Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Egy ilyen tanktól ami az avatarodon láccik nem is túl sok! :D

Annál az alap a 400 L/100 Km, vagy a 100 L/h. Erre még rájönnek a szorzók. Felmehet akár 1000 L/100 Km-re is. 2 komolyabb gázfröccs 1 L gázolaj/benzin/kerozin, mikor mi kerül bele. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ma tankoltam én is. Full város, sok hideg rövidtáv. 12,4 L/100 km. BORZASZTÓÓÓÓÓÓ. :rolleyes:

Ezt azért durválom. :D

Nem is tudtam,hogy ennyit is meg tud enni az 1.4 nz.

Nekem jelenleg 8 körül alakul,igaz nem csak város.De eddig 9,5 volt a legtöbb.

Link to comment
Megosztás:

Ezt azért durválom. :D

Nem is tudtam,hogy ennyit is meg tud enni az 1.4 nz.

Nekem jelenleg 8 körül alakul,igaz nem csak város.De eddig 9,5 volt a legtöbb.

Vmikor, jó régen, a nyáron hosszúra kijött 6,5-7-ből is. Úgyhogy biztosan tudom, hogy semmi baja, csak sok a hideg rövidtáv. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Dízellel volt már valakinek fogyasztásnövekedése? DTL, TD.

Mert nekem mindjárt beér a pirosba a mutató, de még csak 540 km-et mentem el :rolleyes:. És mindig teli tankolom. Igaz Asszony jár vele, lehet lenullázta vmikor a napi számlálót?! Rendellenességet nem észleltem a kocsin...

Link to comment
Megosztás:

Dízellel volt már valakinek fogyasztásnövekedése? DTL, TD.

Mert nekem mindjárt beér a pirosba a mutató, de még csak 540 km-et mentem el :rolleyes:. És mindig teli tankolom. Igaz Asszony jár vele, lehet lenullázta vmikor a napi számlálót?! Rendellenességet nem észleltem a kocsin...

Fűtés jó rajta? Halódó termosztát a dieselnél is fogyasztásnövekedést okoz.

Link to comment
Megosztás:

Ennyi? Nekem 1-2 literrel többet evett télen rossz termosztáttal.

Nekem termosztát csere előtt olyan 5,5-5,8 (autópályázás, szemét módon használásnál 6-max6,5) körül volt. Kicseréltem (elsőre jól tettem be :D ) és a következő héttől kezdve fogyasztáscsökkentőset játszok, azóta 4,9 volt a legjobb. Mivel előtte nem takarékos hozzáállással használtam, azóta meg rámjött a spórolhatnék, nem látom hogy a termosztát sokat javított rajta. Legalábbis a fogyasztásán nem. Máshol azért érezhetőbb a különbség :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Fűtés jó rajta? Halódó termosztát a dieselnél is fogyasztásnövekedést okoz.

Fűtés viszonylag jó, már akkor is mikor a hőfokmutató még meg sem mozdult. Igaz a vízhőfok nehezen mozdul ki, de ez tudtommal ilyen az isuzuknál. Ezek a dolgok múlt hónapban is így működtek, akkor meg még jól evett. :rolleyes:

Ebben a nagy hidegben nem igazán szokta elérni a 90-est a hőfok, még 20-30 km után sem. Lehet hogy tényleg rossz a termosztátom? :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy volt már fent kérdésében, de nem néztem végig az összes írást! :rolleyes:

Kérdésem az lenne, hogy ez az új üzemanyag az etanol, kinek mi a véleménye, és hogy aki használja, mi a tapasztalat?

És az átalakító melyik fajtája a jó, mert több fajtát láttam a neten, mire kel figyelni, ha veszel?

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy volt már fent kérdésében, de nem néztem végig az összes írást! :rolleyes:

Kérdésem az lenne, hogy ez az új üzemanyag az etanol, kinek mi a véleménye, és hogy aki használja, mi a tapasztalat?

És az átalakító melyik fajtája a jó, mert több fajtát láttam a neten, mire kel figyelni, ha veszel?

Köszönöm

Nézz be a Technika/Tuning/E85 topicba :D

Link to comment
Megosztás:

24+33liter 820km-re...6,95l hm-hm, ha belegondolok, hogy ebben benne volt kétszer Pozsony oda-vissza(mindkétszer csütörtökön, sz@r időben - havazásban, majd Pozsony előtt 10-12km-es dugóban araszolás egyesben vagy ritkán kettesben) és a többi meg 15-20km-es hidegen inditós rövidtávok(ebből kb.200km 3 utassal, havas/jeges/nem takaritott úton max.60-al..melóba járás) ...szóval, ez talán nem is rossz annyira... so-so :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

24+33liter 820km-re...6,95l hm-hm, ha belegondolok, hogy ebben benne volt kétszer Pozsony oda-vissza(mindkétszer csütörtökön, sz@r időben - havazásban, majd Pozsony előtt 10-12km-es dugóban araszolás egyesben vagy ritkán kettesben) és a többi meg 15-20km-es hidegen inditós rövidtávok(ebből kb.200km 3 utassal, havas/jeges/nem takaritott úton max.60-al..melóba járás) ...szóval, ez talán nem is rossz annyira... so-so :D

Pompás, de a csütörtök milyen tényező az egyenletben? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Pompás, de a csütörtök milyen tényező az egyenletben? :rolleyes:

B+, te nem voltál otthon, ugyebár...akkor jött mindig a havazás és sz@rok voltak az útviszonyok és legtöbbször négyesben lehetett csak haladni..és ez szerintem nagyban beleszól az átlagfogyiba.. :P :D

Link to comment
Megosztás:

B+, te nem voltál otthon, ugyebár...akkor jött mindig a havazás és sz@rok voltak az útviszonyok és legtöbbször négyesben lehetett csak haladni..és ez szerintem nagyban beleszól az átlagfogyiba.. :D :rolleyes:

Most nem tudtam megnézni, mert csak 8-8-litert tankoltam etanol-benzin, és nem néztem meg a napi számlálót, aztán lenyomtam, de olyan 9-körül saccolom.

Link to comment
Megosztás:

B+, te nem voltál otthon, ugyebár...akkor jött mindig a havazás és sz@rok voltak az útviszonyok és legtöbbször négyesben lehetett csak haladni..és ez szerintem nagyban beleszól az átlagfogyiba.. :P :D

Az biztos hogy a négyes beleszól az átlagfogyiba. Kaposvárról Mezőfalváig (cirka 150km) törött hátsó lengéscsillapitóval jöttem haza. Max 60-al 3-mas 4es fokozatokkal. Meg persze úgy, hogy egy tojás volt a gázpedál alatt. Odafelé eléggé kimozgott a szegénységjelző, de hazafelé arányába véve kevesebbel megjártam. Mellesleg odafelé se zavartam max 100-al :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.