Dáwid Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Reggel tegnap csak pislogok is hogy 99% bp meló pakolva ötkettő :D én meg: :D miiih? :D aztán leesett, hogy hoppá! A fogyasztás lesz :D :P Verseny7vége volt, és nem kerültem géphez 3 napig :) De nem bírtam ki hogy valakinek ne szóljam el :D ;) De már látom, hogy valaki benzinesnek is el kellett volna küldeni :D :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 van egy 1.6-os 8v kombim 6.2 a fogyim most hidegben 6,6 az átlagos és 7,4 ha ethanol van felesben .vegyesen használom vidéki utakon és városban és talpalom is . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 van egy 1.6-os 8v kombim 6.2 a fogyim most hidegben 6,6 az átlagos és 7,4 ha ethanol van felesben .vegyesen használom vidéki utakon és városban és talpalom is . Teljesen korrekt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy nemrég vásároltam egy 1997 gyártású opel astra f 1.6 16v.. Motorszá :x16xel Firss a jogsim igaz de ennyire nem nehéz a lábam hogy 10liter/100Km fogyasztásom legyen :) Szóval valami jó tanács? hogy mi lehet a baj? vagy valamin álitani kéne vagy a lábambol kellene levágni még egy pár centit? De az is lehet hogy én nem értek hozzá és tök fölöslegesen irkálok :D Előre is kösz a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy nemrég vásároltam egy 1997 gyártású opel astra f 1.6 16v.. Motorszá :x16xel Firss a jogsim igaz de ennyire nem nehéz a lábam hogy 10liter/100Km fogyasztásom legyen :) Szóval valami jó tanács? hogy mi lehet a baj? vagy valamin álitani kéne vagy a lábambol kellene levágni még egy pár centit? De az is lehet hogy én nem értek hozzá és tök fölöslegesen irkálok :D Előre is kösz a válaszokat. Üdv, hol mentél vele, és hogyan mérted a fogyasztást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Szia.Városban is meg Autó úton is vegyesen és a üzemanyag jelző órát figyelve következtetve az osztásokból hogy mennyi 10 liter. így jött ki a fogyasztás ennyire :) lehet nem így kelen ellenőriznem vagy kiszámolnom? két osztás a műszeren 12.5 liter? vagy mégsem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Szia.Városban is meg Autó úton is vegyesen és a üzemanyag jelző órát figyelve következtetve az osztásokból hogy mennyi 10 liter. így jött ki a fogyasztás ennyire :D lehet nem így kelen ellenőriznem vagy kiszámolnom? két osztás a műszeren 12.5 liter? vagy mégsem? <_< Telitank, mész-mész-mész, kifogy vagy úgy érzed tankolnod kell (csak kérlek ne 3km után mint egyesek :icon13:) mondjuk 5-600km után ha nincs szegénységjelződ, akkor megint telitank és a napiszámlálót persze nullázod az előző telitanknál, majd osztasz szorzol és kijön a hitelesebb eredmény. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Telitank, mész-mész-mész, kifogy vagy úgy érzed tankolnod kell (csak kérlek ne 3km után mint egyesek <_<) mondjuk 5-600km után ha nincs szegénységjelződ, akkor megint telitank és a napiszámlálót persze nullázod az előző telitanknál, majd osztasz szorzol és kijön a hitelesebb eredmény. :) Aha :D hát lehet ezt kellene. úgy szoktam csinálni hogy minden hónap elején tankolok 30 litert és de mielött tankolnék pont elkezd világitani a lámpám. szóval nem tom hogy ilyenkor még mennyi van a tankba.Szóval betankolom a 30 lityit és olyan 300 Km megyek el vele megint a következő Tank lámpa kigyulladásig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Aha :) hát lehet ezt kellene. úgy szoktam csinálni hogy minden hónap elején tankolok 30 litert és de mielött tankolnék pont elkezd világitani a lámpám. szóval nem tom hogy ilyenkor még mennyi van a tankba.Szóval betankolom a 30 lityit és olyan 300 Km megyek el vele megint a következő Tank lámpa kigyulladásig. 8-10 liter van még a tankban a szegénységjelző kivillanásakor. Ahogy megfigyeltem, a lámpa hitelesebben jelez, mint a műszer. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 8-10 liter van még a tankban a szegénységjelző kivillanásakor. Ahogy megfigyeltem, a lámpa hitelesebben jelez, mint a műszer. :D oksa akkor majd figyelem és probálok egysze egy telitankos megoldást. Amúgy egy kicsit szét van hekkelve az autó mert az benzinpumpa meg folyamatosan kicsit nem jo az alapjáratom (ingadozik) 1000-1500 de ezt akar mikor megcsinálja. és forgalmiba 52kw-van irva de én ugy néztem hogy az x16xel motrszá az 100 ló.. erről mit tudsz mondani??? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 oksa akkor majd figyelem és probálok egysze egy telitankos megoldást. Amúgy egy kicsit szét van hekkelve az autó mert az benzinpumpa meg folyamatosan kicsit nem jo az alapjáratom (ingadozik) 1000-1500 de ezt akar mikor megcsinálja. és forgalmiba 52kw-van irva de én ugy néztem hogy az x16xel motrszá az 100 ló.. erről mit tudsz mondani??? :) Az nem benzinpumpa probléma, inkább alapjárati léptetőmotor. Az meg hogy 52kW van írva a forgalmiba, csak mák, mert így kevesebb minden adója. Bár van köztünk olyan, akinek 55kW van írva 52 helyett.. :D Nade ez itt OFF téma, nem fogyasztás már. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Az nem benzinpumpa probléma, inkább alapjárati léptetőmotor. Az meg hogy 52kW van írva a forgalmiba, csak mák, mert így kevesebb minden adója. Bár van köztünk olyan, akinek 55kW van írva 52 helyett.. :D Nade ez itt OFF téma, nem fogyasztás már. <_< JA tényleg Bocsi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Az nem benzinpumpa probléma, inkább alapjárati léptetőmotor. Az meg hogy 52kW van írva a forgalmiba, csak mák, mert így kevesebb minden adója. Bár van köztünk olyan, akinek 55kW van írva 52 helyett.. :) Nade ez itt OFF téma, nem fogyasztás már. :D Szia. Vissza térve a fogyasztás problémámhoz akkor csak tegnap esete el tűntem. Szóval a benzinszivattyúm az megy állandó jelleggel az nem probléma? látszik hogy a vezetékeknél van valami házi megoldás már. szóval valamit ügyködtek vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Szia. Vissza térve a fogyasztás problémámhoz akkor csak tegnap esete el tűntem. Szóval a benzinszivattyúm az megy állandó jelleggel az nem probléma? látszik hogy a vezetékeknél van valami házi megoldás már. szóval valamit ügyködtek vele. Gyere át az elektromosba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Gyere át az elektromosba. oksa irtam oda is éppen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Csak Bp. plafonig pakolva, viszonylag sok hidegenjárással, kerek 6-os lett (799km-re) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Szia.Városban is meg Autó úton is vegyesen és a üzemanyag jelző órát figyelve következtetve az osztásokból hogy mennyi 10 liter. így jött ki a fogyasztás ennyire :D lehet nem így kelen ellenőriznem vagy kiszámolnom? két osztás a műszeren 12.5 liter? vagy mégsem? <_< Ezt igy nem lehet kiszámolni. :) Következtetni és mutató szerint méricskélni halott ügy. Pl. ha nem áll egyenesen az autó simán elmozdul és máris pontatlan az eredmény. Elmész tankolni....kattanásig töltöd, nullázod a napi számlálót majd mész vele míg a pirosba mezőbe ér a pálca. Megint zsebbe nyúlsz, megint kattanásig töltöd, megnézed mennyi ment bele. Beszorzod 100-al a literszámot majd elosztod a napi számlálón lévő km számával és megkapod a pontos fogyit. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ezt igy nem lehet kiszámolni. :) Következtetni és mutató szerint méricskélni halott ügy. Pl. ha nem áll egyenesen az autó simán elmozdul és máris pontatlan az eredmény. Elmész tankolni....kattanásig töltöd, nullázod a napi számlálót majd mész vele míg a pirosba mezőbe ér a pálca. Megint zsebbe nyúlsz, megint kattanásig töltöd, megnézed mennyi ment bele. Beszorzod 100-al a literszámot majd elosztod a napi számlálón lévő km számával és megkapod a pontos fogyit. :lol: Vagy csinálsz egy olyan Excel táblát, mint én: már egy éve vezetem, így van hosszú időtávú adatom, valamint külön cellákban számolja a teli tankok közötti "pillanatnyi fogyasztást". Számolja a költségeket összesen, illetve km-re vetítve. Íg mindíg pontosan tudom, hogy mennyiből jön ki egy km út. (még most is jóval olcsóbb, mint a busz/vonat). Ugyan itt vezetem a szervízköltségeket is. Szóval komplett nyilvántartás. Az a lényeg, hogy minden tankolást és km óra állást rögzíteni kell :D <_< :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Vagy csinálsz egy olyan Excel táblát, mint én: már egy éve vezetem, így van hosszú időtávú adatom, valamint külön cellákban számolja a teli tankok közötti "pillanatnyi fogyasztást". Számolja a költségeket összesen, illetve km-re vetítve. Íg mindíg pontosan tudom, hogy mennyiből jön ki egy km út. (még most is jóval olcsóbb, mint a busz/vonat). Ugyan itt vezetem a szervízköltségeket is. Szóval komplett nyilvántartás. Az a lényeg, hogy minden tankolást és km óra állást rögzíteni kell <_< :icon13: :lol: Én ilyet nem merek, mert lehet hogy gyengébb a szívem mint hiszem :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Én ilyet nem merek, mert lehet hogy gyengébb a szívem mint hiszem :) :D Én is elhűltem minap, amikor néztem, hogy idén már kb. 500e HUF ment el a kocsira (alkatrész, szerelő, üzemanyag) Viszont van autóm, és akkor és oda megyek amikor és ahova akarok <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Vagy csinálsz egy olyan Excel táblát, mint én: már egy éve vezetem, így van hosszú időtávú adatom, valamint külön cellákban számolja a teli tankok közötti "pillanatnyi fogyasztást". Számolja a költségeket összesen, illetve km-re vetítve. Íg mindíg pontosan tudom, hogy mennyiből jön ki egy km út. (még most is jóval olcsóbb, mint a busz/vonat). Ugyan itt vezetem a szervízköltségeket is. Szóval komplett nyilvántartás. Az a lényeg, hogy minden tankolást és km óra állást rögzíteni kell :D <_< :icon13: Ilyen táblázattal én nem merek bacakodni...félő, hogy évvégén az összegnél az fog kijönni J Astra :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ilyen táblázattal én nem merek bacakodni...félő, hogy évvégén az összegnél az fog kijönni J Astra :) Hát lehet, hogy a vételára kijönne belőle, de azt is fönn kell tartani. Én ezért vagyok nyugodt. Ezt a kocsit vettem 300e-ért, a fenntartása pedig más autónak sem lenne kevesebb. Persze egy újnak talán, de azt meg nem 300-ért veszi az ember. OFF vége Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Vagy csinálsz egy olyan Excel táblát, mint én: már egy éve vezetem, így van hosszú időtávú adatom, valamint külön cellákban számolja a teli tankok közötti "pillanatnyi fogyasztást". Számolja a költségeket összesen, illetve km-re vetítve. Íg mindíg pontosan tudom, hogy mennyiből jön ki egy km út. (még most is jóval olcsóbb, mint a busz/vonat). Ugyan itt vezetem a szervízköltségeket is. Szóval komplett nyilvántartás. Az a lényeg, hogy minden tankolást és km óra állást rögzíteni kell <_< :icon13: :lol: Ilyet én is vezetek, már tavaly január óta. Nekem is minden részletre kiterjedő fogyasztást megmutat, pl km/Ft értékben is. :) Egy mellette lévő munkalapon meg csak beírom a km-t ahova menni akarok, az aktuális üzemanyagárat és megmondja, hogy mennyiért kellene tankolnom. Eléggé pontos, persze ha nincs egyéb nem tervezett kitérő. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 8,3 egy kis hegyi etappal és nem kímélve, forgatva rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Egyre hűvösebb van, vagy mi a szösz - habár annyira talán mégsem - de már 7l/100km-es fogyasztások jönnek ki :) Kicsit sokallom, egyre gyanúsabb a járgány. Lehet hogy kezd "bedőlni" a katalizátor? Vagy csak túlreagálom a dolgot? Az utóbbi időben szinte minden tankolásnál 1-2 decivel többre jön ki az átlag azonos használat mellett és az idén még 6,4 alá nem is ment soha, ha jól emlékszem, pedig korábban jobb fogyik is kijöttek már. Arra is gondoltam, hogy a tavaly vásárolt új nyári gumik(Barum brillantis) dobták meg néhány decivel. Lehetséges ez? Előtte valamilyen Michelin-ek voltak rajta, no azért nem az "energy saver" fajtákból. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts