hemi Elküldve Május22, 2012 Elküldve Május22, 2012 --- KÉP --- Engedelmeddel a képedet felhasználtam a leíráshoz.
Dark_Errant Elküldve Május22, 2012 Elküldve Május22, 2012 Engedelmeddel a képedet felhasználtam a leíráshoz. Ezt a leirast nem lehetne a Gyikba is elhelyezni?
FPepe Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Most tankoltam: 798km - 45.19L -> 5,66L/100km :icon10:
zotya975 Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Most tankoltam: 798km - 45.19L -> 5,66L/100km :icon10: Erre csak azt tudom mondani mint parasztbácsi a zsiráfra az állatkertben: márpedig ilyen állat nincs! :D Valami rohadtul nem stimmel a kocsidon de én jó barátod vagyok legközelebb majd beállítom neked. :smartass:
stirlitz Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Hurrogjatok le ha hülyeséget kérdezek. Üresben vagy motorfékkel jobb a fogyasztás? (értsd jól)
zotya975 Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Hurrogjatok le ha hülyeséget kérdezek. Üresben vagy motorfékkel jobb a fogyasztás? (értsd jól) Motorfékkel. Az üresjárati fogyasztás az fél-egy liter körül van óránként motortól függően. Motorfék üzemben az injektoros autóknál megszűnik az üanyag befecskendezés kábé 1500-as fordulatig, alatta már kap üanyagot a motor hogy le ne fulladjon. Ha szép finoman gurulsz motorfékkel pölö a piros lámpa felé érezni is hogy kábé 1500-as fordulatnál "megkönnyebbül" a gurulás megszűnik a motorfék. Kedd reggel tapasztaltamm először hogy "elfogyott" a fék a kocsin a hajam égnek állt hegyes-völgyes részen lakunk ausztriában hétköznap, 100-ra gyorsul a kocsi ha gurulni hagyom. Amikor le kelltt volna fordulni hiába nyomtam a féket szinte semmi sem történt, ezért is fontos a motorfék, pédának hoztam fel ezt.
ZsolsZ Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Motorfékkel. Az üresjárati fogyasztás az fél-egy liter körül van óránként motortól függően. Motorfék üzemben az injektoros autóknál megszűnik az üanyag befecskendezés kábé 1500-as fordulatig, alatta már kap üanyagot a motor hogy le ne fulladjon. Ha szép finoman gurulsz motorfékkel pölö a piros lámpa felé érezni is hogy kábé 1500-as fordulatnál "megkönnyebbül" a gurulás megszűnik a motorfék. Kedd reggel tapasztaltamm először hogy "elfogyott" a fék a kocsin a hajam égnek állt hegyes-völgyes részen lakunk ausztriában hétköznap, 100-ra gyorsul a kocsi ha gurulni hagyom. Amikor le kelltt volna fordulni hiába nyomtam a féket szinte semmi sem történt, ezért is fontos a motorfék, pédának hoztam fel ezt. De viszont ha jó a fék akkor azt kell használni nem a motorféket. Egyszerűbb fékbetétet és tárcsát cserélni, mint motort generálozni.
Alex75 Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 De viszont ha jó a fék akkor azt kell használni nem a motorféket. Egyszerűbb fékbetétet és tárcsát cserélni, mint motort generálozni. Miért is kellene generálozni motorfék miatt?
zotya975 Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 De viszont ha jó a fék akkor azt kell használni nem a motorféket. Egyszerűbb fékbetétet és tárcsát cserélni, mint motort generálozni. Hát ezek szerint akkor nem jó....4-ben 100.-ig gyorsult az autó ha hagytam gurulni, 3-ba nem akartam motorfékezni ilyen hosszan, az üzemi meg szépen gyengült már a végén. Legközelebb hűtött tárcsát kap. Nade itt ez már OFF.
stirlitz Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 De viszont ha jó a fék akkor azt kell használni nem a motorféket. Egyszerűbb fékbetétet és tárcsát cserélni, mint motort generálozni. őőő izé Természetesen nem arra gondoltam, hogy 100ról motorfékkel akarok megállni.... hanem pl pirosnál, mikor nincs senki......na mondjuk ilyen ritkán van
stirlitz Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 Motorfékkel. Az üresjárati fogyasztás az fél-egy liter körül van óránként motortól függően. Motorfék üzemben az injektoros autóknál megszűnik az üanyag befecskendezés kábé 1500-as fordulatig, alatta már kap üanyagot a motor hogy le ne fulladjon. Ha szép finoman gurulsz motorfékkel pölö a piros lámpa felé érezni is hogy kábé 1500-as fordulatnál "megkönnyebbül" a gurulás megszűnik a motorfék. Kedd reggel tapasztaltamm először hogy "elfogyott" a fék a kocsin a hajam égnek állt hegyes-völgyes részen lakunk ausztriában hétköznap, 100-ra gyorsul a kocsi ha gurulni hagyom. Amikor le kelltt volna fordulni hiába nyomtam a féket szinte semmi sem történt, ezért is fontos a motorfék, pédának hoztam fel ezt. ja na én is erre gondoltam, hogy motorfék, de mi baja lett a féknek hogy elment?
zotya975 Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 ja na én is erre gondoltam, hogy motorfék, de mi baja lett a féknek hogy elment? Hát itt pölö leírják a lényeget:http://mindenamituning.uw.hu/fekberendezes_feljavitasa.htm
hakapeszimaki Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 De viszont ha jó a fék akkor azt kell használni nem a motorféket. Egyszerűbb fékbetétet és tárcsát cserélni, mint motort generálozni. :omg: :lipssealed: :blink:
hakapeszimaki Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 Jár valaki X16SZR-es motorban bioetanollal?Tavaly vettem a gépet de még nem próbáltam,mik a tapasztalatok? x16sz,1.8-as fejjel meg 3baros pumpával meg szélessávúra alakított lambdával tisztán is jártam vele. Hidegindítás második tekerésre sikerült,de 1-2percig a hideg és hosszú szívóoldal miatt gázadásra fulladt,addig csak alapjárat volt. Amúgy gond nélkül lehetett vele közlekedni,alul nyomatékosabb volt,de még ilyen átalakítások után is gyengébb volt felül. 82LE és 136Nm-t mértek rajta így e85tel,de amikor visszaálltam benzinre érezhető volt,hogy azzal azért erősebb. 70% országút 30% város,így kerek 10litert fogyasztott,persze nem túl óvatosan,de omw 100-al ugyanez 6-6.5 környéke.
epk947 Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 De viszont ha jó a fék akkor azt kell használni nem a motorféket. Egyszerűbb fékbetétet és tárcsát cserélni, mint motort generálozni. 40 éve használom intenzíven a motorféket, a jelenlegi kocsim is túl van a 270 ezren és még soha nem kellett motort generáloztatnom. Az állításod egyszerűen nem igaz. Én bizony 100-as tempónál visszanyomom harmadikba, majd másodikba és úgy fordulok be! Igaz, hogy a mögöttem jövők a kanyar előtt mind rámfutnak, mert én hamarabb kezdem a motorfékkel mint ők a pedállal, de a kanyar után mindenki lemarad mögöttem... :D Ellenben egy garnitúra fékbetét nálam eltart 100 ezer kilométerig...
epk947 Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 A májusi átlag fogyasztásom 7,37 (tiszta, ócsó, 95-ös benyából) a 185-ös nyári gumikon, 1343 km távon. :icon13:
Csücsök Elküldve Június1, 2012 Elküldve Június1, 2012 40 éve használom intenzíven a motorféket... Akkor valamit nagyon rosszul csinálsz. :goofy:
ZsolsZ Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Én elhiszem mindenkinek, hogy jó a motorfék, meg azt használja és még megy a gép és stb... stb... Ezt minden esetben vezető válogatja, ki mennyit használja a motorféket. Arra próbáltam kilyukadni, hogy a motorféknek nem az a feladata, hogy 110-ről visszatolva 3.ba meg 2.ba azzal fékezd vissza az autót 40-re a körforgó előtt. Legalábbis én ebben az esetben inkább a féket használom, így a mögöttem (pl.: figyelmetlenül) közlekedő is észleli, hogy valamiért lassításba kezdtem és nem tol fel a virágágyásba.
ZsolsZ Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Szerk: off volt bocs. Fogyasztás szempontjából tényleg jobb a lejtőn való guruláshoz a motorfék mint az üresjárat. De megálni nem azzal kell 110-ről a körforgó előtt. Erre gondoltam fiúk!
epk947 Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Én elhiszem mindenkinek, hogy jó a motorfék, meg azt használja és még megy a gép és stb... stb... Ezt minden esetben vezető válogatja, ki mennyit használja a motorféket. Arra próbáltam kilyukadni, hogy a motorféknek nem az a feladata, hogy 110-ről visszatolva 3.ba meg 2.ba azzal fékezd vissza az autót 40-re a körforgó előtt. Legalábbis én ebben az esetben inkább a féket használom, így a mögöttem (pl.: figyelmetlenül) közlekedő is észleli, hogy valamiért lassításba kezdtem és nem tol fel a virágágyásba. Eddig még soha nem toltak meg, sőt én sem toltam meg senkit se előlről, se hátulról. Két kocsi törésem volt eddig, mindkettő jobbról még a '80-as években amikor nem adták meg nekem az elsőbbséget... Az egyik esetben annyit tudtam tenni, hogy egy gyorsítással csak a hátulját kapta el nekem egy jugoszláv zastavás. El is folyt a hűtővize.... Engem egyébként nem zavar, ha valaki mögöttem 10 centivel "tol". Majd megunja! Az öcsém a hasonló helyzetektől idegbajt tud kapni. Villogtatja a féklámpáját. Aztán egyszer egy ilyen kocsi megelőzte, és az ablakból pisztolyt mutogattak neki. Hát kell ez nekem? :unsure:
ZsolsZ Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Eddig még soha nem toltak meg, sőt én sem toltam meg senkit se előlről, se hátulról. Két kocsi törésem volt eddig, mindkettő jobbról még a '80-as években amikor nem adták meg nekem az elsőbbséget... Az egyik esetben annyit tudtam tenni, hogy egy gyorsítással csak a hátulját kapta el nekem egy jugoszláv zastavás. El is folyt a hűtővize.... Engem egyébként nem zavar, ha valaki mögöttem 10 centivel "tol". Majd megunja! Az öcsém a hasonló helyzetektől idegbajt tud kapni. Villogtatja a féklámpáját. Aztán egyszer egy ilyen kocsi megelőzte, és az ablakból pisztolyt mutogattak neki. Hát kell ez nekem? :unsure: Játékpisztolyt sokhelyen adnak. Engem sem érdekel, ha rám jönnek, néha én is közel megyek gyorsabb tempónál főleg ha előzni szándékozom. Amúgy meg ha ilyen kötsögduda tol hátulról és nem előz meg csak szórakozik, mindig eszembe jut, hogy egy apró kis fékezés (nem satuzás, hogy totálkár legyen) és már kapom is az új lökhárítót ami nincs elmattulva, esetleg egy új kipuffogódobot, ami nem korrodált és stb...
epk947 Elküldve Június3, 2012 Elküldve Június3, 2012 Játékpisztolyt sokhelyen adnak. Engem sem érdekel, ha rám jönnek, néha én is közel megyek gyorsabb tempónál főleg ha előzni szándékozom. Amúgy meg ha ilyen kötsögduda tol hátulról és nem előz meg csak szórakozik, mindig eszembe jut, hogy egy apró kis fékezés (nem satuzás, hogy totálkár legyen) és már kapom is az új lökhárítót ami nincs elmattulva, esetleg egy új kipuffogódobot, ami nem korrodált és stb... ??? :o Ezek szerint te nem hallottál arról az esetről, amikor a budafoki felüljárón egy trabantos utolért egy kamiont a piros lámpánál, és úgy vett elégtételt egy korábbi közlekedési sérelmén, hogy egyszerűen kiszállt a kocsiból és odament a kamion fülkéhez és agyonlőtte a sofőrt...
stirlitz Elküldve Június4, 2012 Elküldve Június4, 2012 Magam sem értem, de 7,5L/100km.........najó mondjuk "becsült" érték a BC még nincs benne...
petiii Elküldve Június7, 2012 Elküldve Június7, 2012 Üdv mindenkinek! Csak megerősítést akarok kérni h akkor a bioetanol tényleg tisztítja az üzemanyag rendszert? és hogy 50-50% ban lehet keverni max bármilyen átalakítás nélkül is?
Recommended Posts