..Miért lehet lassan osztaná szétt az osztofely?! ilyeneket hogy rotor gyertyakábelek gyertyákal cseréltem mert elég sokat ált a motor egy raktárban :)egy "opel szaki" ismerösöm azt mondta lehet koszos a porlaszto csucs,és emiatt becsöpög vegyek injektorfej tisztitót. öszintén nem szivessen öntök ilyen szarokat a kocsimba :D(ezt furcsálom mert akkor sztem nem is menne jol) vagy a szivató jeladoja ami a generátor alatt van rossz jelet ad, és tulsokat ad a szivató neki, de jozan paraszti észel ha a szivato folyamatossan menne akkor füstölne esetleg,meg a gyertyaképsem lenne őszbarna hanam korom fekete, de legalább is fekete. meg talán csak melegen indulna szarul tegnap éjjel 8fokvolt a balatonparton és ugyan olyan szarul indult)és szerintem akkor bőven 10 felett kéne ennie?!?!?!?ja meg ha leállitom és egyböl inditozom szépen indul kb olyan 3-5 perc állás után jön elö. egy kis etenolt neki, az kimos minden ganyét úgyis :D de csak módjával ha így is nehezen indul. és szerintem ha leállítás után rögtön indul, csak kis várakozás után nem, akkor valami elengedi a benzinnyomást Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Július17, 2012 Megoszt Elküldve Július17, 2012 Írtad, hogy 195-ös gumival jársz. Az bizony szélesebb a gyári méretnél, mert az max 185-ös. Nekem a nyárim 185-ös és a télim 175-ös. A kettő között 4 - 5 deci van fogyasztásban a 175-ös javára. No, akkor adj még ennyit hozzá, ha 195-ösökön gurulsz! Az biztos, hogy a motorod nem egészséges, mert pl az enyém még -10 fokban is max. 2 mp-en belül indul. Szivatóról, meg a jeladójáról ne beszélj, mert ennek a motornak nincs szivatója! Az ECU vezérli a motort és az alapjáratot pedig az ECU az alapjárati motoron keresztül vezérli. Esélyed lehet az injektorok részleges dugulására, nekem is volt rendetlen motorműködésem mikor a kocsit megvettem, de a rendszeres injektor tisztító adagolással minden kisimult. Érdemes az összes elektromos csatlakozót kontakt spray-vel befújni, a légtömegmérőt, a pillangószelep házat, az alapjárati motort féktisztítóval kitakarítani. Egyébként ha tényleg 205-öt tud végsebességre a kocsid, akkor erre nem lehet panaszod (Ha igazán annyi az annyi...). Az enyém óra szerint csak 195-öt tud. nem egészséges azt nem tudom, nem füstöl sosem sok állás utánsem nem eszi az olajat és ahogy írtam 10.5 a kompreszió a 3ast kivéve ott csak 10.2 szóval ugy gondolom bár veszteségmérésen nem voltam hogy olyan ordenálé nagy bajj nem lehet vele. itt a kép valoban 205 a vége és nem leejtőn hanem egyenesen mentem. én ugy gondolom ez az inditási probléma alami aproség lehet ami nagyon bosszantó a szivatot meg ugy értettem, hogy hidegen több keveréket ad az ecu neki azt nem monthatod hogy nem mert ha beindítod egy ideig kb 1000párszáz az alapjárat majd vissza esik.az injektoroson is van valami modon szivatoja... holnap jön a nagy szerelés minden csati befujkod, alapjárati ki tisztít, nem tudom befecskendezőket lehet tisztítani valamivel? úgy értem hogy kiszedem és mint a karbis motoroknál kifujkálni :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július18, 2012 Megoszt Elküldve Július18, 2012 Szivató nem szivató flém a kedvencem. :D Mindenki tudja,hogy nem úgy működik,mint egy karburátoros "szivató",de azért csak el kell nevezni valahogy a hidegindítás utáni dús keverékképzést. Én is láttam már ilyen 200ról készült fotót c16nz vektráról,ami GPS-el lemérve már csak 175 volt. :D Legjobb tuning a sokat csaló km óra,gyorsulás meg a végsebesség is állat lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Július18, 2012 Megoszt Elküldve Július18, 2012 Szivató nem szivató flém a kedvencem. :D Mindenki tudja,hogy nem úgy működik,mint egy karburátoros "szivató",de azért csak el kell nevezni valahogy a hidegindítás utáni dús keverékképzést. Én is láttam már ilyen 200ról készült fotót c16nz vektráról,ami GPS-el lemérve már csak 175 volt. :D Legjobb tuning a sokat csaló km óra,gyorsulás meg a végsebesség is állat lesz. De ez nem tuning meg nem dicsekvésnek tettem fel tényleg ennyi GPS-el is bemértem már(mert ugye ez egy asconábol származik a válto meg a motor is).4km/órás eltérés van GPS és a mutató között de mutatott már 210et ez puszta kiváncsiságvolt és szerintem szinte mindenkit érdekel menyi az autoja vége :D :) egyébként nálad a pont nem tudom hogyan kéne elnevezni a szivat nem szivatót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július18, 2012 Megoszt Elküldve Július18, 2012 De ez nem tuning meg nem dicsekvésnek tettem fel tényleg ennyi GPS-el is bemértem már(mert ugye ez egy asconábol származik a válto meg a motor is).4km/órás eltérés van GPS és a mutató között de mutatott már 210et ez puszta kiváncsiságvolt és szerintem szinte mindenkit érdekel menyi az autoja vége :D :) egyébként nálad a pont nem tudom hogyan kéne elnevezni a szivat nem szivatót :D Hidegjárati üzemmód... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Július18, 2012 Megoszt Elküldve Július18, 2012 Hidegjárati üzemmód... :D Na úgynézki sikerült valamit tennem vele. egy kis tísztítgatás kontakt sprézés most jobban indul de még nem kiabbálom el majd ha holnap is pöc röff akkor nyertem. és nálad a pont hidegjárati.és most kicsit normálissaban is jár alapjáraton. 1200kb aztán vissza esik 900ra kb eddig nem igazán volt változás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július18, 2012 Megoszt Elküldve Július18, 2012 Na úgynézki sikerült valamit tennem vele. egy kis tísztítgatás kontakt sprézés most jobban indul de még nem kiabbálom el majd ha holnap is pöc röff akkor nyertem. és nálad a pont hidegjárati.és most kicsit normálissaban is jár alapjáraton. 1200kb aztán vissza esik 900ra kb eddig nem igazán volt változás. Úgy is gyorsíthatod a hidegindítás utáni emelt alapjárat lecsökkenésének idejét, hogy a beindulás után 5 - 10 másodperccel adsz egy kis gázt neki, (max 2500 ig pörgetve) majd lelépsz a pedálról. Szinte mindjárt lecsökken az alapjárati fordulat 1000 alá. A légtömegmérőt és a pillangószelepet ne felejtsd kitakarítani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Úgy is gyorsíthatod a hidegindítás utáni emelt alapjárat lecsökkenésének idejét, hogy a beindulás után 5 - 10 másodperccel adsz egy kis gázt neki, (max 2500 ig pörgetve) majd lelépsz a pedálról. Szinte mindjárt lecsökken az alapjárati fordulat 1000 alá. A légtömegmérőt és a pillangószelepet ne felejtsd kitakarítani! Jó reggelt. Légtömegmérőn mit takarítsak? nekem már sztem az újabb van nem az omega féle nagy házas potméteres hanem a szívo csőben a kis jeladós. vagy minden astrában ilyen van? mert régi asconákban meg omegában a nagy házas van azt tudom. na mostmár teljessen célirányos lett a probléma. van a hidegjáratinak a jeladója a kétvezetékes a generátornál. azzal van valami, ugy hogy az csere.este indítottam ugyan olyan szarul indult. most reggel lehuztam, és most indul ######án csak az a kérdésem hogy milyen jelet ad, lehet hülyén tudom de ha nincs rajta akkor nem úgy érzi meleg a motor és kevesebet ad neki. ha "rövidre" van zárva olyan jelet ad hogy hideg a motor?... mikor vissza dugtam járó motornál kicsit megnött a fordulat Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Jó reggelt. Légtömegmérőn mit takarítsak? nekem már sztem az újabb van nem az omega féle nagy házas potméteres hanem a szívo csőben a kis jeladós. vagy minden astrában ilyen van? mert régi asconákban meg omegában a nagy házas van azt tudom. na mostmár teljessen célirányos lett a probléma. van a hidegjáratinak a jeladója a kétvezetékes a generátornál. azzal van valami, ugy hogy az csere.este indítottam ugyan olyan szarul indult. most reggel lehuztam, és most indul ######án csak az a kérdésem hogy milyen jelet ad, lehet hülyén tudom de ha nincs rajta akkor nem úgy érzi meleg a motor és kevesebet ad neki. ha "rövidre" van zárva olyan jelet ad hogy hideg a motor?... mikor vissza dugtam járó motornál kicsit megnött a fordulat Az a hőfokjeladó úgy működik, hogy hidegen nagy az ellenállása, melegen pedig kicsi. Ha lehúzod a csatlakozót, azt jelenti, hogy végtelen nagy az ellenállása. Tehát úgy érzékeli, hogy hideg a motor és megadja neki a plusz dúsítást. Szerintem cseréld ki azt a jeladót, mert lehet nem változik már az ellenállása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Az a hőfokjeladó úgy működik, hogy hidegen nagy az ellenállása, melegen pedig kicsi. Ha lehúzod a csatlakozót, azt jelenti, hogy végtelen nagy az ellenállása. Tehát úgy érzékeli, hogy hideg a motor és megadja neki a plusz dúsítást. Szerintem cseréld ki azt a jeladót, mert lehet nem változik már az ellenállása. ja ja az lesz csak jussak fel pestre :) gondolom azért sok év használatnélküli állás. meg amugy is gyári darab lehet valamikor a 80as évek végéből. lehet azért ez is rádob egy pár decit a fogyasztásra.köszönöm az eddigi segítségeket mindenkitől! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Jó reggelt. Légtömegmérőn mit takarítsak? nekem már sztem az újabb van nem az omega féle nagy házas potméteres hanem a szívo csőben a kis jeladós. vagy minden astrában ilyen van? mert régi asconákban meg omegában a nagy házas van azt tudom. na mostmár teljessen célirányos lett a probléma. van a hidegjáratinak a jeladója a kétvezetékes a generátornál. azzal van valami, ugy hogy az csere.este indítottam ugyan olyan szarul indult. most reggel lehuztam, és most indul ######án csak az a kérdésem hogy milyen jelet ad, lehet hülyén tudom de ha nincs rajta akkor nem úgy érzi meleg a motor és kevesebet ad neki. ha "rövidre" van zárva olyan jelet ad hogy hideg a motor?... mikor vissza dugtam járó motornál kicsit megnött a fordulat A C20NE Astrákban a kicsi van, erről beszélek: Ezt kell ( a kis lemezkét) alaposan féktisztítóval kitakarítani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 A C20NE Astrákban a kicsi van, erről beszélek: Ezt kell ( a kis lemezkét) alaposan féktisztítóval kitakarítani! Köszi, ezt is meg takarítottam :) mi a véleményetek a vectra 2.5 V6os blokjáról?! nagyon gondolkozom egy betépítésén :D fogyasztása gondolom nem olyan iszonyatossan sokkal több mint a c20ne meg karban tartás, na meg szívoságra gondolok. vagy inkább egy 16 szelepes 150le 2.0?! de ez majd csak téli project. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Köszi, ezt is meg takarítottam :) mi a véleményetek a vectra 2.5 V6os blokjáról?! nagyon gondolkozom egy betépítésén :D fogyasztása gondolom nem olyan iszonyatossan sokkal több mint a c20ne meg karban tartás, na meg szívoságra gondolok. vagy inkább egy 16 szelepes 150le 2.0?! de ez majd csak téli project. Hol akarod használni? Versenypályán? Mert közúton nem jutsz vele meszzire az biztos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Hol akarod használni? Versenypályán? Mert közúton nem jutsz vele meszzire az biztos! Hát közúton szeretném használni. sztem ha a 1.4 helyett 2.0at használok és még a vizsgán sem volt probléma :D akkor a v6al sem lenne olyan nagy gond :) de egyenlőre örülök annak ami van ma sikerült egy 7,8as fogyasztást produkálnom 55-60km város nem dugozás csak pár lámpa 250km autopálya 130 végig meg egy 70 km országút balatonrol fehérvárig szóval voltak falvak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 Hát közúton szeretném használni. sztem ha a 1.4 helyett 2.0at használok és még a vizsgán sem volt probléma :D akkor a v6al sem lenne olyan nagy gond :) de egyenlőre örülök annak ami van ma sikerült egy 7,8as fogyasztást produkálnom 55-60km város nem dugozás csak pár lámpa 250km autopálya 130 végig meg egy 70 km országút balatonrol fehérvárig szóval voltak falvak. Ne bízd el magad! Az a vizsga kamu vizsga volt, de egy rendes ellenőrzésen pillanatok alatt lebukhatsz, aztán volt, nincs autód. Hacsak nem legalizálod előbb. Erről a lehetőségről előbb tájékozódj aztán meggondolhatod a dolgot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 én meg sz@pok a piros matrica miatt, máshol meg az se veszik észre, hogy más motor van benne :icon2: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 Ne bízd el magad! Az a vizsga kamu vizsga volt, de egy rendes ellenőrzésen pillanatok alatt lebukhatsz, aztán volt, nincs autód. Hacsak nem legalizálod előbb. Erről a lehetőségről előbb tájékozódj aztán meggondolhatod a dolgot. Nem itt kéne folytatni, de legalizálás kb egy autó ára lenne... Viszont ha nem latszik a motorszám, akkor a rendőr nem állapíthatja meg ( nem jogosult rá ),hogy ez most a gyári motor vagy nem, csak szigorított kpm vizsgára küldhet! legyen egy kis fogyi is... Nem rég mentem volt fesztre, 5 személy+ csomag, M1en 150km/hkorul... vissza már nyugodtabban jöttünk, de 8L lett az átlag, bc szerint. Sajnos nem tudtam tele tankolni, de 650km körül mentem tankolni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 én meg sz@pok a piros matrica miatt, máshol meg az se veszik észre, hogy más motor van benne :icon2: A piros matrica miatt az is sz.pik akinek más van benne. A felsorolt motorok mindegyikére van példa astrában, sőt... még A corsában is virítanak az XE-k, meg a V6-ok, de a piros matrica az akkor is piros matrica. (ezért kell X-es motor helyére tenni őket, és akkor mindjárt kék lesz az a matrica :D :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 A piros matrica miatt az is sz.pik akinek más van benne. A felsorolt motorok mindegyikére van példa astrában, sőt... még A corsában is virítanak az XE-k, meg a V6-ok, de a piros matrica az akkor is piros matrica. (ezért kell X-es motor helyére tenni őket, és akkor mindjárt kék lesz az a matrica :D :lol: ) úgy értettem, hogy jó helyre vitte a kolléga, a vizsgáztatás miatt, ha én is helyre vittem volna, akkor kék lenne rajta...... van olyan ismerősöm, akinek kék és még katalizátor sincs benn...... hivatalosan ebbe X-es motort rakni, k.sok lenne + még a motor + meló Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 úgy értettem, hogy jó helyre vitte a kolléga, a vizsgáztatás miatt, ha én is helyre vittem volna, akkor kék lenne rajta...... van olyan ismerősöm, akinek kék és még katalizátor sincs benn...... hivatalosan ebbe X-es motort rakni, k.sok lenne + még a motor + meló Akárhova viszed, kéket akkor se tudnak adni rá, ha a forgalmiban szereplő motorkód nincs E.2-re hitelesítve. Ha van egy autó, ami hivatalosan teljesíti, aztán lezárják ez EGR-t, leszedik a katalizátort, meg kiherélik az egészet, az még okosba megkaphatja, de egy eredetileg C-s motorra, nincs olyan "okos" hely, ahol megadják rá. Nem ők döntik el hogy milyen színűt adnak, ők csak fölragasztják. (de fogyiból már off, essünk át egyébbe) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 No, akkor térjünk át a fogyasztásra! Ma meglátogattuk vitéz nagybányai Horthy Miklós szülő és nyugvóhelyét, Kenderest. Teljes kirándulás 356 km; átlagsebesség 72km/ó; fogyasztás 6,8 l/100 km. Szerintem nem rossz egy ilyen öregtől! :icon1: Elégedett vagyok vele. Zotyának: Ebből is látszik, hogy ilyen átlaggal simán elmegyek több mint 700 km-t egy tank benzinnel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2012 Megoszt Elküldve Július21, 2012 Zotyának: Ebből is látszik, hogy ilyen átlaggal simán elmegyek több mint 700 km-t egy tank benzinnel. Hát akkor passzolom.....cserélem a szondát meg a katalizátoron is gondolkodom...mondjuk az tény, hogy pörgetem ha kell ha nem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július21, 2012 Megoszt Elküldve Július21, 2012 No, akkor térjünk át a fogyasztásra! Ma meglátogattuk vitéz nagybányai Horthy Miklós szülő és nyugvóhelyét, Kenderest. Teljes kirándulás 356 km; átlagsebesség 72km/ó; fogyasztás 6,8 l/100 km. Szerintem nem rossz egy ilyen öregtől! :icon1: Elégedett vagyok vele. Zotyának: Ebből is látszik, hogy ilyen átlaggal simán elmegyek több mint 700 km-t egy tank benzinnel. :) Nem rossz fogyi! Nekem ilyen átlaggal 7-7,3 szokott kijönni. De etanolból... :) Bár lassan a lambda-szondára rá kellene néznem egy kicsit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts