brezsó Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! Vettem egy F Caravan-t (1,4 SI) de eléggé lomhának találom, inkább csak 2000 fordulat felett jön meg az ereje, de igazából ezzel sem érek sokat, ha mindenki azt mondja, hogy ezt nem szabad pörgetni, mert nyomatékos motor. 95 OMV Carrera-t tankolok bele. Olvasgattam a népítéletet, sokan panaszkodnak e Caravános tulajdonság miatt. Viszont olvastam, hogy elég sokan 98-as benzint tankolnak bele és azt írják teljesen más tőle az autó. Pl. ha alacsony fodulatszámon erőt kell(ene) kifejtenie, inkább csak hörög-csörög, 98-as benyától viszont megszűnik ez a tulajdonsága. Kérdésem, hogy ha kipróbálom a 98-ast és valóban beválik, nem teszi tönkre a motort idő előtt? A leírásában a benzin úgy van meghatározva, hogy "min.95" - ezt én úgy értelmezem, hogy minimum 95, tehát ettől magasabb oktánszám is mehet - bár lehet, hogy tévedek. Válaszotokat előre is köszönöm. Én úgy tudom, hogy az "SI-t" éppen hogy illik jobban pörgetni a jobb teljesitménykihasználás érdekében...de attól függetlenül nem szabad csodákat várni tőle. Egyébként a lomhaság mögött lehet más is, úgy gondolom. Mégis, milyen a fogyasztása, ha már a fogyasztás topickban vagyunk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! Vettem egy F Caravan-t (1,4 SI) de eléggé lomhának találom, inkább csak 2000 fordulat felett jön meg az ereje, de igazából ezzel sem érek sokat, ha mindenki azt mondja, hogy ezt nem szabad pörgetni, mert nyomatékos motor. 95 OMV Carrera-t tankolok bele. Olvasgattam a népítéletet, sokan panaszkodnak e Caravános tulajdonság miatt. Viszont olvastam, hogy elég sokan 98-as benzint tankolnak bele és azt írják teljesen más tőle az autó. Pl. ha alacsony fodulatszámon erőt kell(ene) kifejtenie, inkább csak hörög-csörög, 98-as benyától viszont megszűnik ez a tulajdonsága. Kérdésem, hogy ha kipróbálom a 98-ast és valóban beválik, nem teszi tönkre a motort idő előtt? A leírásában a benzin úgy van meghatározva, hogy "min.95" - ezt én úgy értelmezem, hogy minimum 95, tehát ettől magasabb oktánszám is mehet - bár lehet, hogy tévedek. Válaszotokat előre is köszönöm. Szerintem sem a benzinnel van a gond. A benzinesnek kéne pörögnie elég jól. Mennyi van már benne az óra szerint? Esetleg 1 olaj csere, meg szűrők cseréje is dobhat a teljesítményén. No meg az is függő hogy előtte milyen autód volt? mert lehet azt megszoktad hogy nagyon megy, ez meg szokatlan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dorozsma Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Szerintem sem a benzinnel van a gond. A benzinesnek kéne pörögnie elég jól. Mennyi van már benne az óra szerint? Esetleg 1 olaj csere, meg szűrők cseréje is dobhat a teljesítményén. No meg az is függő hogy előtte milyen autód volt? mert lehet azt megszoktad hogy nagyon megy, ez meg szokatlan. Sziasztok! 148 300 km van benne. Ehhez képest kaszni, utastér kifogástalan (meg merem kockáztatni, szinte gyári) állapotban. Eredetiségvizsgán el voltak ájulva az állapotátol, törve sem volt rajta semmi (legalább is a muksó a mérőműszerével - ha jól tudom, akkor ez a fényezést, festékeltérést nézi - nem mutatott egyik elemen sem eltérést). Városi használatban van, naponta 46 km, de szerencsére olyan időszakban, hogy nem nagyon kell araszolgatnom vele. A fogyasztásával meg vagyok elégedve, igaz még pontosan nem mértem, de szerintem 8 liter körül lehet. Akkor ezek szerint simán kipörgethetem min. 2500-3000-ig minden fokozatban (gondolom kivétel az 1-es:-)) Nekem azt mondta az előző tulaj, hogy 2000 fordulatnál már jobb, ha feljebb váltok, úgy hogy így is használtam. Olajcseréig lenne még kb. 1000 km, de akkor jövő héten kicseréltetem a szűrőkkel együtt. Olajat eddig nem eszi a motor (durván 2400 km-t mentem vele eddig), ill. a tulaj is mondta, hogy 2 olajcsere között szinte ugyanott a nívópálcán az olajszint, ebből gondolom hogy a motorja annyira rossz nem lehet. Bár lehet, hogy a sok városi használat miatt nem ártana néha meghajtani pályán, hogy kikormozódjon... Nekem előtte Lada2104-em volt, egyedül a sárgamatrica miatt válatam meg tőle. Hát..., mit ne mondjak, ehhez képest nagyon ment:-) Köszönöm a válaszotokat, akkor maradok a 95-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! 148 300 km van benne. Ehhez képest kaszni, utastér kifogástalan (meg merem kockáztatni, szinte gyári) állapotban. Eredetiségvizsgán el voltak ájulva az állapotátol, törve sem volt rajta semmi (legalább is a muksó a mérőműszerével - ha jól tudom, akkor ez a fényezést, festékeltérést nézi - nem mutatott egyik elemen sem eltérést). Városi használatban van, naponta 46 km, de szerencsére olyan időszakban, hogy nem nagyon kell araszolgatnom vele. A fogyasztásával meg vagyok elégedve, igaz még pontosan nem mértem, de szerintem 8 liter körül lehet. Akkor ezek szerint simán kipörgethetem min. 2500-3000-ig minden fokozatban (gondolom kivétel az 1-es:-)) Nekem azt mondta az előző tulaj, hogy 2000 fordulatnál már jobb, ha feljebb váltok, úgy hogy így is használtam. Olajcseréig lenne még kb. 1000 km, de akkor jövő héten kicseréltetem a szűrőkkel együtt. Olajat eddig nem eszi a motor (durván 2400 km-t mentem vele eddig), ill. a tulaj is mondta, hogy 2 olajcsere között szinte ugyanott a nívópálcán az olajszint, ebből gondolom hogy a motorja annyira rossz nem lehet. Bár lehet, hogy a sok városi használat miatt nem ártana néha meghajtani pályán, hogy kikormozódjon... Nekem előtte Lada2104-em volt, egyedül a sárgamatrica miatt válatam meg tőle. Hát..., mit ne mondjak, ehhez képest nagyon ment:-) Köszönöm a válaszotokat, akkor maradok a 95-nél. Ahogy hallottam itt a benyásoktól a 8 az sok :D . Zotyának asszem akkor ennyi amikor befittyen egy-két tiltás is :) (igen ha néha pörög, nem lesz baja). Egy üzemanyagszűrő-légszűrő cserét szerintem megérdemelne, ha már ilyen szép állapotban van. Ha abból indulok ki hogy az előző tulaj mit mondott... ha ő úgy használta akkor van mit kikormolni belőle :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! 148 300 km van benne. Ehhez képest kaszni, utastér kifogástalan (meg merem kockáztatni, szinte gyári) állapotban. Eredetiségvizsgán el voltak ájulva az állapotátol, törve sem volt rajta semmi (legalább is a muksó a mérőműszerével - ha jól tudom, akkor ez a fényezést, festékeltérést nézi - nem mutatott egyik elemen sem eltérést). Városi használatban van, naponta 46 km, de szerencsére olyan időszakban, hogy nem nagyon kell araszolgatnom vele. A fogyasztásával meg vagyok elégedve, igaz még pontosan nem mértem, de szerintem 8 liter körül lehet. Akkor ezek szerint simán kipörgethetem min. 2500-3000-ig minden fokozatban (gondolom kivétel az 1-es:-)) Nekem azt mondta az előző tulaj, hogy 2000 fordulatnál már jobb, ha feljebb váltok, úgy hogy így is használtam. Olajcseréig lenne még kb. 1000 km, de akkor jövő héten kicseréltetem a szűrőkkel együtt. Olajat eddig nem eszi a motor (durván 2400 km-t mentem vele eddig), ill. a tulaj is mondta, hogy 2 olajcsere között szinte ugyanott a nívópálcán az olajszint, ebből gondolom hogy a motorja annyira rossz nem lehet. Bár lehet, hogy a sok városi használat miatt nem ártana néha meghajtani pályán, hogy kikormozódjon... Nekem előtte Lada2104-em volt, egyedül a sárgamatrica miatt válatam meg tőle. Hát..., mit ne mondjak, ehhez képest nagyon ment:-) Köszönöm a válaszotokat, akkor maradok a 95-nél. Igen, néha nem árt megkergetni kicsit autópályán. Az olajcsere jót tehet neki, jó minőségű 10W40-est adj neki (Castrol, Valvolin, Mobil1, Metabond, ez utóbbit javaslom leginkább, Bp-en a beszerzésben segíteni tud Opel16v cartárs, keresd meg privátban, ha érdekel). Ha a szűrők cseréje után se javul, esetleg megnézetheted egy kipufogóssal, nincs-e dugulás valamelyik dobban, nincs-e szétesve a belseje valamelyiknek. A motortérben az akksitól hátrébb találod az oktánszámdugót, nézd meg, hányasra van állítva (95/98). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! 148 300 km van benne. Ehhez képest kaszni, utastér kifogástalan (meg merem kockáztatni, szinte gyári) állapotban. Eredetiségvizsgán el voltak ájulva az állapotátol, törve sem volt rajta semmi (legalább is a muksó a mérőműszerével - ha jól tudom, akkor ez a fényezést, festékeltérést nézi - nem mutatott egyik elemen sem eltérést). Városi használatban van, naponta 46 km, de szerencsére olyan időszakban, hogy nem nagyon kell araszolgatnom vele. A fogyasztásával meg vagyok elégedve, igaz még pontosan nem mértem, de szerintem 8 liter körül lehet. Akkor ezek szerint simán kipörgethetem min. 2500-3000-ig minden fokozatban (gondolom kivétel az 1-es:-)) Nekem azt mondta az előző tulaj, hogy 2000 fordulatnál már jobb, ha feljebb váltok, úgy hogy így is használtam. Olajcseréig lenne még kb. 1000 km, de akkor jövő héten kicseréltetem a szűrőkkel együtt. Olajat eddig nem eszi a motor (durván 2400 km-t mentem vele eddig), ill. a tulaj is mondta, hogy 2 olajcsere között szinte ugyanott a nívópálcán az olajszint, ebből gondolom hogy a motorja annyira rossz nem lehet. Bár lehet, hogy a sok városi használat miatt nem ártana néha meghajtani pályán, hogy kikormozódjon... Nekem előtte Lada2104-em volt, egyedül a sárgamatrica miatt válatam meg tőle. Hát..., mit ne mondjak, ehhez képest nagyon ment:-) Köszönöm a válaszotokat, akkor maradok a 95-nél. A 2000-az kevés, általában csak hideg motornál pörgetjük csak ennyire, így nem is fog húzni. Max. 4000-ig el lehet menni felette már nincs érteleme. (El sem hiszem, hogy ezt én mondtam. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Ahogy hallottam itt a benyásoktól a 8 az sok :D . Zotyának asszem akkor ennyi amikor befittyen egy-két tiltás is :D (igen ha néha pörög, nem lesz baja). Egy üzemanyagszűrő-légszűrő cserét szerintem megérdemelne, ha már ilyen szép állapotban van. Ha abból indulok ki hogy az előző tulaj mit mondott... ha ő úgy használta akkor van mit kikormolni belőle :D :D Nem sok az városi használatnál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Nem sok az városi használatnál. :D Nah de 2000-ig pörgetve " naponta 46 km, de szerencsére olyan időszakban, hogy nem nagyon kell araszolgatnom vele." szerintem lehetne kevesebb :) de tapasztalatom nincs, csak érzésre mondtam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! ............. Nekem előtte Lada2104-em volt, egyedül a sárgamatrica miatt válatam meg tőle. Hát..., mit ne mondjak, ehhez képest nagyon ment:-) Köszönöm a válaszotokat, akkor maradok a 95-nél. Na, egy Lada után bizony elég lomhának tűnhet, főleg ha az 1500-as mocival volt... A városi 8-as átlag nem olyan gáz, szerintem sem.