Endre06 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 2 deci :icon13: :D Legalábbis nekem nem lett érzékelhető különösebben. Minél magasabb, annál kevésbé üt fel persze. Nekem 185/70 14 van alatta :) Az még nem vészes az simán belefér úgyis gázzal hajtom. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Az még nem vészes az simán belefér úgyis gázzal hajtom. :D Én traktoros vagyok, hogy egy benzines mit mond rá, azt nem tudom, de a 185 még nem olyan széles :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Nyugi!! Enyémmel lehet 4 litert is csinálni. Sőt..alá is lehet vinni :icon13: Ezzel Sanci sincs másképp :lol: 3.61 a rekord.. :D Nálam 3,8 <_< Nemrégiben éjjel hosszútávon ( 480 km) gyér forgalommal, stabil, de nem túl gyors tempóval (90-100) 2 személlyel 3,88-ra jöttem ki! -_- De a vegyes fogyi 4 személlyel rövidtávokkal nekem is 5-5,5 között van! De simán megy 5 alá is, ha óvatos vagyok, és nincs "megrakva a fogyi". :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 http://www.spritmonitor.de/en/detail/338442.html de mondom, rajta kívül itt is van pár kolléga aki simán eljár 4.5-el, erőlködés nélkül. az én 6.2-es átlagomhoz képest az majd 30% difi. évi 30000km mellett mocskosul nem mindegy ezek a szarok meg csak gépek, és tudják a fizikát, semmi sincs ok nélkül. Ha az egyik tudja ezt a fogyasztast akkor a masiknak is tudnia kell ezert probalok a különbségekre rájönni :lol: Én hozzá sem nyúltam az autóhoz motor-térben, 4 izzítógyertyát cseréltem, 1 motoröblítést (1. olajcserénél) meg használok spurit ha hideg van (elsőre elhasználtam benne egy 250 ml-est. ami áttakarította az egész rendszerem). A gázolaj visszavezető csövecskéid jók? nem eresztenek kicsit? :D Nekem pl az is baj volt! :icon13: De szerencsére jól kifogtam, a fogyasztásom csak ténen nőtt meg rossz termosztáttal, akkor volt 6,4 L/100 Km. Termosztátcsere után visszaállt a normálisra. <_< Sok a hosszútávom, székelyföldre udvaroltam, és emiatt szuper fogyasztásaim jöttek ki! Aminek én is nagyon örültem, kímélte ez az autócska a pénztárcámat rendesen! -_- :) A nagyátlagom 5,1 L/100 Km! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! Az X14NZ Astra-m fogyasztása nekem nem tetszik. Amikor megvettem, teletankoltam. 500 km. után kifogyott, 45 litert tankoltam. Ez 9 literes fogyasztást jelent. Ebből 170 km-t rossz termosztáttal mentem, soha nem volt üzemmeleg a motor. 200 km tájékán féltankot jelzett a műszer (oké, ez nem pontos, tudom). Tehát volt sok más egyéb mellett termosztát-csere. Elvittem tegnap az autót Miskolcig és vissza, haza már nem jutott volna. Tehát kb. 300 km-t mentem autópályán. 120-as tempót diktáltam (óra szerint), ami a GPS szerint pontosan 100. Hát nem tudom... Kíváncsi leszek a következő tankolásra, és próbálok óra szerint 110-et menni (90 km / h), plusz kerülöm a forgatást (amúgy se szoktam egyébként). Valahogy az az érzésem, hogy nekem nem fognak kijönni ilyen 6,7-es átlagfogyasztások, amiket itt a fórumon már olvastam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! Az X14NZ Astra-m fogyasztása nekem nem tetszik. Amikor megvettem, teletankoltam. 500 km. után kifogyott, 45 litert tankoltam. Ez 9 literes fogyasztást jelent. Ebből 170 km-t rossz termosztáttal mentem, soha nem volt üzemmeleg a motor. 200 km tájékán féltankot jelzett a műszer (oké, ez nem pontos, tudom). Tehát volt sok más egyéb mellett termosztát-csere. Elvittem tegnap az autót Miskolcig és vissza, haza már nem jutott volna. Tehát kb. 300 km-t mentem autópályán. 120-as tempót diktáltam (óra szerint), ami a GPS szerint pontosan 100. Hát nem tudom... Kíváncsi leszek a következő tankolásra, és próbálok óra szerint 110-et menni (90 km / h), plusz kerülöm a forgatást (amúgy se szoktam egyébként). Valahogy az az érzésem, hogy nekem nem fognak kijönni ilyen 6,7-es átlagfogyasztások, amiket itt a fórumon már olvastam... Hogy fogyott ki? Caravanban 50, a többiben 52 lityis a tank. Rossz termosztátnál nem is érdemes a fogyasztást nézni. A jóval -remélhetőleg nincs más baja- nézd meg egy-két tele tankkal, guminyomást (gyári 175/70R13?) ellenőrizd, ha sokat autópályázol tehetsz bele +0.2 bart a gyári értékhez képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! Az X14NZ Astra-m fogyasztása nekem nem tetszik. Amikor megvettem, teletankoltam. 500 km. után kifogyott, 45 litert tankoltam. Ez 9 literes fogyasztást jelent. Ebből 170 km-t rossz termosztáttal mentem, soha nem volt üzemmeleg a motor. 200 km tájékán féltankot jelzett a műszer (oké, ez nem pontos, tudom). Tehát volt sok más egyéb mellett termosztát-csere. Elvittem tegnap az autót Miskolcig és vissza, haza már nem jutott volna. Tehát kb. 300 km-t mentem autópályán. 120-as tempót diktáltam (óra szerint), ami a GPS szerint pontosan 100. Hát nem tudom... Kíváncsi leszek a következő tankolásra, és próbálok óra szerint 110-et menni (90 km / h), plusz kerülöm a forgatást (amúgy se szoktam egyébként). Valahogy az az érzésem, hogy nekem nem fognak kijönni ilyen 6,7-es átlagfogyasztások, amiket itt a fórumon már olvastam... Először is rossz termosztáttal ne is várj csodákat. Másodszor városi közlekedésnél meg tud ugrani a fogyasztása, csak hosszútávokon, 90 körüli valós sebességnél viszont 6.5 körül kéne legyen a fogyid. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! Az X14NZ Astra-m fogyasztása nekem nem tetszik. Amikor megvettem, teletankoltam. 500 km. után kifogyott, 45 litert tankoltam. Ez 9 literes fogyasztást jelent. Ebből 170 km-t rossz termosztáttal mentem, soha nem volt üzemmeleg a motor. 200 km tájékán féltankot jelzett a műszer (oké, ez nem pontos, tudom). Tehát volt sok más egyéb mellett termosztát-csere. Elvittem tegnap az autót Miskolcig és vissza, haza már nem jutott volna. Tehát kb. 300 km-t mentem autópályán. 120-as tempót diktáltam (óra szerint), ami a GPS szerint pontosan 100. Hát nem tudom... Kíváncsi leszek a következő tankolásra, és próbálok óra szerint 110-et menni (90 km / h), plusz kerülöm a forgatást (amúgy se szoktam egyébként). Valahogy az az érzésem, hogy nekem nem fognak kijönni ilyen 6,7-es átlagfogyasztások, amiket itt a fórumon már olvastam... Szia! Mivel a fogyit millió dolog befolyásolja, ezért mindig egyedileg kell eldönteni, hogy az most az adott körülmények között sok, vagy kevés. Persze miután lesz egy tiszta mérésed. Egy kis gyári infó, klikk ide: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=86bb117cb...&aid=167351 Az enyém átlagfogyasztása most legutóbb 6,3-ra jött ki, de a legmagasabb átlagom is csak 7,3 volt, a legalacsonyabb pedig 5,7. De mondom még egyszer, hogy egyedileg kell megítélni az összes tényező figyelembevételével, nem pedig más átlagértékéhez viszonyítani, mert nem tudhatod, hogy az illető milyen körülmények között kapta azt az értéket és lehet hogy a Te körülményeid teljesen mások. Az enyém 100-as körüli tempónál csak 10-et csal, a 20-at majdnem sokallom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 120-as tempót diktáltam (óra szerint), ami a GPS szerint pontosan 100... Nem kicsik azok a papucsok a vas alatt? :D Csak jó példa -off- Pandánkon -on- a nyári gumik 155/85 r13, a téliek viszont 155/75 r13, a nyárival pontos az óra a télivel meg keményen csal és itt a hoppáré is egyben mert nagyobb a fogyasztása kb 3 decivel, és akkor még bele sem léptem :) amikor meg megzavartam olyan 100-110-es (gps általi) tempóval szabályszerűen borult lefele az üzemanyag szint mérője.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Nem kicsik azok a papucsok a vas alatt? B) Csak jó példa -off- Pandánkon -on- a nyári gumik 155/85 r13, a téliek viszont 155/75 r13, a nyárival pontos az óra a télivel meg keményen csal és itt a hoppáré is egyben mert nagyobb a fogyasztása kb 3 decivel, és akkor még bele sem léptem :icon13: amikor meg megzavartam olyan 100-110-es (gps általi) tempóval szabályszerűen borult lefele az üzemanyag szint mérője.. ;) A téliek nekem is nagyobbak, azokkal csak 8-at csal az óra, a nyáriakkal meg 12-t (GPS) 100-nál. A 20 Km/h csalás szerintem rengeteg! :lol: (Elvileg a benzineseknél még a km jeladó is befolyásol a fogyasztásba, ami a km óra hátulján van, vagy nem jól tudom? -_- - lehet nem :) - Az vajon neked nem lett cserélve egy bontósra, amiben pl kevesebb km volt? :D - reméljük nem! :P ) OFF Nagybratyóéknak vettünk most autót, kereskedésekben is keresgéltünk, de nem volt értelmes (Debrecen/Békéscsaba/Nyíregyháza) pár Polo-t is néztünk, és az egyiknél a kereskedő srác maga mondta, hogy ő nem árul zsákbamacskát, kicserélte a kormányt, és az óra sem mutat valós értéket ! "szerinte" ! :D - azért ez elég dúrva nem? 4szemközt azt is elárulta, hogy a bontósok a haverjai, és nem tekergetik az órákat, hanem cserélik!- azért ez még dúrvább! - Na de ez magyarország! Nagynehezen kaptunk nekik egy Seat Cordobát 1.9 TDI-t 90 pacist, jól kifogtuk, magánszemélytől vettük óra szerint 176.000-el -ami csak vicc persze <_< - Nálluk vagy 10.000-et ment eddig gondmentesen, pöccre indul, és nagyon megy! :D De a lényeg, hogy figyelt rá a gazdája, már vagy 8 éve van nála, ja és mellesleg autóvillamosság szerelő is! Ez azért valamit jelent! ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Nem kicsik azok a papucsok a vas alatt? :D Csak jó példa -off- Pandánkon -on- a nyári gumik 155/85 r13, a téliek viszont 155/75 r13, a nyárival pontos az óra a télivel meg keményen csal és itt a hoppáré is egyben mert nagyobb a fogyasztása kb 3 decivel, és akkor még bele sem léptem :) amikor meg megzavartam olyan 100-110-es (gps általi) tempóval szabályszerűen borult lefele az üzemanyag szint mérője.. <_< Nem, 175/70/R13 van fent. A számláló oké, szimplán rossz a sebességmérő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 A téliek nekem is nagyobbak, azokkal csak 8-at csal az óra, a nyáriakkal meg 12-t (GPS) 100-nál. A 20 Km/h csalás szerintem rengeteg! :D (Elvileg a benzineseknél még a km jeladó is befolyásol a fogyasztásba, ami a km óra hátulján van, vagy nem jól tudom? <_< - lehet nem :) - Az vajon neked nem lett cserélve egy bontósra, amiben pl kevesebb km volt? :icon13: - reméljük nem! :lol: ) Lehet, hogy le lett cserélve, nem tudom, de nekem szimplán a sebmérőm rossz. Meg lehetne csinálni egyébként, viszont laza 12ezer... Amit írtál, arról úgy hallottam, hogy csak azt érzékeli, hogy megy-e az autó, vagy áll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Kicsi off! Nekem téli/nyári 185/60/14. Nekem így kerek. :) Aztán annyira nem vagyok fillérbaßó, hogy hány centiliterrel eszik többet. Többet számít az a plusz tapadófelület. Persze ez csak az én hülyeségem, mert én is mehetnék a szakadó esőben a főúton 50-el, mert 1 évben csak 3x vezetek esőben, hóban egyáltalán nem, így a slick gumik pont jók! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Bocsánat,hogy belepofázok,csak megmosolygom kicsit a fogyasztás-parátokat. 0,2 meg 0,4 literrel többet fogyaszt,mint a kollégáé?? Autó- és motorgyártásban is dolgoztam az elmúlt 13 év alatt a győri gyárban és teljes meggyőződéssel állítom,hogy nincs két olyan motor,amely pontosan ugyanannyit fogyaszt.Mondom ezt benzin- és dízelmotorra vonatkoztatva egyaránt-járatópadi körülmények között mérve!Tehát ott kezdődik,hogy nincs váltó...,nincs futómű,nincs különböző méretű kerék ill. különböző abroncs és még sorolhatnám az emberi tényezőt meg légellenállást és már így sem egyforma a fogyasztási érték.Hiába a fizika meg a "ezek mégis csak gépek". Saját tapasztalatom az OPEL motorok tekintetében abszolút kedvező.Az előző ('93-as c14nz) Astra átlag-és tényleg átlag,amiben város,főút,autópálya egyaránt benne volt a haza-és visszautazásunk 900 km-re alatt-fogyasztása 6,5 literre jött ki csak 95-ös benzinből.Ha felesben alkoholizáltam E85-tel akkor 8 körüli értékre jött ki,valamint egyszer megtörtént egy utánfutós túra-szintén Győr-Békés-Győr útvonalon és akkor bizony valahol a 8.5 és 9 liter között mozgott a fogyasztás(oda főútvonalon,vissza autópályán-felesben 95/E85.Az eladás utáni "összesítéskor" pedig ezt az értéket kaptam:33 465,7 km-re 2187,48 liter üzemanyag.Ne számoljátok!Ez ÁTLAG 6,536 Liter/100 km! Szerintem jó. A soron következő és egyben jelenlegi autómról még nem tudok hosszú-hosszú sorokat regélni(gondolom örültök neki :) ). Csupán annyit,hogy az idei nyaralás alkalmával a c20xe kombi klímával,három gyerekkel és két "felnőttel" valamint az egyhetes nyaraláshoz szükséges ruhaneművel,pelenkával,játékokkal,stb.-vel a fent említett útvonalon 7 liter és nemtudommennyi deci 95-öst fogyasztott.Nem nagypapásan,de nem is toltam ki a szemét.Ma már elsősorban családapa vagyok.Viszont néha városban is szeretem a lámpától-lámpáig futamokat és az autópályán sem húzódok le,ha kamionsor előzése közben 170-nel tolják a járgányom farát.Tiszta városi használatban 8,5 lityi az átlagom. Én ezzel is elégedett vagyok. OPEL FOREVER!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Bocsánat,hogy belepofázok,csak megmosolygom kicsit a fogyasztás-parátokat. 0,2 meg 0,4 literrel többet fogyaszt,mint a kollégáé??... Ahogy elnéztem, őt már nem is az érdekli hogy mennyit eszik az opel, hanem csak az hogy a rönyó kevesebbet :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Ahogy elnéztem, őt már nem is az érdekli hogy mennyit eszik az opel, hanem csak az hogy a rönyó kevesebbet :) :D hogy is mondta a fleto? lof*t mama <_< en csak a 4 alatti ertekeket irigylem a kollegaktol :icon13: az meg nem ket-3 deci hanem hanem 20%-30% az meg nem keves na. amugy en sem ertem magam teljesen de van vmi ellenallhatatlan kisertesem ra hogy ugy kozlekedjek hogy ne zabaljon az auto es a dolog muszakilag is erdekel. motorozom is, a 850-es yamaha hogy mennyit eszik azt nagyjabol leszarom de nem azert autozom hogy a kutakat gazdagitsam hanem hogy eljussak a-bol b-be. (na jo a mecsekben nem szoktam elvenni a gazt :lol: ) uff Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Sziasztok Van egy 92 1.8 8v Astram nem régibben vásároltam, a napokban 10 ropiért tankoltam 30 l shell üzemanyagot szerintetek ennyi benzinnel kb 300 km fogok tudni menni? Mert most a 0 és 25 közötti közép vonalon tanyázik a mutató és 150 km mentem vele igaz városban rövidtávon a 20 l igy most egy kicsit fájna ha annyit zabálna a drága. Igaz holnap megyünk vele egy 100 km de remélem nem kér enni még :-P Akinek esetleg van ilyen autóval tapasztalata az megírja nekem előre is köszi.. Válaszotokat elöre is köszi.. gáz pedállal óvatosan bánok.. + a fogyasztásnak köze lehet ahhoz, hogy a hűtővíz mutató össze vissza jár hol hideg hol meg túl forró de, a víz soha nem forrt még fel meg a csőben levő víz közel 90 fokot jelzett külső hőmérő segítségével !? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Sziasztok Van egy 92 1.8 8v Astram nem régibben vásároltam, a napokban 10 ropiért tankoltam 30 l shell üzemanyagot szerintetek ennyi benzinnel kb 300 km fogok tudni menni? Mert most a 0 és 25 közötti közép vonalon tanyázik a mutató és 150 km mentem vele igaz városban rövidtávon a 20 l igy most egy kicsit fájna ha annyit zabálna a drága. Igaz holnap megyünk vele egy 100 km de remélem nem kér enni még :-P Akinek esetleg van ilyen autóval tapasztalata az megírja nekem előre is köszi.. Válaszotokat elöre is köszi.. gáz pedállal óvatosan bánok.. + a fogyasztásnak köze lehet ahhoz, hogy a hűtővíz mutató össze vissza jár hol hideg hol meg túl forró de, a víz soha nem forrt még fel meg a csőben levő víz közel 90 fokot jelzett külső hőmérő segítségével !? a tapasztalat azt mutatja hogy a valós benzinszint meg a mutatott között ugyan van némi összefüggés, de nem túl szoros... a motor túlhűtése meg nem tesz jót a fogyasztásnak, de lehet hogy csak a műszer van megőrülve mondjuk vmi kontakt hiba nyomán ha stabil hőfokot mérsz akkor jó eséllyel az lesz a gubanc Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 a tapasztalat azt mutatja hogy a valós benzinszint meg a mutatott között ugyan van némi összefüggés, de nem túl szoros... a motor túlhűtése meg nem tesz jót a fogyasztásnak, de lehet hogy csak a műszer van megőrülve mondjuk vmi kontakt hiba nyomán ha stabil hőfokot mérsz akkor jó eséllyel az lesz a gubanc Esetleg a feszültség stabilizátor IC van megdögölve az óraegység hátulján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Esetleg a feszültség stabilizátor IC van megdögölve az óraegység hátulján. Most megpróbálom a 300 km elérni aztán meglátom november 1 után úgyis megy szervizbe aztán ezt is a hiba listára teszem + van egy 5 literes kannám azt megtöltöm naftával ha ne adj isten valahol cserben hagyna. Az IC az cserélhető alkatrész? Szerinted, mivel én egri vagyok van sok hegy menet meg reggelente naon hideg és tényleg csak rövid távokon használtam az elmúlt 1-1,5 hétben mennyi lenne az elfogadható én olyan 11 és 12 között gondolkodok... Válaszod elöre is kösszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Most megpróbálom a 300 km elérni aztán meglátom november 1 után úgyis megy szervizbe aztán ezt is a hiba listára teszem + van egy 5 literes kannám azt megtöltöm naftával ha ne adj isten valahol cserben hagyna. Az IC az cserélhető alkatrész? Szerinted, mivel én egri vagyok van sok hegy menet meg reggelente naon hideg és tényleg csak rövid távokon használtam az elmúlt 1-1,5 hétben mennyi lenne az elfogadható én olyan 11 és 12 között gondolkodok... Válaszod elöre is kösszi Cserélhető. 11-12 liter városban szokott lenni 1-2 Km-es rövidtávon télen nagy hidegekben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Cserélhető. 11-12 liter városban szokott lenni 1-2 Km-es rövidtávon télen nagy hidegekben. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Free Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Be lehet fejezni! Modi, Dzsonííí, valaki!!!! :o :D ennyit eszik a robogóm :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Cserélhető. 11-12 liter városban szokott lenni 1-2 Km-es rövidtávon télen nagy hidegekben. Ezt csak megerősíteni tudom... Nekem már volt tavaly télen 16 liter is...igaz hogy E85-ből, de akkor is durva volt... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Ma délután megyünk anyósékhoz, kb 500 km, majd beszámolok a fogyiról, remélem kedvező lesz, mert nem valami sok pénzünk van az útra... :D Ezt csak megerősíteni tudom... Nekem már volt tavaly télen 16 liter is...igaz hogy E85-ből, de akkor is durva volt... :( Ezért jó a dízel télen is (és most egyáltalán nincs szándékomban vitázni!! :) ), mert akkor sem nő meg ugrásszerűen a fogyasztása, még városozásnál sem! Feltéve ha beindul :o , mert ha nem, akkor annak annyi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts