tipród Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Hali! 1.4 astra f em van 15 16 litert eszik,elvittem a szerelőhöz és aztmondta hogy üzemihőfokonis sok anyagot kap mert az autó úgyérzi mintha hideglenne. milehet ennek az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Hali! 1.4 astra f em van 15 16 litert eszik,elvittem a szerelőhöz és aztmondta hogy üzemihőfokonis sok anyagot kap mert az autó úgyérzi mintha hideglenne. milehet ennek az oka? Hmmm...kétvezetékes hőfok jeladó? A kocsi innen tudja milyen meleg éppen. :lol: De akkor miért nem cserélte ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December15, 2010 Megoszt Elküldve December15, 2010 796 km 45,3 L => 5,69 L/100 Km Nem volt mostanában hosszútávom, a legtöbb a városig, meg vissza (Biharkeresztes 6 km.), a hosszabb útjaim is csak a nagyobb városig mentek( Berettyóújfalu 25 km). Azért érződik, hogy tél van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett-c Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Tegnap múlt,hogy egy hónapja van nálam 1.7TD. Megvannak az első fogyasztás eredmények. 59 liter gázolajból 850 km-t sikerült elautóznom. Ez kb 7 liter (ha jól számolom). Reggel mindig megvárom míg "vissza nyomja" a dúsított napközben párpercet járatom indulás előtt. Még szoknunk kell egymást de szerintem jó úton járunk. A piros Kadett c city-m (1.2S Automatic)10 alatt nem állt meg így a 7 liter nekem barátságos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Tegnap múlt,hogy egy hónapja van nálam 1.7TD. Megvannak az első fogyasztás eredmények. 59 liter gázolajból 850 km-t sikerült elautóznom. Ez kb 7 liter (ha jól számolom). Reggel mindig megvárom míg "vissza nyomja" a dúsított napközben párpercet járatom indulás előtt. Még szoknunk kell egymást de szerintem jó úton járunk. A piros Kadett c city-m (1.2S Automatic)10 alatt nem állt meg így a 7 liter nekem barátságos. :lol: Megy az még lejjebb is, ne aggódj! :D Termosztátod jó? (csak mert nekem a 7 L-es fogyi kicsit azért soknak tűnik... nekem még a 6 is sok, még ha tél van is...) Akkor produkált 6,4-et, amikor télen rossz termosztáttal jártam...) :) most látom csak, hogy a színe pont olyan, mint az enyémnek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett-c Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Megy az még lejjebb is, ne aggódj! :) Termosztátod jó? (csak mert nekem a 7 L-es fogyi kicsit azért soknak tűnik... nekem még a 6 is sok, még ha tél van is...) Akkor produkált 6,4-et, amikor télen rossz termosztáttal jártam...) :lol: most látom csak, hogy a színe pont olyan, mint az enyémnek! :lol: Kicsit lassan melegszik ezért haza hozatal utáni napon kicseréltem a termosztott. 92fokos lett berakva új gumitömítéssel. Az biztos,hogy lezár és nem szivárog át a hűtőbe. Bízom benne hogy még megy lejjebb de csodát azért nem várok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Tegnap múlt,hogy egy hónapja van nálam 1.7TD. Megvannak az első fogyasztás eredmények. 59 liter gázolajból 850 km-t sikerült elautóznom. Ez kb 7 liter (ha jól számolom). Reggel mindig megvárom míg "vissza nyomja" a dúsított napközben párpercet járatom indulás előtt. Még szoknunk kell egymást de szerintem jó úton járunk. A piros Kadett c city-m (1.2S Automatic)10 alatt nem állt meg így a 7 liter nekem barátságos. :lol: Hol használod leginkább a gépsárkányt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett-c Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Hol használod leginkább a gépsárkányt? 9 km-re lakóm a munkahelyemtől amit nagy részt országúton teszek meg. De meg kell mászni kettő emelkedőt mindkét irányba.(Zalai dombok) Azért napközben a városban is használom ezért rá lehet fogni,hogy vegyes. A fordulatott próbálom 2000alatt tartani de 3500 soha nem haladja meg. Nem tudom ez menyit befolyásol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Tegnap múlt,hogy egy hónapja van nálam 1.7TD. Megvannak az első fogyasztás eredmények. 59 liter gázolajból 850 km-t sikerült elautóznom. Ez kb 7 liter (ha jól számolom). Reggel mindig megvárom míg "vissza nyomja" a dúsított napközben párpercet járatom indulás előtt. Még szoknunk kell egymást de szerintem jó úton járunk. A piros Kadett c city-m (1.2S Automatic)10 alatt nem állt meg így a 7 liter nekem barátságos. :lol: Nem érdemes alapjáraton melegiteni , mert tovább tart . Terhelésen jobban melegszik , csak nem szabad pörgetni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Kicsit lassan melegszik ezért haza hozatal utáni napon kicseréltem a termosztott. 92fokos lett berakva új gumitömítéssel. Az biztos,hogy lezár és nem szivárog át a hűtőbe. Bízom benne hogy még megy lejjebb de csodát azért nem várok. Terhelésnél valóban jobban melegszik... de mindenki másképp csinálja.. Olvasgass vissza, ezt már egyszer kitárgyaltuk asszem a dízel topikban. Én mostanában nem sokat járatom indítás után. Elindulás után kb 5 km-el már megmozdul a mutató (-6 fokban) , 10 km után már szinte üzemmeleg 90 fok. Ha sok a rövidtávod, akkor lehet nem lenne baj, ha tennél a hűtő elé egy védőt! (van gyári is, de megteszi valami más is) Az is rengeteget számít. Én is odateszem majd a napokban azt amit szoktam. Van aki pl csak egy kartondarabot tesz be. Nem a hűtőt kell védje, hanem a motort is védi a kemény hűtéstől. Az is sokat számít, ha nem közvetlenül kapja a -10 fokot a blokk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Hmmm...kétvezetékes hőfok jeladó? A kocsi innen tudja milyen meleg éppen. :lol: De akkor miért nem cserélte ki? Hát kicserélte már 2 szer...:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Terhelésnél valóban jobban melegszik... de mindenki másképp csinálja.. Olvasgass vissza, ezt már egyszer kitárgyaltuk asszem a dízel topikban. Én mostanában nem sokat járatom indítás után. Elindulás után kb 5 km-el már megmozdul a mutató (-6 fokban) , 10 km után már szinte üzemmeleg 90 fok. Ha sok a rövidtávod, akkor lehet nem lenne baj, ha tennél a hűtő elé egy védőt! (van gyári is, de megteszi valami más is) Az is rengeteget számít. Én is odateszem majd a napokban azt amit szoktam. Van aki pl csak egy kartondarabot tesz be. Nem a hűtőt kell védje, hanem a motort is védi a kemény hűtéstől. Az is sokat számít, ha nem közvetlenül kapja a -10 fokot a blokk. Mekkora találmány volt ez már jó húsz évvel ezelőtt, a régi Wareszomnál. Belülről, bovdennel szabályozható hűtőzsalu a homlokfalon. Kár hogy a jót elfelejtik a gyártók. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Mekkora találmány volt ez már jó húsz évvel ezelőtt, a régi Wareszomnál. Belülről, bovdennel szabályozható hűtőzsalu a homlokfalon. Kár hogy a jót elfelejtik a gyártók. :lol: Épp ez az... De mi megoldjuk okosban! :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Mekkora találmány volt ez már jó húsz évvel ezelőtt, a régi Wareszomnál. Belülről, bovdennel szabályozható hűtőzsalu a homlokfalon. Kár hogy a jót elfelejtik a gyártók. :lol: A legújabb BMW-ken van ilyen hűtőzsalu,teljesen automatikus vezérléssel! :lol: A legújabb fogyasztásom: Országút,-5fok havas útszakaszok 407 km és 24.3liter 100-as vpowerből.(5.9l/100km) Tankolásnál nagyon fájt,hogy 410Ft,de még így is megéri,mert tavaly ugyanilyen időben 95ből 6.5-et evett. Tehát a Ft/km költség ugyanott van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Mekkora találmány volt ez már jó húsz évvel ezelőtt, a régi Wareszomnál. Belülről, bovdennel szabályozható hűtőzsalu a homlokfalon. Kár hogy a jót elfelejtik a gyártók. :lol: A Zuk-on is van ilyen csoda. :lol: Kellene 1-et szerezni valahonnan. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 A Zuk-on is van ilyen csoda. :lol: Kellene 1-et szerezni valahonnan. :lol: Tessék! :) Hát kicserélte már 2 szer...:S Hát ha szerinte a jeladó rossz, de már kétszer kicserélte, akkor a szerelővel sem lehet minden rendben... van a Gyík-ben egy takaros leírás a túlfogyasztás lehetséges okairól, végig kell zongorázni a lehetséges okot-okokat. Termosztát jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Tessék! :) Benzintemető, remélem 3 sebességes. :lol: Volt ilyen az 1-ik melóhelyemen, 20l-t bevert. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Sziasztok! Végre van egy fogyasztási adatom. 915km-re 42L gázolajat evett meg. Ami vegyesen kb 4,6L/100Km. Ez két heti megtett út. A héten -6 és -10°C votl nálunk. Szerintem ez egy Isuzutól nagyon jó fogyasztás, főleg így télen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Sziasztok! Végre van egy fogyasztási adatom. 915km-re 42L gázolajat evett meg. Ami vegyesen kb 4,6L/100Km. Ez két heti megtett út. A héten -6 és -10°C votl nálunk. Szerintem ez egy Isuzutól nagyon jó fogyasztás, főleg így télen. Hiszem ha látom, egy huzamban mennyit mentél? Kint áll az autód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Sziasztok! Végre van egy fogyasztási adatom. 915km-re 42L gázolajat evett meg. Ami vegyesen kb 4,6L/100Km. Ez két heti megtett út. A héten -6 és -10°C votl nálunk. Szerintem ez egy Isuzutól nagyon jó fogyasztás, főleg így télen. Jó bizony! :lol: Hosszútávokon nekem is 4,5 - 5 körül alakul. Legutoljára (DTL-el) 5,6-ra jött ki, de szinte csak rövidtávokon. Az enyém garázsban áll, de reggelente ott is megvolt a -6, -7 fok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hiszem ha látom, egy huzamban mennyit mentél? Kint áll az autód? Garázsban áll, de nincs fűtés. +4°C körül van általában 55 km-ereket(hétköznap) mentem egyhuzamban (kb napi 105km) hétvégente pedig csak rövid távok vannak, max 10km egyszerre Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Garázsban áll, de nincs fűtés. +4°C körül van általában 55 km-ereket(hétköznap) mentem egyhuzamban (kb napi 105km) hétvégente pedig csak rövid távok vannak, max 10km egyszerre offt: ma majd elbőgtem magam... passat 2.0tdi-vel mentem egy veszprém-győr-veszprém-et nem mentem lassan, meg finoman se, és így is 5.7 lett az átlagfogyi (BC szerint) kéne egy ilyen motor az astraba :lol: ont. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 offt: ma majd elbőgtem magam... passat 2.0tdi-vel mentem egy veszprém-győr-veszprém-et nem mentem lassan, meg finoman se, és így is 5.7 lett az átlagfogyi (BC szerint) kéne egy ilyen motor az astraba :lol: ont. Csak ne kelljen szerelni, mert akkor a hátad közepére se kívánnád! Egy vagyon a költsége! Viszont megy mint állat! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Csak ne kelljen szerelni, mert akkor a hátad közepére se kívánnád! Egy vagyon a költsége! Viszont megy mint állat! :lol: hja meglepően jól vitte azt a böhöm kasznit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 hja meglepően jól vitte azt a böhöm kasznit... H Astrámnál majdnem az egész hasonló kaliberü VW, Skoda, Seat stb kevesebbet eszik de mikor zsebbe kell nyúlni valamivel jobb napom van mint a másik márkát képviselô tulajoknál. Kemény minuszokban 7-8 körül mozog a fogyim. Ez a müszerek alapján van számítva de ahogy én vettem észre azért ennél valamivel kevesebb. Majd lemérem a hagyományos módszerrel. Csak azt tudnám, hogy normális-e, hogy 80 foknál nyit a termosztát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts