Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

No problem, kb 5-10mp alatt átforgatja a levegőt az ac, ha nem dízel a szenvedő alany :lol:

Egy hüüü-dejókérhésemvan. Azt az ac-t, nem lehet bele berhenteni egy dieselbe? Kibírja a gázolajat? (No, meg a gazdáját? :lol: )

Mert akkor nem lenne gond a szűrőcsere utáni indítás sem. Persze nyilván tankot is kellene cserélni, mert ezen nincs meg a hozzá való nyílás.

Mondom, ez egy hüüüle kérdés. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy hüüü-dejókérhésemvan. Azt az ac-t, nem lehet bele berhenteni egy dieselbe? Kibírja a gázolajat? (No, meg a gazdáját? :lol: )

Mert akkor nem lenne gond a szűrőcsere utáni indítás sem. Persze nyilván tankot is kellene cserélni, mert ezen nincs meg a hozzá való nyílás.

Mondom, ez egy hüüüle kérdés. :lol:

megint ittál, mi? :lol:

Link to comment
Megosztás:

A diesel persze más tészta, az még kevesebb levegővel is hajlamos nem indulni.

No problem, kb 5-10mp alatt átforgatja a levegőt az ac, ha nem dízel a szenvedő alany :lol:

Még ekkora baromságokat. :lol:

A régi dízeleket tök egyszerű légteleníteni.Aki ennyit nem tud,ne is nyúljon dízelhez. :lol:

Én már párszor cseréltem gázolajszűrőt is(nem kell fetrengeni alatta,mint a bengásnál)és soha nem volt gond.

Indítóztam kicsit hosszabban és szépen felkapta.

Mondjuk nekem Bosch adagolóm van.

Az Y20DTH-t nem tudtuk lelégteleníteni otthon,azt bizony húzni kellett.Azon elég az is,ha egy résolajcső megreped,már is leáll.

U.i.:Én bángson is úgy szoktam cserélni,hogy AC bizti ki,kijáratom a bengát belőle,minél kevesebb folyon a nyakamba.

Link to comment
Megosztás:

Mert akkor nem lenne gond a szűrőcsere utáni indítás sem.

Mondom, ez egy hüüüle kérdés. :lol:

Miért gond a szűrőcsere? Tele kell önteni gázolajjal berakás előtt, aztán egy pöccre indul. Nálam igy volt, és nekem is Bosch adagolom van.

Link to comment
Megosztás:

Miért gond a szűrőcsere? Tele kell önteni gázolajjal berakás előtt, aztán egy pöccre indul. Nálam igy volt, és nekem is Bosch adagolom van.

Hozzám a "Főnök" csak a "Lukácsot" küldte. :lol:

Nem a takcsapdából. :lol:

Én a patentfogót alkalmazom. Elszorítom vele a gumi csövet a szűrő előtt és után. Így nem levegősödhet le.

Link to comment
Megosztás:

Most jöttem meg a balcsiról 745km-nél áll a napi számláló teletanknál lett lenullázva. 5 literes kanna meg ott figyelt a csomagtartóban. Ennyi nekem elég is nem kisértem az ördögöt nem akarok előzéskor szarban maradni leálló motorral. Amúgy a mutató 500km-nél elérte a pirosat nem tudom, hogy a müszer hibás vagy a szintjelző de most már nem is érdekel, 600km-ig bátran mehetek vele egy tankal. Üdv mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

545 Km - 45 Liter= 8,26

tesztelés(alapjárat,melegítés,huzatás...stb) a sok gebasz miatt :lol:

Hááát ez az! A múltkor én is méregettem ezt, azt a motoron vagy egy negyedórát, vagy még többet, aztán az ehavi átlagom már el is szállt 8,2-re!!! :lol:

Most meg küzdhetem vissza nagy óvatosan! (Már 7,8-nál tartok! :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Tényleg beszélgettük ezt a bödön dolgot, ennek kapcsán megnéztem és ki is takaritottam a szelepfedélből a pillangoszelep alá csatlakozo eltömődött likat. Ennek van/lesz valami befolyása az alapjárati fordulatszára és a fogyasztásra?

Nálam nem volt változás, illetve utána raktam be a bödönt, és most hogy átkötöttem a nagy csőre, érezhetően jobb lett.

Szépen megy alul is könnyedén kis gázra húz hegynek is.

Nem erőlködik.

Persze nem lett 20 LE-vel több. Inkább csak a rugalmassága nőtt.

Dorog - Pest(13.ker.)- Dorog-ot 5l alatti fogyival megjártam. Ennél már nem ehet kevesebbet semmitől.

NEm sokkal a bödön beépítése után volt olajcserém, azóta 3000km-t mentem, de még mindíg olyan a színe mint mikor beleöntöttem. Előtte ugyan ezzel az olajjal már ilyenkor jócskán kezdett barnulni.(Castrol magnatec 10W40).

Link to comment
Megosztás:

Hááát ez az! A múltkor én is méregettem ezt, azt a motoron vagy egy negyedórát, vagy még többet, aztán az ehavi átlagom már el is szállt 8,2-re!!! :lol:

Most meg küzdhetem vissza nagy óvatosan! (Már 7,8-nál tartok! :lol: )

C16SE motor, 23 litert tankoltam. 400 km után feküdt a mutató ugyanarra a szintre, mint ahol a tankolás előtt pihent. Ha számításaim nem csalnak, akkor 5,75 l/100km. :lol:

Fele autópálya, szigorúan 130-nál a mutató, fele főút 100-nál nem gyorsabban. Indulások és kigyorsítások is nyugdíjas tempóban. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hali.

opel16V.

Olyan müszer lenne, amivel a fogyasztást tudnám mérni?

Nem a BC, engem csak a fogyi érdekelne, hogy lássam az átlag fogyit, meg a pill fogyasztást, bár ez sem fontos.

Erre a BC-n kívül csak ezt tudom, de ennek a pontosságát nem ismerem, pl. eleve azt nem látom, hogy lehetne ezt az adott motorhoz igazítani :lol:

Link to comment
Megosztás:

A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné.

Link to comment
Megosztás:

A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné.

Kis távra nem igazán lehet ezzel a módszerrel reális fogyasztást mérni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné.

Szinte hihetelen! Bár csak benzines tapasztalatom van 6.3l alá még nem tudtam menni. Pedig ez 5. ben alapgázon 50-60-as tempóval jött ki. De ha te mondod én elhiszem és gratula hozzá! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szinte hihetelen! Bár csak benzines tapasztalatom van 6.3l alá még nem tudtam menni. Pedig ez 5. ben alapgázon 50-60-as tempóval jött ki. De ha te mondod én elhiszem és gratula hozzá! :lol:

Nálam ugyan így 50-60-nál 5-ben helyi járatban Dorog -Esztergom, 5-2-re jött ki legalább 5x egymás után BC-vel meg a rátankolós módszerrel is.

Van bödön meg militec kopáscsökkentő, hasonló mint a metabond.

Országúton 100 körül szintén 5 liter.

Nem rég Kaposvárra az M7-en pályán végig 120-140 országút 100-110-el 5.8 jött ki.

Országúton 60-nál 4 80-nál 4.5 liter.

100-nál 5- 120 körül 5.5, 140-nél 6 liter.

Link to comment
Megosztás:

A múlt héten unalmamban minden vackot ami a mocihoz tartozik komolyabb részének bontása nélkül szétszedtem és kipucoltam, mit ne mondjak jött ki belőle ez-az. Aztán a hétvégi kis autózgatás utáni tankoláskor kiszámítgatás után így nézett ki a vegyes fogyasztás: 72 km után tanksapkáig töltve (azelőtti tankolás is addig volt) -megvárva míg kijön belőle az összes levegő- a visszatöltött üzemanyag 2.8 liter, azaz akárhogy számolom 3.61 liter / 100 km-re jön ki. Bödön meg egyéb nélkül és tanúm is van rá aki netán nem hinné.

Ez valami hiperspec eset lehetett, hidegindítás nélkül mozdulatlan gázpedállal :lol:

Egyébként itt a különbség a valóság és a matekozás között :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez valami hiperspec eset lehetett, hidegindítás nélkül mozdulatlan gázpedállal :lol:

Egyébként itt a különbség a valóság és a matekozás között :lol:

Az elmélet és a gyakorlat csúfos megcáfolása! Szarok bele egyébként mennyi a fogyi ha nem lessz pénzem ugysem tankolok! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.