Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Olyan volt már nagyon régen is, még gyerekkoromban emlékszem egy rokon a ladára vett egyet. Nekem most is ajánlottak ilyet, csak most demagnetizálló készülék a neve, a srác csak nekem, csak most az USA-ból hozatta volna. És én hülye kihagytam. :) :)

PANCSER! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Akkor szerintetek működik ez a cucc? Vagy inkább csak működget, tehát jó-jó, csak nem 20% a csökkenés?

Szerintem nem. Egyrészt, mert akkor jobban el lenne terjedve, sőt az autógyártók eleve beépítenék, hiszen alacsonyabb fogyasztással jobban el lehet adni a kocsit. Másrészt a benzinben szénhidrogének égnem el, nem lehet a szerkezetüket befolyásolni mágnessel, hogy tökéletesebb legyen az égés. Ez olyan mint a vízcsőre szerelhető vízkőgátló készülék, ami a vízkövet mikroporrá változtatja, és így nem rakódik le. A vízkövet okozó kálcium, magnézium sók a vízben ionok formájában vannak jelen, és nem por formában, ezért pölö ioncserés desztillációval lehet vízkőmentes vizet készíteni, ezt rakhatod a kocsi hűtőjébe. Elektromos áram hatásásra tényleg vándorolnak az oldatban a megfelelő pólushoz, de ezt nem lehet előidézni a csőre tekert dróttal, ahhoz be kell vezetni az áramot a vízbe. Kicsit elkanyarodtam a témátol, bocsi. :rolleyes:

Persze a hit csodákra képes. :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem. Egyrészt, mert akkor jobban el lenne terjedve, sőt az autógyártók eleve beépítenék, hiszen alacsonyabb fogyasztással jobban el lehet adni a kocsit. Másrészt a benzinben szénhidrogének égnem el, nem lehet a szerkezetüket befolyásolni mágnessel, hogy tökéletesebb legyen az égés. Ez olyan mint a vízcsőre szerelhető vízkőgátló készülék, ami a vízkövet mikroporrá változtatja, és így nem rakódik le. A vízkövet okozó kálcium, magnézium sók a vízben ionok formájában vannak jelen, és nem por formában, ezért pölö ioncserés desztillációval lehet vízkőmentes vizet készíteni, ezt rakhatod a kocsi hűtőjébe. Elektromos áram hatásásra tényleg vándorolnak az oldatban a megfelelő pólushoz, de ezt nem lehet előidézni a csőre tekert dróttal, ahhoz be kell vezetni az áramot a vízbe. Kicsit elkanyarodtam a témátol, bocsi. :rolleyes:

Persze a hit csodákra képes. :)

A mágneses vízlágyító nem mikroporrá alakítja a vízkövet!!! :) Hanem amorf alakú kristályokká, ami miatt nem tudnak a kristályok összetapadni és "homok" formájában válnak ki, ami nem tapad fel, hanem sodródik a vízárammal, vagy leülepszik egy áramlásmentes helyen. Onnan könnyen kitakaríthatóvá válik. Ez pedig legalább 40 éve ismert, és általam is alkalmazott valóság, mégpedig nagyipari méretekben. Ez VÍZRE vonatkozik.

Link to comment
Megosztás:

A mágneses vízlágyító nem mikroporrá alakítja a vízkövet!!! :rolleyes: Hanem amorf alakú kristályokká, ami miatt nem tudnak a kristályok összetapadni és "homok" formájában válnak ki, ami nem tapad fel, hanem sodródik a vízárammal, vagy leülepszik egy áramlásmentes helyen. Onnan könnyen kitakaríthatóvá válik. Ez pedig legalább 40 éve ismert, és általam is alkalmazott valóság, mégpedig nagyipari méretekben. Ez VÍZRE vonatkozik.

Persze-persze, nagyipari méretekben, de nem egy 50 centi dróttal, ami rá van tekerve a vízcsőre, és napelemmel működik. :) Klikk!

Link to comment
Megosztás:

Persze-persze, nagyipari méretekben, de nem egy 50 centi dróttal, ami rá van tekerve a vízcsőre, és napelemmel működik. :) Klikk!

Mivel itt ez nem téma, ezért nem részletezem, de annyi biztos, hogy működik, csak nem méretezés nélkül (Hübele Balázs módjára :rolleyes: ). Ezen áll vagy bukik a dolog kicsiben és nagyban is.

Link to comment
Megosztás:

Mivel itt ez nem téma, ezért nem részletezem, de annyi biztos, hogy működik, csak nem méretezés nélkül (Hübele Balázs módjára :) ). Ezen áll vagy bukik a dolog kicsiben és nagyban is.

Hübele Balázs? Öt nem ismerem, a Mekk Mester unokaöccse? :rolleyes: :) Na OFF.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ebből legalább 3 literbe kerül az ótomata.

Azért annyi nincs, de 1-1.5 litert max, jelent az automata váltó.

Nekem az omega evett 12 litert átlagban, X20XEV . Azért az nagy súly volt, de az automata max egy litert dobott rá. Neki az automata+sok város lehet max 1.5 liter plusz.

Link to comment
Megosztás:

Én is "öregurasan" járok.(pl.: 5.-ben 70-80km/h) Néha-néha megpörgetem a motort, de az tényleg ritka. A fogyim meg mégis annyi.. :)

Ha csak "jársz" ennyivel az rendben van, de az növeli a fogyasztást, ha innen próbálsz gyorsítani! Nem is beszélve az olyan "öreguras" stílusról, hogy ha a városból kijövet után is csak 5.-ben gyorsítassz fel erre a sebességre "szépen lassan". :rolleyes: No, az emeli a fogyasztást!

Nem kell sajnálni azt a kis motort! Gyorsíts gyorsan, mindíg pörögjön a motor, ahová felváltassz ott is! Fékezz motorfékkel 5-4-3-2, és csak ritkán a lábfékkel, ha muszáj!!!

Akkor vezetsz gazdaságosan.

Már megint revideálom magam ! :)

Inkább 5-3-2 lábfék!

Link to comment
Megosztás:

Ha csak "jársz" ennyivel az rendben van, de az növeli a fogyasztást, ha innen próbálsz gyorsítani! Nem is beszélve az olyan "öreguras" stílusról, hogy ha a városból kijövet után is csak 5.-ben gyorsítassz fel erre a sebességre "szépen lassan". :) No, az emeli a fogyasztást!

Nem kell sajnálni azt a kis motort! Gyorsíts gyorsan, mindíg pörögjön a motor, ahová felváltassz ott is! Fékezz motorfékkel 5-4-3-2, és csak ritkán a lábfékkel, ha muszáj!!!

Akkor vezetsz gazdaságosan.

Már megint revideálom magam ! :)

Inkább 5-3-2 lábfék!

Nekem is az a hibám, hogy hajlamos vagyok 50-ről felcsorogni 90-re 5.-ben, főleg ha előttem van pölö egy teherautó, ami miatt nem tudok hirtelen gyorsítani, amúgy visszaváltok. Annó még kezdő koromban ( de nagy szám van májusi jogsival :D ) egyszer sikerült visszaraknom 4-ből 1-be, még anyáztam is, hogy mi a szar van a váltóval.....olyan nehezen veszi be....nyomtam izomból, volt ám ÍÍÍÍÍÍÍÍ amikor sikerült. :rolleyes: :) Fostam is hogy vmi baja lett, de szerencsére semmi. Na akkor volt motorfék!

Link to comment
Megosztás:

Az igazán jó! Nekem is ennyi volt a 94-es hasonló gépemen új korától sokáig. Még 8 évesen sem ment 6,4 fölé évesben.

Mindenesetre congrats! :rolleyes:

Köszi!

Általában az 50-es szakaszon 4.-ben haladok, hazafelé, mikor 90-ről kell lassítanom 5.-ben hagyom, amíg nem kell még jobban lassítani vmi miatt.

Ha előzni akarok, visszaváltok. Munkába menet van egy 7km-es autópályás szakasz, és mikor ráhajtok, enyhe emelkedő van, ott szoktam 3.-ban 4500-körülig forgatni, csak ezután kapcsolok fel. Sztem így kevésbé erőlködik, mintha 4-ben lassan gyorsulna.

Link to comment
Megosztás:

Ha csak "jársz" ennyivel az rendben van, de az növeli a fogyasztást, ha innen próbálsz gyorsítani! Nem is beszélve az olyan "öreguras" stílusról, hogy ha a városból kijövet után is csak 5.-ben gyorsítassz fel erre a sebességre "szépen lassan". :rolleyes: No, az emeli a fogyasztást!

Nem kell sajnálni azt a kis motort! Gyorsíts gyorsan, mindíg pörögjön a motor, ahová felváltassz ott is! Fékezz motorfékkel 5-4-3-2, és csak ritkán a lábfékkel, ha muszáj!!!

Akkor vezetsz gazdaságosan.

Már megint revideálom magam ! :)

Inkább 5-3-2 lábfék!

Használom a motorféket(akkor, tudtommal, nem kap anyagot csak amikor már lefulladna). Bizony gyakran úgy csinálom hogy 60-65km/h-mutat lakott területen(ugye ez kb. a valós 60km/h és nálunk még-februárig-ennyi a korlát) és onnan gyorsulok 80-90-re :)

Nincs fordulatszámmérőm úgyhogy csak igy tudom irni:

1.-ben indulás..csak épp hogy elindul, lendületbe jön és teszem 2.-ba.

Kb.30-nál 3.-ba,

50-60km/h-nál 4.

..és olyan 70 környékén, úgy 80-ig valahol megy az 5-ös. :)

Link to comment
Megosztás:

Használom a motorféket(akkor, tudtommal, nem kap anyagot csak amikor már lefulladna). Bizony gyakran úgy csinálom hogy 60-65km/h-mutat lakott területen(ugye ez kb. a valós 60km/h és nálunk még-februárig-ennyi a korlát) és onnan gyorsulok 80-90-re :)

Nincs fordulatszámmérőm úgyhogy csak igy tudom irni:

1.-ben indulás..csak épp hogy elindul, lendületbe jön és teszem 2.-ba.

Kb.30-nál 3.-ba,

50-60km/h-nál 4.

..és olyan 70 környékén, úgy 80-ig valahol megy az 5-ös. :)

Én ha nem figyelek, már 40-nél felkapcsolok 4.-be. :) Nem igazán pörgetem, kivéve azt az egy-két alkalmat. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.