joe Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Kerek 700km-re tankoltam 47 litert. Ez 6,7 L/100km, a BC 6,3-at írt. Volt benne azért város is, bp is, meg sok főút. Szerintem ez kicsit magas fogyasztás. :devlish: Szerény véleményem szerint ez egyáltalán nem sok. Ha ez neked magas értéknek tűnik, ajánlom a dízel megoldást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 A vasárnapi tankolás eredménye: 20L E85 + 22,1L E95= 616km-re-> 6,8L-es átlag,ebben kevés város és 90-100-as tempó van. Ez így megy már 3 hónapja. Ma olajcsere is volt, kíváncsi vagyok, lesz-e változás. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 6,9l/100km. Az igaz, hogy kicsit jobban pörgettem a mocit a szokásos távokon, de sokallom..már arra gyanakszom, hogy még a magas páratartalom is betesz a fogyasztásnak. :lol: ...avagy valóban igy is van!? :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 6,9l/100km. Az igaz, hogy kicsit jobban pörgettem a mocit a szokásos távokon, de sokallom..már arra gyanakszom, hogy még a magas páratartalom is betesz a fogyasztásnak. :lol: ...avagy valóban igy is van!? :devlish: :lol: Hát nem tom en nagyrészt csak városban járkálok es olyan 7-8.5 között szokott kijönni. Én nagyon örülnék ilyen 6-7-es fogyiknak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Egy kis érdekesség üzemanyagokról, fogyasztásról, átalakításokról. Mindenesetre elgondolkodtató. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Egy kis érdekesség üzemanyagokról, fogyasztásról, átalakításokról. Mindenesetre elgondolkodtató. :devlish: Annyival kiegészíteném a gázos témát, hogy nem csak bekerülési költsége van, hanem fenntartási is pl.: minden vizsgához kell egy gáz biztonsági vizsgálat és x(asszem 5 de ez nem biztos)évente szükséges a tartályt nyomás próbáztatni. Ezen kívül csak gyakorlatias problémáim vannak vagy pótkerék nincs, vagy csomag tartó, nem parkolhatok mélygarázsban nem ott vizsgáztatom ahol szeretném, hanem ahol csinálhatnak ilyet, elvileg mint autószerelő -mivel nincs vizsgám és a műhely sincs erre ki alakítva- nem javíthatom... Egyébként ahhoz képest, hogy melyik kanális melyik "hírműsora" készítette a riportot egész jó volt! (csak a csecsek meg seggek hiányoztak kicsit :lol: :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Annyival kiegészíteném a gázos témát, hogy nem csak bekerülési költsége van, hanem fenntartási is pl.: minden vizsgához kell egy gáz biztonsági vizsgálat és x(asszem 5 de ez nem biztos)évente szükséges a tartályt nyomás próbáztatni. Ezen kívül csak gyakorlatias problémáim vannak vagy pótkerék nincs, vagy csomag tartó, nem parkolhatok mélygarázsban nem ott vizsgáztatom ahol szeretném, hanem ahol csinálhatnak ilyet, elvileg mint autószerelő -mivel nincs vizsgám és a műhely sincs erre ki alakítva- nem javíthatom... Egyébként ahhoz képest, hogy melyik kanális melyik "hírműsora" készítette a riportot egész jó volt! (csak a csecsek meg seggek hiányoztak kicsit :lol: :lol: ) Azért megér egy kis kellemetlenséget, ha 40-50 ezreket megy az ember évente. :lol: Jóval olcsóbb a benzintől, még úgy is, ha van egy kis kellemetlenség vele. :devlish: (nyomáspróba 5 évente, meg amit te leírtál...) Szó ami szó, ez a sorrend olcsóság tekintetében: 1.gáz 2.dízel 3.etanol (ezzel csak az a baj, hogy kevés helyen kapni sokfelé...) 4.benzin Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Azért megér egy kis kellemetlenséget, ha 40-50 ezreket megy az ember évente. :lol: Jóval olcsóbb a benzintől, még úgy is, ha van egy kis kellemetlenség vele. :lol: (nyomáspróba 5 évente, meg amit te leírtál...) Szó ami szó, ez a sorrend olcsóság tekintetében: 1.gáz 2.dízel 3.etanol (ezzel csak az a baj, hogy kevés helyen kapni sokfelé...) 4.benzin Majd felfedezik a fejesek és megadóztatják azt is :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Azért megér egy kis kellemetlenséget, ha 40-50 ezreket megy az ember évente. ;) Jóval olcsóbb a benzintől, még úgy is, ha van egy kis kellemetlenség vele. ;) (nyomáspróba 5 évente, meg amit te leírtál...) Szó ami szó, ez a sorrend olcsóság tekintetében: 1.gáz 2.dízel 3.etanol (ezzel csak az a baj, hogy kevés helyen kapni sokfelé...) 4.benzin Hát igen. Aki megteheti, az benzinest vesz. :lol: :lol: :lol: :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Azért megér egy kis kellemetlenséget, ha 40-50 ezreket megy az ember évente. :lol: Jóval olcsóbb a benzintől, még úgy is, ha van egy kis kellemetlenség vele. :devlish: (nyomáspróba 5 évente, meg amit te leírtál...) Szó ami szó, ez a sorrend olcsóság tekintetében: 1.gáz 2.dízel 3.etanol (ezzel csak az a baj, hogy kevés helyen kapni sokfelé...) 4.benzin Bocsánat rosszul fogalmaztam, természetesen jóval olcsóbb!! Szubjektív véleményem, hogy szerintem tönkre teszi az autót használhatósági szempontból. Arról nem is beszélve, hogy én havonta egyszer tankolom meg a kocsimat 400-500 km-et is megyek néha, szóval ezért nekem nem éri meg. Amit egyébként az egyik riport alany is elmondott, hogy nem tudják az emberek megfizetni a beszerelését, amelyik meg meg tudná azt nem is érdekli a benzin ára -na ezt én is pont így gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Majd felfedezik a fejesek és megadóztatják azt is :devlish: Azt az EU nem engedi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Azt az EU nem engedi. Gyanítom csak addig nem engedi az eu -sem jövedéki adóztatni amíg alternatívának hívják a benzin helyett, majd ha megfordul a helyzet (mert nem lesz benzin) akkor ezen is lesz jövedéki adó ugyanis arról még a kedves eu sem lesz hajlandó lemondani szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Bocsánat rosszul fogalmaztam, természetesen jóval olcsóbb!! Szubjektív véleményem, hogy szerintem tönkre teszi az autót használhatósági szempontból. Arról nem is beszélve, hogy én havonta egyszer tankolom meg a kocsimat 400-500 km-et is megyek néha, szóval ezért nekem nem éri meg. Amit egyébként az egyik riport alany is elmondott, hogy nem tudják az emberek megfizetni a beszerelését, amelyik meg meg tudná azt nem is érdekli a benzin ára -na ezt én is pont így gondolom. Ezért kell olyat venni már egyből, amiben benne van! Mert az ilyen nem drágább, csak max egy százassal, és már minden le van papírozva, vizsga, stb... Ha most vennék autót (és benzinesbe gondolkodnék) tuti ilyet keresnék! Sógor a megmondhatója: kiszámoltuk, és ennyi km alatt visszajött neki az autó ára - ráadásul mivel ezt használja a munkájához (üzletkötő, szövetekkel kereskedik) még fizetik is neki a benzinköltséget, ami picit több mint a gáz :devlish: 10-11 L/100km, és mellesleg a verda 3.0 V6 230 paci :lol: megy mint állat De, amint te is mondtad, ha nem mész sokat, akkor felesleges most beruházni 200 ezret, mert csak jópár év alatt térülne meg... :lol: Marad a benya+etanol kombó. ;) vagy cserélsz dieselre! :lol: :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Ezért kell olyat venni már egyből, amiben benne van! Mert az ilyen nem drágább, csak max egy százassal, és már minden le van papírozva, vizsga, stb... Ha most vennék autót (és benzinesbe gondolkodnék) tuti ilyet keresnék! Sógor a megmondhatója: kiszámoltuk, és ennyi km alatt visszajött neki az autó ára - ráadásul mivel ezt használja a munkájához (üzletkötő, szövetekkel kereskedik) még fizetik is neki a benzinköltséget, ami picit több mint a gáz :devlish: 10-11 L/100km, és mellesleg a verda 3.0 V6 230 paci ;) megy mint állat De, amint te is mondtad, ha nem mész sokat, akkor felesleges most beruházni 200 ezret, mert csak jópár év alatt térülne meg... :lol: Marad a benya+etanol kombó. ;) vagy cserélsz dieselre! :lol: :lol: :P Igen, csak akkor még jön az a rész hogy hova tesszük. Amikor a Zafirát vettük, előtte megnéztünk vagy 5 B-Vecit. Egyikben volt gáz. Gázpalack, keresztben, betolva a csomagtartó végébe. Megköszöntük a lehajtható üléseket, és a méretes csomagtartót... Pont az értelmét vették el annak az autónak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Igen, csak akkor még jön az a rész hogy hova tesszük. Amikor a Zafirát vettük, előtte megnéztünk vagy 5 B-Vecit. Egyikben volt gáz. Gázpalack, keresztben, betolva a csomagtartó végébe. Megköszöntük a lehajtható üléseket, és a méretes csomagtartót... Pont az értelmét vették el annak az autónak. :devlish: Erre van a pótkeréktartály. :lol: (de igazatok van, kompromisszum kell, kis helyet kell feláldozni a kisebb fogyasztásért! :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Egy protec-es kezelés után visszatért a régi fogyim. Most 7,54l/100km 80% Bp. 20% országút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Sziasztok! Most csak város: 706,9 km - 49,27 liter >>>>> ~7 liter / 100 km Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 Hát nemtom, de kb. 2 hete, amikor 680 km-nél kezdett el dadogni a motor, hogy gaszdám, kifogyott a gáz, akkor fülig ért a szám. Egyfelől azért, mert így kb. 7,5 liter gázból elgurultam 100 km-t (170-es gázár mellett 1250 ft), másrészt meg azért mert pont Ukrajnában jártam. Ott ~100 Ft 1 liter, persze ha már pont az utamba esett egy kút, ahol volt gáz, hát nem voltam rest, és tankoltam gázt is. Így már megint jobb, mert 750 Ft-ba kerül 100 km. :devlish: Most felugrott a fogyi 8-ra (klíma), de szemet hunyok felette. Számomra nem probléma, hogy a csomagtartóban van a tartály, sok helyet nem vesz el, pedig 3 ajtós a drágaszág. Igaz pótkerekem nincs, van helyette sprély. :lol: :lol: Jah, most húsvétkor voltunk kirándulni 5 fő és a csomagjaik 5 napra az autóban + egyéb kellékek (bogrács, hűtőtatyó). Igaz itt baßhattam a 7,5-ös fogyit. :lol: Ja, és így mentünk ~1200 km-t! Kellemesebb lett volna egy kombi Omegában, de mindenki addig nyújtózkodik, ameddig a takarója ér. Nem lehet mélygarázsban parkolni: ez ugye csak egy ilyen irigykedős kifogás? :lol: Egyébként már gázosítva vettem az autót, így ez a fele nem érintett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 ...Nem lehet mélygarázsban parkolni: ez ugye csak egy ilyen irigykedős kifogás? :devlish: ... Ezek szerint nem olvastad el rendesen amit írtam! Nem kifogásokat kerestem, hanem a hátrányait soroltam még ami a riportból kimaradt, ehhez azt is hozzátettem, hogy NEKEM nem éri meg és nem akartam ellene uszítani! Még egyszer: NEKEM a havi 5-600km kocsikázás mellett nem éri meg semmilyen "nagyobb" beruházást eszközölni a fogyasztás miatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Ezek szerint nem olvastad el rendesen amit írtam! Nem kifogásokat kerestem, hanem a hátrányait soroltam még ami a riportból kimaradt, ehhez azt is hozzátettem, hogy NEKEM nem éri meg és nem akartam ellene uszítani! Még egyszer: NEKEM a havi 5-600km kocsikázás mellett nem éri meg semmilyen "nagyobb" beruházást eszközölni a fogyasztás miatt! Én is gondolkodtam már rajta, havi kb. 1000km-t megyek, de még így is elég sokára térülne meg. Mindenképp pótkeréktartályost akarnék, az meg 200e körül kezdődik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Ezek szerint nem olvastad el rendesen amit írtam! Nem kifogásokat kerestem, hanem a hátrányait soroltam még ami a riportból kimaradt, ehhez azt is hozzátettem, hogy NEKEM nem éri meg és nem akartam ellene uszítani! Még egyszer: NEKEM a havi 5-600km kocsikázás mellett nem éri meg semmilyen "nagyobb" beruházást eszközölni a fogyasztás miatt! Túl komolyan vetted azt a részt: ott a végén a szmájli! :devlish: Én is gondolkodtam már rajta, havi kb. 1000km-t megyek, de még így is elég sokára térülne meg. Mindenképp pótkeréktartályost akarnék, az meg 200e körül kezdődik. Szerintem ez nem egészen így van, az én példámból kiindulva többet járok így autóval, mint azelőtt a benzinessel. Nem gondolom meg 2x, hogy most kocsival menjek, vagy ne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kicsi87 Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Sziasztok! Nektek hogyan reagált feles etanolos tankolásra az autó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Sziasztok! Nektek hogyan reagált feles etanolos tankolásra az autó? Mindezt megtudhatod az E85 a gyakorlatban című topicból. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kicsi87 Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Mindezt megtudhatod az E85 a gyakorlatban című topicból. :devlish: Köszi a gyors választ.:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts