Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Én nem tudom hogyan csináljátok, de nekem még sosem sikerült 7,2 alá vinnem a fogyasztást az elmúlt 3 évben mióta nálam van a paripa. Ha város, ha pálya nekem az átlag mindig 600-650 km/tank :lol:

Az nagyon sok!

A 60 lovas Astra ha jó állapotban van (ez lehet még 200 ezer km után is!), 6,2- 6,4 körül fogyasztott nálam, éves átlagban.

Ez átlagosnak mondható.

Link to comment
Megosztás:

Én most egy teli tankot elhasználtam.

870km-re tankoltam 58,8litert.

Ez 6.75l/100km. átlagsebesség: 37km/h.

Ebben volt 2x Dorog -Pest, sok dugóval(kb. 200km), meg 1x Dorog-Bakonycsernye(oda-vissza 200km),

A maradék több mint a fele full helyben, napi kb. 5-10-20km, ebben volt sportos is, meg utánfutós menet is.

Most hétvégén mentem 200km-t megint a Bakonyba Komárom és Kisbéren kersztül. Odafelé volt forgalom is meg siettem is és nyomtam neki, így 6.5-et evett, visszafelé 80-100 körül jöttem nyugiba éjjel, így alig 5 liter volt.

A legkevesebb amit többször is mértem, az 4.5 volt 60-70-el országúton.

Amúgy általában országúton 5-6 közt eszik, helyben 6-7, télen 7-8.

Szerintem ez jó. Ennél soha nem fog kevesebbet enni egy 20 éves technika több mint 1 tonnával 1.6-os benzin motorral.

Link to comment
Megosztás:

hát igen sajna ezt mi mindennap élveztehük... :lol:

Volt ma szerencsétlenségem élvezni a Nagy Büdös Falu minden hátrányát kétszer is! Tekintettel arra, hogy Lillafüredet jártam meg, csak közbejött ez a kis bökkenő, hogy át kellett vágnom a városon 2 x. Borzalom! Akármerre próbáltam kerülni, minden állt délelőtt is, este is. A főútvonalak beállva, mert nagy a forgalom, a mellékutak meg felbontva, vagy sokszor fordítva.... Sóskút- Bp. M3-as kivezető 2 óra. Budapest határa - Lillafüred, = 1ó 40' :lol:
Link to comment
Megosztás:

Az nagyon sok!

A 60 lovas Astra ha jó állapotban van (ez lehet még 200 ezer km után is!), 6,2- 6,4 körül fogyasztott nálam, éves átlagban.

Ez átlagosnak mondható.

Hát mondjuk tuti bennem van a hiba. Szép a hangja a dobnak sajna :lol: Motorfék, meg 3000 és felette tartományban meg kifejezetten szépen szól, bár 4500 fölé nem nagyon forgatom ha nem elkerülhetettlen. Majd kipróbálom, hogy akkor milyen ha 3000-nél elváltok mindig és "nagypapisan" tolom neki. Hátha sikerül jobb eredményt produkálnom.

Bár úgysem fogom kibírni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha jól látom a képen, az egy Vectra, akkor pedig 60L-es.

Ui.: ott van az aláírásában is :lol:

Én meg azt hittem 50liter+2db 5 literes kaniszter. :lol: Amúgy nálam szokott lenni egy, ha nem telitank+napi számláló lenyomásával indulok mert az alsó tartományban már nagyon pontatlan az óra. Nekem lehet bent gyárilag kigyulladó piros kannám?

Link to comment
Megosztás:

Hát az ku..a szar lenne. :lol: :lol: :D

A fekete olajoskanna amugy is jobban ég. :D

Na jó akkor másként fogalmazok.: lehet nekem a műszerfalon olyan visszajelző lámpám, ami akkor világit ha a üzemanyagszint lecsökken egy bizonyos szintre, és ez a lámpa piros és kannát szimbolizál? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na jó akkor másként fogalmazok.: lehet nekem a műszerfalon olyan visszajelző lámpám, ami akkor világit ha a üzemanyagszint lecsökken egy bizonyos szintre, és ez a lámpa piros és kannát szimbolizál? :lol:

Nem, mert az a ford szám mérősökben van. Ebként narancssárga szinű.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek érdemes GSi-be néha 98-ast tankolni, vagy elég neki a 95-ös? Mikor megvettem, úgy okosítottak ki, hogy minden másodikra tankoljak rá 98-ast, ez ment is egy darabig, amíg a kutak nagy részén meg nem szüntették.

Szerintem azért felesleges, mert amikor ezeket a motorokat kifejlesztették, nyoma sem volt még a 98as benyának, de szerintem még a 95ösnek sem... :lol: Szóval olyan túl sok mindent nem tud kezdeni a moci vele... Szerintem...

De volt már erről korábban szó... :lol:

Link to comment
Megosztás:

De ha pirosra fested az ótót, és vépóvert tankolsz, akkor jobban megy! :lol: :lol:

Hát persze :D Sőt azt mondják ha veszek Ferrari matricát, még lehet fokozni a teljesítményt. Én úgy találtam ki, hogy a matricát az olajjal együtt beküldtem a motorba, így tuti a megfelelő helyen fejti ki a hatását :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.