afonya Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 No problem, kb 5-10mp alatt átforgatja a levegőt az ac, ha nem dízel a szenvedő alany :lol: Egy hüüü-dejókérhésemvan. Azt az ac-t, nem lehet bele berhenteni egy dieselbe? Kibírja a gázolajat? (No, meg a gazdáját? :lol: ) Mert akkor nem lenne gond a szűrőcsere utáni indítás sem. Persze nyilván tankot is kellene cserélni, mert ezen nincs meg a hozzá való nyílás. Mondom, ez egy hüüüle kérdés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Egy hüüü-dejókérhésemvan. Azt az ac-t, nem lehet bele berhenteni egy dieselbe? Kibírja a gázolajat? (No, meg a gazdáját? :lol: ) Mert akkor nem lenne gond a szűrőcsere utáni indítás sem. Persze nyilván tankot is kellene cserélni, mert ezen nincs meg a hozzá való nyílás. Mondom, ez egy hüüüle kérdés. :lol: megint ittál, mi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 megint ittál, mi? :lol: Gááázolajat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 A diesel persze más tészta, az még kevesebb levegővel is hajlamos nem indulni. No problem, kb 5-10mp alatt átforgatja a levegőt az ac, ha nem dízel a szenvedő alany :lol: Még ekkora baromságokat. :lol: A régi dízeleket tök egyszerű légteleníteni.Aki ennyit nem tud,ne is nyúljon dízelhez. :lol: Én már párszor cseréltem gázolajszűrőt is(nem kell fetrengeni alatta,mint a bengásnál)és soha nem volt gond. Indítóztam kicsit hosszabban és szépen felkapta. Mondjuk nekem Bosch adagolóm van. Az Y20DTH-t nem tudtuk lelégteleníteni otthon,azt bizony húzni kellett.Azon elég az is,ha egy résolajcső megreped,már is leáll. U.i.:Én bángson is úgy szoktam cserélni,hogy AC bizti ki,kijáratom a bengát belőle,minél kevesebb folyon a nyakamba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Mert akkor nem lenne gond a szűrőcsere utáni indítás sem. Mondom, ez egy hüüüle kérdés. :lol: Miért gond a szűrőcsere? Tele kell önteni gázolajjal berakás előtt, aztán egy pöccre indul. Nálam igy volt, és nekem is Bosch adagolom van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Miért gond a szűrőcsere? Tele kell önteni gázolajjal berakás előtt, aztán egy pöccre indul. Nálam igy volt, és nekem is Bosch adagolom van. Hozzám a "Főnök" csak a "Lukácsot" küldte. :lol: Nem a takcsapdából. :lol: Én a patentfogót alkalmazom. Elszorítom vele a gumi csövet a szűrő előtt és után. Így nem levegősödhet le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július24, 2008 Megoszt Elküldve Július24, 2008 Most jöttem meg a balcsiról 745km-nél áll a napi számláló teletanknál lett lenullázva. 5 literes kanna meg ott figyelt a csomagtartóban. Ennyi nekem elég is nem kisértem az ördögöt nem akarok előzéskor szarban maradni leálló motorral. Amúgy a mutató 500km-nél elérte a pirosat nem tudom, hogy a müszer hibás vagy a szintjelző de most már nem is érdekel, 600km-ig bátran mehetek vele egy tankal. Üdv mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Július28, 2008 Megoszt Elküldve Július28, 2008 545 Km - 45 Liter 70 % országút és 30 % város valamint tesztelés(alapjárat,melegítés,huzatás...stb) a sok gebasz miatt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Mai tankolás: 44L - 740km -> 5.94L/100km :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 545 Km - 45 Liter= 8,26 tesztelés(alapjárat,melegítés,huzatás...stb) a sok gebasz miatt :lol: Hááát ez az! A múltkor én is méregettem ezt, azt a motoron vagy egy negyedórát, vagy még többet, aztán az ehavi átlagom már el is szállt 8,2-re!!! :lol: Most meg küzdhetem vissza nagy óvatosan! (Már 7,8-nál tartok! :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Tényleg beszélgettük ezt a bödön dolgot, ennek kapcsán megnéztem és ki is takaritottam a szelepfedélből a pillangoszelep alá csatlakozo eltömődött likat. Ennek van/lesz valami befolyása az alapjárati fordulatszára és a fogyasztásra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
peki Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Tényleg beszélgettük ezt a bödön dolgot, ennek kapcsán megnéztem és ki is takaritottam a szelepfedélből a pillangoszelep alá csatlakozo eltömődött likat. Ennek van/lesz valami befolyása az alapjárati fordulatszára és a fogyasztásra? Nálam nem volt változás, illetve utána raktam be a bödönt, és most hogy átkötöttem a nagy csőre, érezhetően jobb lett. Szépen megy alul is könnyedén kis gázra húz hegynek is. Nem erőlködik. Persze nem lett 20 LE-vel több. Inkább csak a rugalmassága nőtt. Dorog - Pest(13.ker.)- Dorog-ot 5l alatti fogyival megjártam. Ennél már nem ehet kevesebbet semmitől. NEm sokkal a bödön beépítése után volt olajcserém, azóta 3000km-t mentem, de még mindíg olyan a színe mint mikor beleöntöttem. Előtte ugyan ezzel az olajjal már ilyenkor jócskán kezdett barnulni.(Castrol magnatec 10W40). Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Hááát ez az! A múltkor én is méregettem ezt, azt a motoron vagy egy negyedórát, vagy még többet, aztán az ehavi átlagom már el is szállt 8,2-re!!! :lol: Most meg küzdhetem vissza nagy óvatosan! (Már 7,8-nál tartok! :lol: ) C16SE motor, 23 litert tankoltam. 400 km után feküdt a mutató ugyanarra a szintre, mint ahol a tankolás előtt pihent. Ha számításaim nem csalnak, akkor 5,75 l/100km. :lol: Fele autópálya, szigorúan 130-nál a mutató, fele főút 100-nál nem gyorsabban. Indulások és kigyorsítások is nyugdíjas tempóban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 mutató alapján fogyasztást nézni? meredek :lol: 7,46 sok futózás 100-110-el, meg a szokásos rövidtáv Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Hali. opel16V. Olyan müszer lenne, amivel a fogyasztást tudnám mérni? Nem a BC, engem csak a fogyi érdekelne, hogy lássam az átlag fogyit, meg a pill fogyasztást, bár ez sem fontos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 én csak a BC-t tudom ajánlani, más megoldásról nem tudok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 Hali. opel16V. Olyan müszer lenne, amivel a fogyasztást tudnám mérni? Nem a BC, engem csak a fogyi érdekelne, hogy lássam az átlag fogyit, meg a pill fogyasztást, bár ez sem fontos. Erre a BC-n kívül csak ezt tudom, de ennek a pontosságát nem ismerem, pl. eleve azt nem látom, hogy lehetne ezt az adott motorhoz igazítani :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 Hali. Köszi a válaszokat. Azt hittem létezik egy ilyen megoldás is ami csak erre van kitalálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné. Kis távra nem igazán lehet ezzel a módszerrel reális fogyasztást mérni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 Most nagyon csufos lett :lol: 8.0L Mondjuk löktem neki! :lol: Ez nem város!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné. Szinte hihetelen! Bár csak benzines tapasztalatom van 6.3l alá még nem tudtam menni. Pedig ez 5. ben alapgázon 50-60-as tempóval jött ki. De ha te mondod én elhiszem és gratula hozzá! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
peki Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 Szinte hihetelen! Bár csak benzines tapasztalatom van 6.3l alá még nem tudtam menni. Pedig ez 5. ben alapgázon 50-60-as tempóval jött ki. De ha te mondod én elhiszem és gratula hozzá! :lol: Nálam ugyan így 50-60-nál 5-ben helyi járatban Dorog -Esztergom, 5-2-re jött ki legalább 5x egymás után BC-vel meg a rátankolós módszerrel is. Van bödön meg militec kopáscsökkentő, hasonló mint a metabond. Országúton 100 körül szintén 5 liter. Nem rég Kaposvárra az M7-en pályán végig 120-140 országút 100-110-el 5.8 jött ki. Országúton 60-nál 4 80-nál 4.5 liter. 100-nál 5- 120 körül 5.5, 140-nél 6 liter. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné. Ez valami hiperspec eset lehetett, hidegindítás nélkül mozdulatlan gázpedállal :lol: Egyébként itt a különbség a valóság és a matekozás között :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 Ez valami hiperspec eset lehetett, hidegindítás nélkül mozdulatlan gázpedállal :lol: Egyébként itt a különbség a valóság és a matekozás között :lol: Az elmélet és a gyakorlat csúfos megcáfolása! Szarok bele egyébként mennyi a fogyi ha nem lessz pénzem ugysem tankolok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts