Radó Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Ma tankoltam: 737km - 44.74L -> 6.07L/100km :lol: ez a fogyasztás nyáron is tökéletes lenne, nem tudom, hogy lett ilyen kevés... ez szép tényleg,nekem ez csak álom...1.6 16V-vel.(+vezetési stílusom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 ez szép tényleg,nekem ez csak álom...1.6 16V-vel.(+vezetési stílusom) Nekem az 1.6 16v-vel (g astra) nem sikerïl semmi képpen sem 7 alá menni...az a 7 is nagyon ritka mikor sikerül :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 ez szép tényleg,nekem ez csak álom...1.6 16V-vel.(+vezetési stílusom) Inkább a vezetési stílus (vagy motor állapot), mert simán ki lehet hozni ebből a motorból is jobbat. Nekem az eddigi rekordom 5,8l/100km, de az szlovákiában és szlovák benzinnel egy hosszú túra alkalmával és nyáron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Ma tankoltam: 737km - 44.74L -> 6.07L/100km :D ez a fogyasztás nyáron is tökéletes lenne, nem tudom, hogy lett ilyen kevés... Én sajnos nem tudom kiszámolni ilyen pontosan a fogyit,mert már nem tankoltam kúton legalább 2 éve B) :D Mikor eléri a mutató a kéket akkor borítok bele 1 20L-es kannával,oszt gyí.240 Huf/L De úgy sacc/Kb. 5L télen.5.7 nyáron 17"-os felnivel.Most meg kipróbáljuk 16"-os gurigával :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Én sajnos nem tudom kiszámolni ilyen pontosan a fogyit,mert már nem tankoltam kúton legalább 2 éve :D :D Mikor eléri a mutató a kéket akkor borítok bele 1 20L-es kannával,oszt gyí.240 Huf/L De úgy sacc/Kb. 5L télen.5.7 nyáron 17"-os felnivel.Most meg kipróbáljuk 16"-os gurigával :lol: De azt ugy nem szabad :D Én fél éve majdnem mindig kénytelen vagyok kuton tankolni B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Nekem az 1.6 16v-vel (g astra) nem sikerïl semmi képpen sem 7 alá menni...az a 7 is nagyon ritka mikor sikerül :D Nekem se sikerült 7 alá menni 1,4-es G-vel soha. (3 évig volt) Viszont az 1,4-es F-el 6,2 volt az átlagom 9 évig...... Ez a technikai fejlődés eredménye az Opelnál! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Nekem se sikerült 7 alá menni 1,4-es G-vel soha. (3 évig volt) Viszont az 1,4-es F-el 6,2 volt az átlagom 9 évig...... Ez a technikai fejlődés eredménye az Opelnál! :lol: Tesóm tudott vele járni 6,4-6,6-os fogyasztással...:D Nekem valahogy a 7 is nehezen akart sikerülni, bár 2 különböző a vezetési stílusunk B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Tesóm tudott vele járni 6,4-6,6-os fogyasztással...:lol: Nekem valahogy a 7 is nehezen akart sikerülni, bár 2 különböző a vezetési stílusunk :D Én is eljárok az 1.4-es Astrával 6,7-es átlaggal. Nyáron azért volt olyan, hogy egy Soproni utat 5,6 körüli értékkel sikerült megtenni (nem tudom, nyárigumival mennyivel lett volna jobb). Az eddig a rekord. Így télen meg 7,8 volt a legtöbb, kb. vegyes használatban (sztráda, országút, város) Link to comment Megosztás: More sharing options...
shace8008 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok ! Van egy C16NZ 92' effem. Most a -10°C hidegben napi rövid távokon, (8-10km) kb. 10 litert eszik meg (Kútrol). Ezen mi javíthatna, vagy esetleg ez normális ? Amúgy termosztát rendben 82°C -on nyit , de ilyen hidegben ennyi táv alatt ki se megy a hűtőbe. Alapban alacsony fordulaton járok, semmi durvulás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok ! Van egy C16NZ 92' effem. Most a -10°C hidegben napi rövid távokon, (8-10km) kb. 10 litert eszik meg (Kútrol). Ezen mi javíthatna, vagy esetleg ez normális ? Amúgy termosztát rendben 82°C -on nyit , de ilyen hidegben ennyi táv alatt ki se megy a hűtőbe. Alapban alacsony fordulaton járok, semmi durvulás. Normális, pl. Jürgené is bekajál annyit simán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
shace8008 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Normális, pl. Jürgené is bekajál annyit simán. Hát akkor marad a spori . Etanol játszik ? Van értelme 50-50%-ban tolni, vagy annyival megnő a fogyi is ? Erről van info ? ( Amúgy bocs ha olyat kérdezek ami itt már van, de most került hozzám a gép, és mindenki mond mindent, gondolom itt vannak hozzáértők.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Hát akkor marad a spori . Etanol játszik ? Van értelme 50-50%-ban tolni, vagy annyival megnő a fogyi is ? Erről van info ? ( Amúgy bocs ha olyat kérdezek ami itt már van, de most került hozzám a gép, és mindenki mond mindent, gondolom itt vannak hozzáértők.) Ezt majd megmondják azok, akik használják/értenek hozzá. Én nem élek vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok ! Van egy C16NZ 92' effem. Most a -10°C hidegben napi rövid távokon, (8-10km) kb. 10 litert eszik meg (Kútrol). Ezen mi javíthatna, vagy esetleg ez normális ? Amúgy termosztát rendben 82°C -on nyit , de ilyen hidegben ennyi táv alatt ki se megy a hűtőbe. Alapban alacsony fordulaton járok, semmi durvulás. Áprilisi időjárás mellett kb. 8 km kell, hogy a fogyasztás beálljon a normál értékre. -10 fokban ez lehet akár 12 km is. Az első kilométeren pedig akár 16 lit / 100 km fogyasztás is kijöhet. Ebből következik, hogy a 10 litered reális. Az etanollal sokan kisérleteztek, de átalakító nélkül nemigen olcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok ! Van egy C16NZ 92' effem. Most a -10°C hidegben napi rövid távokon, (8-10km) kb. 10 litert eszik meg (Kútrol). Ezen mi javíthatna, vagy esetleg ez normális ? Amúgy termosztát rendben 82°C -on nyit , de ilyen hidegben ennyi táv alatt ki se megy a hűtőbe. Alapban alacsony fordulaton járok, semmi durvulás. Az qurva sok! Épp ma tankoltam és számoltam az enyémet, ugyanaz a szitu mint nálad rövidtáv - hideg moci stb.. , de nálam még + rakott futózás is volt és csak 7.3-at kért 100-ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Hát akkor marad a spori . Etanol játszik ? Van értelme 50-50%-ban tolni, vagy annyival megnő a fogyi is ? Erről van info ? ( Amúgy bocs ha olyat kérdezek ami itt már van, de most került hozzám a gép, és mindenki mond mindent, gondolom itt vannak hozzáértők.) Számítsál indítási nehézségekre, esetleg lefulladásra, hideg motornál nagy gázra torpanásra, berángása. Melegen már jó. Sokat nem spórólsz vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Számítsál indítási nehézségekre, esetleg lefulladásra, hideg motornál nagy gázra torpanásra, berángása. Melegen már jó. Sokat nem spórólsz vele. Rángat is? Akkor semmi pénzért nem önteném bele :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Rángat is? Akkor semmi pénzért nem önteném bele :D :lol: Hidegen nagy gázra visszafullad, de ha már meleg a motor akkor viszont jobban húz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Számítsál indítási nehézségekre, esetleg lefulladásra, hideg motornál nagy gázra torpanásra, berángása. Melegen már jó. Sokat nem spórólsz vele. Sőt. Télen én nem tudnám ajánlani, nekem 10.6 lett a fogyasztásom vele, benzinnel 8.4 talán, vagy akörül. Nekem 30% volt benne, annyival semmi indítási gond nem volt, csak zabált mint a fene. Viszont nagyon tolt alulról önmagához képest :D Én nem télen kezdenék el kísérletezni vele :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sőt. Télen én nem tudnám ajánlani, nekem 10.6 lett a fogyasztásom vele, benzinnel 8.4 talán, vagy akörül. Nekem 30% volt benne, annyival semmi indítási gond nem volt, csak zabált mint a fene. Viszont nagyon tolt alulról önmagához képest :D Én nem télen kezdenék el kísérletezni vele :lol: Én mindíg felssel járok, most éppen nem, mert kicsit szar a helyzet, és a 10 liter amit beletettem nem akartam még kétfele osztani.... :D Mennyi lesz? 5 liter szesz, +5 liter benya....elég hülyén hangzik. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Normális, pl. Jürgené is bekajál annyit simán. De az enyém sem normális. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Én mindíg felssel járok, most éppen nem, mert kicsit szar a helyzet, és a 10 liter amit beletettem nem akartam még kétfele osztani.... B) Mennyi lesz? 5 liter szesz, +5 liter benya....elég hülyén hangzik. :lol: Miért? 2 liter fölött már kiszolgálnak :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Miért? 2 liter fölött már kiszolgálnak :D De akkor már azt is kérd ketté légyszi B) Ugyan itt feszültségálló kölyökkutya elcserélhető jól működő sarokcsiszolóra :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Hidegen nagy gázra visszafullad, de ha már meleg a motor akkor viszont jobban húz. Ne ijesztgess itt mindenkit. Hengerenkénti befecsivel télen sincs gond csak a központival. Amugy anyagilag tényleg nem éri meg pancsolni mert annyival többet eszik, hogy elviszi a hasznot. Amire viszont jó az az üzemanyagrendszer takarítás, meg egy kis plussz nyomaték az alsóbb fordulatokon. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Miért? 2 liter fölött már kiszolgálnak :D 2 liter alatt is...az csak egy hülye duma h nem...oké tudom, mol kuton a kutoszlopra kiis van irva..dolgoztam kutasként egy jódarabig mol kuton (autópályán), a gép elfogadja a 2 liter alatti tankolásokat is, sött még ha valaki 5ft-ért tankol, aztis B) sött soha senki nemis emlitette h 2 liter alatt ne lehetne még oktatáson sem, sött semmi papirba sincs benne ilyen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Ne ijesztgess itt mindenkit. Hengerenkénti befecsivel télen sincs gond csak a központival. Amugy anyagilag tényleg nem éri meg pancsolni mert annyival többet eszik, hogy elviszi a hasznot. Amire viszont jó az az üzemanyagrendszer takarítás, meg egy kis plussz nyomaték az alsóbb fordulatokon. :lol: Valóban. Nálunk jelenleg 105 forint a különbség az E85 és a 95 között. (263 és 368) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts