Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

F-16 Pulse King fogyasztáscsökkentő-ről tudtok valamit?

most találtam rá, de vásárlói véleményt még sehol sem találtam hogy tényleg érdemes e megvenni .. valós e a -10%?!

Szerintem kamu, attól, hogy az optimálisnál nagyobb feszkót juttatsz a rendszerbe még közel sem biztos, hogy tökéletesebb lesz az égés. Nem beszélve arról, hogy a leírásban a benzinmotor 98%-os hatásfokáról beszélnek, ami ha jól tudom csak 25-30% a gyártó biztos beteg volt amikor ezt vették fizikából. Tény és való, hogy gyenge szikrától csökken a teljesítmény, de nem hiszem, hogy a normálistól erősebbtől meg nő, ez azért szerintem nem ilyen egyszerű.

Link to comment
Megosztás:

Naaa, azért nem, de nem állatkodok feleslegesen, az tény. Lakott területen óra szerint 60-ra szoktam beállni, ez 5.-ben 1500 körüli fordulatszámot jelent, ilyenkor a pill. fogyasztás 3.5-4L között van. Lakott területen kívül óra szerint 100 körül megyek, pályán óra szerint 110-120 körül.

Akkor pályán ugy 100 körül autózol. Az ilyeneket kerülgethetem. <_< :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem kamu, attól, hogy az optimálisnál nagyobb feszkót juttatsz a rendszerbe még közel sem biztos, hogy tökéletesebb lesz az égés. Nem beszélve arról, hogy a leírásban a benzinmotor 98%-os hatásfokáról beszélnek, ami ha jól tudom csak 25-30% a gyártó biztos beteg volt amikor ezt vették fizikából. Tény és való, hogy gyenge szikrától csökken a teljesítmény, de nem hiszem, hogy a normálistól erősebbtől meg nő, ez azért szerintem nem ilyen egyszerű.

köszöntem szépen .. sejtettem hogy sántít a dolog .. csak gondoltam biztos ami biztos alapon megkérdezem.

Link to comment
Megosztás:

köszöntem szépen .. sejtettem hogy sántít a dolog .. csak gondoltam biztos ami biztos alapon megkérdezem.

Persze ez csak az én véleményem, de gondolod ha igaz lenne az autógyártók nem építettek volna be egy 10ezer forintos kütyüt a sokmillás kocsiba vevőcsalogatásra ilyen benzinárak mellett?

Addig nincs gond velük, amíg kitakarodnak a jobb szélre... <_< :D

Nincs olyan matricád hogy: Félre barmok, itt jön a bajnok!-...hmmmmm? :D

Link to comment
Megosztás:

Soha se értettem miért fizet valaki azért, hogy 100-zal menjen a pályán. <_< Annyival ingyen is mehet a főúton...

Talán azért mert csak 60 lovas caravanja van neki, beül mellé 4db 80kilós ember, a csomitartó fullon, szembeszél, és ha 130-al akarna menni akkor félúton kiürülne a tank. :D

Link to comment
Megosztás:

"Persze ez csak az én véleményem, de gondolod ha igaz lenne az autógyártók nem építettek volna be egy 10ezer forintos kütyüt a sokmillás kocsiba vevőcsalogatásra ilyen benzinárak mellett?"

Persze .. meg ellenne már terjedve .. minden 4. autóban ez lenne .. de annyira sok oldalon forgalmazzák hogy rá kellett kérdeznem

Link to comment
Megosztás:

Talán azért mert csak 60 lovas caravanja van neki, beül mellé 4db 80kilós ember, a csomitartó fullon, szembeszél, és ha 130-al akarna menni akkor félúton kiürülne a tank. <_<

Ezt értem, oké. A kérdésem nem az volt, hogy miért nem megy valaki 100nál gyorsabban, hanem hogy ezért miért megy fel a pályára? Miért fizetnek egyesek azért, hogy ugyanannyival menjen a pályán mint a főúton.

Láttam már pár trabit, wareszt, meg 1000 éves skodákat 80-al küzdeni a pályán. Ezt nem értem.

Link to comment
Megosztás:

Ezt értem, oké. A kérdésem nem az volt, hogy miért nem megy valaki 100nál gyorsabban, hanem hogy ezért miért megy fel a pályára? Miért fizetnek egyesek azért, hogy ugyanannyival menjen a pályán mint a főúton.

Láttam már pár trabit, wareszt, meg 1000 éves skodákat 80-al küzdeni a pályán. Ezt nem értem.

Mert ha csak 100-al megyek, akkor is megteszek a pályán óránként 100Kilómétert, országúton viszont nem a sok település miatt. A pálya biztonságosabb, kényelmesebb és még akkor is gyorsabb ha nem is akarsz sietni. Elég sok autó fut az utakon amiknek nem 130-az utazója, gondolj csak az egyliteres 3 hengeres mi autónkra. De menjünk átt ezzel az egyébbe.

Link to comment
Megosztás:

Mert ha csak 100-al megyek, akkor is megteszek a pályán óránként 100Kilómétert, országúton viszont nem a sok település miatt. A pálya biztonságosabb, kényelmesebb és még akkor is gyorsabb ha nem is akarsz sietni. Elég sok autó fut az utakon amiknek nem 130-az utazója, gondolj csak az egyliteres 3 hengeres mi autónkra. De menjünk átt ezzel az egyébbe.

Annak sem okoz gondot a 130. :D <_<

Link to comment
Megosztás:

Szerintem kamu, attól, hogy az optimálisnál nagyobb feszkót juttatsz a rendszerbe még közel sem biztos, hogy tökéletesebb lesz az égés. Nem beszélve arról, hogy a leírásban a benzinmotor 98%-os hatásfokáról beszélnek, ami ha jól tudom csak 25-30% a gyártó biztos beteg volt amikor ezt vették fizikából. Tény és való, hogy gyenge szikrától csökken a teljesítmény, de nem hiszem, hogy a normálistól erősebbtől meg nő, ez azért szerintem nem ilyen egyszerű.

Főleg, hogy a DIS modul jóval nagyobb nagyfeszt juttat a gyertyákhoz, mint a rotoros-fedeles.

Link to comment
Megosztás:

Ezt értem, oké. A kérdésem nem az volt, hogy miért nem megy valaki 100nál gyorsabban, hanem hogy ezért miért megy fel a pályára? Miért fizetnek egyesek azért, hogy ugyanannyival menjen a pályán mint a főúton.

Láttam már pár trabit, wareszt, meg 1000 éves skodákat 80-al küzdeni a pályán. Ezt nem értem.

Azt ugye tudjátok, hogy 100km-es távon ha 100 helyett 130-al mész az 14 percet jelent.

Érdemes 2 literrel több benzint elfogyasztani?<_<

Link to comment
Megosztás:

Azt ugye tudjátok, hogy 100km-es távon ha 100 helyett 130-al mész az 14 percet jelent.

Érdemes 2 literrel több benzint elfogyasztani?:D

2 liter? Már akinek. <_<

Ma pl nem nagyon tudtam gyorsabban menni 50-nél... ez mennyi plusz üzemanyagot jelent? :D :D :)

De én mindíg is azt mondtam, hogy ha valaki 1000 km-eket megy egyhuzamban, akkor annak számít az út végén az az egy óra minusz, de ha csak 100-200 km-t mész, akkor az a 10-20 perc szerintem elenyésző! Annyival induljon valaki hamarabb, és kész! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Én most vettem egy Astra F 1.6 8V-t, és rendbe rakattam. Voltak apróságok, többek közt a temosztátot cseréltetem. A lényeg, hogy xar temosztátal evett 10L/100km, és gondoltam, ez változni fog, de nem így tötént. Garázsban tartom, vegyes használat 5-25 km-es távok, elég hamar melegszik is a motor, de sokallom a 10 litert, pedig nagyon kímélem. Ha ez nem normális nála, akkor mi lehet ezeknél az Opeleknél a magas fogyasztás oka?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Én most vettem egy Astra F 1.6 8V-t, és rendbe rakattam. Voltak apróságok, többek közt a temosztátot cseréltetem. A lényeg, hogy xar temosztátal evett 10L/100km, és gondoltam, ez változni fog, de nem így tötént. Garázsban tartom, vegyes használat 5-25 km-es távok, elég hamar melegszik is a motor, de sokallom a 10 litert, pedig nagyon kímélem. Ha ez nem normális nála, akkor mi lehet ezeknél az Opeleknél a magas fogyasztás oka?

Ha 1,6 és 8V, akkor normál használat mellett ilyen távokon nagyon sok a 10 L/100km. <_<

Ott valami még nem jó, gyújtás, befecskendezés, lambdaszonda, valami..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Én most vettem egy Astra F 1.6 8V-t, és rendbe rakattam. Voltak apróságok, többek közt a temosztátot cseréltetem. A lényeg, hogy xar temosztátal evett 10L/100km, és gondoltam, ez változni fog, de nem így tötént. Garázsban tartom, vegyes használat 5-25 km-es távok, elég hamar melegszik is a motor, de sokallom a 10 litert, pedig nagyon kímélem. Ha ez nem normális nála, akkor mi lehet ezeknél az Opeleknél a magas fogyasztás oka?

Lambda-szonda, motorhőmérséklet-jeladó (a kétvezetékes). Sárga hibalámpa nem világít néha?

Link to comment
Megosztás:

Lambda-szonda, motorhőmérséklet-jeladó (a kétvezetékes). Sárga hibalámpa nem világít néha?

Az egyetlen furcsaság amit észrevettem, hogy az alapjárat egyenetlen, kicsit ingadozik, de nem számottevő. A szerelő azt mondja, hogy mindegyik ilyen, sosem lesz tökéletes. Hát nem tudom. Az alapjárai motort megakarította, lámpa nem világít.

Ha szervízben rámérnek, tudnak-e valami okosságot mondani szerintetek, vagy felesleges gépre tenni?

Link to comment
Megosztás:

Az egyetlen furcsaság amit észrevettem, hogy az alapjárat egyenetlen, kicsit ingadozik, de nem számottevő. A szerelő azt mondja, hogy mindegyik ilyen, sosem lesz tökéletes. Hát nem tudom. Az alapjárai motort megakarította, lámpa nem világít.

Ha szervízben rámérnek, tudnak-e valami okosságot mondani szerintetek, vagy felesleges gépre tenni?

Tudnak, ha élőadatot néznek, de ezzel már inkább menjünk át a "Motor" témába.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Én most vettem egy Astra F 1.6 8V-t, és rendbe rakattam. Voltak apróságok, többek közt a temosztátot cseréltetem. A lényeg, hogy xar temosztátal evett 10L/100km, és gondoltam, ez változni fog, de nem így tötént. Garázsban tartom, vegyes használat 5-25 km-es távok, elég hamar melegszik is a motor, de sokallom a 10 litert, pedig nagyon kímélem. Ha ez nem normális nála, akkor mi lehet ezeknél az Opeleknél a magas fogyasztás oka?

Hát nagyon nem mindegy, hogy 5 vagy 25km. Ha 5km-eket mész ebben a hidegben akkor teljesen jó lehet a 10l, de ha 25-öt akkor valóvan sok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.