ZsolsZ Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Azért előbbinek jóval több köze van a fogyasztáshoz :lol: Tudom, de ami fura számomra, hogy csak a hideg idő beállta óta eszik ennyit. Előtte a 15-20C°-ban 7,2-7,5l-ből simán elvoltam. Aztán egyszer csak 8,7-9,2, ahogy bejöttek ezek a 0C° körüli párás ködös idők. Túl hirtelen és túl egy időben történtek a változások. A lambdaszonda fokozatosan adja meg magát nem?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Tudom, de ami fura számomra, hogy csak a hideg idő beállta óta eszik ennyit. Előtte a 15-20C°-ban 7,2-7,5l-ből simán elvoltam. Aztán egyszer csak 8,7-9,2, ahogy bejöttek ezek a 0C° körüli párás ködös idők. Túl hirtelen és túl egy időben történtek a változások. A lambdaszonda fokozatosan adja meg magát nem?? Általában. Viszont általában az EGR is ;) Ha belegondolsz, hogy az EGR szelep mit csinál, (ugye visszavezeti a kipuffogógáz egy részét a beszívott friss levegőhöz) maximum rángatást, meg fulldoklást lehet ráverni, többletfogyasztást kevésbé :lol: Lamdba, termosztát inkább gyanús. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Általában. Viszont általában az EGR is ;) Ha belegondolsz, hogy az EGR szelep mit csinál, (ugye visszavezeti a kipuffogógáz egy részét a beszívott friss levegőhöz) maximum rángatást, meg fulldoklást lehet ráverni, többletfogyasztást kevésbé :lol: Lamdba, termosztát inkább gyanús. Hát ezért vagyunk itt egymásnak, hogy kérdezzünk mielött cselekszünk. Termosztátnak miköze is a fogyasztáshoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Hát ezért vagyunk itt egymásnak, hogy kérdezzünk mielött cselekszünk. Termosztátnak miköze is a fogyasztáshoz? ha nyitva marad a termosztát, és ezáltal nehezen melegszik fel a motor, és így nagyon sokáig hideg motorral mész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 ha nyitva marad a termosztát, és ezáltal nehezen melegszik fel a motor, és így nagyon sokáig hideg motorral mész. 1-2percet járatok indulás előtt, aztán a 2km-re lévő korforgalomnál már elindul a mutató és tolja a langyos levegőt. Még 3-4km és már 90 fok felett van. Eléri az óra szerinti 95fokot és ott megáll, nem mozog folyamatosan egyhelyben van. Ezekszerint termosztát kilőve, marad a lambdaszonda. Csergőtől kaptam ajánlatot gyári: 35-, bosch: 17darab mátyáskirály. Valaki azt írja nem jó más csak a gyári, valaki azt, hogy jó a bosch. (Elvileg nekem egyszálas van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 az enyém szerintem lazán bekapja a 9-10et (városban), ezen szeretnék valamilyen módon csökkenteni, pl a maszk ideiglenes lefalazása belülről javítana a dolgon szerintetek? hátha hamarabb melegedne a motor 2mm-es gumilemezből vágtam egy darabot, ami a hűtő 2/3-át eltakarja, ill. felül keskenyebbre hagytam, hogy visszahajtva fel lehessen fogatni a hűtőre. Acéllemezből hajlítottam 3 db olyan szorítót, mint amivel az asztalterítőt szokták odacsíptetni. Felrakni, levenni kb. 1 perc se, de akkor sincs gond, ha véletlenül +15 fokig is benne marad. Nekem az a tapasztalatom így előbb melegszik. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 1-2percet járatok indulás előtt, aztán a 2km-re lévő korforgalomnál már elindul a mutató és tolja a langyos levegőt. Még 3-4km és már 90 fok felett van. Eléri az óra szerinti 95fokot és ott megáll, nem mozog folyamatosan egyhelyben van. Ezekszerint termosztát kilőve, marad a lambdaszonda. Csergőtől kaptam ajánlatot gyári: 35-, bosch: 17darab mátyáskirály. Valaki azt írja nem jó más csak a gyári, valaki azt, hogy jó a bosch. (Elvileg nekem egyszálas van) Minden attól függ, mennyire tervez valaki az autóval. Ami biztos, hogy a gyári szonda kibír 200e. km körül. (enyém 290.e-nél halt meg) A Bosch, ahogy a leírásában szerepel 50.e km-es szonda, (van drágább 80e. km-es is). Azt nem tudom ténylegesen mennyit bír, de ha évente 5e. km-t autózik valaki, akkor nem biztos, hogy megéri az eredeti, mert a Bosch is tartani fog 10 évig, ha 20e. km-t akkor már más. A másik kérdés a mai világban, hogy mennyi pénz van rá, mert lehet az olcsóbbra van csak keret, vagy arra van kedvezmény stb.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 1-2percet járatok indulás előtt, aztán a 2km-re lévő korforgalomnál már elindul a mutató és tolja a langyos levegőt. Még 3-4km és már 90 fok felett van. Eléri az óra szerinti 95fokot és ott megáll, nem mozog folyamatosan egyhelyben van. Ezekszerint termosztát kilőve, marad a lambdaszonda. Csergőtől kaptam ajánlatot gyári: 35-, bosch: 17darab mátyáskirály. Valaki azt írja nem jó más csak a gyári, valaki azt, hogy jó a bosch. (Elvileg nekem egyszálas van) tegnap vettem 6400-ért gm opel egyvezetékest made in usa Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 tegnap vettem 6400-ért gm opel egyvezetékest made in usa Felment az ára? Ez az Autotéka 2000-es? Arról voltak itt jó és rossz tapasztalatok is. Remélem Neked jó lesz. :lol: Szerk: közben megnéztem, ott 6100.- Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Minden attól függ, mennyire tervez valaki az autóval. Ami biztos, hogy a gyári szonda kibír 200e. km körül. (enyém 290.e-nél halt meg) A Bosch, ahogy a leírásában szerepel 50.e km-es szonda, (van drágább 80e. km-es is). Azt nem tudom ténylegesen mennyit bír, de ha évente 5e. km-t autózik valaki, akkor nem biztos, hogy megéri az eredeti, mert a Bosch is tartani fog 10 évig, ha 20e. km-t akkor már más. A másik kérdés a mai világban, hogy mennyi pénz van rá, mert lehet az olcsóbbra van csak keret, vagy arra van kedvezmény stb.. ;) Köszönöm ezt a kielégítő választ. Igazából lenne rá keret ha kell ez nem probléma, kezdek hozzászokni hogy eszi a pénzem hónapok óta. Lengéscsillapítók, toronycsapágyak gumibakkal, stab.gömbfejek, szilentek, hátsó fékdob+fékmunkahenger, olajcserék, fékbetétcserék, vezérlés csere, szélvédő csere, beltér helyrepofozása, 4új téligumi stb ezt mind az elmúlt 2 hónapban. :lol: Havi 3-4 ezer km. Hosszú távra tervezek, hisz ezek után már nem szívesen válnék meg tőle. Ha számolgatni akarok kb 1,5literrel eszik többet 100-on. Ez 600Ft/100km egy hónapba ha 4ezer km-el számolok akkor 24000Ft/4ezer km. Azthiszem gyárit fogom választani :s Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 tegnap vettem 6400-ért gm opel egyvezetékest made in usa Lottó reklám: MENNYII? Kérdés mi lehet eközött 6400HUF és a csergő által kínált 35000HUF között? Nem hinném, hogy csak a haszon :s Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Lottó reklám: MENNYII? Kérdés mi lehet eközött 6400HUF és a csergő által kínált 35000HUF között? Nem hinném, hogy csak a haszon :s A boltos akinél vásárolni szoktam ugy kinál pl: olcsó közép drága ,gyári , utángyártott ,német,olasz,francia...... De ezt simán odata nem , variált hozzá kell tennem hogy akár 2 év után is visszavásárolja a nem beépitett alkatrészeket, nagyon korrekt Ezért feltételezem hogy jó minőségü lehet . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 2mm-es gumilemezből vágtam egy darabot, ami a hűtő 2/3-át eltakarja, ill. felül keskenyebbre hagytam, hogy visszahajtva fel lehessen fogatni a hűtőre. Acéllemezből hajlítottam 3 db olyan szorítót, mint amivel az asztalterítőt szokták odacsíptetni. Felrakni, levenni kb. 1 perc se, de akkor sincs gond, ha véletlenül +15 fokig is benne marad. Nekem az a tapasztalatom így előbb melegszik. :) korrekt kis megoldásnak tűnik, megpróbálom a napokban kivitelezni rem hasznomra is válik ;) köszi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nekem is ez a szonda van. Mielőtt gázosítva lett nekem C14NZ elment 6,5-7,5l-ből benzinnel, azóta egyszer sem mértem... Eleinte a gáznál jártam a gyári szondával (9 körüli fogyi nyáron), nem mondom hogy csak ez, de egészen biztosan ez is hozzá segített a fogyasztásom csökkentéséhez. Mivel most a téli hidegekbe is átlagban 8,7 körül áll. Azt hogy a gyári jobb lehet-e ezt nem tudom. De azt hogy a régitől jobb az biztos, hogy meddig az pedig majd kiderül! Gyárit én azért irreálisan drágának vélem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nekem is ez a szonda van. Mielőtt gázosítva lett nekem C14NZ elment 6,5-7,5l-ből benzinnel, azóta egyszer sem mértem... Eleinte a gáznál jártam a gyári szondával (9 körüli fogyi nyáron), nem mondom hogy csak ez, de egészen biztosan ez is hozzá segített a fogyasztásom csökkentéséhez. Mivel most a téli hidegekbe is átlagban 8,7 körül áll. Azt hogy a gyári jobb lehet-e ezt nem tudom. De azt hogy a régitől jobb az biztos, hogy meddig az pedig majd kiderül! Gyárit én azért irreálisan drágának vélem... Nekem az ilyen szonda vagy két hónapig húzta...aztán kicserélték egy másikra és azóta szépen muzsikál... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Lottó reklám: MENNYII? Kérdés mi lehet eközött 6400HUF és a csergő által kínált 35000HUF között? Nem hinném, hogy csak a haszon :s Használd a keresőt -> válaszd egyből a További keresési opciók-at kulcsszónak írd be -> autoték* a legördülő menüben jelöld ki az -> F Astra-t majd -> Keresés indítása A megjelenő hozzászólásokban olvsahatsz hideget meleget. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Használd a keresőt -> válaszd egyből a További keresési opciók-at kulcsszónak írd be -> autoték* a legördülő menüben jelöld ki az -> F Astra-t majd -> Keresés indítása A megjelenő hozzászólásokban olvsahatsz hideget meleget. :lol: Köszönöm! Minden nap tanulunk valami újat. Tényleg van hideg és meleg hozzászólás is. Adok egy esélyt az autotéknak mert most sóher vagyok 35-öt adni egy gyáriért a csergőnek. Vagy ha segítőkész szerelő barátom előveszi az unXos kedvességét akkor egy bosch is szóba jöhet. UnX is forgalmazhat szerintetek gyári lambdát opelhoz vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Köszönöm! Minden nap tanulunk valami újat. Tényleg van hideg és meleg hozzászólás is. Adok egy esélyt az autotéknak mert most sóher vagyok 35-öt adni egy gyáriért a csergőnek. Vagy ha segítőkész szerelő barátom előveszi az unXos kedvességét akkor egy bosch is szóba jöhet. UnX is forgalmazhat szerintetek gyári lambdát opelhoz vagy nem? BOSCH EPS-FACET HANS-PRIES HELLA MAGNETI MEYLE VDO A webshop szerint. De elvileg van epc-hez hasonló programjuk is, tehát az sem kizárt hogy forgalmaz. Meg kell kérdezni. Amúgy ha tudnám most, hogy ki a gyári GM beszállítója... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Mi az a pici jel? Két kis vízszintes vonal? Ha az, akkor hőfokjeladó hiba, vagy a vezetékének a szakadása. :) Ha csak egy pici jel a számok előtt, akkor a mínuszt jelenti. :) :P ;) Lambdát a középső kijelző nem tud, ettől még lehet az a hiba, de lehet halódó termosztát, sok rövid táv a mostani hidegekkel is. De annak a jeladónak nincs köze a fogyasztáshoz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 ...Amúgy ha tudnám most, hogy ki a gyári GM beszállítója... Állítólag most a Bosch de, hogy az F-ek korában ki volt azt nem tudom. :) De annak a jeladónak nincs köze a fogyasztáshoz. :lol: Ez így van, nem is mondtam. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Állítólag most a Bosch de, hogy az F-ek korában ki volt azt nem tudom. ;) Ez így van, nem is mondtam. :lol: Jó csak azt hittem arra célzol. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Állítólag most a Bosch de, hogy az F-ek korában ki volt azt nem tudom. ;) Ez így van, nem is mondtam. :lol: Az előbbi probléma megoldására teszek egy egyszerű javaslatot: -Írok a csergőnek egy levelet amiben megkérdezem, hogy az általuk gyárinak nevezett 35ezres lambda gyártója ki is valójában?! Így azért könnyebb lesz elindulni mindenkinek aki lambdaszonda problémával küszködik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Köszönöm! Minden nap tanulunk valami újat. Tényleg van hideg és meleg hozzászólás is. Adok egy esélyt az autotéknak mert most sóher vagyok 35-öt adni egy gyáriért a csergőnek. Vagy ha segítőkész szerelő barátom előveszi az unXos kedvességét akkor egy bosch is szóba jöhet. UnX is forgalmazhat szerintetek gyári lambdát opelhoz vagy nem? Ha biztosan gyárit akarsz venni, akkor menj be egy Opel márkaszervizbe. Legalább tudni fogod, ott mennyiért adják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 2mm-es gumilemezből vágtam egy darabot, ami a hűtő 2/3-át eltakarja, ill. felül keskenyebbre hagytam, hogy visszahajtva fel lehessen fogatni a hűtőre. Acéllemezből hajlítottam 3 db olyan szorítót, mint amivel az asztalterítőt szokták odacsíptetni. Felrakni, levenni kb. 1 perc se, de akkor sincs gond, ha véletlenül +15 fokig is benne marad. Nekem az a tapasztalatom így előbb melegszik. ;) Helló! Lemérnéd nekem, hogy hányXhányas? Mert nekem jelenleg karton papír van de lehet túl kicsi mert többet vártam tőle mármint hogy hamarabb melegszik. Túl nagyot meg nem akarok nehogy baja legyen neki. Ezért kellene egy tuti méret! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Na megkaptam a választ a lambdaszondára. Állítólag régen is a bosch volt a beszállítója, tehát az F-ek korában is. Most felmerült bennem a kérdés, hogy a gyári 35ezres és a bosch 17ezres között van-e különbség? Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts