Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Hát de komolyan. Fél tankhoz érek nem soká, 390-400km körül lesz a fél tank, de a másik féllel (mutató szerint) már csak 230-260km-t tudok megtenni.

Tél van, ez a fogyasztást is megdobja. Nyáron meg a nyári gumi dobja meg. :D

Ezt akartam mondani... :lol: A mutató szerinti fél tank az nem fél tank :( ha 400 km amíg lemegy félig, akkor kb 150-180 alatt lehullik a piros szélére, és utána már elég hamar megfekszik :lol:

Link to comment
Megosztás:

a lényeg: töltse csurig, használjon el 1 tanknyit,közben figyelje a mutató viselkedésé (ki kell tapasztalni :D) töltse utánna, számoljon, és kap egy tisztább képet :D

én sem gondoltam, hogy baj lehet belőlle, ha 10 L gázolajjal vágok neki a Hargitai hegyeknek :lol: mondom az még elég pont 200 km-re, de nem számoltam a hosszú-hosszú emelkedőkkel, nem gondoltam, hogy leáll :lol: :D Mostmár tudom, fél tanknál kevesebbel nem vágok neki :( :D

Link to comment
Megosztás:

Hát de komolyan. Fél tankhoz érek nem soká, 390-400km körül lesz a fél tank, de a másik féllel (mutató szerint) már csak 230-260km-t tudok megtenni.

Tél van, ez a fogyasztást is megdobja. Nyáron meg a nyári gumi dobja meg. :lol:

Bezony, ez így van, nekem is így mér a műszer, ezért is 6-6,5 nyáron, 6,5-7 télen :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát de komolyan. Fél tankhoz érek nem soká, 390-400km körül lesz a fél tank, de a másik féllel (mutató szerint) már csak 230-260km-t tudok megtenni.

Tél van, ez a fogyasztást is megdobja. Nyáron meg a nyári gumi dobja meg. :lol:

Igen igen...ez nálam is így megy sajna :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha nekem sikerült, akkor neki miért ne sikerülhetne? :D

Nekem eddíg 730 kilómétert sikrült mennem egy tank benyával, és még volt benne 2.3 liter. Tudom, mert levettem, és megnéztem. :( Régi szép idők ...730km/48Liter=6.57. Azóta sem volt ilyen kevés a fogyim, nem tom miért. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Talán az etanol miatt? :lol:

Nem hiszem, úgy vettem észre csak olyan 3-5 decivel növeli a fogysztást. Inkább ami megdobja az állandó rövidtáv, meg a nem éppen költségtakarékos vezetési stílus. :lol: Bár a fene tudja, a multkor kipróbáltam egy tankot kiautóztan szigorúan 3000-es fordulat alatt, nem volt nagy fogyasztás csökkenés.

Link to comment
Megosztás:

Ma tankoltam, nagyrészt főút, de volt benne autópálya és város is, pesti dugóval spékelve, 561km-re 36liter benzint tölöttem. Ez 6,4 L/100km fogyasztás. A BC 6,1-et írt ki, szóval én még mindig azt mondom, viszonylag pontosan mutatja a fogyasztást.

Szerintem ha figyelembe vesszük, hogy a tankolási mennyiség sem pontos (kattanás), valamint, hogy a napi számláló is többet mutat, mint a valóságban megtett km (8-10km/h-t csal felfele az óra ugye), akkor valóban elmondható, hogy pontosan mér.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ha figyelembe vesszük, hogy a tankolási mennyiség sem pontos (kattanás), valamint, hogy a napi számláló is többet mutat, mint a valóságban megtett km (8-10km/h-t csal felfele az óra ugye), akkor valóban elmondható, hogy pontosan mér.

OFF

Az óra persze ennyit csal...de az útjeladó már csak 2-3-at, szerintem a napi számláló sem csal annyit.

A lényeg hogy a BC viszonylag pontos. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, nemtregiben vettem egy Opel Astra F 1995 benzines 1.6-ost. Hianyzik belole az oktanszamkodolo. Lehet esetleg utangyartottat kapni? milyen kovetkezmenyei lehetnek amiatt, hogy nincs benne? Esetleg megno a fogyasztas?

Szerintem bontóban tudsz szerezni könnyen. De szerinte valahol rövidre van zárva a helye, mert gyanítom nem menne nélküle.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

vajon eredmenyezheti a fogyasztas emelkedeset (benzines, injektoros motor) az uzemanyagpumpa altal eloallitott nyomas csokkenese

Sztem nem, hacsak nem a BC által kijelzett értékre gondolsz. Azt befolyásolhatja, hiszen az ECU nyilván az injektor nyitási ideje alapján állítja elő neki a fogyasztásjelet, az pedig nagyobb lesz kisebb benzinnyomásnál.

Ma tankoltam: 683km - 44L -> 6.44L/100km :lol: (a BC 6.1-et mutat :lol: ).

Link to comment
Megosztás:

Sztem nem, hacsak nem a BC által kijelzett értékre gondolsz. Azt befolyásolhatja, hiszen az ECU nyilván az injektor nyitási ideje alapján állítja elő neki a fogyasztásjelet, az pedig nagyobb lesz kisebb benzinnyomásnál.

Ma tankoltam: 683km - 44L -> 6.44L/100km :lol:

2008-ban a 2.2i Renault Safrane-ban csereltem uzemanyagpumpat (teljesen megallt), es utana jelentosen lecsokkent a fogyasztas, azonos uzemeltetes mellett, uzemanyagpumpa csere elott kb. 6000km-t mentem, majd utana kb. 8000km-t, autopalya, azonos utvonal

most, ahogy figyelem a megtett km-t, folyamatosan csokken egy-egy telitankolas utan. hamarosan ki is cserelem hiszen van egy teljesen uj

hasonlot gondolok, mint amit Te is irtal, kisebb nyomasnal az injektor tovabb van nyitva, kisebb nyomasnal nem tud ugy porlasztani (gondolok itt arra, hogy a nagynyomasi diesel befecskendezes ezzel eredmenyez teljesitmeny novekedest, kisebb fogyasztas mellett), ha nincs elegge elporlasztva a befecskendezett benzin, nem tud rendesen keveredni, elterulni a robbanoterben, igy eredmenyezhet teljesitmeny csokkenest.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.