Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Már egy jó ideje 5.8/ 100 km.

Igaz nyomom neki rendesen, nem nagypapisan vezetek

Van ebben sok város, autópálya 150-el és megpakolva.

Akkor ne is csodálkozz, tedd meg ugyanezt benzinessel, mindjárt jobban hangzik az 5.8.

Mostanában nyugis közlekedésel 4,5-ből kijövök.

De ha nyomom neki, akkor ez is kúszik szépen felfelé... :)

Elküldve
Akkor ne is csodálkozz, tedd meg ugyanezt benzinessel, mindjárt jobban hangzik az 5.8.

Mostanában nyugis közlekedésel 4,5-ből kijövök.

De ha nyomom neki, akkor ez is kúszik szépen felfelé... :)

4.9 benzinessel. Úgyhogy kezdj félni. :D

Elküldve
Jó, téged nem veszünk számításba, felújított motor most nem játszik, csak olyan, amelyikben legalább 250.000-van "bontatlanul" :) :D

Ebbe 500 ezer volt. Mikor megvettem és mentem vele egy 5,6-os átlagot, akkor volt benne 450 ezer körül. :D

Elküldve
Ebbe 500 ezer volt. Mikor megvettem és mentem vele egy 5,6-os átlagot, akkor volt benne 450 ezer körül. :D

Nekem meg már volt 3,78 is az átlagom, de ebbe most ne kezdjünk megint bele! :D

Én Tiv-nek írtam, hogy az 5.8-as átlag is jó, főleg ha hajtotta az autót! :D DÍZELTŐL!!

Azért ha egy benzinest hajtunk, valljuk be őszintén, hogy ugyanaz a tempó, ugyanaz a súly, ugyanaz a hajtás, nem jön ám ki annyiból, de még meg sem közelíti 1 liter alá. :lol:

Ez az őszinte igazság nem?

Ja és nem akarok dízel-benzin vitát! Újra ! :)

Elküldve
Nekem meg már volt 3,78 is az átlagom, de ebbe most ne kezdjünk megint bele! :D

Én Tiv-nek írtam, hogy az 5.8-as átlag is jó, főleg ha hajtotta az autót! :lol: DÍZELTŐL!!

Azért ha egy benzinest hajtunk, valljuk be őszintén, hogy ugyanaz a tempó, ugyanaz a súly, ugyanaz a hajtás, nem jön ám ki annyiból, de még meg sem közelíti 1 liter alá. ;)

Ez az őszinte igazság nem?

Ja és nem akarok dízel-benzin vitát! Újra ! :)

Te céloztál, hogy benzinessel csináld meg ezt... :D Válaszoltam. :D

Elküldve

Gondolom már lerágott csont, de azért megkérdezem. Lehet átalakító nélkül E85-öt és benzint tankolni felesben, úgy hogy nem lesz baja az autónak? Vagy inkább tankoljak benzint, ahogy eddig?

Elküldve
Gondolom már lerágott csont, de azért megkérdezem. Lehet átalakító nélkül E85-öt és benzint tankolni felesben, úgy hogy nem lesz baja az autónak? Vagy inkább tankoljak benzint, ahogy eddig?

Lehet.

Elküldve
Gondolom már lerágott csont, de azért megkérdezem. Lehet átalakító nélkül E85-öt és benzint tankolni felesben, úgy hogy nem lesz baja az autónak? Vagy inkább tankoljak benzint, ahogy eddig?

Nyugodtan lehet. Annyi hogy amikor bejönnek a hidegebb idők akkor csak 2-3 szorra fog beindulni. Bár amikor az oktánszám dugót átfordítottam 98-ra onnantól kezdve indult elsőre mindig.

Elküldve
Nyugodtan lehet. Annyi hogy amikor bejönnek a hidegebb idők akkor csak 2-3 szorra fog beindulni. Bár amikor az oktánszám dugót átfordítottam 98-ra onnantól kezdve indult elsőre mindig.

Hidegindítás felesben etanollal átalakító nélkül:

Bár a kijelzőn -6 van, valójában -10-fok volt a kocsi árnyékos helyen állt.
Elküldve
Hidegindítás felesben etanollal átalakító nélkül:
Bár a kijelzőn -6 van, valójában -10-fok volt a kocsi árnyékos helyen állt.

Elsőre nekem se indult, csak azután hogy az oktánszám dugót átfordítottam 98-ra

Elküldve
Hát azt nincs. De nekem 95-98-as van, és a 98-assal szépen indult elsőre is

Aha az SE-ket ilyen dugóval szerelték, mondjuk nem értem miért, vagy az NZ-t miért nem.... :)

Elküldve
Aha az SE-ket ilyen dugóval szerelték, mondjuk nem értem miért, vagy az NZ-t miért nem.... :)

Akkor hétfőn rátankolok 25 l-t és spórolok 2ezret. Remélem nem árt a motornak...

Elküldve
Akkor hétfőn rátankolok 25 l-t és spórolok 2ezret. Remélem nem árt a motornak...

A motornak nem árt, de amit nyersz az árán, elveszted a többletfogyasztással. De legalább véded a környezeted. :)

Elküldve
A motornak nem árt, de amit nyersz az árán, elveszted a többletfogyasztással. De legalább véded a környezeted. :)

Sőtt tán még jót is tesz a motornak és az üzemanyag rendszernek, mert állítólag tisztitja. Van amikor sikerül rosszabb minőségű benzint tankolnom, és akkor az alapjáratom kezd ingadozni picit, és a motor becsörög az emelkedőkön fölfelé. Na akkor szoktam még egy kis etanolt rátankolni a benzinre, és akkor az alapjáratom kisimul, és nem csörög be a motor.

De van valami szóbeszéd, hogy az etanol nem annyira környezet kímélő mint azt beállítják. Vagyis pontosabban az etanollal való autózás az környezet kímélő, csak az előállítása állítólag nagyon szennyező.

Elküldve
Sőtt tán még jót is tesz a motornak és az üzemanyag rendszernek, mert állítólag tisztitja. Van amikor sikerül rosszabb minőségű benzint tankolnom, és akkor az alapjáratom kezd ingadozni picit, és a motor becsörög az emelkedőkön fölfelé. Na akkor szoktam még egy kis etanolt rátankolni a benzinre, és akkor az alapjáratom kisimul, és nem csörög be a motor.

De van valami szóbeszéd, hogy az etanol nem annyira környezet kímélő mint azt beállítják. Vagyis pontosabban az etanollal való autózás az környezet kímélő, csak az előállítása állítólag nagyon szennyező.

Még szerencse hogy a benzin előállítása tök környezetkímélő... :) Csak ugye ha valami gigszer van akkor nem mindegy hogy az oljfúró tornyok égnek hónapokig, vagy ömlik a tengerbe az olaj, vagy csak simán leég a kukoricafőd.

Elküldve
A motornak nem árt, de amit nyersz az árán, elveszted a többletfogyasztással. De legalább véded a környezeted. :)

Majd meglátom mennyit eszik így felesben. De átalakítóra most nincs pénzem...

Elküldve
Sőtt tán még jót is tesz a motornak és az üzemanyag rendszernek, mert állítólag tisztitja. Van amikor sikerül rosszabb minőségű benzint tankolnom, és akkor az alapjáratom kezd ingadozni picit, és a motor becsörög az emelkedőkön fölfelé. Na akkor szoktam még egy kis etanolt rátankolni a benzinre, és akkor az alapjáratom kisimul, és nem csörög be a motor.

De van valami szóbeszéd, hogy az etanol nem annyira környezet kímélő mint azt beállítják. Vagyis pontosabban az etanollal való autózás az környezet kímélő, csak az előállítása állítólag nagyon szennyező.

Majd meglátom mennyit eszik így felesben. De átalakítóra most nincs pénzem...

Az előállítása sem környezetrombolóbb mint a benziné. :D

De nem lesz semmi baja a motornak a felesben használattól! Olyan mintha injektortisztítót használnál... :)

Ha viszont mentél felesben kb 1000 km-t akkor majd érdemes lesz az üzemanyagszűrőt cserélni...:D

Elküldve
Az előállítása sem környezetrombolóbb mint a benziné. :D

De nem lesz semmi baja a motornak a felesben használattól! Olyan mintha injektortisztítót használnál... :)

Ha viszont mentél felesben kb 1000 km-t akkor majd érdemes lesz az üzemanyagszűrőt cserélni... :D

Egy hónapos a szűrő. Megint cseréljem le 1000 km után? Évente szoktam a motorolajjal együtt. Függetlenül a megtett km-től

Elküldve
Egy hónapos a szűrő. Megint cseréljem le 1000 km után? Évente szoktam a motorolajjal együtt. Függetlenül a megtett km-től

Azért kell cserélni , mert ha van kosz, dzsuva a tankban/csövekben az etanol kioldja és eltömíti a szűrőt. Azt meg hogy van-e kosz a rendszerben ugye nem látni. Kísérletképpen tettem etanolt felesben egy kétütemű kismociba aminek tudtam hogy elég rozsdás a tankja. Hidegen kicsit fulladt, de jobban húzott, aztán a végén nem akart menni. Szétszedtem a karbit az alján volt vagy fél centi rozsdapor leüllepeve. Ugye ebben nincs olyan finom szűrő mint a kocsiban, a szesz elkezdte kioldani a rozsdát és a karbi alján gyűlt össze etömítve részben a fúvókát.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.