Fori23 Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 ProwerDose Erről hallottatok már? Nos, felhívtam a cucc feltalálóját, aki készségesen válaszolt a kérdéseimre, és küldött egy összefoglaló pdf-et újabb mérési eredményekkel. Az anyag elsősorban a nyomatékban fejti ki a hatását és éri el a kedvezőbb fogyasztási és emissziós értékeit. Elvileg a hétvégén indul a kisker értékesítés (weboldal+web shop) de lehet tőlük közvetlenül diszkont áron rendelni 12x250ml-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Helló! Lemérnéd nekem, hogy hányXhányas? Mert nekem jelenleg karton papír van de lehet túl kicsi mert többet vártam tőle mármint hogy hamarabb melegszik. Túl nagyot meg nem akarok nehogy baja legyen neki. Ezért kellene egy tuti méret! :lol: 47x37 cm a teljes mérete, a 47-ből 6 cm van visszahajtva. Így teljes magasságban takarja a hűtőt. :) Lényeges változást nem kell várni, mert a termosztát nem enged vizet a hűtőbe (ha jó) amíg el nem éri a megfelelő hőfokot, de egy kicsit azért jobb. Baj akkor lehet ha valaki nem figyel, mert ha melegszik is először elindul a ventilátor, csak később lesz gőzfürdő. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 47x37 cm a teljes mérete, a 47-ből 6 cm van visszahajtva. Így teljes magasságban takarja a hűtőt. ;) Lényeges változást nem kell várni, mert a termosztát nem enged vizet a hűtőbe (ha jó) amíg el nem éri a megfelelő hőfokot, de egy kicsit azért jobb. Baj akkor lehet ha valaki nem figyel, mert ha melegszik is először elindul a ventilátor, csak később lesz gőzfürdő. :lol: Én még mindíg nem hiszek benne, hogy ez valamit is segítene ha jó a termosztát. Én már csak azért sem takargatok, mert itt pesten ha bele futok egy dugóba bizony tud melegedni télen is és dolgozik a ventillátor, akkor pedig csak a hátrányát "élvezném". És itt a doki írása is amivel teljesen egyetértek: http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/200...pir_a_huto_ele/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 47x37 cm a teljes mérete, a 47-ből 6 cm van visszahajtva. Így teljes magasságban takarja a hűtőt. ;) Lényeges változást nem kell várni, mert a termosztát nem enged vizet a hűtőbe (ha jó) amíg el nem éri a megfelelő hőfokot, de egy kicsit azért jobb. Baj akkor lehet ha valaki nem figyel, mert ha melegszik is először elindul a ventilátor, csak később lesz gőzfürdő. :lol: Oké köszi! A termosztátom jó azzal nincs gond, csak gondoltam hátha 3-4km-errel hamarabb lehetne kapcsolni a fűtést mert, mindig megvárom még nyit a termosztát és csak utánna kapcsolok fűtést. Indítás után meg nem járatom egyhelybe mert írták hogy az se jó. Köfi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Oké köszi! A termosztátom jó azzal nincs gond, csak gondoltam hátha 3-4km-errel hamarabb lehetne kapcsolni a fűtést mert, mindig megvárom még nyit a termosztát és csak utánna kapcsolok fűtést. Indítás után meg nem járatom egyhelybe mert írták hogy az se jó. Köfi! ;) Azért egy kis járatás nem árt a motornak indulás előtt. Legalább is ez a vélemény is él. Bizonyítékokat pedig egyik tábor sem tudott még mutatni szerintem. Ez örökké két táborra fogja osztani az autósokat :lol: Ami a fűtés bekapcsolását illeti. Én úgy gondolom párás lefagyott ablakokkal hidegtől elgémberedett végtagokkal veszélyesbb közlekedni. Ezért én ha már megmozdul a mutató bátran húzom rá a fűtést, sőt van hogy már elindítás után belső keringetésre kapcsolva feltekerem. Így mire a kis utcákból kiérek a forgalasabb útra kb 1-1,5km már nem kell vacogva és kilátási gondokkal küzdve közlekednem. Ennyit nekem megér az a minimális többletfogyasztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Azért egy kis járatás nem árt a motornak indulás előtt. Legalább is ez a vélemény is él. Bizonyítékokat pedig egyik tábor sem tudott még mutatni szerintem. Ez örökké két táborra fogja osztani az autósokat :) Ami a fűtés bekapcsolását illeti. Én úgy gondolom párás lefagyott ablakokkal hidegtől elgémberedett végtagokkal veszélyesbb közlekedni. Ezért én ha már megmozdul a mutató bátran húzom rá a fűtést, sőt van hogy már elindítás után belső keringetésre kapcsolva feltekerem. Így mire a kis utcákból kiérek a forgalasabb útra kb 1-1,5km már nem kell vacogva és kilátási gondokkal küzdve közlekednem. Ennyit nekem megér az a minimális többletfogyasztás. Már lassan én se tudom hogy hogy a jó... :lol: a lényeg hogy most majd 1'C körül azért reggelente 1-1,5perc járatás mire felteszem a lejátszó előlapját stb öv bekapcs aztán lassan megyek 2000-alatt mert hogy ne kapcsoljon át gázra. aztán kb 300-500méter múlva átpattintom gázra. Ha be van fagyva az ablak természetesen több járatás. Meg vizzel leöblített ablakok mert kaparni se szabad mert csak összekarcolja az üveget. Bár ha tudom hogy hó vagy fagy akkor meg inkább letakarom az ablakot. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Már lassan én se tudom hogy hogy a jó... :lol: a lényeg hogy most majd 1'C körül azért reggelente 1-1,5perc járatás mire felteszem a lejátszó előlapját stb öv bekapcs aztán lassan megyek 2000-alatt mert hogy ne kapcsoljon át gázra. aztán kb 300-500méter múlva átpattintom gázra. Ha be van fagyva az ablak természetesen több járatás. Meg vizzel leöblített ablakok mert kaparni se szabad mert csak összekarcolja az üveget. Bár ha tudom hogy hó vagy fagy akkor meg inkább letakarom az ablakot. ;) Én mindig hagyok időt a bemelegitésre , pont ugy ahogy a gyártó ajánlásában van :induláskor 2500-alatt ha kijött a kékből a mutató akkor megyek fölé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Én mindig hagyok időt a bemelegitésre , pont ugy ahogy a gyártó ajánlásában van :induláskor 2500-alatt ha kijött a kékből a mutató akkor megyek fölé. Azért túlpörgetni nem szoktam szerintem 2500-alatt vagyok lakott területen belül főleg ilyenkor. De ha azt várnám hogy kimozdúljon a kékből addigra odaérnék a melóhelyre. :lol: Vigyázva van rá rendesen, csak mintha tavaly hamarabb mozdullt volna a kékből mint idén. Pedig elvileg a termosztátom jó ill tavaly lett cserélve novemberbe (Wahler). Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Azért túlpörgetni nem szoktam szerintem 2500-alatt vagyok lakott területen belül főleg ilyenkor. De ha azt várnám hogy kimozdúljon a kékből addigra odaérnék a melóhelyre. :lol: Vigyázva van rá rendesen, csak mintha tavaly hamarabb mozdullt volna a kékből mint idén. Pedig elvileg a termosztátom jó ill tavaly lett cserélve novemberbe (Wahler). Ha taposod akkor hamarabb melegszik , tehát mostanában finomabban vezetsz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Oké köszi! A termosztátom jó azzal nincs gond, csak gondoltam hátha 3-4km-errel hamarabb lehetne kapcsolni a fűtést mert, mindig megvárom még nyit a termosztát és csak utánna kapcsolok fűtést. Indítás után meg nem járatom egyhelybe mert írták hogy az se jó. Köfi! :lol: Neked nincs a hűtőrácsban az a gyári műanyag takarólap? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Én nem rágódok ezen a melegítés témán, mert amíg kiállok a garázsból + az udvarról ... ha jót tesz a melegítés ha nem .. ez van ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Neked nincs a hűtőrácsban az a gyári műanyag takarólap? Elvileg van, csak nem az a pikk-pakk kiszehető, nyáron pl melegebben is nyomatja a cuccot, akkor meg ki kellene szedni de nem lehet csak úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Már lassan én se tudom hogy hogy a jó... :lol: a lényeg hogy most majd 1'C körül azért reggelente 1-1,5perc járatás mire felteszem a lejátszó előlapját stb öv bekapcs aztán lassan megyek 2000-alatt mert hogy ne kapcsoljon át gázra. aztán kb 300-500méter múlva átpattintom gázra. Ha be van fagyva az ablak természetesen több járatás. Meg vizzel leöblített ablakok mert kaparni se szabad mert csak összekarcolja az üveget. Bár ha tudom hogy hó vagy fagy akkor meg inkább letakarom az ablakot. ;) Én meg kimegyek, beindítom, belövöm a hátsó ablakfűtést előveszem a jégoldót a csomiból lefújom az első szélvédőt (meg a visszapillantókat ha kell) eddigre már a hátsó is megolvadt és mehetek! Tolatok az udvarból ezért ez a nagy előkészület. Már nem azért mert béna vagyok hanem mert a k*rva kaputartó vas pont annyira lóg ki hogy lehúzza a gumit a középső dobról és ez azért fájó pont ilyen időben. Ha após nem lesz otthon egyszer úgyis leflexelem. Tanulópénz volt mikor apám astra F kombijával voltam,, beakartam rongyolni nagy slunggal és a középső dobtól a végéig leszereltem a rendszert kb 2mp alatt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Én meg kimegyek, beindítom, belövöm a hátsó ablakfűtést előveszem a jégoldót a csomiból lefújom az első szélvédőt (meg a visszapillantókat ha kell) eddigre már a hátsó is megolvadt és mehetek! Tolatok az udvarból ezért ez a nagy előkészület. Már nem azért mert béna vagyok hanem mert a k*rva kaputartó vas pont annyira lóg ki hogy lehúzza a gumit a középső dobról és ez azért fájó pont ilyen időben. Ha após nem lesz otthon egyszer úgyis leflexelem. Tanulópénz volt mikor apám astra F kombijával voltam,, beakartam rongyolni nagy slunggal és a középső dobtól a végéig leszereltem a rendszert kb 2mp alatt. :lol: Szép lehetett ;) lett vmi komoly baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Kiváncsi vagyok hogy üzemmeleg motornál a 180-320 Ohm helyett 430.at mutatott a müszer ,ez okozhat fogyasztás növekedést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Szép lehetett :lol: lett vmi komoly baja? Jó hangja volt, semmi ereje meg 20litert evett 50km-en. Aztán pont volt egy középső dob pluszba itthon ugyhogy a rendszert a szerelőm visszarakta vasárnap, meg lett egy új tűzkarika hétfőn és mintha új lett volna!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ogabry Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 1.6 16V-k hogy fogyasztanak? Országút, város, vegyes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 1.6 16V-k hogy fogyasztanak? Országút, város, vegyes? Nekem is 1.6 16V-s astrám van!Nekem télen a rövidtávokon olyan 9L-t is eszik!Nyárom olyan 7L körül Országúton 7L alá le tudtam már vinni!Az volt a legjobb! :lol: Mért nekem sokat fogyaszt?? Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 nálam is kb ez a helyzet télen 9 körül, de 7 alá nem igen megy nyáron se. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Nem értem 1.6 16V-vel első telem, és ahogy bejött a hideg 9l-t eszik rövidtávon hosszútávon városban mindenhol. Mikor írtam mindenki azt írta hogy cseréljek lambda szondát most azt írjátok hogy nektek is ennyit eszik? Ma pl 40littyót tankoltam 480km-re. Ez 8.33l/100km. Most akkor ez elfogadható vagy cseréljek lambdát? Gyári lambda vezetéke milyen színű? Nekem most látszólag egy lila vezetékes szonda van bennt. 1.6 16V-sek válaszoljatok köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Nem értem 1.6 16V-vel első telem, és ahogy bejött a hideg 9l-t eszik rövidtávon hosszútávon városban mindenhol. Mikor írtam mindenki azt írta hogy cseréljek lambda szondát most azt írjátok hogy nektek is ennyit eszik? Ma pl 40littyót tankoltam 480km-re. Ez 8.33l/100km. Most akkor ez elfogadható vagy cseréljek lambdát? Gyári lambda vezetéke milyen színű? Nekem most látszólag egy lila vezetékes szonda van bennt. 1.6 16V-sek válaszoljatok köszi! Nekem is egy lila vezetékes szonda van benne!Gondolom nekem is gyári lehet benne!Mert én még nem cseréltem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Nem értem 1.6 16V-vel első telem, és ahogy bejött a hideg 9l-t eszik rövidtávon hosszútávon városban mindenhol. Mikor írtam mindenki azt írta hogy cseréljek lambda szondát most azt írjátok hogy nektek is ennyit eszik? Ma pl 40littyót tankoltam 480km-re. Ez 8.33l/100km. Most akkor ez elfogadható vagy cseréljek lambdát? Gyári lambda vezetéke milyen színű? Nekem most látszólag egy lila vezetékes szonda van bennt. 1.6 16V-sek válaszoljatok köszi! Én lambdát + Gyertyát cseréltem 9-röl 8 ra ment , utána megtaláltam egy repedést a MAP szenzor csövén -az 6,7 és most láto hogy hőfokjeladóm hibás -jólenne ha lemenne a nyári 5,7-re. Szerintem először a hőfokjeladót ellenörizd.az 1000-3500ft gyártótol függően ,a Gyik-ban le vannak irva az értékei ha ki akarod mérni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 Én lambdát + Gyertyát cseréltem 9-röl 8 ra ment , utána megtaláltam egy repedést a MAP szenzor csövén -az 6,7 és most láto hogy hőfokjeladóm hibás -jólenne ha lemenne a nyári 5,7-re. Szerintem először a hőfokjeladót ellenörizd.az 1000-3500ft gyártótol függően ,a Gyik-ban le vannak irva az értékei ha ki akarod mérni ;) A te esetedben csökkenthető a fogyasztás, mert 8 szelepnél ez meg az "hibája" vagy öregsége miatt evett annyit amennyit, de úgy gondolom hogy 16 szelepnél a téli 9 liter teljesen "normális", ami nem igazán csökkenthető. :lol: ... sajnos .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November26, 2011 Megoszt Elküldve November26, 2011 A te esetedben csökkenthető a fogyasztás, mert 8 szelepnél ez meg az "hibája" vagy öregsége miatt evett annyit amennyit, de úgy gondolom hogy 16 szelepnél a téli 9 liter teljesen "normális", ami nem igazán csökkenthető. :lol: ... sajnos .. Én azétr nem adnám fel ilyen könyen , elég sok tapasztalatot olvashatsz ezen az oldalon , és ha az emberek50% mond igazat akkor is jó a fogyi max :7 l nepitelet.hu/autok/opel/astra_1991/1_6_ecotec_avagy_3200_es_megindul.../ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Javulnak a dolgaim. Beszámoltam a zalaegerszeg-budapest-zalaegerszeg táv 4 személlyel, csurigcsomival, 9,1l/100km volt.(Pont ekkor jött be a hideg 1-2 C°) Azután utánna itthon rövid és hosszabb(max 60km) távokkal 8,9l/100km volt a fogyasztásom, 2személlyel normál vezetéssel. Elment kicsit a ködös szmogriadós idő, előző feltételekkel 8,3l/100km lett a fogyi, javulunk!! Tegnap tankoltam megint, kiszámoltam 7,9l/100km, ez már tetszik!!! Újra ködös, szmogriadós idő van kíváncsian várom felmegy-e vagy marad esetleg tovább csökken. Remélem az utóbbi. Nem cseréltem se lambda szondát és EGR lezárás sem történt meg. Rángatni sem rángat annyit mint eddig. 2-ben és 3-ban hagytam kicsit elszaladni a fordulatot 6000 fölé párszor(kis kormolás céljából) de az útviszonyok miatt nemtudtam huzamosabb ideig, se 4ben se 5ben. Kicsit talán használt. Shell 95-ös benyót tankolok nagy általánosságban. Hétvégenként -5ft/liter teljesen jó ár. Tegnap akció miatt shell v-power 95-öt tankoltam. Feltételek: min. 20liter, ha ez megvan akkor kell még 50smart pont és egy reklámújság amiben akciós kupon van és így -15ft/liter a benzinből. Januárig megy az akció ki kell használni. Ja és 34litert tankoltam ezért 68smartpontot kaptam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts