Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Akkor már én se maradjak ki:

20903km jött össze az idén, erre 1410l -t égetett el a vas, ez 6,7-es átlagnak és javarészt vegyes használatnak felel meg. Mindezt 457382ft-om bánta. Fogyasztásban 6,1 valamint 7,2 a két véglet.

Fél misi, hihetetlen nem? :D Mármint az ember csak tankol, aztán ha összeadnám én is csak lesnék...lehet jövőre írom én is. :)

Link to comment
Megosztás:

Fél misi, hihetetlen nem? :) Mármint az ember csak tankol, aztán ha összeadnám én is csak lesnék...lehet jövőre írom én is. :)

Én Freeze kolléga táblázatát használtam, ezt mindjárt lezárom és újra letöltöm, mert mindjárt kezdődik egy újabb év... :D

Link to comment
Megosztás:

Már az idén profitot termeltél volna, ha átalakítod a járgányt. :D Mi lesz jövőre... :)

Jövőre megszorítás nálunk is- vagyis asszonynak lejár a munkaszerződése, így az autóhasználat is visszaesik a régi évi 12-14ezer körülire... Az átalakítás meg sajna nem megy... :)

Link to comment
Megosztás:

362 Km-en 20 L => 5,52 Ez is jó, de mostanában nem volt ám ennyi... A sok rövidtáv (max 20 km-ek).

2010-ben:

24.975 megtett Km,

5,1 L/100Km-es átlag,

1273,725 L gázolaj ment el összesen,

330 Ft-os üzemanyaggal számolva 420329,25 Ft :) :) Mint kb az autó ára... Azért ez nem semmi!!!! :D

(ami persze azért nem ennyi volt, volt benne több mint a fele 200 Ft-os gázolaj is, de akkor is! :D ).

Link to comment
Megosztás:

Én meg totál nem tudom mennyit tankoltam :D

Az F astraval mentem októberig vagy 25 ezer Km-t..

Aztán váltottam benzinesre.

Azzal is lenyomtam már 5 ezret eddig.

Kibaszott drága a gázolaj is, meg a benzin is. :)

Ja. Meg már az étolaj is. :)

Link to comment
Megosztás:

Khhhrrrr...

Te rakjál bele trafóolajat :)

Olyan úgyis sok le lesz cserélve, a PCB tartalom miatt. :)

Azért érdekes, a trafókban lecseréltetik, a közömbösítésre azért kíváncsi lennék, nem néhány autóba kerül-e tényleg. :D

Link to comment
Megosztás:

Olyan úgyis sok le lesz cserélve, a PCB tartalom miatt. :)

Azért érdekes, a trafókban lecseréltetik, a közömbösítésre azért kíváncsi lennék, nem néhány autóba kerül-e tényleg. :)

Anno, én nem mertem belerakni..

Bezzeg most..

Most minden éghető szart beleöntenék a tankba :D

Link to comment
Megosztás:

Olyan úgyis sok le lesz cserélve, a PCB tartalom miatt. :D

Azért érdekes, a trafókban lecseréltetik, a közömbösítésre azért kíváncsi lennék, nem néhány autóba kerül-e tényleg. :)

Igen, a PCB tartalom miatt cserélik... ahogy most rászálltak a fázisjavító kondenzátorokra is. Régiek is tartalmaznak PCB-t.. :D

Leszel a barátom? :)

De semmi buzulás! :D Egyébként majd nyáron lesz elvileg, de nem tudom mennyi marad, mert az egyik állomási trafó két nyár között elengedi azt a 15 liter olajat és karbantartásra már üres a trafó. :P

Link to comment
Megosztás:

Igen, a PCB tartalom miatt cserélik... ahogy most rászálltak a fázisjavító kondenzátorokra is. Régiek is tartalmaznak PCB-t.. :D

De semmi buzulás! :) Egyébként majd nyáron lesz elvileg, de nem tudom mennyi marad, mert az egyik állomási trafó két nyár között elengedi azt a 15 liter olajat és karbantartásra már üres a trafó. :D

Az mi az? :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Új fogyasztási adat!

12,896 L 248 Km-en => 5,2 L/100 Km

Ami meglepett, hogy csak rövidtávozom most vele....

A Vivaró szervízben van, és most az Astrával látom el a feladatot :) többnyire 21 km-esek az útjaim, 2-3 személlyel!

Ennek fényében szerintem kiváló lett a fogyasztásom! :)

Elszámolják Apeh normával, ami:

A gázolajüzemű gépkocsi alapnorma-átalány mértéke a beépített motor hengerűrtartalma szerint:

1501-2000 cm3-ig 6,7 liter/100 kilométer + 9 Ft/km kopásdíj. :D

Link to comment
Megosztás:

Ehh akkor ezek szerint én a melóbajárásra csak a kopásdíjjat kapom! :) pedig elvileg az az üzemanyag költségem nahh mindegyis :D

Nekem meg azért nem fizetik az autós bejárást, mert: 1. mégis csak a MÁV-nál dolgozom. :D 2. vasúti tömegközlekedéssel be tudok járni. :D

Amúgy én csak 2,4Ft-ot kapok kilométerenként a cégesem vezetéséért. :D A kosarasemelősért már 3Ft-ot. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg azért nem fizetik az autós bejárást, mert: 1. mégis csak a MÁV-nál dolgozom. :D 2. vasúti tömegközlekedéssel be tudok járni. :D

Amúgy én csak 2,4Ft-ot kapok kilométerenként a cégesem vezetéséért. :D A kosarasemelősért már 3Ft-ot. :D

nem nagyon tudom hogy hol mennyit fizetnek érte meg hogy mit vesznek figyelembe ilyenkor, de egyik ismerősömnek pl 9 forint kilométerenként! szóval ezt elég kevésnek találom de írásom elejére hivatkozok! :D :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg azért nem fizetik az autós bejárást, mert: 1. mégis csak a MÁV-nál dolgozom. :D 2. vasúti tömegközlekedéssel be tudok járni. :D

Amúgy én csak 2,4Ft-ot kapok kilométerenként a cégesem vezetéséért. :D A kosarasemelősért már 3Ft-ot. :D

Akkor járj be kosaras emelővel, mert inkább megéri! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.