Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Hát nekem sajnos nincsenek ilyen fantasztikusan jó fogyijaim...

Sőt most egészen szomorú vagyok, mivel most lett betéve a gáz hó elején és pontosan még nem tudom a tartály mennyit is fogad be.

De alapvetően 100 l-es a tarály. Így 90-95 litert kell tudnia azért.

És ma 830 km-nél elkezdett ám dadogni hogy elfogyott :) ami 11,45l/100km

Hát ez nem szívderítő ám ahoz képest hogy benzinnel 7,1-el kijöttem!

Ezért érdekelne hogy tudtok e Baján vagy közelében helyet ahol beállítanák mert ez borzalmas!

Illetve mikor visszatettem benzinre, kicsit akadozott, üresben guruláskor kétszer le is állt benzinnel! Holott ezt eleinte gázzal tette nekem!

Amit én furcsának vélek az az hogy a motortérben a beszerelő fazon a légszűrőház gumi csövét kivette, ami előre jön ki. Illetve a kék csövet ami jön az injektor felől a légszűrőház elé azt lehúzta és bedugta.

Ja és ami változott csupán a gáz berakása óta az az hogy kapott új gyertyákat; BKR5EK típusura.

Akinek gázosa van és tud valami jóságot mondani kérem segítsen!

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem sajnos nincsenek ilyen fantasztikusan jó fogyijaim...

Sőt most egészen szomorú vagyok, mivel most lett betéve a gáz hó elején és pontosan még nem tudom a tartály mennyit is fogad be.

De alapvetően 100 l-es a tarály. Így 90-95 litert kell tudnia azért.

És ma 830 km-nél elkezdett ám dadogni hogy elfogyott :) ami 11,45l/100km

Hát ez nem szívderítő ám ahoz képest hogy benzinnel 7,1-el kijöttem!

Ezért érdekelne hogy tudtok e Baján vagy közelében helyet ahol beállítanák mert ez borzalmas!

Illetve mikor visszatettem benzinre, kicsit akadozott, üresben guruláskor kétszer le is állt benzinnel! Holott ezt eleinte gázzal tette nekem!

Amit én furcsának vélek az az hogy a motortérben a beszerelő fazon a légszűrőház gumi csövét kivette, ami előre jön ki. Illetve a kék csövet ami jön az injektor felől a légszűrőház elé azt lehúzta és bedugta.

Ja és ami változott csupán a gáz berakása óta az az hogy kapott új gyertyákat; BKR5EK típusura.

Akinek gázosa van és tud valami jóságot mondani kérem segítsen!

szerintem sokat kap a géped és a gyertyát cseréld vissza gyárira mert ha más a hézag az sokat befolyásol

Link to comment
Megosztás:

szerintem sokat kap a géped és a gyertyát cseréld vissza gyárira mert ha más a hézag az sokat befolyásol

A gyikben is ez van említve, illetve előtte vmi más gyertya volt benne, nem gyári!

És azzal vettem az autót egy éve, nem tudom mikori gyertya lehet már az...

Nem hinném hogy csak a gyertya okozza ezt a problémát, illetve kaja problémára, hogy először amikor elhoztam meg le le állt melegen üresben mert nem kapott elég kaját! De azt állította a fazon aki beszerelte.

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem sajnos nincsenek ilyen fantasztikusan jó fogyijaim...

Sőt most egészen szomorú vagyok, mivel most lett betéve a gáz hó elején és pontosan még nem tudom a tartály mennyit is fogad be.

De alapvetően 100 l-es a tarály. Így 90-95 litert kell tudnia azért.

És ma 830 km-nél elkezdett ám dadogni hogy elfogyott :) ami 11,45l/100km

Hát ez nem szívderítő ám ahoz képest hogy benzinnel 7,1-el kijöttem!

Ezért érdekelne hogy tudtok e Baján vagy közelében helyet ahol beállítanák mert ez borzalmas!

Illetve mikor visszatettem benzinre, kicsit akadozott, üresben guruláskor kétszer le is állt benzinnel! Holott ezt eleinte gázzal tette nekem!

Amit én furcsának vélek az az hogy a motortérben a beszerelő fazon a légszűrőház gumi csövét kivette, ami előre jön ki. Illetve a kék csövet ami jön az injektor felől a légszűrőház elé azt lehúzta és bedugta.Ja és ami változott csupán a gáz berakása óta az az hogy kapott új gyertyákat; BKR5EK típusura.

