epk947 Elküldve December31, 2008 Megoszt Elküldve December31, 2008 Olyan volt már nagyon régen is, még gyerekkoromban emlékszem egy rokon a ladára vett egyet. Nekem most is ajánlottak ilyet, csak most demagnetizálló készülék a neve, a srác csak nekem, csak most az USA-ból hozatta volna. És én hülye kihagytam. :) :) PANCSER! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2008 Megoszt Elküldve December31, 2008 PANCSER! :rolleyes: Olvass vissza, szerkesztettem a hsz-emet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December31, 2008 Megoszt Elküldve December31, 2008 Olvass vissza, szerkesztettem a hsz-emet. :) Mindegy, akkoris! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Akkor szerintetek működik ez a cucc? Vagy inkább csak működget, tehát jó-jó, csak nem 20% a csökkenés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Akkor szerintetek működik ez a cucc? Vagy inkább csak működget, tehát jó-jó, csak nem 20% a csökkenés? Szerintem nem. Egyrészt, mert akkor jobban el lenne terjedve, sőt az autógyártók eleve beépítenék, hiszen alacsonyabb fogyasztással jobban el lehet adni a kocsit. Másrészt a benzinben szénhidrogének égnem el, nem lehet a szerkezetüket befolyásolni mágnessel, hogy tökéletesebb legyen az égés. Ez olyan mint a vízcsőre szerelhető vízkőgátló készülék, ami a vízkövet mikroporrá változtatja, és így nem rakódik le. A vízkövet okozó kálcium, magnézium sók a vízben ionok formájában vannak jelen, és nem por formában, ezért pölö ioncserés desztillációval lehet vízkőmentes vizet készíteni, ezt rakhatod a kocsi hűtőjébe. Elektromos áram hatásásra tényleg vándorolnak az oldatban a megfelelő pólushoz, de ezt nem lehet előidézni a csőre tekert dróttal, ahhoz be kell vezetni az áramot a vízbe. Kicsit elkanyarodtam a témátol, bocsi. :rolleyes: Persze a hit csodákra képes. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Szerintem nem. Egyrészt, mert akkor jobban el lenne terjedve, sőt az autógyártók eleve beépítenék, hiszen alacsonyabb fogyasztással jobban el lehet adni a kocsit. Másrészt a benzinben szénhidrogének égnem el, nem lehet a szerkezetüket befolyásolni mágnessel, hogy tökéletesebb legyen az égés. Ez olyan mint a vízcsőre szerelhető vízkőgátló készülék, ami a vízkövet mikroporrá változtatja, és így nem rakódik le. A vízkövet okozó kálcium, magnézium sók a vízben ionok formájában vannak jelen, és nem por formában, ezért pölö ioncserés desztillációval lehet vízkőmentes vizet készíteni, ezt rakhatod a kocsi hűtőjébe. Elektromos áram hatásásra tényleg vándorolnak az oldatban a megfelelő pólushoz, de ezt nem lehet előidézni a csőre tekert dróttal, ahhoz be kell vezetni az áramot a vízbe. Kicsit elkanyarodtam a témátol, bocsi. :rolleyes: Persze a hit csodákra képes. :) A mágneses vízlágyító nem mikroporrá alakítja a vízkövet!!! :) Hanem amorf alakú kristályokká, ami miatt nem tudnak a kristályok összetapadni és "homok" formájában válnak ki, ami nem tapad fel, hanem sodródik a vízárammal, vagy leülepszik egy áramlásmentes helyen. Onnan könnyen kitakaríthatóvá válik. Ez pedig legalább 40 éve ismert, és általam is alkalmazott valóság, mégpedig nagyipari méretekben. Ez VÍZRE vonatkozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 A mágneses vízlágyító nem mikroporrá alakítja a vízkövet!!! :rolleyes: Hanem amorf alakú kristályokká, ami miatt nem tudnak a kristályok összetapadni és "homok" formájában válnak ki, ami nem tapad fel, hanem sodródik a vízárammal, vagy leülepszik egy áramlásmentes helyen. Onnan könnyen kitakaríthatóvá válik. Ez pedig legalább 40 éve ismert, és általam is