Dáwid Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 860 (városi, BKV-dugós, nehéz jobb-lábbal megtett) km 42 lityiből :lol: Megint telement, és most igyekszem kibírni taposás nélkül :P kíváncsi vagyunk meddig megy le :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 860 (városi, BKV-dugós, nehéz jobb-lábbal megtett) km 42 lityiből :lol: Megint telement, és most igyekszem kibírni taposás nélkül :D kíváncsi vagyunk meddig megy le :lol: az igen az kb 4,9. csak jól bevállt az az "új motor" :D és ettől még lejjebb akarsz menni? :lol: van ám önuralmad :P :lol: 49,2 L -- 876 km 5,6 L/100 Km ebben volt minden, még 2 személlyel hajtás is 130al (pestről haza 240 km):lol: tudom tudom, de nehogy má' ellustuljon :D :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Sziasztok! Egy 94-es benzines Opel Astra Caravan F-em van milyen benzint tegyek bele hogy jobban menjen? A legegyszerűbb ha kipróbálod. Tankolsz 95-ösből mész vele, aztán amikor elfogy, vagy majdnem elfogy tankolsz 98-at, meg a többi super-hyper benzint van aki szerint jobban megy a carrier, meg hasonló fantázianevű üanyaggal. Kipróbálhatod a benzin-etanol keveréket is, de maximum 50-50% arányban keverve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 860 (városi, BKV-dugós, nehéz jobb-lábbal megtett) km 42 lityiből :lol: Megint, és most igyekszem kibírni taposás nélkül :lol: kíváncsi vagyunk meddig megy le :lol: Palik után szabadon: " Termeli az üzemanyagot" :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 5,6 L/100 Km ebben volt minden Nekem 5.8 jött ki.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 az igen az kb 4,9. csak jól bevállt az az "új motor" :D és ettől még lejjebb akarsz menni? :lol: van ám önuralmad :lol: :lol: 49,2 L -- 876 km 5,6 L/100 Km ebben volt minden, még 2 személlyel hajtás is 130al (pestről haza 240 km):lol: tudom tudom, de nehogy má' ellustuljon :D :lol: :P Tudom hogy amikor lehetett tapostam neki. (kipróbáltam milyen gyorsan tudok hazaérni barátnőmtől, volt 2 újpest-lágymányos köröm amikor 15 percem volt a mutatványra (nem is sikerült de azért megpróbáltam ;) ) és voltam Székesfehérváron is M7 oda vissza 130-140 körül), Ha az ilyen mutatványokat passzolom :P akkor előfordulhat hogy még ennyi se lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrzoom Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Van ertelme 50-50 % ban bioetenolt es 95-os benzint tankolni? Mivel a bioetenollal tobbet eszik a gep. kb 25%-al. Igy szerintem kb. amit megsporolok a bioetanolon az elmegy a tobblet fogyasztas miatt. Valakinek tapasztalat? :lol: C14SE Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Van ertelme 50-50 % ban bioetenolt es 95-os benzint tankolni? Mivel a bioetenollal tobbet eszik a gep. kb 25%-al. Igy szerintem kb. amit megsporolok a bioetanolon az elmegy a tobblet fogyasztas miatt. Valakinek tapasztalat? :lol: C14SE Itt találsz tapasztalatot. Legközelebb pedig tanulmányozd a fórumot mielőtt felteszed a kérdésedet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Van ertelme 50-50 % ban bioetenolt es 95-os benzint tankolni? Mivel a bioetenollal tobbet eszik a gep. kb 25%-al. Igy szerintem kb. amit megsporolok a bioetanolon az elmegy a tobblet fogyasztas miatt. Valakinek tapasztalat? :lol: C14SE Tapasztalat sokaknál van, és hidd el hogy megéri :lol: Mellesleg elég rendesen kipucolja az ü.a rendszert :P Nem fogyaszt annyival többet... csak 50-50-nél ne menj feljebb, mert azt nem szereti. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Van ertelme 50-50 % ban bioetenolt es 95-os benzint tankolni? Mivel a bioetenollal tobbet eszik a gep. kb 25%-al. Igy szerintem kb. amit megsporolok a bioetanolon az elmegy a tobblet fogyasztas miatt. Valakinek tapasztalat? :lol: C14SE Én nem vettem észre ekkora fogysztásnövekedést. Max.3-5 decivel kajolt többet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Tudom hogy amikor lehetett tapostam neki. (kipróbáltam milyen gyorsan tudok hazaérni barátnőmtől, volt 2 újpest-lágymányos köröm amikor 15 percem volt a mutatványra (nem is sikerült de azért megpróbáltam :P ) és voltam Székesfehérváron is M7 oda vissza 130-140 körül), Ha az ilyen mutatványokat passzolom :lol: akkor előfordulhat hogy még ennyi se lesz :lol: főleg ha tapostad neki, akkor meg éppen jól eszik :P nekem azért olyankor megvan az a fél lityi pluszba :lol: Nekem 5.8 jött ki.. :lol: és neked okés a termosztát? nekem néha eléggé nehezen melegszik (már a mutató szerint, mert a meleget azt nagyon jól nyomja), lehet nem ártana cserélni?? olyan is van, hogy nem is éri el a 90-et. általában csak akkor éri el, ha tartósan megyek kb 90-100-al. akkor 90 fölött van a mutató 1 hajszállal, de ha csak olyan 70-el megyek, akkor léggé alatta van. én erre gondolok, nem-e ezért eszik többet (úgy értem nem üzemi hőfokon van olyankor) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 és neked okés a termosztát? nekem néha eléggé nehezen melegszik (már a mutató szerint, mert a meleget azt nagyon jól nyomja), lehet nem ártana cserélni?? olyan is van, hogy nem is éri el a 90-et. általában csak akkor éri el, ha tartósan megyek kb 90-100-al. akkor 90 fölött van a mutató 1 hajszállal, de ha csak olyan 70-el megyek, akkor léggé alatta van. én erre gondolok, nem-e ezért eszik többet (úgy értem nem üzemi hőfokon van olyankor) :lol: Nekem totál, nemigazán oszt-szoroz, hogy 80 alatt vagy fölött hajtom :lol: ugyanúgy 90 fok fölött mutatja a hőfokot és süt mint az állat :P :lol: viszont mióta leszedtem a fóliát az első üvegekről nagyon észre vehető a kaszni hőtartása, hamar kihűl az utastér álló helyben.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 főleg ha tapostad neki, akkor meg éppen jól eszik :P nekem azért olyankor megvan az a fél lityi pluszba :lol: és neked okés a termosztát? nekem néha eléggé nehezen melegszik (már a mutató szerint, mert a meleget azt nagyon jól nyomja), lehet nem ártana cserélni?? olyan is van, hogy nem is éri el a 90-et. általában csak akkor éri el, ha tartósan megyek kb 90-100-al. akkor 90 fölött van a mutató 1 hajszállal, de ha csak olyan 70-el megyek, akkor léggé alatta van. én erre gondolok, nem-e ezért eszik többet (úgy értem nem üzemi hőfokon van olyankor) :lol: Könnyen letudod ellenörizni a termosztát-ot,indizsd be a motor,és közben kézzel fogd a felső csövet,ha melegszik akkor folyamatossan nyitva van 1 résnyire a termosztát. Akkor megérett a cserére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Könnyen letudod ellenörizni a termosztát-ot,indizsd be a motor,és közben kézzel fogd a felső csövet,ha melegszik akkor folyamatossan nyitva van 1 résnyire a termosztát. Akkor megérett a cserére. A cső megtéveszthet, mert a csonktól, és a leömlőtől átmelegedhet, jobb a hűtő sarkát tapizni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 köszi, megnézem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 A cső megtéveszthet, mert a csonktól, és a leömlőtől átmelegedhet, jobb a hűtő sarkát tapizni. röhej, de nekem a visszatérő gumicső(egész hátul a motornál), az igen hamar melegszik- előbb mintha egy gramm víz a termosztátnál kijönne, zárt fűtésnél is! Ennek mi lehet az oka? A motorblokkban lévő belső kör az zárt, a termosztát által.....IGEN ahol kifele tartana, ott ZÁR,a felmelegedésig, de a másik oldalon ahol a visszatér a víz a külső hűtőkörből ? Ott nincs visszacsapó szelep, így viszont a jobb sarka melegszik a hűtőnek ! És nem a bal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 röhej, de nekem a visszatérő gumicső(egész hátul a motornál), az igen hamar melegszik- előbb mintha egy gramm víz a termosztátnál kijönne, zárt fűtésnél is! Ennek mi lehet az oka? A motorblokkban lévő belső kör az zárt, a termosztát által.....IGEN ahol kifele tartana, ott ZÁR,a felmelegedésig, de a másik oldalon ahol a visszatér a víz a külső hűtőkörből ? Ott nincs visszacsapó szelep, így viszont a jobb sarka melegszik a hűtőnek ! És nem a bal. Az a vastag cső nem a kis vízkör része? Rémlene mintha ott kapcsolódna rá a radiátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Az a vastag cső nem a kis vízkör része? Rémlene mintha ott kapcsolódna rá a radiátor. Igen, szerintem is ott van fűtés visszatérő csöve-(egy kemény műanyag elágazó cső!!! talán ebonit, ha már gumi...) a gond az hogy elzárt meleg fűtőradiátor mellett is néha meleg az a vastag cső...na jó asszem nem teljes átmérőben, de én úgy vettem észre,hogy eléggé meleg.Fura. Ebben a hónapban/45 napban megvalósítottam a kevés fogyasztási rekordomat, ...kb 200-250 km, olyan 10 litert 100 on biztos benyakalt (amikor majdnem meg kellett alatta gyújtani egy lavór benzint,olyan hideg volt !!! na akkor mentem vele utoljára....azóta hiányoznak róla dolgok, hol ez hol az!!.... nem menet(re)kész...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Igen, szerintem is ott van fűtés visszatérő csöve-(egy kemény műanyag elágazó cső!!! talán ebonit, ha már gumi...) a gond az hogy elzárt meleg fűtőradiátor mellett is néha meleg az a vastag cső...na jó asszem nem teljes átmérőben, de én úgy vettem észre,hogy eléggé meleg.Fura. Ebben a hónapban/45 napban megvalósítottam a kevés fogyasztási rekordomat, ...kb 200-250 km, olyan 10 litert 100 on biztos benyakalt (amikor majdnem meg kellett alatta gyújtani egy lavór benzint,olyan hideg volt !!! na akkor mentem vele utoljára....azóta hiányoznak róla dolgok, hol ez hol az!!.... nem menet(re)kész...) A radiátorba akkor is megy a melegviz, ha a fűtés a hidegre van állitva. Csak a klimásban van fűtéscsap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joel81 Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 az normális hogy 580 km -> 51,5L benzin egy c14nz-től? :lol: ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 az normális hogy 580 km -> 51,5L benzin egy c14nz-től? :lol: ? Vezetési stilustól illetve körülményektől függően akár normálisnak is mondható. Ha nincs sok város - főképp araszolás/dugó - és hideginditásos rövidtávozás, akkor már sok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Vezetési stilustól illetve körülményektől függően akár normálisnak is mondható. Ha nincs sok város - főképp araszolás/dugó - és hideginditásos rövidtávozás, akkor már sok. :lol: Vagy szarakszik a termosztát...jaj backi mennyit szidjuk a szerencsétlent. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 az normális hogy 580 km -> 51,5L benzin egy c14nz-től? :lol: ? Csak annyi??? :P Nekem nem nagyon megy most 10 alá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 Csak annyi??? :lol: Nekem nem nagyon megy most 10 alá. :lol: kicsit nyomod neki nem? monnyuk én is nyomom..de azért bőven 10 alatt vagyok :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január18, 2010 Megoszt Elküldve Január18, 2010 kicsit nyomod neki nem? monnyuk én is nyomom..de azért bőven 10 alatt vagyok :lol: Nem, sok a hideg rövidtáv. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts