judomadar Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Nem azért, de ilyen alapon kicseréltethetitek vele az egész autót. Judo: Szerintem ne kezdj vaktában alkatrészeket cserélgetni. A fogyasztást telitank-telitank módszerrel méred? Hosszabb távon sosem járatod? Csövi! Aha telitank-telitank módszerrel mérem a fogyit. egyébként az a legidegesítőbb, hogy amúgy nincs semmi baja az autónak, nagyon egyben van, csak ez a fogyasztás.;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
judomadar Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Épp ezt akartam mondani. Én üzemmelegen bemennék egy kútra, megtankolnám csurig, mennék vele min 60-70km-t egyhuzamban, városon kívül, visszamennék ahhoz a benzinkúthoz, és újra telitankolnám. Ha elmegy 6-7 L benzin ezalatt, akkor lehet gondolkozni :lol: Kerülne kb 2000 Ft-ba a mutatvány. Bár persze legjobb a telitank-telitank lenne. ;) Köszi szépen! Ez jó ötlet:) majd ki is próbálom! Hátha:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! 35Liter benga 535Km=6,542L/100 Egy kis kormolás is sikerült ebben azért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Mai friss adat, 7,039/ 100km, ebben volt város, országút, és némi utánfutózás. Ezzel elégedett vagyok. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Kérem széken, nem vok elégedett a verdával... Tegnap hirtelen jött hosszúútnak köszönhetően mértem egy fogyit... 7,4 liter/100 km (492km, 36,5 liter) .... :lol: Mondjuk autópályáztam és nem nagyon engedtem, h a sebességmérő mutatója a 140 alá essen.... ;) csak ha muszáj volt... Volt ahol a 180-as számra is rákerült....egyszer..és csak pár tíz másodpercig.... :lol: Tapasztalatok szerint ez mennyire jó fogyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Kérem széken, nem vok elégedett a verdával... Tegnap hirtelen jött hosszúútnak köszönhetően mértem egy fogyit... 7,4 liter/100 km (492km, 36,5 liter) .... :lol: Mondjuk autópályáztam és nem nagyon engedtem, h a sebességmérő mutatója a 140 alá essen.... ;) csak ha muszáj volt... Volt ahol a 180-as számra is rákerült....egyszer..és csak pár tíz másodpercig.... :lol: Tapasztalatok szerint ez mennyire jó fogyi? Ahhoz képest nem rossz szerintem. Nekem emberkedésekkel és hosszabb utakkal, de várososdizással szokott 6,5 körül lenni nyáron, klíma nélkül. Klímával megdobja úgy 1 lityivel a fogyit. Bár tavaly az 5,8-as rekordom állandóan üzemelő klímával történt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Kérem széken, nem vok elégedett a verdával... Tegnap hirtelen jött hosszúútnak köszönhetően mértem egy fogyit... 7,4 liter/100 km (492km, 36,5 liter) .... :lol: Mondjuk autópályáztam és nem nagyon engedtem, h a sebességmérő mutatója a 140 alá essen.... ;) csak ha muszáj volt... Volt ahol a 180-as számra is rákerült....egyszer..és csak pár tíz másodpercig.... :lol: Tapasztalatok szerint ez mennyire jó fogyi? Szerintem a 140-es tempóhoz viszonyítva nem olyan vészes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Kérem széken, nem vok elégedett a verdával... Tegnap hirtelen jött hosszúútnak köszönhetően mértem egy fogyit... 7,4 liter/100 km (492km, 36,5 liter) .... :lol: Mondjuk autópályáztam és nem nagyon engedtem, h a sebességmérő mutatója a 140 alá essen.... ;) csak ha muszáj volt... Volt ahol a 180-as számra is rákerült....egyszer..és csak pár tíz másodpercig.... :lol: Tapasztalatok szerint ez mennyire jó fogyi? Szerintem sem vészes. Nekem 600-650 km/tank a normám. Igaz szinte csak pesten autókázom. Ha vidékre megyünk akkor is kb 7,2-re szokott kijönni 140-es tempónál, és sosem kergetem 180-ig, még óra szerint sem. Szerintem már megérdemli, hogy vigyázzak rá, hajották elöttem eleget biztosan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Kérem széken, nem vok elégedett a verdával... Tegnap hirtelen jött hosszúútnak köszönhetően mértem egy fogyit... 7,4 liter/100 km (492km, 36,5 liter) .... :lol: Mondjuk autópályáztam és nem nagyon engedtem, h a sebességmérő mutatója a 140 alá essen.... ;) csak ha muszáj volt... Volt ahol a 180-as számra is rákerült....egyszer..és csak pár tíz másodpercig.... :lol: Tapasztalatok szerint ez mennyire jó fogyi? Szia pszilaj! Szerintem ahoz képest, hogy 3000 alatt nem nagyon pörgött a moci, nem olyan rossz! Egy dolgot azért be kell látni, hogy egy 1.4-es motor ha 160-at mész vele átlagban akkor már elég iszákos, mert pörög mint a vadállat (sacc 4500/perc)! Azért csodák nincsenek, egy 2.0-as moci az F20-as váltóval azért jóval csekéjebb fordulaton dolgozik ennél a tempónál, ja és ott akkor még meg is tud indulni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Szerintem sem vészes. Nekem 600-650 km/tank a normám. Igaz szinte csak pesten autókázom. Ha vidékre megyünk akkor is kb 7,2-re szokott kijönni 140-es tempónál, és sosem kergetem 180-ig, még óra szerint sem. Szerintem már megérdemli, hogy vigyázzak rá, hajották elöttem eleget biztosan :lol: off:Én se kergetem addig :lol: igaz nem is megy 180-at ;) Szerintem nem igazán van meg benne az amire képes lenne nekem...150 körül van a vég...igaz 130 a legtöbb amivel szabad menni :lol: Hogy egy kis témába vágó dolog is legyen...nekem ~8 literrel éri be, csak városban Link to comment Megosztás: More sharing options...