alkalmazott valóság, mégpedig nagyipari méretekben. Ez VÍZRE vonatkozik. Persze-persze, nagyipari méretekben, de nem egy 50 centi dróttal, ami rá van tekerve a vízcsőre, és napelemmel működik. :) Klikk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Persze-persze, nagyipari méretekben, de nem egy 50 centi dróttal, ami rá van tekerve a vízcsőre, és napelemmel működik. :) Klikk! Mivel itt ez nem téma, ezért nem részletezem, de annyi biztos, hogy működik, csak nem méretezés nélkül (Hübele Balázs módjára :rolleyes: ). Ezen áll vagy bukik a dolog kicsiben és nagyban is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Mivel itt ez nem téma, ezért nem részletezem, de annyi biztos, hogy működik, csak nem méretezés nélkül (Hübele Balázs módjára :) ). Ezen áll vagy bukik a dolog kicsiben és nagyban is. Hübele Balázs? Öt nem ismerem, a Mekk Mester unokaöccse? :rolleyes: :) Na OFF. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Apa! Kezdődik, kezdődik... :) :rolleyes: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január1, 2009 Megoszt Elküldve Január1, 2009 Szerintem ebből legalább 3 literbe kerül az ótomata. Azért annyi nincs, de 1-1.5 litert max, jelent az automata váltó. Nekem az omega evett 12 litert átlagban, X20XEV . Azért az nagy súly volt, de az automata max egy litert dobott rá. Neki az automata+sok város lehet max 1.5 liter plusz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Kiszámoltam az éves átlagfogyimat 2008-ra: 6,20L/100km. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Kiszámoltam az éves átlagfogyimat 2008-ra: 6,20L/100km. :) Nekem meg a nyári fogyasztásom van e körül nemhogy az éves átlag!(mostanában 7-7,3) :rolleyes: Hogy csináltad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Kiszámoltam az éves átlagfogyimat 2008-ra: 6,20L/100km. :) Az igazán jó! Nekem is ennyi volt a 94-es hasonló gépemen új korától sokáig. Még 8 évesen sem ment 6,4 fölé évesben. Mindenesetre congrats! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Nekem meg a nyári fogyasztásom van e körül nemhogy az éves átlag!(mostanában 7-7,3) :rolleyes: Hogy csináltad? Szinte csak hosszútávok (munkahely 25km-re van), és nagyrészt a Kresz szerinti sebességek közelében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Szinte csak hosszútávok (munkahely 25km-re van), és nagyrészt a Kresz szerinti sebességek közelében. Én is "öregurasan" járok.(pl.: 5.-ben 70-80km/h) Néha-néha megpörgetem a motort, de az tényleg ritka. A fogyim meg mégis annyi.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Én is "öregurasan" járok.(pl.: 5.-ben 70-80km/h) Néha-néha megpörgetem a motort, de az tényleg ritka. A fogyim meg mégis annyi.. :) Ha csak "jársz" ennyivel az rendben van, de az növeli a fogyasztást, ha innen próbálsz gyorsítani! Nem is beszélve az olyan "öreguras" stílusról, hogy ha a városból kijövet után is csak 5.-ben gyorsítassz fel erre a sebességre "szépen lassan". :rolleyes: No, az emeli a fogyasztást! Nem kell sajnálni azt a kis motort! Gyorsíts gyorsan, mindíg pörögjön a motor, ahová felváltassz ott is! Fékezz motorfékkel 5-4-3-2, és csak ritkán a lábfékkel, ha muszáj!!! Akkor vezetsz gazdaságosan. Már megint revideálom magam ! :) Inkább 5-3-2 lábfék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Ha csak "jársz" ennyivel az rendben van, de az növeli a fogyasztást, ha innen próbálsz gyorsítani! Nem is beszélve az olyan "öreguras" stílusról, hogy ha a városból kijövet után is csak 5.-ben gyorsítassz fel erre a sebességre "szépen lassan". :) No, az emeli a fogyasztást! Nem kell sajnálni azt a kis motort! Gyorsíts gyorsan, mindíg pörögjön a motor, ahová felváltassz ott is! Fékezz motorfékkel 5-4-3-2, és csak ritkán a lábfékkel, ha muszáj!!! Akkor vezetsz gazdaságosan. Már megint revideálom magam ! :) Inkább 5-3-2 lábfék! Nekem is az a hibám, hogy hajlamos vagyok 50-ről felcsorogni 90-re 5.-ben, főleg ha előttem van pölö egy teherautó, ami miatt nem tudok hirtelen gyorsítani, amúgy visszaváltok. Annó még kezdő koromban ( de nagy szám van májusi jogsival :D ) egyszer sikerült visszaraknom 4-ből 1-be, még anyáztam is, hogy mi a szar van a váltóval.....olyan nehezen veszi be....nyomtam izomból, volt ám ÍÍÍÍÍÍÍÍ amikor sikerült. :rolleyes: :) Fostam is hogy vmi baja lett, de szerencsére semmi. Na akkor volt motorfék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 :rolleyes: :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Az igazán jó! Nekem is ennyi volt a 94-es hasonló gépemen új korától sokáig. Még 8 évesen sem ment 6,4 fölé évesben. Mindenesetre congrats! :rolleyes: Köszi! Általában az 50-es szakaszon 4.-ben haladok, hazafelé, mikor 90-ről kell lassítanom 5.-ben hagyom, amíg nem kell még jobban lassítani vmi miatt. Ha előzni akarok, visszaváltok. Munkába menet van egy 7km-es autópályás szakasz, és mikor ráhajtok, enyhe emelkedő van, ott szoktam 3.-ban 4500-körülig forgatni, csak ezután kapcsolok fel. Sztem így kevésbé erőlködik, mintha 4-ben lassan gyorsulna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mauser Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Kiszámoltam az éves átlagfogyimat 2008-ra: 6,20L/100km. :) Huhh, nem gyenge. :rolleyes: Gratula hozzá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Már megint revideálom magam ! :rolleyes: Majd tedd fel valahova a felvételeket. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Majd tedd fel valahova a felvételeket. :rolleyes: :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Ha csak "jársz" ennyivel az rendben van, de az növeli a fogyasztást, ha innen próbálsz gyorsítani! Nem is beszélve az olyan "öreguras" stílusról, hogy ha a városból kijövet után is csak 5.-ben gyorsítassz fel erre a sebességre "szépen lassan". :rolleyes: No, az emeli a fogyasztást! Nem kell sajnálni azt a kis motort! Gyorsíts gyorsan, mindíg pörögjön a motor, ahová felváltassz ott is! Fékezz motorfékkel 5-4-3-2, és csak ritkán a lábfékkel, ha muszáj!!! Akkor vezetsz gazdaságosan. Már megint revideálom magam ! :) Inkább 5-3-2 lábfék! Használom a motorféket(akkor, tudtommal, nem kap anyagot csak amikor már lefulladna). Bizony gyakran úgy csinálom hogy 60-65km/h-mutat lakott területen(ugye ez kb. a valós 60km/h és nálunk még-februárig-ennyi a korlát) és onnan gyorsulok 80-90-re :) Nincs fordulatszámmérőm úgyhogy csak igy tudom irni: 1.-ben indulás..csak épp hogy elindul, lendületbe jön és teszem 2.-ba. Kb.30-nál 3.-ba, 50-60km/h-nál 4. ..és olyan 70 környékén, úgy 80-ig valahol megy az 5-ös. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Használom a motorféket(akkor, tudtommal, nem kap anyagot csak amikor már lefulladna). Bizony gyakran úgy csinálom hogy 60-65km/h-mutat lakott területen(ugye ez kb. a valós 60km/h és nálunk még-februárig-ennyi a korlát) és onnan gyorsulok 80-90-re :) Nincs fordulatszámmérőm úgyhogy csak igy tudom irni: 1.-ben indulás..csak épp hogy elindul, lendületbe jön és teszem 2.-ba. Kb.30-nál 3.-ba, 50-60km/h-nál 4. ..és olyan 70 környékén, úgy 80-ig valahol megy az 5-ös. :) Én ha nem figyelek, már 40-nél felkapcsolok 4.-be. :) Nem igazán pörgetem, kivéve azt az egy-két alkalmat. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts