epk947 Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Ha mondjuk a hátsó dobom előtt a cső el volt törve egy ideje, és mostmár le is esett a dob, az okozhat fogyasztás növekedést? Mert úgy veszem ki a pár oldallal ezelőtti szavakból, hogy igen. Nálam ugyanez történt azzal a különbséggel, hogy a dob nem esett le. Most fent van a szép új Bossal dob. Szagértők szerint ez hosszabb életű lesz mint az előbbi nemtomár milyen. Legyen igazuk. Ugyanakkor én nem tapasztaltam fogyasztás növekedést a törött cső miatt. Apropos! A szerelő szerint a Bossal utángyártott dob is rozsdamantes acélból készült. Ki tud róla? Nekem csak az volt gyanús, hogy a két csőcsonk behegesztése a dob falába egyáltalán nem volt korrózióvédelemmel ellátva. Erre én persze lefújtam hőálló kipufogó festékkel. Igaz is, meg fogom próbálni mágnessel, ha majd lesz kedvem kimenni az esőbe! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Nálam ugyanez történt azzal a különbséggel, hogy a dob nem esett le. Most fent van a szép új Bossal dob. Szagértők szerint ez hosszabb életű lesz mint az előbbi nemtomár milyen. Legyen igazuk. Ugyanakkor én nem tapasztaltam fogyasztás növekedést a törött cső miatt. Apropos! A szerelő szerint a Bossal utángyártott dob is rozsdamantes acélból készült. Ki tud róla? Nekem csak az volt gyanús, hogy a két csőcsonk behegesztése a dob falába egyáltalán nem volt korrózióvédelemmel ellátva. Erre én persze lefújtam hőálló kipufogó festékkel. Igaz is, meg fogom próbálni mágnessel, ha majd lesz kedvem kimenni az esőbe! Azt láttam már több kocsinál is, hogy dobnál a csőcsatlakozásnál kezd nyammogni a rozsda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Nálam ugyanez történt azzal a különbséggel, hogy a dob nem esett le. Most fent van a szép új Bossal dob. Szagértők szerint ez hosszabb életű lesz mint az előbbi nemtomár milyen. Legyen igazuk. Ugyanakkor én nem tapasztaltam fogyasztás növekedést a törött cső miatt. Apropos! A szerelő szerint a Bossal utángyártott dob is rozsdamantes acélból készült. Ki tud róla? Nekem csak az volt gyanús, hogy a két csőcsonk behegesztése a dob falába egyáltalán nem volt korrózióvédelemmel ellátva. Erre én persze lefújtam hőálló kipufogó festékkel. Igaz is, meg fogom próbálni mágnessel, ha majd lesz kedvem kimenni az esőbe! Nem hinném,hogy a Bosal 15E körül ilyet gyárt...bár nem tom mennyi volt a tiéd. A rozsdamentes acél pedig mágnesezhető! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Nem hinném,hogy a Bosal 15E körül ilyet gyárt...bár nem tom mennyi volt a tiéd. A rozsdamentes acél pedig mágnesezhető! :) Így van. A saválló nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Így van. A saválló nem. Jól mondod! :) Egyébként nincs gond a rozsdamentessel sem,csak olyan pálcával kellene varrni és akkor nem rohadna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Nem hinném,hogy a Bosal 15E körül ilyet gyárt...bár nem tom mennyi volt a tiéd. A rozsdamentes acél pedig mágnesezhető! :) Fogja is a mágnes rendesen... 9600-ért méri az Unix. Érdekes volt, hogy a kiömlőcső végig hosszában varratos volt, de a varrat feketéllett. Egyáltalán nem törődtek a látszattal. Ugyanez a helyzet a homloklemezbe való csatlakozásnál is. A szépség kedvéért azért lefestettem hőálló zinkfestékkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Az 1.3ast és az 1.9est igen. Olyan is. :) :D Nem látok... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ma tankoltam: 44.4L - 727km -> 6.1L/100km :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Én is tankoltam. 934km -> 70,12 liter -> 7,5l/100km. :) Céges VW T5. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Sziasztok! Nagy dilemmába estem a csillagászati benzinárak miatt. Tankoljak-e E85-t, vagy sem? Használ valaki bio-etanolt? Ha igen, kinek mi a tapasztalata? Kell-e valamilyen átalakítást végezni az autón, milyen arányban kell keverni a 95-ös benzinnel? Megéri-e egyáltalán az egész? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Sziasztok! Nagy dilemmába estem a csillagászati benzinárak miatt. Tankoljak-e E85-t, vagy sem? Használ valaki bio-etanolt? Ha igen, kinek mi a tapasztalata? Kell-e valamilyen átalakítást végezni az autón, milyen arányban kell keverni a 95-ös benzinnel? Megéri-e egyáltalán az egész? Olvass,lapozgass,minden le van írva a topikban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Sziasztok! Nagy dilemmába estem a csillagászati benzinárak miatt. Tankoljak-e E85-t, vagy sem? Használ valaki bio-etanolt? Ha igen, kinek mi a tapasztalata? Kell-e valamilyen átalakítást végezni az autón, milyen arányban kell keverni a 95-ös benzinnel? Megéri-e egyáltalán az egész? 50-50%-os arányban lehet használni átalakító nélkül. Pár tank kiautózása után érdemes benzinszűrőt cserélni, mert ha volt kosz a rendszerben akkor az etanol kitakarítja. Hogy megéri-e attól függ, hogy mennyi fogysztásnöveedést tapasztalsz. Szerény számításaim szerint, ha 1 literrel 7-ről 8-ra növekedik a fogyi, akkor már semmit nem spórolok. Amúgy van egy topic ami csak erről szól, nézelődjél-olvasgass. Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 szétnézek, köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 vegyesben 4 személlyel: 800 km 42,4 L ==> 5,3 L/100 Km. (végre itt a jó idő!! :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 8,2 egy kevés élvezettel néha :) valóba itt a jó idő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Nekem így alakult a fogyim anno, 95 6,3-6,5; felesben 6,9-7,2; most pedig 7,8-8,2. Nekem anno a feles buli nem nagyon érte meg szerintem, sőt aki azt írja, hogy felesben nem nő a fogyi az szerintem valamit elszámolt. :) Nekem felesben tankolva 6,8-7,2 között mozog a c14se caravan, igaz, a rövidtáv is min. 10 km... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Ma tankoltam: 648km-re 46,7L benzint, ez 7,21 L/100km. (ebben volt egy több mint 150 km-es vetélkedő is, ahol 4 ember, padlógázzal Bp-en egy éjszakán át, sok állással/alapjárattal, ehhez képest nem is rossz ez a fogyasztás) A BC 7,3-as adatot dobott, szóval én még mindig azt állítom, hogy pontos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Ma tankoltam: 648km-re 46,7L benzint, ez 7,21 L/100km. (ebben volt egy több mint 150 km-es vetélkedő is, ahol 4 ember, padlógázzal Bp-en egy éjszakán át, sok állással/alapjárattal, ehhez képest nem is rossz ez a fogyasztás) A BC 7,3-as adatot dobott, szóval én még mindig azt állítom, hogy pontos. :) Mééér, ki montahogy nemaz?! Az ényimé is az... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Mééér, ki montahogy nemaz?! Az ényimé is az... :) Csak a kétkedők miatt írtam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Mééér, ki montahogy nemaz?! Az ényimé is az... :) Pl. én. Nekem stabilan 0.3L-t csal lefelé átlagfogyimérésnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Pl. én. Nekem stabilan 0.3L-t csal lefelé átlagfogyimérésnél. Hogy tudod ilyen pontosan megállapítani még azt a 0.3l is, én ezt nem értem! Szerintem 0.3L nem lehet pontosan megállapítani! Áruld már el a titkát. :) Nekem a mostani fogyim 16,45L kellett rátankolni 210 km-re (csak város+E85)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Hogy tudod ilyen pontosan megállapítani még azt a 0.3l is, én ezt nem értem! Szerintem 0.3L nem lehet pontosan megállapítani! Áruld már el a titkát. :) Nekem a mostani fogyim 16,45L kellett rátankolni 210 km-re (csak város+E85)! Egyszerű kivonással. A tankolt mennyiségből számolt átlagfogyiból kivonja a BC által mutatott fogyasztást. :) Egyébként nekem most először csalt felfele a BC, igaz csak minimálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 747,5 km-en 48 liter >>>>6,42l/100km Ebből kb 380 km hosszú táv egyben 4 személlyel, több kisebb rövid táv ~15km-ek + város Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Hogy tudod ilyen pontosan megállapítani még azt a 0.3l is, én ezt nem értem! Szerintem 0.3L nem lehet pontosan megállapítani! Áruld már el a titkát. :) Nekem a mostani fogyim 16,45L kellett rátankolni 210 km-re (csak város+E85)! Pölö úgy, hogy írsz minden tankolást egy füzetbe, meg a kilométeróra állást. Aztán havonta összeadsz, meg osztassz. Ha hó elején lehullázod az átlagfogyi mérőt akkor az egy hónapig gyűjtötte az adatokat. Ha ezt összeveted a füzetben írtakkal, akkor nagyon jó közelítéssel megvan az összehasonlítási alapod. Én így csinálom már 5 éve. :) Az ilyen "rátankoltam 25 litert" semmit se ér! Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 8,1 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts