Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

H Astrámnál majdnem az egész hasonló kaliberü VW, Skoda, Seat stb kevesebbet eszik de mikor zsebbe kell nyúlni valamivel jobb napom van mint a másik márkát képviselô tulajoknál.

Kemény minuszokban 7-8 körül mozog a fogyim. Ez a müszerek alapján van számítva de ahogy én vettem észre azért ennél valamivel kevesebb. Majd lemérem a hagyományos módszerrel. Csak azt tudnám, hogy normális-e, hogy 80 foknál nyit a termosztát.

Ne QH-t tegyél bele :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ne QH-t tegyél bele :lol: :)

Mindez nyugdíjas üzemmódban persze. Ha a pedál hozzáér a gumiszônyeghez és meglódul a technika vívmánya akkor 90-92 fokig vagy annál fennebb is engedi a likört melegedni de kemény minuszokban 85 fölé nem megy. Nagyjából 80-82 fok körül nyit -gondolom- mert utána 75-76 fokra esik vissza és újból kezdôdik a történet. Amugy el kell, hogy rontsam a napod mert 31 ezer km autóban a termosztát lessz az utolsó amit cserélni fogok :lol:

Link to comment
Megosztás:

asszem rekordot kell bejelentsek....

96km, 8,77l anyag...

asszonynak nem tűnt fel hogy lapos gumival jár....

meg a hőmérő már ki se jön a kékből...

no mind1... felpumpáltam, hnap belemegy az új termosztát...

aztaaaaa :D Én ebből 200-at megyek majdnem! :lol:

Az a termosztát a végsőkig harcolt! Megérett már a cserére! :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

aztaaaaa :D Én ebből 200-at megyek majdnem! :lol:

Az a termosztát a végsőkig harcolt! Megérett már a cserére! :lol: :)

bal hátsó gumi 1 bar, a többi is jóval limit alatt.

(asszony használta az autót...)

továbbá az 1-es meg a négyes henger befecskendezőjének tövénél dőlt kifele a gázolaj, hnap reggelre megjön az új tömítés...

hogy mióta volt így arról csak annyi képem van hogy mióta bejöttek a hidegek nehezen indult aszondta az asszony.

termosztát kicserélve, szuperál szépen...

Link to comment
Megosztás:

195-ös téli ide vagy oda: 5.6. Majdnem csak város. (4 tankolás alapján) :D

Gyanúsan jól megy a verda, és mégse zabál. Lehet eltúlozták a dermedésgátlót? :)

Nekem most odabacott a sok rövidtáv :lol: (a leghidegebb időkben, állandóan csak 5-10 km-eket mászkáltam, több órás szünetekkel :lol:

Link to comment
Megosztás:

asszem rekordot kell bejelentsek....

96km, 8,77l anyag...

asszonynak nem tűnt fel hogy lapos gumival jár....

meg a hőmérő már ki se jön a kékből...

no mind1... felpumpáltam, hnap belemegy az új termosztát...

bent van az új termosztát, felpumpáltam a kerekeket, nem ereszt a befecskendezőfej tömítése, láss csodát, 200km és az első csíkig értem le úgy hogy 100-110 óra szerint végig megvolt utazónak és csak egy kattig tankoltam.

Marha kíváncsi leszek mi lesz a vége, majd kb 500-nál tankolok...

(egyelőre tapasztalatok alapján vhol 4,5-5 között járhatok de inkább a 4,5-höz közelebb :lol:)

Link to comment
Megosztás:

bent van az új termosztát, felpumpáltam a kerekeket, nem ereszt a befecskendezőfej tömítése, láss csodát, 200km és az első csíkig értem le úgy hogy 100-110 óra szerint végig megvolt utazónak és csak egy kattig tankoltam.

Marha kíváncsi leszek mi lesz a vége, majd kb 500-nál tankolok...

(egyelőre tapasztalatok alapján vhol 4,5-5 között járhatok de inkább a 4,5-höz közelebb :lol:)

Az nem lenne rossz fogyi. De sajnos a műszerre nem lehet hagyatkozni. A tankjelző alsó fele sokkal gyorsabban elfogy mint a felső Nekem volt, hogy az első csíkot 300 km-nél érte el. de akkor sem tudtam többet menni, mint 850 km.

Link to comment
Megosztás:

Az nem lenne rossz fogyi. De sajnos a műszerre nem lehet hagyatkozni. A tankjelző alsó fele sokkal gyorsabban elfogy mint a felső Nekem volt, hogy az első csíkot 300 km-nél érte el. de akkor sem tudtam többet menni, mint 850 km.

A benzinszint jelző nekem se lineáris, de pont fordítva csal mint a tied. Fentről elkezd zuhanni, aztán az alján még mindig megy , mindig megy és megy..... Ahol a lámpa kigyullad, az kb. még 80 km.

Viszont a BC-mre nyugodtan hagyatkozom, az mutatja a még tankban levő lével megtehető km-t, és többször is MEGRECKÉÉÉROZTAM, hogy elmentem 15 km-ig és még működött.

Link to comment
Megosztás:

A benzinszint jelző nekem se lineáris, de pont fordítva csal mint a tied. Fentről elkezd zuhanni, aztán az alján még mindig megy , mindig megy és megy..... Ahol a lámpa kigyullad, az kb. még 80 km.

Viszont a BC-mre nyugodtan hagyatkozom, az mutatja a még tankban levő lével megtehető km-t, és többször is MEGRECKÉÉÉROZTAM, hogy elmentem 15 km-ig és még működött.

Nekem meg már sokszor írta, hogy 0km és mégis elmentem még úgy 20km-t. :lol: Amúgy nálam a legjobban a 25-ös jelzés körül zuhan.

Link to comment
Megosztás:

A benzinszint jelző nekem se lineáris, de pont fordítva csal mint a tied. Fentről elkezd zuhanni, aztán az alján még mindig megy , mindig megy és megy..... Ahol a lámpa kigyullad, az kb. még 80 km.

Viszont a BC-mre nyugodtan hagyatkozom, az mutatja a még tankban levő lével megtehető km-t, és többször is MEGRECKÉÉÉROZTAM, hogy elmentem 15 km-ig és még működött.

Én az Omegámban nagyon biztam benne. Egyszer simán lementem vele 3 km ig. Igaz kényszerból, mert amelyik kúton tankolni akartam, az este 8 kor bezárt. A következő, 30 km re volt. Azért remegett a gyomrom. :lol: Éjjel, ha kifogy, az elég ciki. :lol: De pontosan mutatta. És simán bele is ment a 70 liter benya.

Link to comment
Megosztás:

bent van az új termosztát, felpumpáltam a kerekeket, nem ereszt a befecskendezőfej tömítése, láss csodát, 200km és az első csíkig értem le úgy hogy 100-110 óra szerint végig megvolt utazónak és csak egy kattig tankoltam.

Marha kíváncsi leszek mi lesz a vége, majd kb 500-nál tankolok...

(egyelőre tapasztalatok alapján vhol 4,5-5 között járhatok de inkább a 4,5-höz közelebb :D)

www.tvn.hu_234a895f34ebcb028732bd5355211e2d.jpg

Remélem mostmár be fog állni! :D

Fogyasztást én sem nagyon tudok pontosra mondani mutató szerint.

De nekem is inkább a felétől feljebb halad lassabban a mutató, 25 alatt már rohamosan csökken! Szerintem onnantól már a gravitáció jobban hat rá! :lol: :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

http://s4.images.www.tvn.hu/2010/12/24/19/...d5355211e2d.jpg

Remélem mostmár be fog állni! :D

Fogyasztást én sem nagyon tudok pontosra mondani mutató szerint.

De nekem is inkább a felétől feljebb halad lassabban a mutató, 25 alatt már rohamosan csökken! Szerintem onnantól már a gravitáció jobban hat rá! :lol: :lol: :)

Áh, az időjárás keresztülhúzta a dolgot :D.

leszakadt a hó a mecsekben, meg végig 50km-es szembeszéllel jöttünk...

Amúgy nekem is az alullassabban fogyós verzió a mutató, de felül úgy néz ki hogy 200km-enként megy egy csíkot le.

Azért hogy élvezzem a dolgot félúton elkezdett vmi zörögni (sztem generátor csapágy) de mire hazaértem elmúlt...

Link to comment
Megosztás:

Ez a fele E85 fele 98-as valahogy nem szerencsés a nagy mínuszokban... Közel 10literes a városi fogyim rövid távon... Ja és -6 fokban le is állt a moci indítás után alapjáraton nem egyszer... A szűrőt nyáron cseréltem, és miután rátöltöttem egy kis benzint nincsen leállás és dadogás sem...

Nemrég hoztam haza nagyszervíz után (szíjcserék, olajcsere stb.) és indulás után kb. 1,5km-rel egy dombon felfelé elkedzett rángatni, és vészesen foygott belőle az erő... Azt hittem, hogy vizes az üa, vagy eltömődött a nemrég cserélt szűrő... Jól megijesztett... Azóta sem tudom mi lehet, csak sejtem, hogy az E85...

Link to comment
Megosztás:

8,95l/100km csak hogy kerüljem a kilencest az elejéről :lol:

Ez hosszútávon gázzal, de agyon pakolva vagy 700km, 100km város, 300km 5 személy cucc nélkül...

Én nem vagyok megelégedve vele annyira, de apóssal vitára bocsájtva, azt mondta, annyi cuccal és olyan dinamikus lábbal mint az enyém, nem lehet egy szavam sem.

Link to comment
Megosztás:

Ez a fele E85 fele 98-as valahogy nem szerencsés a nagy mínuszokban... Közel 10literes a városi fogyim rövid távon... Ja és -6 fokban le is állt a moci indítás után alapjáraton nem egyszer... A szűrőt nyáron cseréltem, és miután rátöltöttem egy kis benzint nincsen leállás és dadogás sem...

Nemrég hoztam haza nagyszervíz után (szíjcserék, olajcsere stb.) és indulás után kb. 1,5km-rel egy dombon felfelé elkedzett rángatni, és vészesen foygott belőle az erő... Azt hittem, hogy vizes az üa, vagy eltömődött a nemrég cserélt szűrő... Jól megijesztett... Azóta sem tudom mi lehet, csak sejtem, hogy az E85...

Nekem csak -14 fokban állt le egyszer indítás után, de aztán nem volt vele gond.

Link to comment
Megosztás:

Mivel ma teletankoltam az autót, így le is zárom az idei átlagfogyasztás kalkulálását.

Részletek:

A kocsim idén 11292km-t közlekedett probléma nélkül, ezalatt elfogyasztott 748,84 liter üzemanyagot. Átlagosan 329,92Ft-ért tankoltam, ebben benne vannak az etanolok és a Shell V-Power 95 és 100 is. Összesen 266790Ft-ot költöttem benzinre.

2010ben az éves átlagfogyasztás: 7,05liter 100 kilométerenként. 2010ben a legalacsonyabb átlagfogyasztásom 5,7l/100km lett, a legnagyobb 14,02l/100km.

Link to comment
Megosztás:

Mivel ma teletankoltam az autót, így le is zárom az idei átlagfogyasztás kalkulálását.

Részletek:

A kocsim idén 11292km-t közlekedett probléma nélkül, ezalatt elfogyasztott 748,84 liter üzemanyagot. Átlagosan 329,92Ft-ért tankoltam, ebben benne vannak az etanolok és a Shell V-Power 95 és 100 is. Összesen 266790Ft-ot költöttem benzinre.

2010ben az éves átlagfogyasztás: 7,05liter 100 kilométerenként. 2010ben a legalacsonyabb átlagfogyasztásom 5,7l/100km lett, a legnagyobb 14,02l/100km.

A 14L/100km hogy sikerült? :D

Link to comment
Megosztás:

Helló. Szükségem lenne egy pár jó tanácsra az autómhoz. f astra 97-es 1.6 16v x16xel motor. rengeteget fogyaszt a gép 28 liter tankoltam és kb 200 km mentem vele :D a termosztátot holnap fogom cserélni mert az tuti nem jó nem melegszik a motor. már tettem be egy kartonlapot a hűtő elé is!! cseréletem légszűrőt is! azt szeretném kérdezni hogy ha ezek után is sok marad a fogyasztás mit kellene megnéznem még rajta?????

Viktor.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.