Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Egyszer az egyik ismerős gyerek off V6-os Passatját elvitte az anyja - mert épp az volt "kéznél" - és mikor hazajött az anyuka a srác elképedve nézte a BC által kijelzett 40l/100km-es átlagfogyit... Kiderült, hogy - mivel nem ment messzire csak egy közeli faluba ami kb.10km oda/vissza - kettesben tolta neki a mami lakott területen kivül/belül egyaránt.. <_<

Ezt csak azért mondom el itt, hogy igy is lehet. :D :rolleyes:

Volt egy kollegám, aki mindig panaszkodott, hogy a buzuki sist 1-es nem is eszik oly keveset mint mondják... és egy közös úton, a másik kolléga felvilágosította, hogy amikor kiér városból, nyugodtan berakhatja ötödikbe a váltót! :D -_-

A hétvégén kiderül a fogyi...

de nem lesz kevés! B)

Link to comment
Megosztás:

megint sokat mentem:

721 km / 41,441 liter = 5,747 l/ 100 km.

nagyon jó eredmény, megint volt sok kicsi város, bölcsi járatok hidegen, de aztán mindig láncba szerveztem a furikázásokat.

Volt még 4 nap alatt 2*2*140 fuvarozás...

a végén szerdán azaz tegnap kb 80 kmen ki sem vettem 5ösből csak 2 körforgalomban, száguldozás abszolút nem volt, lévén már 30 km után láttam őzikét legelni a 8 as út melett elég erős forgalomtól nem zavartatva.

Link to comment
Megosztás:

Megvan a pontosított fogyim:

1030km összesen. Ebből kb. 550 km autópálya (120-130), 250 km városi, 230 km országút.

10+10+42=62L

6,01 L/100Km

Shell V-Power ennek 85%-a., a maradék Shell 95-ös.

Ez pontosnak tekinthető, mert az utolsó tankolás tele történt.

Link to comment
Megosztás:

Kizárólag csak melegen és max 3500-ig :rolleyes:

Bejáratós motornak inkább árt a "lepadlózás" mint a fordulat.

Bejáratás alatt a nagy terhelés kerülendő, amit a "gázpedál" erős lenyomása okoz. (Sokan tévesen a terhelés alatt a kocsi terhelését értik.)

Link to comment
Megosztás:

Bejáratós motornak inkább árt a "lepadlózás" mint a fordulat.

Bejáratás alatt a nagy terhelés kerülendő, amit a "gázpedál" erős lenyomása okoz. (Sokan tévesen a terhelés alatt a kocsi terhelését értik.)

Annyira azért nem volt vészes, hogy tönkre tegye. De közben jól esik kihúzatni leg 2500-3000 ig.

Link to comment
Megosztás:

Kíméletes bejáratásról van szó akkor én mindig vigyorgok. Fél évet dolgoztam a opelnál. Na ott mikor elkészült az autó beálltak vele a görgőpadra és úgy megtaposták mint állat (persze közben computer rákötve ami tesztelte). Volt is a görgőpad mellett egy motor aminek bizony kikönyökölt az olalán az egyik hajtókar. Szóval ha 0kmesen így meghajtják akkor egy kis kigyorsítás amit Reeckatee csinál igazán nem árthat. :rolleyes:

Ja és hogy ne legyek off:

Tisztán város (Bp.) dinamikusan ahol lehet és araszolva ahol bedugult. Szóval így jött ki 8,5l/100km <_<

Link to comment
Megosztás:

Meglett az eredmény az utánfutózással nagyon meglepő .25 mázsa kukorica 4fele osztva 2kmre 2-3 ban . Csónakutánfutó 10kmre üresen. Sima 140 kiló méter országút a többi a szokásos vegyes 593 km-nél tankolva nem hajszolva fogyasztás 6.5 literre jött ki.Biztos az országút hozott vissza rajta mert az 5.6 szigorúan.Múltkor a vegyes többre jött ki

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.