Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Persze hogy vannak olcsóbbak is de kérdés hogy milyen márka. Én pl úgy szoktam nézni az összehasonlítást hogy ugyan az a márka ugyan az a típus csak hogy egyel nagyobb mennyi, aztán +/- szélességgel mennyi! B)

Hát 195/50R15-ösből ez elég meggyőző :

FIRESTONE 195/50 R15 82H TZ300 TL I.O. (Szgk.ny ri abroncs) 195/50 R15 H 13888 HUF

FIRESTONE 195/50 R15 82V SZ90 TL I.O. (Szgk.ny ri abroncs) 195/50 R15 V 13808 HUF

FIRESTONE 195/50 R15 82V TZ300 TL I.O. (Szgk.ny ri abroncs) 195/50 R15 V 12730 HUF

:D

Link to comment
Megosztás:

Hát 195/50R15-ösből ez elég meggyőző :

FIRESTONE 195/50 R15 82H TZ300 TL I.O. (Szgk.ny ri abroncs) 195/50 R15 H 13888 HUF

FIRESTONE 195/50 R15 82V SZ90 TL I.O. (Szgk.ny ri abroncs) 195/50 R15 V 13808 HUF

FIRESTONE 195/50 R15 82V TZ300 TL I.O. (Szgk.ny ri abroncs) 195/50 R15 V 12730 HUF

B)

Költözzünk át! :D

Link to comment
Megosztás:

Simán felszívja a cuccot, csak kicsit tovább kell inditózni... B)

A tank meg úgy van hogy a 3/5-4 ajtósok 52 literes, a Caravanok pedig 50 lityisek! :D

Tudtommal... :)

pszilaj

Köszönöm a választ.

Én meg összerúgtam a port a kutassal, hogy a 40 l-es tankba miért fér bele 40,15l benzin. De szerintem akkor is átvágtak több mint 5 literrel . Másik kútnál 34-36 l szoktam belenyomni és a mutató jóval lejjebb állt.

Link to comment
Megosztás:

pszilaj

Köszönöm a választ.

Én meg összerúgtam a port a kutassal, hogy a 40 l-es tankba miért fér bele 40,15l benzin. De szerintem akkor is átvágtak több mint 5 literrel . Másik kútnál 34-36 l szoktam belenyomni és a mutató jóval lejjebb állt.

Nincs mit!

Én eddig a legtöbb amit tankoltam, 42 liter volt...de akkor már egy ideje virított a szegénységjelző... B)

Link to comment
Megosztás:

pszilaj

Köszönöm a választ.

Én meg összerúgtam a port a kutassal, hogy a 40 l-es tankba miért fér bele 40,15l benzin. De szerintem akkor is átvágtak több mint 5 literrel . Másik kútnál 34-36 l szoktam belenyomni és a mutató jóval lejjebb állt.

Shimán beletennék a 40 literesbe is annyit, de az 50-esbe azért könnyebb B)

Nincs mit!

Én eddig a legtöbb amit tankoltam, 42 liter volt...de akkor már egy ideje virított a szegénységjelző... :D

Félősök :) :(

Link to comment
Megosztás:

gyorsan teletankoltam etanollal a kb 30 liternél álló mutatójú kocsimat, mentem vele 100km-et, aztán az 5 literes kannából toltam bele a tiszta benyát.

Alig fért bele,a mutató a maxon túl lengett.

Negatív hatások: 10 fok körül már intenzív hidegindítás, alapjáraton is magától gyorsul sebességben, főleg 2-3 ban, nyomatékos.

Pozítív : 20 fok körüli és langyos indításnál nem pörög annyira, szép alapjárat. De a pici plusz nyomaték itt is ott van.

Link to comment
Megosztás:

gyorsan teletankoltam etanollal a kb 30 liternél álló mutatójú kocsimat, mentem vele 100km-et, aztán az 5 literes kannából toltam bele a tiszta benyát.

Alig fért bele,a mutató a maxon túl lengett.

Negatív hatások: 10 fok körül már intenzív hidegindítás, alapjáraton is magától gyorsul sebességben, főleg 2-3 ban, nyomatékos.

Pozítív : 20 fok körüli és langyos indításnál nem pörög annyira, szép alapjárat. De a pici plusz nyomaték itt is ott van.

Melegen megy tisztán is csak akkor már túl szegény a keverék, nem szereti a moci, nagy gázra befullad. Most hallottam egy olyat, hogy 1.8-as injektort tegyek a kocsiba... B)

Link to comment
Megosztás:

Melegen megy tisztán is csak akkor már túl szegény a keverék, nem szereti a moci, nagy gázra befullad. Most hallottam egy olyat, hogy 1.8-as injektort tegyek a kocsiba... B)

Ezen már én is gondolkodtam, hogy egyszerűen arányosan nagyobb injektor kellene bele azt jó lenne, csak állítólag nem olyan egyszerű. Egy off fordról találtam valamikor egy ilyen leírást de aztán neki is bele kellett nyúlni valamit a motorvezérlésbe mert nem volt minden üzemállapotban tökéletes.

Arról nem is beszélve hogy akkor utána el lehet felejteni a benzinnel való járkálást szerintem. Legalább is amíg a lambda nem szól bele, azaz program szerint megy amíg hideg. Azért benzínből rendesen túldúsítana.

Link to comment
Megosztás:

Ezen már én is gondolkodtam, hogy egyszerűen arányosan nagyobb injektor kellene bele azt jó lenne, csak állítólag nem olyan egyszerű. Egy off fordról találtam valamikor egy ilyen leírást de aztán neki is bele kellett nyúlni valamit a motorvezérlésbe mert nem volt minden üzemállapotban tökéletes.

Arról nem is beszélve hogy akkor utána el lehet felejteni a benzinnel való járkálást szerintem. Legalább is amíg a lambda nem szól bele, azaz program szerint megy amíg hideg. Azért benzínből rendesen túldúsítana.

A karbis kocsiknál jóvel egyszerűbb, egy Suzukinál is csináltak olyat, hogy nagyobb fúvóka, megemelték a benzinnyomást a visszatérő ágba beépített csap részleges zárásával, és megy vele gond nélkül. Mondjuk én különösebb megtakarítást nem vettem észre, amennyivel ocsóbb, majdnem annyival többet is eszik belőle legalábbis átalakító nélkül felesben.

Link to comment
Megosztás:

Furcsa nekem ez a benzin tankolás 15 év gázozás után. A Ladát megtankoltam 2 patronból /gázpalack/ elmentem vele 400 km-ert 6000ft-ból . Most meg a benzinkútnál 13000 és emelkedik a sapka a fejemen.

Látod, látod! Kár volt azt a jó Ladát elhagyni! B)

Link to comment
Megosztás:

Látod, látod! Kár volt azt a jó Ladát elhagyni! :)

Sajnáltam is nagyon 20 évig hajtottam 468000-km. Ajándékba adtam az egyik ismerősnek, levizsgáztatta és még most is gurul.

De az Opel :D azért csak jobb, minden porcikájában , csak az a benzin ne kellene bele B)

Link to comment
Megosztás:

Na a hétvégén volt egy hosszútáv-futás a verdával.

Az eredmények eléggé érdekesek számomra.

Szombaton Db-Bp távon 9,2-őt evett a kocsi 100 km-enként. Valahol Monor környékén megtankoltam, és ott számoltam ki a fogyit. Majd 50 km Bp-i forgalom után irány hazafelé és itthon újra számoltam egy fogyit, de már csak 8,2-őt evett. ohmy.gif

Ezek szerint amivel felfelé mentem üzemanyag, kicsit rosszabb minőségű volt, mint amivel hazafelé jöttem. Mert sem a vezetési stílusom sem pedig a terhelés nem változott.

Gondolom a hozzáadott "adalék(víz)" váltotta ki a különbséget. B)

Link to comment
Megosztás:

Na a hétvégén volt egy hosszútáv-futás a verdával.

Az eredmények eléggé érdekesek számomra.

Szombaton Db-Bp távon 9,2-őt evett a kocsi 100 km-enként. Valahol Monor környékén megtankoltam, és ott számoltam ki a fogyit. Majd 50 km Bp-i forgalom után irány hazafelé és itthon újra számoltam egy fogyit, de már csak 8,2-őt evett. ohmy.gif

Ezek szerint amivel felfelé mentem üzemanyag, kicsit rosszabb minőségű volt, mint amivel hazafelé jöttem. Mert sem a vezetési stílusom sem pedig a terhelés nem változott.

Gondolom a hozzáadott "adalék(víz)" váltotta ki a különbséget. B)

Autópályán mennyivel mentél? Kicsit sokallom 1.4-esnek a 8.2-t. Nekem az 1.8-as eszik 7.6-7.8 körül, mikor autópályán megyek és nem mindig a megengedett 130-cal.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.