Akinek gázosa van és tud valami jóságot mondani kérem segítsen!

Az csak azt szabályozza, hogy a moci a kocsi orrából szívja-e a levegőt, vagy a melegebb leömlőtől. Olyan nagy jelentősége amúgy sincs neki. Sokan járnak cső, és leömlő hőpajzs nélkül és semmi gondjuk.

Link to comment
Megosztás:

Az csak azt szabályozza, hogy a moci a kocsi orrából szívja-e a levegőt, vagy a melegebb leömlőtől. Olyan nagy jelentősége amúgy sincs neki. Sokan járnak cső, és leömlő hőpajzs nélkül és semmi gondjuk.

Hát nem tudom nekem erősen meglepő volt a dolog azért! Merthogy nem sokat számít de a gáznak mégis :S ő ezt mondta.

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem sajnos nincsenek ilyen fantasztikusan jó fogyijaim...

Sőt most egészen szomorú vagyok, mivel most lett betéve a gáz hó elején és pontosan még nem tudom a tartály mennyit is fogad be.

De alapvetően 100 l-es a tarály. Így 90-95 litert kell tudnia azért.

És ma 830 km-nél elkezdett ám dadogni hogy elfogyott :) ami 11,45l/100km

Hát ez nem szívderítő ám ahoz képest hogy benzinnel 7,1-el kijöttem!

Ezért érdekelne hogy tudtok e Baján vagy közelében helyet ahol beállítanák mert ez borzalmas!

Illetve mikor visszatettem benzinre, kicsit akadozott, üresben guruláskor kétszer le is állt benzinnel! Holott ezt eleinte gázzal tette nekem!

Amit én furcsának vélek az az hogy a motortérben a beszerelő fazon a légszűrőház gumi csövét kivette, ami előre jön ki. Illetve a kék csövet ami jön az injektor felől a légszűrőház elé azt lehúzta és bedugta.

Ja és ami változott csupán a gáz berakása óta az az hogy kapott új gyertyákat; BKR5EK típusura.

Akinek gázosa van és tud valami jóságot mondani kérem segítsen!

Tesómnak az Octávián + 1 - 1,5 L-t jelentett 100-on!

A gyertyák maradtak a régiek, ugyanúgy ahogy voltak...

a gáztartály ha 100 L-es, akkor sem tud annyit, max a 80 %-át tudod beletankolni!

Teletöltötted a gáztartályod most? Vagy csak gondolod, hogy annyira jött ki!

Mert teljesen nem tudod ám kihasználni az egészet belőlle, és visszatölteni is mondom, hogy csak kevesebbet tudsz!

(Octáviánál legalábbis így van! És a szerelő is ezt mondta!) :D

Beáll az majd nyugi! :D

Link to comment
Megosztás:

Tele volt tankolva, azt nem tudom mennyi maradhat benne, így elég rémisztő az adat nekem!

Vsz. hnap tankolok újra, de nem akarom tele, mert UK mennék majd ki és addig nem használnám ki de lehet most tele engedem mennyi megy bele :S

Sajnos azt először nem tudtam megnézni mert itthon tettem bele 20l-t és kimentem utána lett tele töltve.

Ezen gondolkoztam még hogy kút és kút közt lehet-e, van-e különbség, hogy ?%-ban tudja megtölteni a tartályt? Van e nyomás különbség a töltőállomások közt, mert ez határozza meg hogy mennyi megy bele.

Link to comment
Megosztás:

Ezen gondolkoztam még hogy kút és kút közt lehet-e, van-e különbség, hogy ?%-ban tudja megtölteni a tartályt? Van e nyomás különbség a töltőállomások közt, mert ez határozza meg hogy mennyi megy bele.

Biztos, hogy van különbség. Asse mindegy, hogy nappal mész, vagy este, nyáron, vagy télen, stb... Eccerű fizika.

A gáz sem mindegy, hogy milyen. Ha jól tom 90 és 105 között szokik lenni neki a oktánszámja. Volt, hogy el tudtam menni ~50 liter házból majdnem 700 km-t, de volt, hogy 500 után már elfogyott. De ez persze a 2 véglet, általában ~600 km-t megyek el 50 lityivel. Na meg persze a tojás nagyságától a gázpedál alatt, város/országút százalék, KERÉKNYOMÁSTÓL :) , és a Vénusz állásától is.

Sztem nálad vmi el van qrva, nem gyengén. Nem tudom milyen rendszer van beépítve neked, meg hogy egy másik autóból kiszerelt, és a tiédbe beépített, régi-új, (gondolom központi befecsis), de ezek ecuját is már lehet programozni, gépre rá, és mehet a ríltájm settings. Pl. Tass-on van egy korrekt szerviz, ott, ha jól tudom, beszerelés után laptoppal mennek egy beállítós kört. Legalábbis amikor ott voltam réges régen, azért kellett várjak, mert pont azt csinálták.

Link to comment
Megosztás:

Biztos, hogy van különbség. Asse mindegy, hogy nappal mész, vagy este, nyáron, vagy télen, stb... Eccerű fizika.

A gáz sem mindegy, hogy milyen. Ha jól tom 90 és 105 között szokik lenni neki a oktánszámja. Volt, hogy el tudtam menni ~50 liter házból majdnem 700 km-t, de volt, hogy 500 után már elfogyott. De ez persze a 2 véglet, általában ~600 km-t megyek el 50 lityivel. Na meg persze a tojás nagyságától a gázpedál alatt, város/országút százalék, KERÉKNYOMÁSTÓL :) , és a Vénusz állásától is.

Sztem nálad vmi el van qrva, nem gyengén. Nem tudom milyen rendszer van beépítve neked, meg hogy egy másik autóból kiszerelt, és a tiédbe beépített, régi-új, (gondolom központi befecsis), de ezek ecuját is már lehet programozni, gépre rá, és mehet a ríltájm settings. Pl. Tass-on van egy korrekt szerviz, ott, ha jól tudom, beszerelés után laptoppal mennek egy beállítós kört. Legalábbis amikor ott voltam réges régen, azért kellett várjak, mert pont azt csinálták.

Lovato keverő van bent stako tartály, a mágneskapcsolókat nem tudom. A legolcsóbb újonnan beszerezhető hagyományos vákuum szívatós rendszer.

Viszont ma voltam tankolni, kutas mondja 80%-ig megy kb. a tank, de max. 85 liter semmiképp sem több!

Mondtam neki mondom akkor legyen tele ne csak 70 liter, de én 85-től többet nem fizetek! Azt mondja rendben...

Meg is állt 81.9 liternél. Így "csak" 9,87l/100km és nem 11,45.

De ez még mindíg igencsak sok ám azért!

Link to comment
Megosztás:

Lovato keverő van bent stako tartály, a mágneskapcsolókat nem tudom. A legolcsóbb újonnan beszerezhető hagyományos vákuum szívatós rendszer.

Viszont ma voltam tankolni, kutas mondja 80%-ig megy kb. a tank, de max. 85 liter semmiképp sem több!

Mondtam neki mondom akkor legyen tele ne csak 70 liter, de én 85-től többet nem fizetek! Azt mondja rendben...

Meg is állt 81.9 liternél. Így "csak" 9,87l/100km és nem 11,45.

De ez még mindíg igencsak sok ám azért!

És csomagtartód sincs.

Megint 5.2 lett. :)

Link to comment
Megosztás:

Lovato keverő van bent stako tartály, a mágneskapcsolókat nem tudom. A legolcsóbb újonnan beszerezhető hagyományos vákuum szívatós rendszer.

Viszont ma voltam tankolni, kutas mondja 80%-ig megy kb. a tank, de max. 85 liter semmiképp sem több!

Mondtam neki mondom akkor legyen tele ne csak 70 liter, de én 85-től többet nem fizetek! Azt mondja rendben...

Meg is állt 81.9 liternél. Így "csak" 9,87l/100km és nem 11,45.

De ez még mindíg igencsak sok ám azért!

Ugyebár azt tudjuk, hogy rátesz 1-2 L-t pluszba!

(nekem Octáviás tapasztalataim szerint normális haladási tempóban (értsd 100-nál, nem túl dúrván hajtva,váltogatva) max 1,5 L-t tett rá! De az Octávia 1.6-os 103 LE-s volt! Szerintem ez is számít!

C14NZ-nél a (gyári) 60 LE-ből marad max 50 (a gáz miatti teljesítménycsökkenésből kifolyólag!) és emiatt kicsit jobban is kell nyomni neki, hogy menjen! :D

De ha jól sejtem, akkor még így is jobban jössz ki mint a benzinnel nem? :D

Szerintem azért érdemes lenne megnézettetni hogy tényleg jók-e a beállítások! :D

De van!, csak az 1/3mad hossza tartály Dízel meg csak dízel :) :D

Ez így igaz! :P Nem is adnám semmiért sem! :D

Link to comment
Megosztás:

:D :D :P

Nekem legutóbb télen rossz termosztáttal sikerült 6,4-et kihoznom... :D ennyi volt a max fogyasztásom amióta megvan. :D

Igazság szerint ezen a héten kitapostam a szemét szegénykémnek :D A termosztátom jó, most is telenyomtam, meglátjuk hogy ebből a tankból mit hozok ki. Ha ez is sok lesz akkor elkezdek utána-lesni hogy mivanmá' :)

Link to comment
Megosztás:

Igazság szerint ezen a héten kitapostam a szemét szegénykémnek :D A termosztátom jó, most is telenyomtam, meglátjuk hogy ebből a tankból mit hozok ki. Ha ez is sok lesz akkor elkezdek utána-lesni hogy mivanmá' :)

Nekem 200 km van benne tankolás óta, és már csak féltankot mutat :D

Igaz a városhatárt még nem hagytam el vele.

Lehet nem lesz extrém jó fogyasztása :D

Link to comment
Megosztás:

Igazság szerint ezen a héten kitapostam a szemét szegénykémnek :D A termosztátom jó, most is telenyomtam, meglátjuk hogy ebből a tankból mit hozok ki. Ha ez is sok lesz akkor elkezdek utána-lesni hogy mivanmá' :)

Persze, nem is arra gondoltam, hogy az rosszalkodna! :P Hanem, hogy nekem akkor lett ilyen fogyasztásom. :D

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én azért csak viszonylag hosszabb útakra használom, és nem túl sokat tötymörgök városban. :D

Szerintem ennek is köszönhető a nagyon baráti fogyasztás átlagom is! :D

Mikor balatonra mentem 668 kilómétert mutatott féltanknál :D

Hosszútávon a Dáwidé is beéri kevesebbel! :P

Meg mint tapasztaltam a múltkor, még az enyém is! ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Persze, nem is arra gondoltam, hogy az rosszalkodna! :D Hanem, hogy nekem akkor lett ilyen fogyasztásom. :D

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én azért csak viszonylag hosszabb útakra használom, és nem túl sokat tötymörgök városban. :D

Szerintem ennek is köszönhető a nagyon baráti fogyasztás átlagom is! :)

Hosszútávon a Dáwidé is beéri kevesebbel! :D

Meg mint tapasztaltam a múltkor, még az enyém is! :P :D

És az ISUZU?

Vagy azt nem is használod egyáltalán.

Link to comment
Megosztás:

Hosszútávon a Dáwidé is beéri kevesebbel! :D

Meg mint tapasztaltam a múltkor, még az enyém is! :D :D

Simán :D Így hogy városba vagyok vele nagyon sokat..néhanéha 1 országút is, vagy esetleg 1 erősebb taposás (értsd kihúzatom 4500ig 1.-ből 2.-ből 3.-ból) :) úgy fogyaszt általában 4,6 litert vagy legutóbbi mérésnél volt 4,5656565656. :D

Link to comment
Megosztás:

Persze, nem is arra gondoltam, hogy az rosszalkodna! :P Hanem, hogy nekem akkor lett ilyen fogyasztásom. :D

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én azért csak viszonylag hosszabb útakra használom, és nem túl sokat tötymörgök városban. ;)

Szerintem ennek is köszönhető a nagyon baráti fogyasztás átlagom is! :P

Általában azért nekem is ötössel vagy négyessel kezdődik, és úgy is csak városban, de most elég keményen kapta az ívet. Most hazafelé kicsit megkergettem (ha nincs szerencsém fényképpel tudom bizonyítani :D :D :D mire észrevettem őket addigra már nagyon necc lett :D :D ) szerintem már egy éve nem látott pályát, úgyhogy most kikormoltam az agyát, meglátjuk mi lesz belőle most laza használatnál :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.