Dáwid Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Azt miből látjátok, hogy jó-e a gázolaj vagy sem? :) Most komolyan kérdezem, mert eddig akárhány különöző kúton tankoltam, semmi különbség, az isuzu motornak tökmindegy. Minden fajátából 5 liter alatt kajál. Gázolajszűrő cserélve az elmúlt 60 ezer km-en egyszer volt, de amit levettem az is olyan tiszta volt, mintha új lenne. A DR (vagy csak ez a mocsok :D ) hisztis. Ahogy kap valamit ami nem tetszik neki, alacsony fordulaton berángat, hidegben gyengébben indul, meg ha olyanja van, akkor kitalálja hogy füstöl (ezt eddig egyszer sikerült, régen egy diszkont kúton. Nem tettem bele sokat, csak egy 5 liter körül, mert akkoriban volt más hely ahonnan tankoltam, csak hát elfogyott, és haza kellett menni valamivel. Komolyan meg ijedtem, hogy mi halt el benne, hogy a tükörben láthatóan füstölt, de ahogy teleraktam a normális löttyel, pár perc járatás, meg füstelemzés hogy ez meg mi a tök, mert senem kék, senem fehér, de még csak korom se igazán, szépen lassan abbahagyta. ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kecsu84 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 sziasztok. az utobbi napokban nagyon megnőőt a fogyasztás az opelemben,igy gondoltam lemérem a nagyjábol.csontra kifogysztottam belőle a benzint. csont száraz tankba vittem kerek 13 litert. az eredmény: 67km. akkor mennyit eszik 20 litert mint egy 500-as merci. 67 kilométernél kifogyott csontra 2 nap alatt.reggel általában 10 percet járatom. miért eszik ennyit.már nem mertem beletankolni mert az asszony nem hiszi el hogy valami gondja van a kis opelemnek,azt mondta hogy csavargorgtam oszt kijárkáltam a benzint.pedig nem.városba vezetetem vele de akoris sok(K) . köszönöm a választ ha valaki tud segiten. köszönöm. OPEL ASTRA F 1992. 1.4-es hengerenkénti injektoros 82 lóerő, 5 ajtos Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Nem vagyok benne biztos,hogy rossz mert kb. 3-4km alatt már elég meleget fúj a fűtés,de a mutató szerint a 80fokot sem éri el,ültem olyan astrába amibe szar termosztáttal a kékből se ment ki a mutató meg éppen,hogy csak langyosat fújt abban egyértelmű volt a hiba.Lehet csak a hőfokmérőmet kéne kalibrálni? Esélyes, hogy nem a megfelelő hőgomba van benne. Én is küzdöttem ezzel a gonddal és végül a számlap cseréje segített. Feleslegesen vettem 2 gombát. <_< Azóta Fpepe kiderítette, hogy melyik gomba való a 100 és melyik a 110°C- os órához. Az egyiknél kb. a felénél van a 90°C, a másiknál meg kb. a harmadánál. Pont ahol a másikon 80°C van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 sziasztok. az utobbi napokban nagyon megnőőt a fogyasztás az opelemben,igy gondoltam lemérem a nagyjábol.csontra kifogysztottam belőle a benzint. csont száraz tankba vittem kerek 13 litert. az eredmény: 67km. akkor mennyit eszik 20 litert mint egy 500-as merci. 67 kilométernél kifogyott csontra 2 nap alatt.reggel általában 10 percet járatom. miért eszik ennyit.már nem mertem beletankolni mert az asszony nem hiszi el hogy valami gondja van a kis opelemnek,azt mondta hogy csavargorgtam oszt kijárkáltam a benzint.pedig nem.városba vezetetem vele de akoris sok(K) . köszönöm a választ ha valaki tud segiten. köszönöm. OPEL ASTRA F 1992. 1.4-es hengerenkénti injektoros 82 lóerő, 5 ajtos GYIK: A fogyasztás növekedés okai. Szerkesztve: Eddig volt ilyen, most nem találom. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 sziasztok. az utobbi napokban nagyon megnőőt a fogyasztás az opelemben,igy gondoltam lemérem a nagyjábol.csontra kifogysztottam belőle a benzint. csont száraz tankba vittem kerek 13 litert. az eredmény: 67km. akkor mennyit eszik 20 litert mint egy 500-as merci. 67 kilométernél kifogyott csontra 2 nap alatt.reggel általában 10 percet járatom. miért eszik ennyit.már nem mertem beletankolni mert az asszony nem hiszi el hogy valami gondja van a kis opelemnek,azt mondta hogy csavargorgtam oszt kijárkáltam a benzint.pedig nem.városba vezetetem vele de akoris sok(K) . köszönöm a választ ha valaki tud segiten. köszönöm. OPEL ASTRA F 1992. 1.4-es hengerenkénti injektoros 82 lóerő, 5 ajtos GYIK: A fogyasztás növekedés okai. Szerkesztve: Eddig volt ilyen, most nem találom. :blush: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1759 ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 http://www.opelforum...?showtopic=1759 ;) nincs jogosultságod megnézni ezt a témát. Én azért nem bosszankodok ezen, tudom hogy -10..-20 fokról lassabban melegszik fel a verda, sokkal több benzint eszik mint szokott. Szó szerint süllyed egy egy indításkor reggelről reggelre a mutató. Viszont gyereket ilyen hőmérsékleten, rossz útviszonyok közepette nem fogok biciklivel vinni. Ja és föltettem a téliket a másik autóra egy azaz egy nappal a hó előtt...mert én már csúsztam meg lefagyott úton....a nejemet meg üthetném is, akkor sem érdekli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Aki manapság a megnövekedett fogyasztásra panaszkodik az vegye figyelembe, hogy a motornak -10 fokos dermedt olajat kell először feltörnie! Amióta bejöttek a -10 fok alatti hidegek azóta csak 800 kilométert mentem, de az én átlagom is megugrott 8,4-re sőt, volt egy 9,6-os átlagú tankolásom is! Én télen - nyáron úgy indulok a garázsból, hogy addig járatom a motort alapjáraton, míg a pillanatnyi fogyasztás 3 liter/perc alá nem megy. Ez nyáron legtöbbször 20 - 30 másodperc után beáll, de ilyen hidegben (ahogy ma is) eltartott 3 percig. Természetesen ha már elindultam, akkor sem csökken a fogyasztás olyan hamar mint melegben. Ha valaki ennek tetejébe még csak rövid utakra használja a kocsiját, (3 - 4 km) annak könnyen kijöhet 12 - 15 literes fogyasztás is. Nálam a legrövidebb egyszeri út 10 kilométert jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Hideg van, nem sokat mentem vele, azt is leginkább üzemi hő alatt... Szerintem 2 hete nem látta a mutatóm a 90-es vonalat :blink: Tegnap tankoltam, 6.6 jött ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február13, 2012 Megoszt Elküldve Február13, 2012 Hideg van, nem sokat mentem vele, azt is leginkább üzemi hő alatt... Szerintem 2 hete nem látta a mutatóm a 90-es vonalat :blink: Tegnap tankoltam, 6.6 jött ki :) Úgy könnyűűű! :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2012 Megoszt Elküldve Február13, 2012 Úgy könnyűűű! :omg: Neeem, így nehéz. :D Zabál mint a franc... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sike Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 Aki manapság a megnövekedett fogyasztásra panaszkodik az vegye figyelembe, hogy a motornak -10 fokos dermedt olajat kell először feltörnie! Amióta bejöttek a -10 fok alatti hidegek azóta csak 800 kilométert mentem, de az én átlagom is megugrott 8,4-re sőt, volt egy 9,6-os átlagú tankolásom is! Ha valaki ennek tetejébe még csak rövid utakra használja a kocsiját, (3 - 4 km) annak könnyen kijöhet 12 - 15 literes fogyasztás is. Nálam a legrövidebb egyszeri út 10 kilométert jelent. Mostanában az enyém is rengeteget fogyaszt, de ilyen hidegben nem is csodálom. 10km-t megyek vele egyszerre azt is városban, 10 liter körüli fogyasztásom is volt, remélem csak a hideg miatt... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 625Kilómétert mentem 45Liter benzinből ez ugye 7.2Liter/100Kilóméter, ennek a nagy része pálya 4 személlyel+szerszámok, meg némi város. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 625Kilómétert mentem 45Liter benzinből ez ugye 7.2Liter/100Kilóméter, ennek a nagy része pálya 4 személlyel+szerszámok, meg némi város. Mi ez a nagy autópáyázás? Bírja a kicsikocsi? :) Nálam a nagy hidegekben, rövid városi utakkal 8,5 -9 lityi volt. Viszont megdőlt , az a (tév) hit, hogy az olcsó kutakból való tankolásnál többet fogyaszt a kocsi. Semmivel sem evett többet a metro kútból, mint a mol kutas benyából. Persze nem klinikai pontosságú a tesztem, de hozzávetőlegesen be tudtam lőni az átlagfogyasztást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Mi ez a nagy autópáyázás? Bírja a kicsikocsi? :) Nálam a nagy hidegekben, rövid városi utakkal 8,5 -9 lityi volt. Viszont megdőlt , az a (tév) hit, hogy az olcsó kutakból való tankolásnál többet fogyaszt a kocsi. Semmivel sem evett többet a metro kútból, mint a mol kutas benyából. Persze nem klinikai pontosságú a tesztem, de hozzávetőlegesen be tudtam lőni az átlagfogyasztást. Mostanában minden héten van egy-kettő-sok Győr-Bécs út általában 4 személlyel és szerszámokkal. 100-tól a padlóig. Úgy vettem észre a súly sokkal jobban beleszól a fogyasztásba mint +30Km/h-s sebességnövelés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Mostanában minden héten van egy-kettő-sok Győr-Bécs út általában 4 személlyel és szerszámokkal. 100-tól a padlóig. Úgy vettem észre a súly sokkal jobban beleszól a fogyasztásba mint +30Km/h-s sebességnövelés. Erre azért kíváncsi lennék, hogy hogyan számoltad ki! :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Erre azért kíváncsi lennék, hogy hogyan számoltad ki! :confused: Hát ki nem számoltam, csak szinte minden nap megteszem a Győr -Bécs távot, minden nap tankolok ugyanannál a kútnál, és úgy vettem észre a súly jobban megdobja a fogyit mintha üressen megyek, de viszont gyorsabban. Próbáltam egy-két tankot papisan kiautózni akkor sem tudtam 7-liter alá vinni, de viszont bármennyire tapostam neki nem ment 8.5-fölé. A súlyt viszont nagyon megérzi mind gyorsításkor a motor mind fékezéskor azt hogy alig akar megállni. A súly azt jelenti hogy 4 személy ebből hátul 2X100kiló +úgy 150kiló szerszám. Ül si a segge rendesen. Ha utánna egyedül megyek szinte repül a verda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mattix Elküldve Március5, 2012 Megoszt Elküldve Március5, 2012 Sziasztok van egy nexiám, meg most vettem egy astra f-et 17td isuzu, utóbbiról nem tudok nyilatkozni még de nagyon meg vagyok elégedve eddig,.. A nexiát meg azért hozom fel mert van köze az opelhoz...vegyesen használom , jah és rossz a termosztát.. benzinből 7,5-8,5 nyár-tél etanol-benzinnel-kb : 9-10-----------ez nem éri meg etanol tisztán---10---------ez sem jo etanol-egyéb üzemanyaggal: 7,5-8,5 soha nem hagyott cserben.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Tegnap végeztem egy fogyasztási próbamenetet a már 4 éve többször lejárt tesztpályámon. Útvonal: Érd Lukoil kút - Dunaújváros MOL kút - Érd Lukoil kút 94 km távon. Külső hőmérséklet 11,5 C fok, menetidő 81 perc => 70 km/ó átlag. Vezetési stílus: egyenletes menet, lakott területen 50, országúton 90 km/ó sebesség tartása. Események: oda úton 1db. VW Transzporter megelőzése, visszafelé 1 db. szippantó autó (IFA) megelőzése. Fogyasztás: 5,59 l benzin (95) Átlagos fogyasztás: 5,94 liter / 100 km Megjegyzés: Ez az első próbamérésem amióta az új hidrogéngenerátoromat beüzemeltem. További beszabályzások következnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsemlevonal Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Mi a véleményetek az üzemanyag adalékokról ?Eddig nem a Shellnél szoktam tankolni 5l jött ki a fogyasztás, most Shell FuelSave Dieseltankoltam meg öntöttem hozzá adalékot és 4.4 jön ki a fogyasztás ja isuzu motor van benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Mi a véleményetek az üzemanyag adalékokról ?Eddig nem a Shellnél szoktam tankolni 5l jött ki a fogyasztás, most Shell FuelSave Dieseltankoltam meg öntöttem hozzá adalékot és 4.4 jön ki a fogyasztás ja isuzu motor van benne Mindezt milyen módszerrel mérted ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsemlevonal Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Mindezt milyen módszerrel mérted ki? Egy katanásig szoktam tankolni mindig Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Egy katanásig szoktam tankolni mindig De ez egy darab tankolás után lett számolva? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsemlevonal Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 De ez egy darab tankolás után lett számolva? :rolleyes: Nem mindig nézni szoktam és ujjaban mióta használok adalékot + a shellnél tankolok 4.4re jön ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Egy katanásig szoktam tankolni mindig Rendben. De mit viszonyítassz mihez? Én például havi átlagokat számolok és évit, amit tudok hasonlítani a korábbi évek hasonló adataihoz. Egy - két tankolás még nem számít, főleg ha közben az időjárás is melegebbre fordul. Nem kételkedem az adataidban, csak arra hívom fel a figyelmed, hogy a hosszútávú pontos mérések a hitelesek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Én újabban már csak két tizedesig számolom a fogyasztást! Nem úr,aki nem herdál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts