Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Ilyet;

1050ft/206ft ~ 5,1l/100km GGGÁÁÁZZZAAALLL !!!

A következődre én is kíváncsi leszek! :excl: pl előző autóm felfort vízzel meg lassú tempóval belváros stb 4,31-re jött ki. Pedig teletolta. Boltos és másik kutas is azt mondta valszeg az elős kattanásig nyomta utánna még bele lehet pár litert játszadozva. Bár lehet hogy tényleg nagy mázlid lett. a mostani tankolás 7,2-re jött ki de nem taposom neki meg kímélve van. Ha sorozatba ilyeneket tankolsz akkor mehetek hozzád szervízre? :(

Link to comment
Megosztás:

Nah most azhem én vagyok az aki olyat mond, hogy ez hihetetlen! (ha nem én látom, tapasztalom, én se hinném :excl: )

Szóval ma végre berakattam az elektronikát (szabályzót) a gázhoz, és tele is tankoltam ott. Azt követően jött 105,2 km vissza bajára, 100-as tempó egyedül, város 60-al kamionokat vissza 4 (volt egy két 3 is).

Na megérkeztem a kútra és mondom neki tele lesz!

Bemegyek fizetni azt mondja nekem 1050ft! Kimegyek, mondom tele lesz ?! Erre kérdezi én úgy engedtem, de csak ennyi ment bele, nincs elzárva valami szelep hangzik a válasza a kutasnak?

Én meg fülig érő mosollyal; természetesen nincs!

Ilyet;

1050ft/206ft ~ 5,1l/100km GGGÁÁÁZZZAAALLL !!!

......

Kutak közt is van ám nagy különbség, nem dolgozik ám mindegyik ugyanazzal a nyomással! :(

De ez a fogyi azért nagyon jól hangzik! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Városban 7-9 liter, hosszutávon 6-7 liter nekem a fogyasztásom. De volt már pályán is 8.5 liter. :excl:

Köszi a választ.Hát ha nem nyomom 9 alá nem megy :S hameg nyomom 11 töl felfele............. Benzinkutasok azt hiszik világutazó vagyok mert szinte minden nap kell bele tankolni. :(

Link to comment
Megosztás:

Hali! 1.4 8v-s f astrámvan ,Valaki megtudná nekem mondani hogy kb mennyit kéne ennie városban és városon kívűl előreis köszi.Mert nekem iszonyatossan sokat eszik .:lol:

Városban 7-9 liter, hosszutávon 6-7 liter nekem a fogyasztásom. De volt már pályán is 8.5 liter. :lol:

Ahogy Zotya írta. Város- 7-12 liter. hosszu- 6-12 liter. Pálya- 8-12 liter. Kb. ezek vannak. Nagyon sok mindentől függ ez. Állapot, gumiméret, cipőméret, széljárás, emelkedő, csillagok állása, kocsi színe, wunderbaum illata. :excl: :(

Link to comment
Megosztás:

Termosztátot honnan lehet tudni hogy jó e?De már figyeltem és úgyvettem észre mintha későn nyitna de nem tuti.

A mostani 8-10 fokban az enyém 2 kilóméter utám már langyos levegőt fúj, kábé 5 kilóméternél már mozdul a mutató a kékből. Amúgy hideg motorral indítva alapjáraton a hütő felső részének hirtelen kell forrósodnia 10-15 perc mulva ha jó a termosztát. A mutatónak meg a 90-es vonal alatt-felett-körül kell szambáznia hosszútávon.

Link to comment
Megosztás:

A mostani 8-10 fokban az enyém 2 kilóméter utám már langyos levegőt fúj, kábé 5 kilóméternél már mozdul a mutató a kékből. Amúgy hideg motorral indítva alapjáraton a hütő felső részének hirtelen kell forrósodnia 10-15 perc mulva ha jó a termosztát. A mutatónak meg a 90-es vonal alatt-felett-körül kell szambáznia hosszútávon.

Ok köszi majd megfigyelem énis.

Link to comment
Megosztás:

A mostani 8-10 fokban az enyém 2 kilóméter utám már langyos levegőt fúj, kábé 5 kilóméternél már mozdul a mutató a kékből. Amúgy hideg motorral indítva alapjáraton a hütő felső részének hirtelen kell forrósodnia 10-15 perc mulva ha jó a termosztát. A mutatónak meg a 90-es vonal alatt-felett-körül kell szambáznia hosszútávon.

Tehát már hidegen is maxra tekert hőmérséklettel közlekedsz?

Link to comment
Megosztás:

Tehát már hidegen is maxra tekert hőmérséklettel közlekedsz?

Én is maxra tekerttel járok, már mozgatva sem tudom mikor volt utoljára! :excl:

Szeretem a meleget az autóban! :o :lol:

Az enyém kb 4-5 km után (a duplakanyarnál :D de tudom, hogy ez nektek nem mond sokat! :( :lol: ) már fújja a meleget! :D

Termosztátcsere előtt sokkal több kellett... Ha nem kielégítő a fűtés, akkor első körben érdemes ránézni a termosztátra! B) Ja, és hogy ne legyen OFF, ugyanígy van ám a fogyasztással is! :lol: Ha télen sokkal többet eszik, akkor is jó megtekinteni a termosztátot! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát remélem, hogy azért nagy meglepődésemet nem csak a kút nyomások közti érték befolyásolta.

Ha majd a következő lesz igazából reális, mert az nem csak 105km-ből fog jönni.

De ha maradna akkor még úgysem fog fájni :excl:

Endre, ha marad, ne hozzám gyere, hanem irány TASS ők tettek vele boldoggá!

Link to comment
Megosztás:

Endre, ha marad, ne hozzám gyere, hanem irány TASS ők tettek vele boldoggá!

Na, akkor örülök, hogy neked is beváltak. Szép a fogyasztás is, csak nem tudom, hogy hova a faßba emelik a gáz árát.

Egyébként akkora különbség nincs a kutak között, de az kétségtelen, hogy egy teletank után tudsz reális fogyasztást mérni.

Link to comment
Megosztás:

Én is maxra tekerttel járok, már mozgatva sem tudom mikor volt utoljára! :excl:

Szeretem a meleget az autóban! :D :o

Az enyém kb 4-5 km után (a duplakanyarnál :D de tudom, hogy ez nektek nem mond sokat! :( :lol: ) már fújja a meleget! B)

Termosztátcsere előtt sokkal több kellett... Ha nem kielégítő a fűtés, akkor első körben érdemes ránézni a termosztátra! ;) Ja, és hogy ne legyen OFF, ugyanígy van ám a fogyasztással is! :lol: Ha télen sokkal többet eszik, akkor is jó megtekinteni a termosztátot! :lol:

Dízelnél még inkább észrevehető, ha már azonnal kéred a meleget, szerencsétlentől meg azt a keveset is már elveszed. :lol: Tapasztalat.

Igen, nem hiszem, hogy az a kicsi radiátor olyan sokat számítt a motor melegedésénél. Valamennyit biztos, de szerintem nincs nagy jelentősége.

Pedig van. 3km alatt nekem eléri az üzemit ha hidegre van tekerve. Fullos melegnél meg se moccan a mutató mire ugyanazon az útvonalon és hőmérsékleti viszonyok között leérek az állomásra. Meg amúgy sem szoktam feltekerni rövid távra, mert tök felesleges.

Link to comment
Megosztás:

Pedig van. 3km alatt nekem eléri az üzemit ha hidegre van tekerve. Fullos melegnél meg se moccan a mutató mire ugyanazon az útvonalon és hőmérsékleti viszonyok között leérek az állomásra. Meg amúgy sem szoktam feltekerni rövid távra, mert tök felesleges.

Majd kipróbálom. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Na, akkor örülök, hogy neked is beváltak. Szép a fogyasztás is, csak nem tudom, hogy hova a faßba emelik a gáz árát.

Egyébként akkora különbség nincs a kutak között, de az kétségtelen, hogy egy teletank után tudsz reális fogyasztást mérni.

Igen és köszönöm még egyszer neked is!

Ez is tele tankkal volt mérve :( Persze értem én majd ha kijártam azt a 82litert ami most terheli a hátsó tengelyt...

Erre a hideg meleg kérdésre majd odafigyelek már én is, mivel nekem még a kis körön a reduktor is rajta van! Az már van két hűtő is szerintem ha nem több :excl:

Link to comment
Megosztás:

Dízelnél még inkább észrevehető, ha már azonnal kéred a meleget, szerencsétlentől meg azt a keveset is már elveszed. :excl: Tapasztalat.

Pedig van. 3km alatt nekem eléri az üzemit ha hidegre van tekerve. Fullos melegnél meg se moccan a mutató mire ugyanazon az útvonalon és hőmérsékleti viszonyok között leérek az állomásra. Meg amúgy sem szoktam feltekerni rövid távra, mert tök felesleges.

Lehet, hogy hülyeséget írok, de én eddig azt hittem, hogy a fűtés úgy megy, hogy a radiátort nem zárja el soha, csak az a különbség, hogy átvezeti rajta a levegőt vagy nem. Mondjuk ezt még nem szedtem szét soha, tehát csak távolról voltak elképzeléseim.

Amúgy én is full melegre tekerve szoktam ilyen hidegben elindulni, de elég hamar olyan meleg lesz, hogy le kell vennem belőle.

Egyébként ha már fogyasztás, 650 km pálya hozott 7,68-as átlag fogyasztást, ami elég jó óra szerinti 140-150-es tempónál szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Dízelnél még inkább észrevehető, ha már azonnal kéred a meleget, szerencsétlentől meg azt a keveset is már elveszed. :excl: Tapasztalat.

Pedig van. 3km alatt nekem eléri az üzemit ha hidegre van tekerve. Fullos melegnél meg se moccan a mutató mire ugyanazon az útvonalon és hőmérsékleti viszonyok között leérek az állomásra. Meg amúgy sem szoktam feltekerni rövid távra, mert tök felesleges.

Jah. Traktornak sokkal inkább szívás. Amíg nem éri el a 90-et a mutató, addig kopp hidegre vagyok tekerve és így is sokáig melegszik. :(

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy hülyeséget írok, de én eddig azt hittem, hogy a fűtés úgy megy, hogy a radiátort nem zárja el soha, csak az a különbség, hogy átvezeti rajta a levegőt vagy nem. Mondjuk ezt még nem szedtem szét soha, tehát csak távolról voltak elképzeléseim.

Amúgy én is full melegre tekerve szoktam ilyen hidegben elindulni, de elég hamar olyan meleg lesz, hogy le kell vennem belőle.

Egyébként ha már fogyasztás, 650 km pálya hozott 7,68-as átlag fogyasztást, ami elég jó óra szerinti 140-150-es tempónál szerintem.

Azt hozzátenném még, hogy az enyém klímás, lehet a nem klímásoknál nincs ekkora látványos eredmény a módszerben, mivel a klímásnál még a radiátort is kiveszi a vízkörből, ha letekerem kopp hidegre, hogy növelje a klíma hatásfokát. Nade offot befejezni. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy hülyeséget írok, de én eddig azt hittem, hogy a fűtés úgy megy, hogy a radiátort nem zárja el soha, csak az a különbség, hogy átvezeti rajta a levegőt vagy nem. Mondjuk ezt még nem szedtem szét soha, tehát csak távolról voltak elképzeléseim.

Amúgy én is full melegre tekerve szoktam ilyen hidegben elindulni, de elég hamar olyan meleg lesz, hogy le kell vennem belőle.

Egyébként ha már fogyasztás, 650 km pálya hozott 7,68-as átlag fogyasztást, ami elég jó óra szerinti 140-150-es tempónál szerintem.

Nem írtál hülyeséget, így van ahogy mondod! :lol:

Csak a terelők mozognak! :excl:

Amúgy ma hajnalba kipróbáltam: 5,5 km kellett 4 fokban, hogy meleget fújjon! :lol:

Fogyasztásban nincs különbség, hogy rá van-e tekerve egyből, vagy sem... :lol:

Íme a fotó! Lát valaki ezen csapot? :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.