Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

600km/40liter. az 6.6 ha jól számolom. :P

Nagykerék, klíma, puttony, elhalt ac. ^_^

Az még oké, hogy szinte ugyanaz a kocsink, néhány számmal térnek el a gyári számok, de hogy még az AC pumpák is kb addig bírják, az már kezd nem vicces lenni. ;) (Lassan annak is össze lesz törve a hátulja. :D)

Link to comment
Megosztás:

Az még oké, hogy szinte ugyanaz a kocsink, néhány számmal térnek el a gyári számok, de hogy még az AC pumpák is kb addig bírják, az már kezd nem vicces lenni. ;) (Lassan annak is össze lesz törve a hátulja. :D)

Ez már 3baros ac volt... ^_^ 430ekm futott neből volt, nem csoda, hogy elhalt.

Am nem vicces, mert lurdynál kajak beletolattak a seggébe....

616 km, erre 40,8 liter benzin... 6,6 L/100km. :P

Miért ;)?

Link to comment
Megosztás:

Mert nem vagyok megelégedve. Te a 100 lóerőssel fogyasztottál ennyit, miközben toltad is neki rendesen.

Igazán tudhatnád, hogy erősebb motornak nem kell annyira küzdenie, tehát nem is fogyaszt sokat normál tempóban....

Ez alá már esélytelen lemenni, egy 1t feletti autóval, pláne ha ugye gyengécske, sztem...

xe-vel is tudnak produkálni 6.7-6.9es fogyit..

ha sokallod, tényleg járj busszal.

Link to comment
Megosztás:

Igazán tudhatnád, hogy erősebb motornak nem kell annyira küzdenie, tehát nem is fogyaszt sokat normál tempóban....

Ez így van! Jó példa erre bátyám mv6-a, 150-es tempomat 10 liter pályán. Ugyanezzel a tempóval egy 1.3-as WagonR+ 13-14 literes fogyival jött ki, holott 40%-al könnyebb, mint egy MV6 és 67%-al ^_^ kisebb a motorja. Persze, tudom én azt: az ájeródinamika... :D

De voltunk 2100 km-es erdélyi túrán is az omegával, 4 fő (+csomagok), 3 teli tankkal megúsztuk.

Én mondjuk meg vagyok elégedve a x16xel erejével, amikor egyedül vagyok, és nem megy a klíma! :P

Link to comment
Megosztás:

Igazán tudhatnád, hogy erősebb motornak nem kell annyira küzdenie, tehát nem is fogyaszt sokat normál tempóban....

Ez alá már esélytelen lemenni, egy 1t feletti autóval, pláne ha ugye gyengécske, sztem...

xe-vel is tudnak produkálni 6.7-6.9es fogyit..

ha sokallod, tényleg járj busszal.

Te is tudhatnád, hogy jól tudom, hogy erősebb autóval kisebb fogyit is lehet produkálni.

De régebben simán csináltam 6,0-6,2-es fogyasztásokat, mostanában meg sose megy 6,5 alá.

Link to comment
Megosztás:

Te is tudhatnád, hogy jól tudom, hogy erősebb autóval kisebb fogyit is lehet produkálni.

De régebben simán csináltam 6,0-6,2-es fogyasztásokat, mostanában meg sose megy 6,5 alá.

Azért erősebb autóval "gyengébb autó" fogyasztásánál kisebb fogyasztást, hosszútávon produkálni igazán KÍNSZENVEDÉS!

Nem ez az általános, de nagyon nagy koncentráció és önuralom mellett egy-egy alkalommal meglehet csinálni. De akkor minek az erősebb autó?

A vezetési stílusom már az elmúlt 20 évben nem sokat változott de az autók igen.

Éves átlag Astra fogyasztásaim meg a következők voltak:

F Astra C14NZ 6,2

G Astra 1,4 Ecotek klímával 7,2

F Astra C20NE 7,9

:D

Link to comment
Megosztás:

Azért erősebb autóval "gyengébb autó" fogyasztásánál kisebb fogyasztást, hosszútávon produkálni igazán KÍNSZENVEDÉS!

Nem ez az általános, de nagyon nagy koncentráció és önuralom mellett egy-egy alkalommal meglehet csinálni. De akkor minek az erősebb autó?

A vezetési stílusom már az elmúlt 20 évben nem sokat változott de az autók igen.

Éves átlag Astra fogyasztásaim meg a következők voltak:

F Astra C14NZ 6,2

G Astra 1,4 Ecotek klímával 7,2

F Astra C20NE 7,9

^_^

Hmmmm... :D

Link to comment
Megosztás:

Újkorában könnyűűű! :D

Rossz a duma! ^_^

A nevezett C1,4NZ Astrát vállalati kocsiként 9 évig használtam és 215 ezret mentem vele, de a fogyasztása éves átlagban csak +/- 0,1 literrel ingadozott! :P

Azóta 8 éve, egy kolléganőm magán használatában van, túl a 300 ezren, és még mindig nem zabál sokat.

Link to comment
Megosztás:

Rossz a duma! :P

A nevezett C1,4NZ Astrát vállalati kocsiként 9 évig használtam és 215 ezret mentem vele, de a fogyasztása éves átlagban csak +/- 0,1 literrel ingadozott! ;)

Azóta 8 éve, egy kolléganőm magán használatában van, túl a 300 ezren, és még mindig nem zabál sokat.

Akkor annak hiper-szuper jó a motorja ;) , biztos azért eszik még mindíg csak annyit! :D :D

Bár mindenkié csak ennyit enne... ^_^

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

57Liter 680Km, nem tudom Ádám mi a gondod :D Na mindegy ez végig pálya 120-140 3 személy + nagy kerék, szerintem a nagy kerékben lakozik a gond, mert mikor felraktam érezhető volt a különbség rögtön. Na mindegy a következő guma az alun is csak 185-ös lesz ez fix.

Ja én is erre jutottam, inkább veszek 1 max. 185-ös, de jó minőségű gumit, mint 1 kevésbé jó, de 195öst. Halkabb is meg kevesebbet is fogyaszt, meg nem vezeti meg annyira a nyomvályú, a tapadása sem biztos, hogy rosszabb.

Link to comment
Megosztás:

Srácok, kinek mi a tapasztalata az E85-tel? (Lehet, h volt már ez a téma, de nem olvastam túl sokat vissza.)

Érdemes bionaftát tankolni? Gyengébb lesz tőle? Többet fogyaszt? Vagy minden ugyanaz?

Azt hallottam, hogy először csak 1:4 arányban kellene a normál benzinhez önteni. És utána szűrőt cserélni, mert leold ezt-azt a benzintartályból.

Azt viszont nem tudom, hogy a kocsink fém vagy műanyag tankosak-e. Mert a fémtank állítólag nem nagyon szereti az E85-öt.

Van aki már használja?

Mit tudtok róla?

Link to comment
Megosztás:

Srácok, kinek mi a tapasztalata az E85-tel? (Lehet, h volt már ez a téma, de nem olvastam túl sokat vissza.)

Érdemes bionaftát tankolni? Gyengébb lesz tőle? Többet fogyaszt? Vagy minden ugyanaz?

Azt hallottam, hogy először csak 1:4 arányban kellene a normál benzinhez önteni. És utána szűrőt cserélni, mert leold ezt-azt a benzintartályból.

Azt viszont nem tudom, hogy a kocsink fém vagy műanyag tankosak-e. Mert a fémtank állítólag nem nagyon szereti az E85-öt.

Van aki már használja?

Mit tudtok róla?

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1484

:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Néhány hete váltottam C14NZ-ről C20XE karavan-ra.Eddig főként városban használtam,valamint 110 km-t autópályán.A BC (bocs,217 km eddigi futásteljesítmény mellett) 8,8-as átlagot mutat.Nem szoktam nagyon taposni,bár ebben a korai stádiumban még néha-néha szeretem megmutatni a puttonyos erejét és a pályán is gurultam rövid ideig 180-at.

Szóval mennyire hihetek a fedélzetinek?Ha van hasonló kvalitású járgánya közületek bárkinek szívesen elfogadok tanácsot,tapasztalatot.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Néhány hete váltottam C14NZ-ről C20XE karavan-ra.Eddig főként városban használtam,valamint 110 km-t autópályán.A BC (bocs,217 km eddigi futásteljesítmény mellett) 8,8-as átlagot mutat.Nem szoktam nagyon taposni,bár ebben a korai stádiumban még néha-néha szeretem megmutatni a puttonyos erejét és a pályán is gurultam rövid ideig 180-at.

Szóval mennyire hihetek a fedélzetinek?Ha van hasonló kvalitású járgánya közületek bárkinek szívesen elfogadok tanácsot,tapasztalatot.

Köszönöm!

Szerintem jobban jársz, ha fogod magad beállsz a kút mellé, televágod, kinullázod a bc-t, a napi számlálót, aztán nekiindulsz. Pár száz km után, pedig tankolsz. Leellenőrzöd a napi számlálós méréssel a bc-t, utána már tudni fogod, hogy mennyire pontos.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.