conquistador Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Ahogy én is SE után nézelődök, azt láttam, hogy az nem szív a kipuff mellől meleget. Szóval az lehet amit mondasz. Szia invictus! Hát igen, tehát valahogy össze kell hekkelnem az Se légzürőházát az Nz-s hez mert ez így nem lesz kerek ezzel a fogyival. Az biztos, hogy most nagyon érzi a hideget sajna, a rginél ez nem volt ennyire észrevehető a fogyiban. Csak nem Te is fejet hajtasz a teljesítmény, elött? Hát egy nagy kalappal hozzá, mert amint olvasod elég sok a macera vele és még közelsem biztos, hogy a mütét után minden egyből sikeres lesz! Elég összetett rendszerről beszélünk és sok a buktató benne! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Szia invictus! Hát igen, tehát valahogy össze kell hekkelnem az Se légzürőházát az Nz-s hez mert ez így nem lesz kerek ezzel a fogyival. Az biztos, hogy most nagyon érzi a hideget sajna, a rginél ez nem volt ennyire észrevehető a fogyiban. Csak nem Te is fejet hajtasz a teljesítmény, elött? Hát egy nagy kalappal hozzá, mert amint olvasod elég sok a macera vele és még közelsem biztos, hogy a mütét után minden egyből sikeres lesz! Elég összetett rendszerről beszélünk és sok a buktató benne! Üdv:BB Az a baj, hogy a hideg ellen nem biztos, hogy hatékony lenne. Hisz mire a csonk átmelegszik rendesen...de kit tudja. Én amúgy még csak tervezgetek. :lol: Persze nyilván az lenne a legjobb ha minden zökkenőmentesen menne, de ilyennel én még sosem találkoztam, semmilyen téren...mindig van valami akadály amit le kell küzdeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Az enyémet látnád mikor kanyar 3-ban lepadlózom az övét. Csak úgy visítanak a papucsok... :lol: Olyankor jön a szöveg: "Bezzeg a tieddel ezt nem csinálod soha..." Én ilyenkor szoktam neki beszélni hogy néha meg kell hajtani, hogy tisztuljon az injektor, meg ellustul, de nem nagyon hiszi el. :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Én is arra fogom, hogy a common rail rendszerűeket néha meg kell kicsit zavarni, hogy a szelepekről letakarodjon a korom, a közös nyomócsőben leállt olajsár a hirtelen nagy nyomástól feloldódik és gond nélkül átmegy az injektorszelepeken, a turbó nagyobb kenést kap mivel az olajnyomás is megnő és az esetlegesen beleálló olajkormot kilöki belőle mivel alaposan felpörög, és egyéb észérvnek hangzó tudományos okosságok listája... :P :lol: Erre: "A szívem is belefájdul, bezzeg a tiéddel nem csinálsz ilyeneket..." mondom csinálnék ha tudnék de az az euro 2-es csúcstechnika azontúl, hogy 2-3-ba kihúzatom vége is van. Nincs teljesítmény benne. :) Majd hülye leszek megmondani neki, hogy ez egy strapabíró motor a saját nemében meg nem akarom én szétlőni. :P Na meg az, hogy Opel és :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Én is arra fogom, hogy a common rail rendszerűeket néha meg kell kicsit zavarni, hogy a szelepekről letakarodjon a korom, a közös nyomócsőben leállt olajsár a hirtelen nagy nyomástól feloldódik és gond nélkül átmegy az injektorszelepeken, a turbó nagyobb kenést kap mivel az olajnyomás is megnő és az esetlegesen beleálló olajkormot kilöki belőle mivel alaposan felpörög, és egyéb észérvnek hangzó tudományos okosságok listája... :lol: :) Erre: "A szívem is belefájdul, bezzeg a tiéddel nem csinálsz ilyeneket..." mondom csinálnék ha tudnék de az az euro 2-es csúcstechnika azontúl, hogy 2-3-ba kihúzatom vége is van. Nincs teljesítmény benne. :P Majd hülye leszek megmondani neki, hogy ez egy strapabíró motor a saját nemében meg nem akarom én szétlőni. :P Na meg az, hogy Opel és :lol: Ez jó duma, lehet hogy felhasználom, bár kicsit átt kell dolgoznom, mert az enyémbe nincs turbó. De még lehet! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 C14LET? :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Az XE Corsád mit eszik most? :lol: Nőtől sem kérdezed meg hány éves! :) Na, azért le lehetne nyomni a torkán többet, is ha nagyon akarnád nem? :lol: Egyrészt nem akarom,másrészt a szívódízellel nem tudsz többet megetetni,max ha feltekered az üa-t neki,de annak meg értelme nincs,mert csak elfüstöli,teljesítményt alig kapsz érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Nőtől sem kérdezed meg hány éves! :lol: Dehogynem, nehogy lesitteljenek miatta :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Ott a pont! :P :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Egyrészt nem akarom,másrészt a szívódízellel nem tudsz többet megetetni,max ha feltekered az üa-t neki,de annak meg értelme nincs,mert csak elfüstöli,teljesítményt alig kapsz érte. Azért én nagyon kiváncsi lennék, hogy mennyit iszik,amikor néha tolom nekije. Ezt csak BC-vel lehet mérni? Nincs vmi egyszerűbb megoldás? Vmi átfolyásmérő vagy tudomisén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Azért én nagyon kiváncsi lennék, hogy mennyit iszik,amikor néha tolom nekije. Ezt csak BC-vel lehet mérni? Nincs vmi egyszerűbb megoldás? Már hogyne lenne! 1. beállsz a benyakúthoz 2. csutkára lövöd anyaggal, közben addig rázod míg az összes levegő ki nem jön belőle 3. csapsz egy kanyart aztán vissza az 1. lépésre. Minden kiderül... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Már hogyne lenne! 1. beállsz a benyakúthoz 2. csutkára lövöd anyaggal, közben addig rázod míg az összes levegő ki nem jön belőle 3. csapsz egy kanyart aztán vissza az 1. lépésre. Minden kiderül... :) :lol: Oké-oké, de én olyan műszerre gondoltam amire ha rápillantok menet közben akkor látom hogy 23 litert zabáll, és ideje felváltani. Amúgy biztos perverz vagyok, de nekem a rázásról megint más jutott az eszembe.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Oké-oké, de én olyan műszerre gondoltam amire ha rápillantok menet közben akkor látom hogy 23 litert zabáll, és ideje felváltani. Amúgy biztos perverz vagyok, de nekem a rázásról megint más jutott az eszembe.... :lol: "Board Computer" a neve és beszerelhető, Futó cartárs úr jobban tudna mesélni róla. Esküszöm kikészítesz ezekkel a beszólásokkal! :lol: sokszor azt se tudják a környékemen min röhögök, lehet kezdenek abnormálisnak nézni. :) :P :P Végülis nem csodálkozok a 3 gyerkőcön... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 "Board Computer" a neve és beszerelhető, Futó cartárs úr jobban tudna mesélni róla. Esküszöm kikészítesz ezekkel a beszólásokkal! :lol: sokszor azt se tudják a környékemen min röhögök, lehet kezdenek abnormálisnak nézni. :lol: :o :P Végülis nem csodálkozok a 3 gyerkőcön... :P Ember hát nem figyelsz? Azzal kezdtema témát hogy a BC-kívül van-e olyan műszer ami méri a fogyasztást. Erre te 3 hozzászólással később benyögöd, hogy vegyek BC-t. Hát én beszarok rajtad! :lol: :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Jówanna, 12 órája dolgozok és még nem tudom meddig avagy fáradt vagyok. :lol: :lol: Lehet kapni ilyen "üzemanyag-álló" átfolyásmérőt, hasonló mint a vízóra de az decire méri és nem a pillanatnyit szóval ha nem a kérdésedre adtam a választ bocsi. Ezzel a ketyerével kapcsolatban nézz körbe valami víz-gáz szerelési szakboltban, talán tudnak benne segíteni. Anno a warnyúmban volt egy ilyen ideiglenesen míg szét nem marta a benya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Sziasztok! Teszt folyamat van jelenleg, most lehúztam az Nz-s szürőházról azt a csövet ami a kipuf melegitett levegőjét vezeti be és láss csodát, megy mint a meszes, de a benga is folyik a torkán rendessen. Azt hiszem ez a project tabu marad, pedig én ugy tudtam, hogy az Se-nél a szivósort melegíti a viz és azzal melegiti elő a levegőt! Akkor ezek szerint ezt rosszul tudtam? Szerintem simán 8 felett kajál ezzel a modszerrel, bár ma reggel 3 fok volt és az is sokat nyom rajta szerintem! Üdv:BB Nekem van mind a kettő :lol: ..vagyis a szivósort is melegiti a viz (legalábbis ott egy jeladó amit amikor kivettem megpucolni akkor folyott a viz) és a szűrőházon is van egy csö amelyen a kipuffról szivja a meleg levegőt. Van egy vákum által működtetett szelep/lapátocska összekötve a folytószelepházzal...bár ez a szelep teljesen kinyit ha lehúzom azt a csövet és (csak)résnyire zár ha visszateszem(persze járó motornál) ..ez nooormális!? :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Dehogynem, nehogy lesitteljenek miatta :lol: :lol: Ne legyél Stefan/Opel16V! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Azért én nagyon kiváncsi lennék, hogy mennyit iszik,amikor néha tolom nekije. Ezt csak BC-vel lehet mérni? Nincs vmi egyszerűbb megoldás? Vmi átfolyásmérő vagy tudomisén. Bevarrt zsebű opeles! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Bevarrt zsebű opeles! :lol: Há most mér? Eztet most nem értem! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 me te is csóró vagy mint pl én és nincs pízed egy bcre Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 me te is csóró vagy mint pl én és nincs pízed egy bcre Ja igy már értem, igy igaz. :lol: De különben kicsit tartok is a BC-től, ha egyszer lesz, mert most pölö nem tudom, hogy a lambda szondámmal mi van, de ha lenne BC egész nap azt villogtatnám, nincs-e vmi baj a kocsival. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Teszt folyamat van jelenleg, most lehúztam az Nz-s szürőházról azt a csövet ami a kipuf melegitett levegőjét vezeti be és láss csodát, megy mint a meszes, de a benga is folyik a torkán rendessen. Azt hiszem ez a project tabu marad, pedig én ugy tudtam, hogy az Se-nél a szivósort melegíti a viz és azzal melegiti elő a levegőt! Akkor ezek szerint ezt rosszul tudtam? Szerintem simán 8 felett kajál ezzel a modszerrel, bár ma reggel 3 fok volt és az is sokat nyom rajta szerintem! Nem értem jól. Eddig dőlt be a meleg vagy most? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Nem értem jól. Eddig dőlt be a meleg vagy most? Sztem eddig szívott meleget is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Sztem eddig szívott meleget is. "pedig én ugy tudtam, hogy az Se-nél a szivósort melegíti a viz és azzal melegiti elő a levegőt!" Akkor ezt nem értem miért írta. Hisz ez így is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 "pedig én ugy tudtam, hogy az Se-nél a szivósort melegíti a viz és azzal melegiti elő a levegőt!" Akkor ezt nem értem miért írta. Hisz ez így is van. ezt majd elmondja:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts