Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

-_- Sziasztok. Hát Irigykedem kicsit. :rolleyes:

Balatonra le vittem pár cumót. Kicseréltem az elektronikát,egy nagyobb teljesítményűre. BMW kapott. Húztam az utánfutót és csak 160-és vissza. Nem is merem leírni mennyiért tankoltam. Kb 3x át ette a kocsi és igaz ment de a zsebemre is. :D 80.as tempó az bejött akor 7,6- 8.9 között.(komputer adat.) De lovak sprintelésénél elő jött a titkos szám. 22L (király)

-Kivettem a nagy komputert és Vissza állt a normálra. 80-nál 6.8- 7.2.- 130.-nál- 8.4.L. Ja ha nem mondtam volna . 2500.ös a moci.. <_<

A 12 es Corzám vegyesbe és nem kímélem a pedált. 5.5. és 6.2 között ingadozik. Mivel tempó limit felett járok ,így nem aggaszt,hogy többet eszik,mint az elhangzottak itt.

Benzingőzös , Szép időt Mindenkinek. Irány Zamárdi.... :)

Link to comment
Megosztás:

Az tényleg nem jó, mert leáll a motor. :rolleyes: Semmi baja nem lesz, ha kiürül a tankod!

Én már jártam úgy,hogy dombon nem indult el a kocsi.Vissza kellett gurulnom,hogy egyenesben legyen.Sikerült beindítani,aztán a kút felé menet végleg megállt.Szerencse,hogy nem volt se lámpa,se semmi akadály.Be tudtam gurulni a kúthoz óvaosan. <_<

Link to comment
Megosztás:

Én már jártam úgy,hogy dombon nem indult el a kocsi.Vissza kellett gurulnom,hogy egyenesben legyen.Sikerült beindítani,aztán a kút felé menet végleg megállt.Szerencse,hogy nem volt se lámpa,se semmi akadály.Be tudtam gurulni a kúthoz óvaosan. :D

Én ezt 2 leejtő közt szívtam meg a Hargitai hegyekbe. :rolleyes: (csak én negyedtanknál - mondom van még abba, nem eszik ez semmit -_-)

Ott se volt lámpa, de üzemanyagkút sem... <_< Megfordítottuk az autót, hogy lefelé nézzen, és szerencsére így beindult, és nagy lednülettel vissza tudtunk kapaszkodni a már egyszer elhagyott hegyre, ami mögött volt egy kút úgy 15 km-re.

(de ha visszafolyik a gázolaj mostanában sem kapja el leejtőkön, van hogy ha negyed körül van a tank, és hosszú-hosszú leejtőkön megyünk, akkor be berángat, jelezve, hogy visszafolyt az anyag a csőbe, és nem tudja felszívni)...

Link to comment
Megosztás:

Én ezt 2 leejtő közt szívtam meg a Hargitai hegyekbe. :rolleyes: (csak én negyedtanknál - mondom van még abba, nem eszik ez semmit :))

Ott se volt lámpa, de üzemanyagkút sem... <_< Megfordítottuk az autót, hogy lefelé nézzen, és szerencsére így beindult, és nagy lednülettel vissza tudtunk kapaszkodni a már egyszer elhagyott hegyre, ami mögött volt egy kút úgy 15 km-re.

(de ha visszafolyik a gázolaj mostanában sem kapja el leejtőkön, van hogy ha negyed körül van a tank, és hosszú-hosszú leejtőkön megyünk, akkor be berángat, jelezve, hogy visszafolyt az anyag a csőbe, és nem tudja felszívni)...

Föl kell tolatni -_- :D

Link to comment
Megosztás:

Hogy én erre nem gondoltam! :rolleyes: <_<

És közbe 5 személlyel, és pakkal lefőzi a zaccot a moci! :) B) -_- (mert azért ott 1000 méterre kell ám felkapaszkodni B) )

Jóóó... persze, nem általános utazási módnak, 80-as átlagsebességgel, csak ha ezen múlik hogy ott alszom két domb között, vagy 15 km-t caplatok a kiskannával, akkor inkább rükit neki. :D

Link to comment
Megosztás:

Megjártuk Sartit. ~2000Km oda-vissza. Két felnőtt, két gyerek, fullra pakolt csomagtartó, 2/3-ad részben autópálya, határon törökök (két óra tötymörgés), Opel diesel (DTL). Fogyasztás: 5.5l

Érdekes volt, hogy odafelé az út végére mintha "elfáradt" volna a motor. A vége hegyi szerpentin és mintha a motor erejének egy része elugrott volna gyufáért. Nyaralás közben elugrottunk a Lidl-be ugyanezen a szerpentinen 44Km és semmi baja nem volt. Vidáman vitte az emelkedőt.

Link to comment
Megosztás:

Megjártuk Sartit. ~2000Km oda-vissza. Két felnőtt, két gyerek, fullra pakolt csomagtartó, 2/3-ad részben autópálya, határon törökök (két óra tötymörgés), Opel diesel (DTL). Fogyasztás: 5.5l

Érdekes volt, hogy odafelé az út végére mintha "elfáradt" volna a motor. A vége hegyi szerpentin és mintha a motor erejének egy része elugrott volna gyufáért. Nyaralás közben elugrottunk a Lidl-be ugyanezen a szerpentinen 44Km és semmi baja nem volt. Vidáman vitte az emelkedőt.

akkor mindenképp köszöntünk újra itt! :D végig szépen ment?

Link to comment
Megosztás:

Megjártuk Sartit. ~2000Km oda-vissza. Két felnőtt, két gyerek, fullra pakolt csomagtartó, 2/3-ad részben autópálya, határon törökök (két óra tötymörgés), Opel diesel (DTL). Fogyasztás: 5.5l

Érdekes volt, hogy odafelé az út végére mintha "elfáradt" volna a motor. A vége hegyi szerpentin és mintha a motor erejének egy része elugrott volna gyufáért. Nyaralás közben elugrottunk a Lidl-be ugyanezen a szerpentinen 44Km és semmi baja nem volt. Vidáman vitte az emelkedőt.

Üdv.

Ilyet már én is tapasztaltam többször. Ám valószínűbb, hogy a sofőr fárad el ilyenkor és nem úgy érzékeli és tolja neki már a végére.

Link to comment
Megosztás:

Megjártuk Sartit. ~2000Km oda-vissza. Két felnőtt, két gyerek, fullra pakolt csomagtartó, 2/3-ad részben autópálya, határon törökök (két óra tötymörgés), Opel diesel (DTL). Fogyasztás: 5.5l

Érdekes volt, hogy odafelé az út végére mintha "elfáradt" volna a motor. A vége hegyi szerpentin és mintha a motor erejének egy része elugrott volna gyufáért. Nyaralás közben elugrottunk a Lidl-be ugyanezen a szerpentinen 44Km és semmi baja nem volt. Vidáman vitte az emelkedőt.

:D

Mi 1 hét múlva indulunk ugyanennek az útnak, sőt még a Lidl is be van tervezve :wacko: Kicsi a világ :wacko:

OFF

Nem volt gond az úton a hatósággal?

ON

Link to comment
Megosztás:

Egy hang panasz nem lehet az autóra. Úgy ment, mint a Doxa óra - persze betartottunk minden korlátozást.

Nem hiszem, hogy az én fáradásom miatt lett volna olyan érzésem, mintha gyengülne. Tényleg gyengébb volt. (Lehet, hogy a gázolaj melegedett már át nagyon?)

Hatósággal nem volt gond, de minden szabályt be is tartottunk. (Macedónoknál láttunk pár méricskélőst.) Szerb autópályán éjszaka kétszer is majdnem baleseteztünk. Busz leszorított, illetve őrült szerb majdnem belénk jött hátulról.

[OFF]

Török invázióról tájékozódj! Ha vannak a határon, akkor érdemesebb Tompa felé kerülni.

Sartin két dolgot melegen ajánlok: Az egyik egy családias hajókirándulás: http://www.sartikirandulas.hu/ (28EUR felnőtteknek, 23EUR 14 éves kor alatt.) Utazási iroda általi hajókirándulás felejtős. (Tömeg, lehúzás.)

A másik naprancspart (Sarti felől Nikiti [Lidl] felé ~6Km. Sok autó parkol a fák között, onnan ismered meg, de a hajókirándulással is mentek oda.)

[ON]

Link to comment
Megosztás:

Megjártuk Sartit. ~2000Km oda-vissza. Két felnőtt, két gyerek, fullra pakolt csomagtartó, 2/3-ad részben autópálya, határon törökök (két óra tötymörgés), Opel diesel (DTL). Fogyasztás: 5.5l

Érdekes volt, hogy odafelé az út végére mintha "elfáradt" volna a motor. A vége hegyi szerpentin és mintha a motor erejének egy része elugrott volna gyufáért. Nyaralás közben elugrottunk a Lidl-be ugyanezen a szerpentinen 44Km és semmi baja nem volt. Vidáman vitte az emelkedőt.

Magas hegyen ritkább a levegő. :D Romlik a keverési arány, csökken a teljesítmény.

Link to comment
Megosztás:

Magas hegyen ritkább a levegő. :D Romlik a keverési arány, csökken a teljesítmény.

Magasnak nem magas, mert az a rész lényegében a tengerparton van. (max. 50m magasság) Azóta is fürge az ürge. :-)

Talán még ide tartozik, hogy miért is örülök ennek a fogyasztásnak és megbízhatóságnak: Két éve is voltunk, de akkor hengerfejes lett az autó. Elég sokat kínlódtam vele, mire meglett a baja, mert egyáltalán nem volt egyértelmű. Időnként felmelegedett, elment belőle minden erő, oszt amikor egy picit visszahűlt, mintha mi sem történt volna.

Végül meglett, hogy a hengerfej a ludas. Meg is csináltuk, de a szerelőm rutinból egy ékkel nagyobb pakolást tett alá. Ment is az autó, de nem úgy. Fogyasztás is magasabb lett, mint volt. Nem hagyott nyugodni a dolog és utánajártam. Találtam egy másik szerelőt, akit ismerősöm nagyon ajánlott. Ő kapásból mondta, hogy a pakolás mérete a gond. Nem levenni akart, mert 12eFt-ot fizettem összesen és azóta nagyon tuti az autó. Csak a leveket kell bele öntögetni, oszt megy.

A nyaralásra felkészítés is csak annyi volt, hogy felöntöttem az ablakmosó folyadékot.

Azóta városban stabilan 6 liter, országúton meg mint fentebb. (Mondjuk én amúgy is inkább olyan tatásan és lendületből vezetek.)

Link to comment
Megosztás:

Én folyamatosan autópályán járok városba kicsit ritkán használom a sast!Kecskemét-München navi szerint 770Km amit számoltam 6.0-6-2l/100Km!Igaz a Bécsi emelkedőn elmondok 3 miatyánkot meg 2 üdvözlégy Máriát de legalább a fogyasztás jó!Ma kicseréltünk egy vákum csövet ami a szakik szerint befolyásolja a fogyasztást így most kíváncsi leszek mennyiben fog változni!

Link to comment
Megosztás:

Én folyamatosan autópályán járok városba kicsit ritkán használom a sast!Kecskemét-München navi szerint 770Km amit számoltam 6.0-6-2l/100Km!Igaz a Bécsi emelkedőn elmondok 3 miatyánkot meg 2 üdvözlégy Máriát de legalább a fogyasztás jó!Ma kicseréltünk egy vákum csövet ami a szakik szerint befolyásolja a fogyasztást így most kíváncsi leszek mennyiben fog változni!

Ha ettől lejjebb mész, akkor eladom a DTL-t, és veszek ilyen benzinest! :D :wacko: :wacko:

(mellesleg vákum cső bajom nekem is volt, de nekünk dízeleseknek egyből észrevehető, megemelkedik az (üzem meleg) alapjáratunk. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

504.7Kilométerre 39.3Litert tankoltam, most csak benyát, kiváncsi leszek lejjebb megy-e. Most ez 7.78L/100Km. A majdnem tiszta benyából(5liter szesz maradt a tankba) szemlátomást nem fogy annyi, de persze a mutató csalóka. Csak úgye mintha lesántult volna 5-6 ló a ménesból, annyira nem húz, hogy az gyalázatos. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.