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Nah de 2000-ig pörgetve " naponta 46 km, de szerencsére olyan időszakban, hogy nem nagyon kell araszolgatnom vele." szerintem lehetne kevesebb :D de tapasztalatom nincs, csak érzésre mondtam :) Gondold el, hogy ha 2000-nél mindig elvált akkor a következő fokozatban olyan 1500-1700 körülről kell megint felvennie a tempót! Ez egy kis benzinesnél nagyon nem gazdaságos, enyhén szólva is. :D Ez a dizelnél még elmegy, de 1,4 benyánál szerintem kinzás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Gondold el, hogy ha 2000-nél mindig elvált akkor a következő fokozatban olyan 1500-1700 körülről kell megint felvennie a tempót! Ez egy kis benzinesnél nagyon nem gazdaságos, enyhén szólva is. :D Ez a dizelnél még elmegy, de 1,4 benyánál szerintem kinzás. :D jó jó, igazatok van, traktoros vagyok nah :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! 148 300 km van benne. Ehhez képest kaszni, utastér kifogástalan (meg merem kockáztatni, szinte gyári) állapotban. Eredetiségvizsgán el voltak ájulva az állapotátol, törve sem volt rajta semmi (legalább is a muksó a mérőműszerével - ha jól tudom, akkor ez a fényezést, festékeltérést nézi - nem mutatott egyik elemen sem eltérést). Városi használatban van, naponta 46 km, de szerencsére olyan időszakban, hogy nem nagyon kell araszolgatnom vele. A fogyasztásával meg vagyok elégedve, igaz még pontosan nem mértem, de szerintem 8 liter körül lehet. Akkor ezek szerint simán kipörgethetem min. 2500-3000-ig minden fokozatban (gondolom kivétel az 1-es:-)) Nekem azt mondta az előző tulaj, hogy 2000 fordulatnál már jobb, ha feljebb váltok, úgy hogy így is használtam. Olajcseréig lenne még kb. 1000 km, de akkor jövő héten kicseréltetem a szűrőkkel együtt. Olajat eddig nem eszi a motor (durván 2400 km-t mentem vele eddig), ill. a tulaj is mondta, hogy 2 olajcsere között szinte ugyanott a nívópálcán az olajszint, ebből gondolom hogy a motorja annyira rossz nem lehet. Bár lehet, hogy a sok városi használat miatt nem ártana néha meghajtani pályán, hogy kikormozódjon... Nekem előtte Lada2104-em volt, egyedül a sárgamatrica miatt válatam meg tőle. Hát..., mit ne mondjak, ehhez képest nagyon ment:-) Köszönöm a válaszotokat, akkor maradok a 95-nél. Véleményem szerint kicsit lehet azt tovább is pörgetni. és pályán nem árt neki 1 kis húzatás. nem olyan nagyon durván, de azért nem árt.:D Egy zsiga eléggé pörgős. De majd meglátod olaj és szűrőcserék után milyen lesz :) biztosan lesz változás Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Sziasztok! Vettem egy F Caravan-t (1,4 SI) de eléggé lomhának találom, inkább csak 2000 fordulat felett jön meg az ereje, de igazából ezzel sem érek sokat, ha mindenki azt mondja, hogy ezt nem szabad pörgetni, mert nyomatékos motor. 95 OMV Carrera-t tankolok bele. Olvasgattam a népítéletet, sokan panaszkodnak e Caravános tulajdonság miatt. Viszont olvastam, hogy elég sokan 98-as benzint tankolnak bele és azt írják teljesen más tőle az autó. Pl. ha alacsony fodulatszámon erőt kell(ene) kifejtenie, inkább csak hörög-csörög, 98-as benyától viszont megszűnik ez a tulajdonsága. Kérdésem, hogy ha kipróbálom a 98-ast és valóban beválik, nem teszi tönkre a motort idő előtt? A leírásában a benzin úgy van meghatározva, hogy "min.95" - ezt én úgy értelmezem, hogy minimum 95, tehát ettől magasabb oktánszám is mehet - bár lehet, hogy tévedek. Válaszotokat előre is köszönöm. Egyik lányomnak van pont ilyen Caravánja, és még a futott km is stimmel. Naponta hozza, viszi a 3 gyerekét vele, sok benne a város meg a hegyi menet. Nagyon jó kis kocsi az, nem is lomha, csak persze nem 2000-nél kel fölváltani, hanem 3000-nél!!! Papa jól ellustította korábban a tiédet... A 98-as benzin fölösleges bele, jó a 95. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő görgő, olaj, olajszűrő, benzinszűrő, légszűrő és pollenszűrő csere után menni fog mint a szééél! Vegyes használatban 7 liter körül fogyaszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október27, 2009 Megoszt Elküldve Október27, 2009 Egyik lányomnak van pont ilyen Caravánja, és még a futott km is stimmel. Naponta hozza, viszi a 3 gyerekét vele, sok benne a város meg a hegyi menet. Nagyon jó kis kocsi az, nem is lomha, csak persze nem 2000-nél kel fölváltani, hanem 3000-nél!!! Papa jól ellustította korábban a tiédet... A 98-as benzin fölösleges bele, jó a 95. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő görgő, olaj, olajszűrő, benzinszűrő, légszűrő és pollenszűrő csere után menni fog mint a szééél! Vegyes használatban 7 liter körül fogyaszt. Meg persze meghajtani autópályán mint az ökör! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 A 2000-az kevés, általában csak hideg motornál pörgetjük csak ennyire, így nem is fog húzni. Max. 4000-ig el lehet menni felette már nincs érteleme. (El sem hiszem, hogy ezt én mondtam. :) ) Neked Zotya! De ez egy Se moci, 3400f/p-n adja le a nyomatékot 113Nm, a 82 Le-t meg azt hiszem 5600f/p-n! Szóval kedves kartársnak azt javasolom, hogy ha így jár vele nem is fog fogyni az olaj belőle, mert a víz és a benzin mindíg potolja majd a hiányt, de idönként meg kell kinálni a mocit. Nekem is anno az volt, hogy max 3 ig pörgettem az Nz-t mert annál valóban nem volt sok értelme, de mióta váltottam azóta élvezem azt is ha 5-nél jár idönként a mutató, és megy is rendessen akkor már. Sajnos a kis ccm miatt ezeket tekerni kell, na jó nem végtelenségig, de azért meg lehet nyomni neki. Nekem a fogyim 6-6,5-ig szokott alakulni, a forgalmi helyzet viszonylatában, ha nehezebb a lábam akkor a 7 is befér szerintem még, de városban örülj annak a fogyinak. Az Nz inkább városi (2800f/p 103Nm) Ezért az inkább ott van elemében, ez a moci meg kint! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 Egyik lányomnak van pont ilyen Caravánja, és még a futott km is stimmel. Naponta hozza, viszi a 3 gyerekét vele, sok benne a város meg a hegyi menet. Nagyon jó kis kocsi az, nem is lomha, csak persze nem 2000-nél kel fölváltani, hanem 3000-nél!!! Papa jól ellustította korábban a tiédet... A 98-as benzin fölösleges bele, jó a 95. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő görgő, olaj, olajszűrő, benzinszűrő, légszűrő és pollenszűrő csere után menni fog mint a szééél! Vegyes használatban 7 liter körül fogyaszt. Na, én meg hidegen 2500-nél, melegen 3000-nél elváltok. És nem érdemes 1500 alatt tartani, mert csak felesleges pacsálja a naftát ( motorfék is csak efölött van!). Hosszabb távon, ha nem hajtod 100-110 fölé 5,5 körül eszik. Nekem 3 év alatt lett ennyi az átlagfogyim (lent): Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 hali 1,7 isuzu-m plafon 5,5 kér városban de ahhoz nagy dugó araszolgatás kell,a nyáron sokat mentem vele egy 40 kmes szakaszon oda vissza 4,7-re jött ki a fogyi! sztem elég jó. ha széthúzattam akkor sem evett 5,5nél többet:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 hali 1,7 isuzu-m plafon 5,5 kér városban de ahhoz nagy dugó araszolgatás kell,a nyáron sokat mentem vele egy 40 kmes szakaszon oda vissza 4,7-re jött ki a fogyi! sztem elég jó. ha széthúzattam akkor sem evett 5,5nél többet:) Én a szívómmal többet fogyasztok :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 Tankoltan 20 liter benyát, + 27 liter etanolt, kicsit benéztem az arányt ez van. 47 liter 535Km az annyi mint 8.78 L/100Km. Ebben volt egy pesti út pályán 120 meg plafon közötti tempóval magpakolva. Asszem kitaláltam az újévi fogadalmamat.: Nem pörgetem 3000-fölé a motort. Kiváncsi vagyok, hogy ha visszafogom magam, akkor milyen fogyasztás jön ki. Eddíg rekordom 6.2-volt igaz nem etanollal, és nyáron. :) A tecsós kútnál a srác rám akart sózni valami trutyit 302-ért mert abból kevesebbet eszik ki van mutatva. Nem kértem belőle, és nem mondtam meg neki hogy etanollal tankolom tele 222-ért. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 hali 1,7 isuzu-m plafon 5,5 kér városban de ahhoz nagy dugó araszolgatás kell,a nyáron sokat mentem vele egy 40 kmes szakaszon oda vissza 4,7-re jött ki a fogyi! sztem elég jó. ha széthúzattam akkor sem evett 5,5nél többet:) Nekem városban simán kéri az 5.5-öt! :D még ha hajtom, akkor is.... :D (vajon miért? :D ) viszont max 100-as tempónál 5 alatt is kijön... :D azért átlagosan megvan az 5 literes fogyi, hiába csak benne van már az a 237000 km. :) Elfogadnám ugyanezt de zsír újonnan :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 Na, én meg hidegen 2500-nél, melegen 3000-nél elváltok. És nem érdemes 1500 alatt tartani, mert csak felesleges pacsálja a naftát ( motorfék is csak efölött van!). Hosszabb távon, ha nem hajtod 100-110 fölé 5,5 körül eszik. Nekem 3 év alatt lett ennyi az átlagfogyim (lent): Elő szoktál fordulni felénk? És melyik autóval a 2 közül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 30,8Liter 505Km=6,099 Amióta ráéreztem a takarékos haladásra így alakul a fogyim, bár ebben nem nagyon volt 4500 feletti fordulat. :D Imádom ezt az autót!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 30,8Liter 505Km=6,099 Amióta ráéreztem a takarékos haladásra így alakul a fogyim, bár ebben nem nagyon volt 4500 feletti fordulat. :) Imádom ezt az autót!!! :D Na most én kipróbálom, hogy nem viszem 3000-fölé. Bár azért előzéskor tegnap is felpörgettem 4000-ig. De az nem rendszeres huzatás mint eddíg. Nagyon sokallom a fogyim. :D Meg azért kiváncsi lennék tiltáson mennyit zabál. Gondolom azok sem javították az átlagom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Na most én kipróbálom, hogy nem viszem 3000-fölé. Bár azért előzéskor tegnap is felpörgettem 4000-ig. De az nem rendszeres huzatás mint eddíg. Nagyon sokallom a fogyim. :D Meg azért kiváncsi lennék tiltáson mennyit zabál. Gondolom azok sem javították az átlagom. Ez mondjuk fuel 95 lukoil, semmi vegyészkedés nincs benne! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Na most én kipróbálom, hogy nem viszem 3000-fölé. Bár azért előzéskor tegnap is felpörgettem 4000-ig. De az nem rendszeres huzatás mint eddíg. Nagyon sokallom a fogyim. :D Meg azért kiváncsi lennék tiltáson mennyit zabál. Gondolom azok sem javították az átlagom. Te sokallod? Én be sem írom, csak a napi útat, amit megteszek az autóval. Ebből következtetni lehet. Reggel 2X800 m, 2x1500 m. Du 800m, 2300m, 1500 m. A reggeli 2 etap közt van kb 1 óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts