epk947 Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Sziasztok! Kérdés?!Eddig 175 70 13 as gumi volt az astrámon,,,most vettem jó állapotút bontóban,165 65 13 mennyivel nő A FOGYASZTÁSOM VAGY NŐ E,ÉS MIT BEFOLYÁSOL?köszi A VÁLASZOKAT. A kilométerórád 5,3%-al többet fog mutatni. Szerintem kevesebbet fog fogyasztani a keskenyebb gumi miatt, mivel a gördülő ellenállása is kisebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pocsi Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 A kilométerórád 5,3%-al többet fog mutatni. Szerintem kevesebbet fog fogyasztani a keskenyebb gumi miatt, mivel a gördülő ellenállása is kisebb. A kalkulátor azt is írja, hogy úgy keressünk gumit,hogy a gyári gumik paramétereitől 2%-nál nagyobb eltérés nem ajánlott! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 A kalkulátor azt is írja, hogy úgy keressünk gumit,hogy a gyári gumik paramétereitől 2%-nál nagyobb eltérés nem ajánlott! Köszönöm a válaszokat! Amit tapasztaltam 165 65 13 guminál......Stabilitásban kanyarban úttartásban semmi különbség,fogyasztás is közel azonos ,ami eltér nekem a 175 70 13 gumival szemben az,hogy kb. 1 cm-el alacsonyabb az autó,amúgy én nem vettem észre semmi különöset.Jah és 5 km/h többet mutat az óra......amint írtam azért tettem ilyen gumit mert jó állapotú volt és olcsón vettem kicsit filóztam felrakjam e de nem bántam meg,végül is 2500ft/db jó 90%os gumiért nem sok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Köszönöm a válaszokat! Amit tapasztaltam 165 65 13 guminál......Stabilitásban kanyarban úttartásban semmi különbség,fogyasztás is közel azonos ,ami eltér nekem a 175 70 13 gumival szemben az,hogy kb. 1 cm-el alacsonyabb az autó,amúgy én nem vettem észre semmi különöset.Jah és 5 km/h többet mutat az óra......amint írtam azért tettem ilyen gumit mert jó állapotú volt és olcsón vettem kicsit filóztam felrakjam e de nem bántam meg,végül is 2500ft/db jó 90%os gumiért nem sok. Nem sokat használod határon a gépet fogadjunk :rolleyes: -_- Nah de itt már off <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Nem sokat használod határon a gépet fogadjunk :rolleyes: :) Nah de itt már off :D Ha határon nem is, de egy esetleges "vészfékezésnél" nem keveset számíthat a szélesebb gumi. Mondjuk abroncsonként 1 centi, az már 4 összesen (ha a pótkereket is beleszámítjuk 5 <_< -_- ). Én biztos felfele építkeznék, és nem lefele. De ha most spórolt a gumikon x ezer Ft-ot, egy esetleges koccnál meg elveszíti az y*x-et! Mondjuk az tény, hogy nem nagyon fogjuk megtudni, hogy hol volt a határ, ahol a 175-ös még, a 165-ös meg már nem tudott megállni. De a fogyasztás biztos csökken, csak így meg többet fog mutatni a km számlálód is, mint a valós, így 105 km-el kell számolj fogyit. Hogy on is legyek: Imádom ezt az országot! Ma voltam megint tankolni a szomszédoknál, fél hrivnyával olcsóbb volt a benzin (7,5), 28,75-be váltották a Ft-ot. Az ukránok mér tudják 6,5%-al csökkenteni az üa. árát, míg mi 0,87%-al? Na mindegy is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Ha határon nem is, de egy esetleges "vészfékezésnél" nem keveset számíthat a szélesebb gumi. Mondjuk abroncsonként 1 centi, az már 4 összesen (ha a pótkereket is beleszámítjuk 5 :rolleyes: <_< ). Én biztos felfele építkeznék, és nem lefele. De ha most spórolt a gumikon x ezer Ft-ot, egy esetleges koccnál meg elveszíti az y*x-et! Mondjuk az tény, hogy nem nagyon fogjuk megtudni, hogy hol volt a határ, ahol a 175-ös még, a 165-ös meg már nem tudott megállni. De a fogyasztás biztos csökken, csak így meg többet fog mutatni a km számlálód is, mint a valós, így 105 km-el kell számolj fogyit. Hogy on is legyek: Imádom ezt az országot! Ma voltam megint tankolni a szomszédoknál, fél hrivnyával olcsóbb volt a benzin (7,5), 28,75-be váltották a Ft-ot. Az ukránok mér tudják 6,5%-al csökkenteni az üa. árát, míg mi 0,87%-al? Na mindegy is... meg különben is, pont nem a gumin kell spórolni -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 meg különben is, pont nem a gumin kell spórolni :rolleyes: Ez így igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Ha határon nem is, de egy esetleges "vészfékezésnél" nem keveset számíthat a szélesebb gumi. Mondjuk abroncsonként 1 centi, az már 4 összesen (ha a pótkereket is beleszámítjuk 5 :rolleyes: <_< ). Én biztos felfele építkeznék, és nem lefele. De ha most spórolt a gumikon x ezer Ft-ot, egy esetleges koccnál meg elveszíti az y*x-et! Mondjuk az tény, hogy nem nagyon fogjuk megtudni, hogy hol volt a határ, ahol a 175-ös még, a 165-ös meg már nem tudott megállni. De a fogyasztás biztos csökken, csak így meg többet fog mutatni a km számlálód is, mint a valós, így 105 km-el kell számolj fogyit. Hogy on is legyek: Imádom ezt az országot! Ma voltam megint tankolni a szomszédoknál, fél hrivnyával olcsóbb volt a benzin (7,5), 28,75-be váltották a Ft-ot. Az ukránok mér tudják 6,5%-al csökkenteni az üa. árát, míg mi 0,87%-al? Na mindegy is... Azért egy pályanapon megnézném mit szenvedne. Anno a 175-ösökkel én is folytam a gokart pályán. Nem igazán tapadt már olyan terhelésnél, de legalább tudtam hol a határ. Mögöttem spzoli utol is ért, mert ő jobban tudta szúrni neki, mert szélesebb kerekek voltak rajta, jobban tapadt, nameg az övé 100 lóerős. :D -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Azért egy pályanapon megnézném mit szenvedne. Anno a 175-ösökkel én is folytam a gokart pályán. Nem igazán tapadt már olyan terhelésnél, de legalább tudtam hol a határ. Mögöttem spzoli utol is ért, mert ő jobban tudta szúrni neki, mert szélesebb kerekek voltak rajta, jobban tapadt, nameg az övé 100 lóerős. B) <_< Meg nagyobb volt a ballaszt. :D :) -_- :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Nagyon pozitívan csalódtam az autóban. Télen próbáltam 30% etanollal kverve és 9l felett volt a fogyasztás. Mult héten 8,47 lett csak benzinnel 100% város (Bp) most 50% etanollal 8,67 lett. Ha városban csak ennyi tesz rá az etanol akkor asszem ráállok. Most legalább indítási problémákat sem okoz mint télen. :rolleyes: Most hétvégén 4 ember+ csomagok és szintén 50% E85-el tesztelem. Eddig csont nélkül bírja az 50%-os keverést. 4ezerig még nyomatékosabb is tőle a motor <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Sziasztok Urak! Nekem az a véleményem hogy a fogyasztást legjobban a lábunkal lehet befolyásolni. Meg ugye hogy milyen minőségü benyát tankol az ember és ezt tapasztalatból mondom, bár az astrám nem nagyon érzékeny erre a dologra mint anno a BMW volt. Én pl. nagyon ritkán inkább vész estben tankolok MOL kúton mert drága és rossz a benyájuk. OMW carrera95 50%-E85 50% és ugyanannyit elmegyek vele mintha simán benyával mennék, De az asszony is a Buzukijával. A tél kivételével igy tankolunk az esetek 95%-ában. Nekem 7-9 Liter között van a fogyim, mert nehéz a lábam mondjuk 47-es. Az asszony eljár az övével 5.5-6 lityivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hedhed Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Sziasztok! Fogyasztásról én is tudnék beszélni, sajnos az én esetemben nem a jó dolgokról... Igaz nehéz a lábam, szeretek sportosan vezetni, élvezem ha húz a kicsi, és télen-nyáron városi és országutas közlekedéssel vegyesben egy full tankkal 550-600km-t megyek el, R15/50/195 papucsokkal nyáron, télen a gyári acélfelnikkel! SOK!? :rolleyes: Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 x/2x etanol/benzin arányban az első fogyi 8,18l/100km Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Nem sok szerintem nekem is az első jó pár tankolás után állt be. meg azért fél liter simán benne lehet a lábban. x/2x etanol/benzin arányban az első fogyi 8,18l/100km Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Szerintem reális! Ha nagy az ember lába akkor a kerékméret szerintem nem nagyon számit. Sziasztok! Fogyasztásról én is tudnék beszélni, sajnos az én esetemben nem a jó dolgokról... Igaz nehéz a lábam, szeretek sportosan vezetni, élvezem ha húz a kicsi, és télen-nyáron városi és országutas közlekedéssel vegyesben egy full tankkal 550-600km-t megyek el, R15/50/195 papucsokkal nyáron, télen a gyári acélfelnikkel! SOK!? :rolleyes: Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Ha határon nem is, de