webshark Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Elmagyaráznád a magamfajta kis tudatlannak, hogy hogyan tudja "felszívni a trutyit" ha lefogyasztod a benzint? :huh: Nem tudom, de üresre hajtottam kb 15 hónapja egyszer és utána 2-3 hétig nem, győztem: gyertyacsere/98as benzinnel kúrálni. nem volt egy élmény, hogy hol egy henger ment, hol mind a 4, és úgy rángatott ,mint a dög. Közben mindig gyertyapucolás, olyan volt mint a kokszos kályha.
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2009 Elküldve Augusztus14, 2009 Sztem epk arra gondolt, hogy mivel az AC mindig a tank aljáról szív (nem lebeg a benzin tetején :huh: ), ezért ugyanannyi esélye van bármit beszívni az aljáról teli tanknál is, mint üresnél. Bizony ám! Nem tudom, de üresre hajtottam kb 15 hónapja egyszer és utána 2-3 hétig nem, győztem: gyertyacsere/98as benzinnel kúrálni. nem volt egy élmény, hogy hol egy henger ment, hol mind a 4, és úgy rángatott ,mint a dög. Közben mindig gyertyapucolás, olyan volt mint a kokszos kályha. Csak hát semmi logika nincs benne, mert ott az előszűrő, ott a benzinszűrő, sőt még az injektornál is van szűrő.
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 469Km-re tankoltam 17L E85-öt meg 18.4 L 95-öset. 7.54L/100km nem valami szép, és fele hosszútáv, igaz megpakolva sok emelkedő meg sok falu. :huh:
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Nem tudom, de üresre hajtottam kb 15 hónapja egyszer és utána 2-3 hétig nem, győztem: gyertyacsere/98as benzinnel kúrálni. nem volt egy élmény, hogy hol egy henger ment, hol mind a 4, és úgy rángatott ,mint a dög. Közben mindig gyertyapucolás, olyan volt mint a kokszos kályha. És most már rendben van minden? ^_^ Mert nekem annó a Wartburgos időszakomban (1.3-as volt) ugyanez volt a szitu, köpte a gyertyát mint állat.... hol ment minden henger, hol nem... Az pedig csak simán meg volt kopva, meggyűrűztük, és utánna nem volt gond vele.... Nem lehet, hogy kissé megkopott a gyűrű a mociban??, :huh: B) Persze ez csak egy felvetés, mivel nállam így volt, de nállad lehet hogy más magyarázható oka van.... Csak hát semmi logika nincs benne, mert ott az előszűrő, ott a benzinszűrő, sőt még az injektornál is van szűrő. elvileg igazad van, de tehetsz akárhány szűrőt, a legutolsóba is kerül a trutyiból, azért ez érdekes nem?? :P én mindíg így jártam... az biztos, hogy nem voltak drága szűrők :lol: :D ( a minőségi biztosan jobban megszűri az anyagot!) :lol:
tamasmi87 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Hali!Ha most kivételesen 98-assal tankolom teli a kocsit, mi fog változni azon kívül,hogy többet fogok fizetni ?! :huh:
opel16v Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Hali!Ha most kivételesen 98-assal tankolom teli a kocsit, mi fog változni azon kívül,hogy többet fogok fizetni ?! :huh: Kicsit jobban fog lépni, talán kicsit a fogyasztás is jobb lesz.
webshark Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Csak hát semmi logika nincs benne, mert ott az előszűrő, ott a benzinszűrő, sőt még az injektornál is van szűrő. Tudom, de azt az üzemelést láttátok volna: alacsony fordulaton rángatás, magason megint csak rángatás,(közben kuplung gáz játék hogy ne álljon le.) közte olyan 3000-5000/3asban lehetett haladni. néha berántással, de főleg pörögve ment ... rossz rágondolni is Aztán ennek már 14 hónapja, azóta most tegnap volt egy kísérletem, hogy meddig lehet egy tank benzinnel menni,799 nél félrálltam, és vettem bele egy löketet (nem ahol szoktam, így csak 5 litert raktam bele, van egy emelkedő ahol megállt volna benzin nélkül, piros alján volt nagyon,> de a tűt nem érte el,) aztán 843 nál ment bele még 45,23 50,13 liter összesen/ 843 km-re számolva: 5,95 /100 ebben: kb 300 km pálya, sok városon kívüli szakasz (400 km biztosan), és Pest éjjel, a föltúrt utakon, nem túl kíméletsen mentem az M7esen, inkább 110-130al főleg 5ösben, ritkán kapcsolva.
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Tudom, de azt az üzemelést láttátok volna: alacsony fordulaton rángatás, magason megint csak rángatás,(közben kuplung gáz játék hogy ne álljon le.) közte olyan 3000-5000/3asban lehetett haladni. néha berántással, de főleg pörögve ment ... rossz rágondolni is Aztán ennek már 14 hónapja, azóta most tegnap volt egy kísérletem, hogy meddig lehet egy tank benzinnel menni,799 nél félrálltam, és vettem bele egy löketet (nem ahol szoktam, így csak 5 litert raktam bele, van egy emelkedő ahol megállt volna benzin nélkül, piros alján volt nagyon,> de a tűt nem érte el,) aztán 843 nál ment bele még 45,23 50,13 liter összesen/ 843 km-re számolva: 5,95 /100 ebben: kb 300 km pálya, sok városon kívüli szakasz (400 km biztosan), és Pest éjjel, a föltúrt utakon, nem túl kíméletsen mentem az M7esen, inkább 110-130al főleg 5ösben, ritkán kapcsolva. Nekem eddíg a rekord 750Km/47 liter, akkor vettem le a tankot, pont 3 liter volt benne. Amúgy a kocsi alján található a legfinomabb szűrő, a tankban, és az injektorban is ritkább van.
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 feltöltöttem a tankot az út előtt ment bele 26,7 L, és mentem 574 Km-t az 4,65-re jön ki, most engem is meglepett, ebből fater hajtotta a verdába a 3/4-ét, és ő nem tapossa, csak max 80-90ig... :huh: A fábiával én eddig 5,1-es átlagot hoztam ki a legjobban, fater 4,7-et, hogy hogy tudja ezt megcsinálni :lol: mondjuk én agybajt kapok ha mellete ülök, tötymörög mint állat, csak azt mondja jól tud váltani, és az a lényeg!! ^_^ Ha fullig van a tank, akkor is csak ennyire megy ki a mutatóm.... .... nektek is?
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 feltöltöttem a tankot az út előtt ment bele 26,7 L, és mentem 574 Km-t az 4,65-re jön ki, most engem is meglepett, ebből fater hajtotta a verdába a 3/4-ét, és ő nem tapossa, csak max 80-90ig... :huh: A fábiával én eddig 5,1-es átlagot hoztam ki a legjobban, fater 4,7-et, hogy hogy tudja ezt megcsinálni :lol: mondjuk én agybajt kapok ha mellete ülök, tötymörög mint állat, csak azt mondja jól tud váltani, és az a lényeg!! ^_^ Ha fullig van a tank, akkor is csak ennyire megy ki a mutatóm.... .... nektek is? Nem, teljesen kimegy, de szerintem ez műszeregység-hiba, mert nekem a régivel csak 35-ig ment ki.
Guest gorbi Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Ha fullig van a tank, akkor is csak ennyire megy ki a mutatóm.... .... nektek is? Nálam ugyan így viselkedik a mutató.
daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 feltöltöttem a tankot az út előtt ment bele 26,7 L, és mentem 574 Km-t az 4,65-re jön ki, most engem is meglepett, ebből fater hajtotta a verdába a 3/4-ét, és ő nem tapossa, csak max 80-90ig... :huh: A fábiával én eddig 5,1-es átlagot hoztam ki a legjobban, fater 4,7-et, hogy hogy tudja ezt megcsinálni :lol: mondjuk én agybajt kapok ha mellete ülök, tötymörög mint állat, csak azt mondja jól tud váltani, és az a lényeg!! B) Ha fullig van a tank, akkor is csak ennyire megy ki a mutatóm.... .... nektek is? Nekem itt ált, 121 km megtett km után. Ha fullra van tankolva, akkor túlmegy a fehéren egy hangyányit, ha meg már a mutató meg se moccan a pirosban, akármilyen állásban van a karosszéria, akkor van még benne 5 liter. ^_^
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Nem, teljesen kimegy, de szerintem ez műszeregység-hiba, mert nekem a régivel csak 35-ig ment ki. elég szomorú :lol: , mert akkor az eredetim is xar lehetett, mert azzal is csak 48ig ment ki kb ( a nem fordulatmérőssel)... Nálam ugyan így viselkedik a mutató. Nekem itt ált, 121 km megtett km után. Ha fullra van tankolva, akkor túlmegy a fehéren egy hangyányit, ha meg már a mutató meg se moccan a pirosban, akármilyen állásban van a karosszéria, akkor van még benne 5 liter. B) ezek szerint össze vissza működnek a mutatók? :huh: vagy van valamilyen speckó összehangolás eredetileg, és ha nem eredeti műszeregységet pakolsz bele felborul a rendszer?? ^_^
Guest gorbi Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 elég szomorú :huh: , mert akkor az eredetim is xar lehetett, mert azzal is csak 48ig ment ki kb ( a nem fordulatmérőssel)... Az enyém 7 éves, nem volt még hozzá nyúlva se a szintjelzőhöz, se a műszeregységhez. Mégse megy ki fullra 50-re.
daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Az enyém 7 éves, nem volt még hozzá nyúlva se a szintjelzőhöz, se a műszeregységhez. Mégse megy ki fullra 50-re. Nekem hétfőn érkezik az új feszültségstabilizátor az órába. Kíváncsi leszek mi változik. Persze olyat már nem kapni, ami benne van, de helyettesítője van ezer számra. :huh:
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Az enyém 7 éves, nem volt még hozzá nyúlva se a szintjelzőhöz, se a műszeregységhez. Mégse megy ki fullra 50-re. oh.. :huh: és vajjon nem lehet valahogyan finomhangolni a műszert??? :lol:
daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 oh.. :huh: és vajjon nem lehet valahogyan finomhangolni a műszert??? :lol: Veszel bele szigorúbb tűréshatárú feszültségstabilizátort. Sajnos ami benne van, annak +/- 10%-os tűréshatára van. Nekem +/- 5%-os jön, nem is olcsó.. ^_^
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 (edited) Nekem itt ált, 121 km megtett km után. Ha fullra van tankolva, akkor túlmegy a fehéren egy hangyányit, ha meg már a mutató meg se moccan a pirosban, akármilyen állásban van a karosszéria, akkor van még benne 5 liter. B) Annnyi az alapjárati fordulatszámod amennyi a képen látszik? elég szomorú :lol: , mert akkor az eredetim is xar lehetett, mert azzal is csak 48ig ment ki kb ( a nem fordulatmérőssel)... ezek szerint össze vissza működnek a mutatók? :huh: vagy van valamilyen speckó összehangolás eredetileg, és ha nem eredeti műszeregységet pakolsz bele felborul a rendszer?? ^_^ Van a műszeregység hátulján egy torxcsavarral felfogatott 3 lábú izé, ha jól tudom az felel a stabil feszültségért, az rendetlenkedik ha az órák ( a sebbességmérő nem!) csalnak. Jah, látom lassan írok. :P Módosítva Augusztus19, 2009 : zotya975
daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Annnyi az alapjárati fordulatszámod amennyi a képen látszik? Van a műszeregység hátulján egy torxcsavarral felfogatott 3 lábú izé, ha jól tudom az felel a stabil feszültségért, az rendetlenkedik ha az órák ( a sebbességmérő nem!) csalnak. 1. Igen, a mai napig. Zk-n 720-nak mérték. :huh: 2. Pontosan. :lol: A fordulatszámmérő sem kap a stabilizált feszből. ^_^
Guest gorbi Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 oh.. :huh: és vajjon nem lehet valahogyan finomhangolni a műszert??? :lol: Elfogadtam, hogy ilyen. Tudom ez rossz hozzáállás. ^_^
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Elfogadtam, hogy ilyen. Tudom ez rossz hozzáállás. :lol: ááá én sem problémázok rajta, tudom hogy mi mit jelent, s kész :P :huh: de azért jobb lenne, ha pontos lenne :lol: Csak ennyi legyen a bajunk ugye??? ^_^ B)
Guest gorbi Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Cseréltem egy vw-enen műszeregység fesz.stab.-t mert a lámpa felkapcsolásánál változtak a műszer értékek. Annál az autónál is kis tűrésűt kellett berakni, mert a gyári ami benne volt teljesen jó volt, mégis bekavart a vill. hálózat terhelése. Utána sokkal jobb lett.
FPepe Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 ááá én sem problémázok rajta, tudom hogy mi mit jelent, s kész B) :huh: de azért jobb lenne, ha pontos lenne :P Csak ennyi legyen a bajunk ugye??? :lol: ^_^ Esetleg megpróbálhatod végignézni a vezetékeket a tankszintjelzőtől a műszerig, egy kontakthibás, oxidos csatlakozás tud ilyet okozni.
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Esetleg megpróbálhatod végignézni a vezetékeket a tankszintjelzőtől a műszerig, egy kontakthibás, oxidos csatlakozás tud ilyet okozni. Csak ki ne vedd a tankszintjelző műszert. Semmi értelme, és nyűgös visszatenni. Nézegetni kell cibállásra mozdul-e a mutató.
Reeckatee Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Nézegetni kell cibállásra mozdul-e a mutató. Semmi értelme...olyan lassan reagál a változásra a mutató, hogy mikor teletankolod a verdát míg felkúszik az 50-es jelzésig, már csak félig van a tank.
Recommended Posts