Gergőőő Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 zotya975 írta: Micsodi??? :D Persze a kúton azért adnak fogyasztáscsökkentős benzint, hogy még ritkábban menjél hozzájuk. :D én igazából nem erre gondoltam, hanem h az országban kapható benzinek közt van adalékolásban különbség még ha 80%ban a mol-tol veszik is, és hátha vmeiknél olyan az adalék h kevesebbet kér a kocsi belőle mert rossz az íze :)
ogabry Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 Gergőőő írta: ogabry áruld már el nekünk milyen kúton tankolsz, mert ezek a fogyasztási adatok tuti vmi jófajta fogyasztáscsökkentő adalékos benzintől származó tankolás eredményei :) én csak shellnél tankoltam eddig de ha te jobbat mondasz akkor hallgatok rád :D Ez nem egy kút, hanem többféle. Én általában Shell-nél tankolok, ezek a mérések, olyan 100-150km-re vonatkoznak, Debrecen-Pécs viszonylatban is mértem, szintén 4,5 volt, illetve a Bp belváros, az a Debrecen-Szeged-Bp-Balassagyarmat-Debrecen körön, illetve a Debrecen-Veszprém-Debrecen körön is ugyanannyi. Ez munka kapcsán volt, amikor a cég 9 literes fogyit fizetett, így nagyon odafigyeltem a fogyasztásra. A két utóbbi út egymás utáni napon volt, és mint írtam, 100-150km-ként álltam meg tankolni, attól függött, hol van olcsó Shell kút, és mindig a harmadik kattanásig nyomtam, hogy egyforma legyen. A 4,3 és 4,5 is olyan vezetési stílus mellett jött ki, amelyet sokan nem bírnának idegekkel, rengeteg motorfék, nagyfokú előrelátás, illetve nagyon finom gyorsítások, a motor számára elviselhető legnagyobb fokozatban. Mivel egymás után mértem a fogyikat, így nincs esélye, hogy elszámoltam volna, hiszen mindegyik mérés alacsony volt, minden kútnál nulláztam a napit, és a köv. tankolásnál néztem hozzá az elhasznált litert. Illetve ez több ezer km-re átlagolva is kevés. :D Pályán 130-nál ez is többet eszik természetesen, de azért a 7-et nem hiszem hogy eléri még nagyon megpakolva sem. 120-nál megpakolva 5 személlyel 6 litert mértem. A kutak benzinjét illetően, annyit megjegyeznék, hogy van olyan, hogy egyes kutaknál tankolt benzin után csörög kissé a motor, de fogyasztásra nem igazán volt különbség. Amikor nagyon keveset eszik a kocsi, az a vezetési stílus idegölő a sofőrnek, de ilyen árak mellett meg kell vele barátkozni...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 ogabry írta: Ez nem egy kút, hanem többféle. Én általában Shell-nél tankolok, ezek a mérések, olyan 100-150km-re vonatkoznak, Igazából valós fogyasztást sokszáz, 4-500kilóméter megtétele után szoktunk számolni. A kattanások között van úgy hogy 1 liter különbség is lehet kútfejtől, hőmérséklettől stb, ezért ha 100Km-re tankolsz rá sokkal nagyobb a hibaszázalék mintha 500kilóméter megtétele után tankolsz újra.
atis c14se Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 zotya975 írta: Igazából valós fogyasztást sokszáz, 4-500kilóméter megtétele után szoktunk számolni. A kattanások között van úgy hogy 1 liter különbség is lehet kútfejtől, hőmérséklettől stb, ezért ha 100Km-re tankolsz rá sokkal nagyobb a hibaszázalék mintha 500kilóméter megtétele után tankolsz újra. A 4.3 akkor is nagyon kevés. Bp. városi forgalomba, nemhogy benzines, de talán még diesel autó se nagyon van amelyik megoldja 4.3 literből 100 km-enként. Mert ha azt nézzük, hogy városba 4.3-ból kijött, akkor városon kívül, ugyan ilyen óvatos vezetéssel akkor kb. 3.5-3.8-ból megvan 100km-enként.
ogabry Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 zotya975 írta: Igazából valós fogyasztást sokszáz, 4-500kilóméter megtétele után szoktunk számolni. A kattanások között van úgy hogy 1 liter különbség is lehet kútfejtől, hőmérséklettől stb, ezért ha 100Km-re tankolsz rá sokkal nagyobb a hibaszázalék mintha 500kilóméter megtétele után tankolsz újra. Mivel két nap alatt lefutottam az utolsó két említett távot, így mondhatjuk, hogy hosszútávon mértem, és ha az összes km-re számolom az összes fogyasztott litert, akkor is ugyanennyi. A pénztárcám is megérezte, szóval az bizony annyi volt. :) Egyébként annyiból kicsit csalás, hogy a Bp mérés valahol Pest előtt indult, és Vácnál ért véget, szóval arra is lehet mondani, hogy valamennyire vegyes volt.
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 ogabry írta: Mivel két nap alatt lefutottam az utolsó két említett távot, így mondhatjuk, hogy hosszútávon mértem, és ha az összes km-re számolom az összes fogyasztott litert, akkor is ugyanennyi. A pénztárcám is megérezte, szóval az bizony annyi volt. :) Egyébként annyiból kicsit csalás, hogy a Bp mérés valahol Pest előtt indult, és Vácnál ért véget, szóval arra is lehet mondani, hogy valamennyire vegyes volt. Akkor gyóvan. :D
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2011 Elküldve Augusztus9, 2011 atis c14se írta: Bp belváros 4.3??????????????????????????????? Ezt még a dieselek is megirigyelnék 43,1 L gázolajjal 986 Km => 4,37 L/100 Km Ennyi lett a mostani fogyim, mindenféle adalék nélkül! :) Ja, és ebben tényleg volt pár dugó, meg 4 személy + fullra pakolva gyümölccsel, zöldséggel - viztük a családnak. :D atis c14se írta: A 4.3 akkor is nagyon kevés. Bp. városi forgalomba, nemhogy benzines, de talán még diesel autó se nagyon van amelyik megoldja 4.3 literből 100 km-enként. Mert ha azt nézzük, hogy városba 4.3-ból kijött, akkor városon kívül, ugyan ilyen óvatos vezetéssel akkor kb. 3.5-3.8-ból megvan 100km-enként. Városba , hangsúlyozom CSAK városban nem jön ki az enyém sem 4.4-ből, kell neki simán az 5 L, sőőt ! :) Az egyik ismerősömnek is "ilyen a fogyasztása" neki is kijön 4.5ből 5 személlyel a c14se! Biztos ugyanonnan vették... nah perszeee :lol: ;) Amikor mértük 500 km-en nekem 4.6-ra jött ki 5 személlyel, neki meg 6.7-re 3 személlyel :D valahogy biztosan épp akkor romlott el valami! :D
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 Sziasztok! Olyan problémám lenne (X17DTL),, hogy decemberbe kapott egy motorgenerált, új kuplunk, új lengéscsillapítók, felújított adagoló, új fékek, és azóta bárhogy használom, ha folyamatosan padlóig nyomom a gázt, ha nagypapásan vezetek, ha 1 km-et teszek meg ha 100-at akkoris 9 Literes a fogyasztásom, jah gyertyák is újjak, porlasztócsúcsok pedig rendbe vannak. Szerintetek mi lehet a probléma, és hogy lehetne orvosolni? Várom a választotokat, mert 500km = 50 liter kicsit már húzós még a pénztárcámnak is.....:) Köszönöm a segítségeteket előre is!
FPepe Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne (X17DTL),, hogy decemberbe kapott egy motorgenerált, új kuplunk, új lengéscsillapítók, felújított adagoló, új fékek, és azóta bárhogy használom, ha folyamatosan padlóig nyomom a gázt, ha nagypapásan vezetek, ha 1 km-et teszek meg ha 100-at akkoris 9 Literes a fogyasztásom, jah gyertyák is újjak, porlasztócsúcsok pedig rendbe vannak. Szerintetek mi lehet a probléma, és hogy lehetne orvosolni? Várom a választotokat, mert 500km = 50 liter kicsit már húzós még a pénztárcámnak is.....:) Köszönöm a segítségeteket előre is! Nem állították be az adagolót és/vagy a csúcsokat a csere után.
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 FPepe írta: Nem állították be az adagolót és/vagy a csúcsokat a csere után. Hát ennél a kocsinál már minden lehetséges! :) kéne budapesten (XVIII-XIX-ik kerület környékén egy MEGBÍZHATÓ adagolós, mert én voltam már kettőnél és finoman szólva elkért egy vagyont a semmiért....esetleg ajánlani tudsz valamit?
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne (X17DTL),, hogy decemberbe kapott egy motorgenerált, új kuplunk, új lengéscsillapítók, felújított adagoló, új fékek, és azóta bárhogy használom, ha folyamatosan padlóig nyomom a gázt, ha nagypapásan vezetek, ha 1 km-et teszek meg ha 100-at akkoris 9 Literes a fogyasztásom, jah gyertyák is újjak, porlasztócsúcsok pedig rendbe vannak. Szerintetek mi lehet a probléma, és hogy lehetne orvosolni? Várom a választotokat, mert 500km = 50 liter kicsit már húzós még a pénztárcámnak is.....:D Köszönöm a segítségeteket előre is! Az igen! :D :D Pont a duplája az enyémnek, és ez meg fel sincs újítva... :)
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 astrásgyerek írta: Az igen! :D :D Pont a duplája az enyémnek, és ez meg fel sincs újítva... :) jaja, szal kell találnom valami jóféle adagolóst!
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: jaja, szal kell találnom valami jóféle adagolóst! Vagy szerezz egy bontott adagolót kölcsönbe, és kiderül, hogy az-e a baj, vagy nem. (persze ez nem egyszerű feladat)
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 astrásgyerek írta: Vagy szerezz egy bontott adagolót kölcsönbe, és kiderül, hogy az-e a baj, vagy nem. (persze ez nem egyszerű feladat) az hagyján még hogy kölcsönbe, de bontottan? ehhez a motorhoz? :) környékemen van 5 opel bontó, és ha az egyikbe találok egy tetves csavart a kocsihoz már boldog lehetek....ehhez a motorhoz egyik tetves bontóban sincs semmi...
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: az hagyján még hogy kölcsönbe, de bontottan? ehhez a motorhoz? :) környékemen van 5 opel bontó, és ha az egyikbe találok egy tetves csavart a kocsihoz már boldog lehetek....ehhez a motorhoz egyik tetves bontóban sincs semmi... Kérd el Dáwidtól a debreceni bontó tel.számát.
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 astrásgyerek írta: Kérd el Dáwidtól a debreceni bontó tel.számát. debrecen kicsit messze van egy kölcsön adagolóhoz, de azért köszönöm:D
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: debrecen kicsit messze van egy kölcsön adagolóhoz, de azért köszönöm:D értem... :)
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 astrásgyerek írta: értem... :) majd körbeautókázom a környező kis utcákat hátha meglátok egy adagolós feliratú táblát és rá is fekhetek a csengőjére, hogy nagy a baj:D
astrásgyerek Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: majd körbeautókázom a környező kis utcákat hátha meglátok egy adagolós feliratú táblát és rá is fekhetek a csengőjére, hogy nagy a baj:D Pesten csak van tán' egy jó adagolós! :) Mindjárt írnak majd valami okosságot a pesti dízelesek! :D
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 astrásgyerek írta: Pesten csak van tán' egy jó adagolós! :) Mindjárt írnak majd valami okosságot a pesti dízelesek! :D jólenne köszönök mindent!
Dáwid Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: jólenne köszönök mindent! 1047 Budapest Budapest, Vasvári Pál utca 24. 06-1-379-6470, 06-30-852-2042 Tudom, Újpest, de Ölei-mester nekem egész szépen ráncba szedte, még azt is amit csak azért tartottam, hogy legyen mit lecserélni :) :D
bond1 Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 Dáwid írta: 1047 Budapest Budapest, Vasvári Pál utca 24. 06-1-379-6470, 06-30-852-2042 Tudom, Újpest, de Ölei-mester nekem egész szépen ráncba szedte, még azt is amit csak azért tartottam, hogy legyen mit lecserélni :) :D köszönöm, ez akkor vésztartaléknak nagyon is jólesz, ha ma/holnap nemtalálok semmit, akkor felzaklatom először telefonon, egyébként egy adagolós felújítás átlagosan mennyi idő és mennyi pénzbe fáj?
FPepe Elküldve Augusztus11, 2011 Elküldve Augusztus11, 2011 bond1 írta: köszönöm, ez akkor vésztartaléknak nagyon is jólesz, ha ma/holnap nemtalálok semmit, akkor felzaklatom először telefonon, egyébként egy adagolós felújítás átlagosan mennyi idő és mennyi pénzbe fáj? Első körben lehet csak be kell állítani, az nem hiszem, hogy drága dolog.
bond1 Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 FPepe írta: Első körben lehet csak be kell állítani, az nem hiszem, hogy drága dolog. remélem, hogy annyi elég neki, csak már tényleg kettő adagolósnál voltam, és vagyonokat kértek el, és semmise történt...
Tiv. Elküldve Augusztus12, 2011 Elküldve Augusztus12, 2011 Már egy jó ideje 5.8/ 100 km. Igaz nyomom neki rendesen, nem nagypapisan vezetek Van ebben sok város, autópálya 150-el és megpakolva.
Recommended Posts