egy esetleges "vészfékezésnél" nem keveset számíthat a szélesebb gumi. Mondjuk abroncsonként 1 centi, az már 4 összesen (ha a pótkereket is beleszámítjuk 5 :rolleyes: <_< ). Én biztos felfele építkeznék, és nem lefele. De ha most spórolt a gumikon x ezer Ft-ot, egy esetleges koccnál meg elveszíti az y*x-et! Mondjuk az tény, hogy nem nagyon fogjuk megtudni, hogy hol volt a határ, ahol a 175-ös még, a 165-ös meg már nem tudott megállni. De a fogyasztás biztos csökken, csak így meg többet fog mutatni a km számlálód is, mint a valós, így 105 km-el kell számolj fogyit. Hogy on is legyek: Imádom ezt az országot! Ma voltam megint tankolni a szomszédoknál, fél hrivnyával olcsóbb volt a benzin (7,5), 28,75-be váltották a Ft-ot. Az ukránok mér tudják 6,5%-al csökkenteni az üa. árát, míg mi 0,87%-al? Na mindegy is... Kőtözz hozzájuk! -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Sziasztok! Kérdés....... Fura dolgot tapasztaltam két napja,megyek utazóban 90km/h,sebességgel várostábla előtt kiveszem üresbe,hogy guruljak és leáll az autó,ugyanezt eljátszotta lámpánál megálláskor is de csak ha kiveszem üresbe,ha úgy közelítem meg a lámpát,hogy 3 -ban alapjáraton megyek akkor nem áll le......mitől lehet ez a leállása ?alapjáraton ha beindítom szépen jár,utána újraindítom először nem de másodszor elindul,pl.. most értem haza munkából 30 km mentem és nem állt le,benzinszűrő?vagy injektor koszos ....ha valaki tud segíteni köszönöm,vagy elektromos probléma?Hogyan tudom kiszedni az injektort +a szűrőt?ha ez a baj egyáltalán,,,,köszi minden segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Sziasztok! Kérdés....... Fura dolgot tapasztaltam két napja,megyek utazóban 90km/h,sebességgel várostábla előtt kiveszem üresbe,hogy guruljak és leáll az autó,ugyanezt eljátszotta lámpánál megálláskor is de csak ha kiveszem üresbe,ha úgy közelítem meg a lámpát,hogy 3 -ban alapjáraton megyek akkor nem áll le......mitől lehet ez a leállása ?alapjáraton ha beindítom szépen jár,utána újraindítom először nem de másodszor elindul,pl.. most értem haza munkából 30 km mentem és nem állt le,benzinszűrő?vagy injektor koszos ....ha valaki tud segíteni köszönöm,vagy elektromos probléma?Hogyan tudom kiszedni az injektort +a szűrőt?ha ez a baj egyáltalán,,,,köszi minden segítséget Szerintem alapjárati motor, vagy vákumcsöv. (De nem sok köze van a fogyasztáshoz :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 A vákumcsöveket nézd át. A MAP szenzor csöve be volt repedve és az viccelődött hasonlóan nálam. Lassítottam megállt, erős kanyar megállt. Amikor elég erő hatott a csőre hogy elmozduljon, akkor állt meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 A vákumcsöveket nézd át. A MAP szenzor csöve be volt repedve és az viccelődött hasonlóan nálam. Lassítottam megállt, erős kanyar megállt. Amikor elég erő hatott a csőre hogy elmozduljon, akkor állt meg. ok!de hol van a vákuumcső?Ó én amatőr!Tudnál 1,2 képet linkelni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 A motor topikban lapozgass, most nem találok képet. Ez a téma oda való. Esetleg a keresés fukció jobbra fent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július11, 2010 Megoszt Elküldve Július11, 2010 ok!de hol van a vákuumcső?Ó én amatőr!Tudnál 1,2 képet linkelni... Gyakorlatilag az összes vékony cső a motortérben azon a kettőn kívül ami a benzint hozza-viszi az összes vákumcső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július11, 2010 Megoszt Elküldve Július11, 2010 Gyakorlatilag az összes vékony cső a motortérben kettőn kívül ami a benzint hozza-viszi az összes vákumcső. Szép mondat. :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Július11, 2010 Megoszt Elküldve Július11, 2010 Gyakorlatilag az összes vékony cső a motortérben azon a kettőn kívül ami a benzint hozza-viszi az összes vákumcső. Viszi? Hova? <_< Akkor csinálok egy hurkot! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július11, 2010 Megoszt Elküldve Július11, 2010 Viszi? Hova? <_< Akkor csinálok egy hurkot! :rolleyes: Vissza a tankba a felesleget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts