Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
hát igen a fordulatmérös órákban van lámpa h tankolni kéne a simákba nincs semmi visszajelzö :sdemértnemtudtak abbais tenni:o

Már bocs, de nem elég visszajelzés ha elfekszik a mutató? :D :wacko: :wacko:

Elküldve
Már bocs, de nem elég visszajelzés ha elfekszik a mutató? :D :wacko: :wacko:

elfeküdni többféleképpenis tud pl nekem már fogyott ki a benzin belöle fullra és aztmutatta h még negyedig van felment a mutató az elsö vonalig aztán órát cseréltem most megint nem megy fel a mutató már nemolyan rég leirtam h mivolt

Elküldve
Elfeküdni többféle képpen is tud. Pl. nekem, már fogyott ki a benzin belőle fullra és azt mutatta hogy még negyedig van. Felment a mutató az első vonalig, aztán órát cseréltem és most megint nem megy fel a mutató. ?ár nem olyan rég leírtam hogy mi volt.

Emlékszem, de ezt egy fordulatszám mérős, csóróság-jelzős műszeregység nem fogja megoldani. Az a lámpa, a mutató állása szerint lövi be, hogy hol fog elkezdeni világítani. Ha a mutató össze-vissza mutogat, akkor a lámpa is csak azért van, hogy legyen :D Azt kéne megnézni, hogy a szint-jelző, a tankban, normálisan működik -e, mert ha az hülyeséget jelez, akkor a 36. műszer sem fog rendesen mutatni :wacko:

Elküldve
Emlékszem, de ezt egy fordulatszám mérős, csóróság-jelzős műszeregység nem fogja megoldani. Az a lámpa, a mutató állása szerint lövi be, hogy hol fog elkezdeni világítani. Ha a mutató össze-vissza mutogat, akkor a lámpa is csak azért van, hogy legyen :D Azt kéne megnézni, hogy a szint-jelző, a tankban, normálisan működik -e, mert ha az hülyeséget jelez, akkor a 36. műszer sem fog rendesen mutatni :wacko:

Az a szegénységjelző is a tankban lévő szintjelzőtől kapja a delejt, amit a műszer is. A jelzőnek van egy kis elektronikája a fordulatszámmérő (egy panelon van a vezérlőjével gyk.) alatt és az villantja ki, ha kell. Ettől még a műszer mutathat baromságot. Persze ha a tankban lévő cucc a rossz, akkor tehet akármit.

Elküldve
Az a szegénységjelző is a tankban lévő szintjelzőtől kapja a delejt, amit a műszer is. A jelzőnek van egy kis elektronikája a fordulatszámmérő (egy panelon van a vezérlőjével gyk.) alatt és az villantja ki, ha kell. Ettől még a műszer mutathat baromságot. Persze ha a tankban lévő cucc a rossz, akkor tehet akármit.

Azt hittem a mutatóval van összehozva. :D (Nekem a tankban levő cucc a rossz, így csak azt láttam hogy szinkronban sz.r mind a kettő :wacko: )

Elküldve
Azt hittem a mutatóval van összehozva. :D (Nekem a tankban levő cucc a rossz, így csak azt láttam hogy szinkronban sz.r mind a kettő :wacko: )

Nem, függetlenek egymástól igazából. :wacko: Nade ez már nem az a topic, húzzunk innen. :wacko:

Elküldve
Azt hittem a mutatóval van összehozva. :D (Nekem a tankban levő cucc a rossz, így csak azt láttam hogy szinkronban sz.r mind a kettő :wacko: )

Nem, függetlenek egymástól igazából. :D Nade ez már nem az a topic, húzzunk innen. :wacko:

Jó lenne, mert már kezdem unni. :wacko:

Elküldve

588km, 39,1 l- 6,6l-es átlag. Család, telecsomagtartó, Keszthelyig autópálya (max.130), félórás dugó baleset miatt, visszafele meg Balaton északi oldalán.

Elküldve

662Kilóméterre 41.4 Liter majdnem csak benzin pár liter szesz volt benne, az 6.25L/100Km. :D Sosem volt még ilyen kevés, ebben volt 3 Balatoni út, kevés város, nyugis tempóban, kivéve a Blitzen a "bírja-e a hűtőragasztás a tiltást"-szituáció. :wacko: Most azért ment bele etanol is felesben, jobb a szaga, és jobban megy. :wacko:

Elküldve
662Kilóméterre 41.4 Liter majdnem csak benzin pár liter szesz volt benne, az 6.25L/100Km. :D Sosem volt még ilyen kevés, ebben volt 3 Balatoni út, kevés város, nyugis tempóban, kivéve a Blitzen a "bírja-e a hűtőragasztás a tiltást"-szituáció. :wacko: Most azért ment bele etanol is felesben, jobb a szaga, és jobban megy. :wacko:

Ezen van a hangsúly! :D

(de azért jó ha ellenőrzöd néha a tiltást is, sosem lehet tudni, nehogy egyszercsak majd ne tudja! :wacko:)

Elküldve
De ha ezekután sírni fogsz a magas fogyasztásért, gázolajat töltök a benzintankodba. :D :wacko:

Az nem attól van, hogy néha megpörgetem 2 másodpercre, hanem az állandó várostól meg az etanoltól. :wacko:

Elküldve
682 Km 36L => 5,27 L/100 Km

4 személy, vegyesben, minden volt benne, de jó sok városozás! (dugóban :wacko: )

529 Km 21.43 liter lónyál -> 4.05 L/100Km :D

Hol 1, hol 2 személlyel vegyesben.. :wacko: :wacko:

Elküldve
Az ugy nem sok egy kissé?

Szerintem nem, mert kb 20 %-kal evett többet mint benzinből.

Szeszből elvi számítások szerint kb 30%-kal kellene több szeszből a motornak, csak a jó átalakítóval ebből le lehet csalni egy keveset! :D

Benzinből 2145 HUF-ba kerülne, de szesszel 1911 HUF-ba került 100 km. ^_^

Szerintem jó ez! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.