foka Elküldve Április5, 2009 Megoszt Elküldve Április5, 2009 Tavaly nyári rekordom 5,5 városban, igaz 2000-nél (max.) szigorúan elváltva. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április5, 2009 Megoszt Elküldve Április5, 2009 Szia pszilaj! Szerintem ahhoz képest, hogy 3000 alatt nem nagyon pörgött a moci, nem olyan rossz! Egy dolgot azért be kell látni, hogy egy 1.4-es motor ha 160-at mész vele átlagban akkor már elég iszákos, mert pörög mint a vadállat (sacc 4500/perc)! Azért csodák nincsenek, egy 2.0-as moci az F20-as váltóval azért jóval csekéjebb fordulaton dolgozik ennél a tempónál, ja és ott akkor még meg is tud indulni! ;) Megnyugtatlak, hogy egy 2.0-ás sem fogyaszt kevesebbet autópályán. A nagy motor mindig többet fogyaszt mint a kicsi. Nekem tényleges 130 -nál 3000-et forog 5.-ben az 1,6-os pedig 4000-et. Mégse fogyaszt a nagy kevesebbet. Ez nem kizárólag fordulatszám kérdése. A motorkopás az már más kérdés, abban tényleg előnyösebb a nagyobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április5, 2009 Megoszt Elküldve Április5, 2009 Megnyugtatlak, hogy egy 2.0-ás sem fogyaszt kevesebbet autópályán. A nagy motor mindig többet fogyaszt mint a kicsi. Nekem tényleges 130 -nál 3000-et forog 5.-ben az 1,6-os pedig 4000-et. Mégse fogyaszt a nagy kevesebbet. Ez nem kizárólag fordulatszám kérdése. A motorkopás az már más kérdés, abban tényleg előnyösebb a nagyobb. Nekem 3200rpm-n van ötödikben 130kmh. Én kérek elnézést. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április5, 2009 Megoszt Elküldve Április5, 2009 Szia pszilaj! Szerintem ahoz képest, hogy 3000 alatt nem nagyon pörgött a moci, nem olyan rossz! Egy dolgot azért be kell látni, hogy egy 1.4-es motor ha 160-at mész vele átlagban akkor már elég iszákos, mert pörög mint a vadállat (sacc 4500/perc)! Azért csodák nincsenek, egy 2.0-as moci az F20-as váltóval azért jóval csekéjebb fordulaton dolgozik ennél a tempónál, ja és ott akkor még meg is tud indulni! ;) Hát a 180-nasnál már ha jól figyeltem, 5500-at forgott a gép...:lol: De mikor jöttek az emelkedők (Gödöllő) akkor felugrasztottam 4000-re, mert ott adja le a max nyomatékot... bőszen villogtattam h húzzanak az utamból! :lol: De ma átnéztük a gyergyákat...hát mitmondjak...szépen ki vannak égve, de a hézagokat kicsinylettem..ezért növeltünk rajtuk... Kicsit kulturáltabb járása lett...majd a fogyasztás eldönti h jobb lett avagy sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Ha jól emlékszem nekem 130-nál 3500-at pörög a technika, de ez egy régi emlék, mostanában nem nagyon járok pályán és lehet, hogy rosszul emlékszem! Epk! Mikor nekem szar volt a gyertyakábelem akkor 1 lityit dobott a fogyasztáson és nem is akart menni, tehát egy rendeben tartott nagy moci lehet, még is csak előnyösebb? ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Sziasztok! Írták már itt többen is, hogy időnként nem árt ha az ember tankol a kocsiba egy kicsit magasabb oktánszámú benyát. Kérdésem az lenne, hogy ha megvadulok és tankolok bele mondjuk VPover 100, vagy milyen van akkor az oktán dugót is át kell fordítanom? Lehet hüle kérdés, csak érdekel a dolog. Köszi: BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Sziasztok! Írták már itt többen is, hogy időnként nem árt ha az ember tankol a kocsiba egy kicsit magasabb oktánszámú benyát. Kérdésem az lenne, hogy ha megvadulok és tankolok bele mondjuk VPover 100, vagy milyen van akkor az oktán dugót is át kell fordítanom? Lehet hüle kérdés, csak érdekel a dolog. Köszi: BB Őőő. Én egyszer már tankoltam 100-as benyát, ment is mint a vadbarom, bár nem sok liter volt, 12 körül. De nekem nem kellett semmit átforgatni, mert úgytudom, hogy van benne ilyen figyelő, asszem kopogásérzékelő. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Sziasztok! Írták már itt többen is, hogy időnként nem árt ha az ember tankol a kocsiba egy kicsit magasabb oktánszámú benyát. Kérdésem az lenne, hogy ha megvadulok és tankolok bele mondjuk VPover 100, vagy milyen van akkor az oktán dugót is át kell fordítanom? Lehet hüle kérdés, csak érdekel a dolog. Köszi: BB Nem kell, mert ha van dugasz, akkor csak a 95-nél kisebbre kell átállítani... De amelyiken meg nincs dugasz, azon meg automatika állítja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Sziasztok! Nekem van benne dugasz 95/98, akkor nekem lehet, hogy ha jobb a benya akkor érdemes átdugnom. Ez egyébbként az ecu-t rakja más programba a magasabb oktán miatt gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Sziasztok! Nekem van benne dugasz 95/98, akkor nekem lehet, hogy ha jobb a benya akkor érdemes átdugnom. Ez egyébbként az ecu-t rakja más programba a magasabb oktán miatt gondolom. CSAK AKKOR KELL ÁTDUGASZOLNI HA 95-NÉL ALACSONYABB OKTÁNSZÁMÚVAL HAJTASZ!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Sziasztok! Nekem van benne dugasz 95/98, akkor nekem lehet, hogy ha jobb a benya akkor érdemes átdugnom. Ez egyébbként az ecu-t rakja más programba a magasabb oktán miatt gondolom. A kopogásérzékelő valamelyest tudja kezelni az oktánszám változását - valahol olvastam hogy pl. a 95-ös sem mindig pont 95-ös, 1-2 oktánszám difi van benne, és gondolom más oktánszámnál is ez a helyzet - én mindenesetre átnyomnám a nagyobb értékre a dugaszt, nem áll semmiből sem. ;) Nálunk van 95-ös V-power, egyszer tankoltam még csak abból, de mintha attól is simábban menne mint az OMV-s 95 Carrera-val. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 A kopogásérzékelő valamelyest tudja kezelni az oktánszám változását - valahol olvastam hogy pl. a 95-ös sem mindig pont 95-ös, 1-2 oktánszám difi van benne, és gondolom más oktánszámnál is ez a helyzet - én mindenesetre átnyomnám a nagyobb értékre a dugaszt, nem áll semmiből sem. ;) Nálunk van 95-ös V-power, egyszer tankoltam még csak abból, de mintha attól is simábban menne mint az OMV-s 95 Carrera-val. az se az oktánszám dugaszos...azért írja, de az szr pl kopogásérzékelős volt, de most nem funkcionál mert nincs csati a mostani kábelköteget, viszont dugasz van Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 az se az oktánszám dugaszos...azért írja, de az szr pl kopogásérzékelős volt, de most nem funkcionál mert nincs csati a mostani kábelköteget, viszont dugasz van Az a kopogásérzékelő van mindegyikben, vagy rosszul tudom? (mondjuk gőzőm sincs hogy hol meg hogy hogyan néz ki ;) , de mintha igy hallottam volna) Nekem is dugesz van, annyi különbséggel hogy 91/95-ös. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 CSAK AKKOR KELL ÁTDUGASZOLNI HA 95-NÉL ALACSONYABB OKTÁNSZÁMÚVAL HAJTASZ!!! De neki 95/98-as a dugója. Sztem ha 100-ast tankolsz, tedd 98-as állásba. Aztán ha gyorsításnál nagyon csörögne a moci, akkor tedd vissza 95-ös állásba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április7, 2009 Megoszt Elküldve Április7, 2009 Az a kopogásérzékelő van mindegyikben, vagy rosszul tudom? (mondjuk gőzőm sincs hogy hol meg hogy hogyan néz ki ;) , de mintha igy hallottam volna) Nekem is dugesz van, annyi különbséggel hogy 91/95-ös. A tiédben sincs, meg általában a C-s motorkódú autókban még nincs (kivéve talán a C20NE). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts