Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

a c20xe-gsi astra viszonyításban viszont teljesen jó a fogyasztásom most hálistennek.

Gyári kacat, sajnos egy OPC moci nekem perpillanat (és igencsak a közeljövőben is) megfizethetetlen.

"7sec körül eléred a 100at?

a 220 as endet megközelití a vasad?

más kategban vagyunk, nincs is ezzel semmi baj szerintem cool.gif"

Ebben teljesen igazad van ezért írtam oda a végére, hogy mi a különbözet a kettő közt de a fogyasztásról volt szó ugyebár...

Elküldve

Többen kérdezősködtek áprilisban, hogy "mi az a befőttesüveg ott a motor mögött?", amikor belinkeltem a frissen mosott motorteremet.

http://kepfeltoltes.hu/080411/RIMG2045_www...ltoltes.hu_.jpg

Akkor nem válaszoltam meg a kérdést, mert még kísérleti fázisban volt a Water4Gas készülékem.

Azóta május végén az elektronikával együtt teljessé vált a szerelés, és megvan egy hosszabb távú mérés (1 hónap) eredménye is.

Összehasonlításul az elmúlt 2 év hasonló időszakának fogyasztási adatait is közlöm

2006 május 326l/4004km 8,16l/100km

2006 június 200l/2227km 9,0l/100km

2007 május 39,55l/485km 8,15l/100km

2007 június 184,06l/2283km 8,06l/100km

2008 május 178,82l/2188km 8,17l/100km

2008 június 232,95l/3513km 6,63l/100km

Részletekről alább is lehet olvasni:

http://www.fw.hu/hybridcar2008as/reports.php?lang=hu

Elküldve
Többen kérdezősködtek áprilisban, hogy "mi az a befőttesüveg ott a motor mögött?", amikor belinkeltem a frissen mosott motorteremet.

http://kepfeltoltes.hu/080411/RIMG2045_www...ltoltes.hu_.jpg

Akkor nem válaszoltam meg a kérdést, mert még kísérleti fázisban volt a Water4Gas készülékem.

Azóta május végén az elektronikával együtt teljessé vált a szerelés, és megvan egy hosszabb távú mérés (1 hónap) eredménye is.

Összehasonlításul az elmúlt 2 év hasonló időszakának fogyasztási adatait is közlöm

2006 május 326l/4004km 8,16l/100km

2006 június 200l/2227km 9,0l/100km

2007 május 39,55l/485km 8,15l/100km

2007 június 184,06l/2283km 8,06l/100km

2008 május 178,82l/2188km 8,17l/100km

2008 június 232,95l/3513km 6,63l/100km

Részletekről alább is lehet olvasni:

http://www.fw.hu/hybridcar2008as/reports.php?lang=hu

Tudod, mi a vicces? Nekem nincs ilyen készülékem, de a gyertyáim kb. 10e km után ugyanígy néznek ki, mint itt a képen a 30e futottak , ráadásul vizes a szaguk (éppen tegnap néztem őket). A fogyasztásom pedig láthatod, ha visszaolvasol, ilyenkor nyáron 6L alatt van. Lehet, hogy nálam a benzin vizes? Akkor viszont felesleges a készülék, elég, ha a benzint vizezzük :rolleyes:

Elküldve
Érdekesen hangzik. A teljesítményen is éreztél valami változást?

A motor rugalmasabb alacsonyabb fordulaton és csendesebb. Ha csúcsteljesítményre gondolsz, akkor ott nincs változás. Fékpadon ellenőriztettem.

Elküldve
Tudod, mi a vicces? Nekem nincs ilyen készülékem, de a gyertyáim kb. 10e km után ugyanígy néznek ki, mint itt a képen a 30e futottak , ráadásul vizes a szaguk (éppen tegnap néztem őket). A fogyasztásom pedig láthatod, ha visszaolvasol, ilyenkor nyáron 6L alatt van. Lehet, hogy nálam a benzin vizes? Akkor viszont felesleges a készülék, elég, ha a benzint vizezzük :rolleyes:

Amikor én jártam '94, C14NZ GL -el (205000 km-t) akkor nekem is 6,2 volt az éves átlagom, amibe a nyári 6 liter alatti is benne volt. Szóval szerintem jó, de nem feltűnő.

Ellenben egy 2 literestől azért nem rossz egy 6,63-as havi átlag, pláne 3500 km alatt! A motort önnmagához kell viszonyítani, ráadásul a korábbi mérések óta a kocsiban + 60 ezer km van, és most veri a 220 ezret. Ezalatt a motoron csak a szokásos szervizeket végeztem el.

Ha gondolod, próbáld meg vizezni a benzinedet ,és utána légyszives küldj egy fényképes beszámolót az eredményről! ;)

Elküldve
Amikor én jártam '94, C14NZ GL -el (205000 km-t) akkor nekem is 6,2 volt az éves átlagom, amibe a nyári 6 liter alatti is benne volt. Szóval szerintem jó, de nem feltűnő.

Ellenben egy 2 literestől azért nem rossz egy 6,63-as havi átlag, pláne 3500 km alatt! A motort önnmagához kell viszonyítani, ráadásul a korábbi mérések óta a kocsiban + 60 ezer km van, és most veri a 220 ezret. Ezalatt a motoron csak a szokásos szervizeket végeztem el.

Ha gondolod, próbáld meg vizezni a benzinedet ,és utána légyszives küldj egy fényképes beszámolót az eredményről! :rolleyes:

Sztem nem szükséges vizeznem, elég vizes lehet anélkül is. Legközelebb megpróbálok másik kúton tankolni.

Elküldve
A motor rugalmasabb alacsonyabb fordulaton és csendesebb. Ha csúcsteljesítményre gondolsz, akkor ott nincs változás. Fékpadon ellenőriztettem.

Nekem a Metaboddal ugyaezt produkálja 260.000 km-nél. nem kell elektromos rendszert építenem, annak helyet keresnem, csak beleöntöm a tankba tankoláskor és már repülök is. Hosszú távon, egyedül, nem ész nélkül hajtva még az 5 litert is megközelíti a C16SE. A gyertyák tiszták, a kipufogóm nem kormos, inkább a barna felé hajlik a színe. Átlagban nyáron 6-7 l/100 km a fogyim, attól függően, hogy mennyit járok városban vagy hosszú távon. Szerinten ez jó egy ilyen öreg és ilyen futásteljesítményű verdától.

Elküldve
10L, város/rövid távok+klíma+mindez E85-ből.No meg ha kell, akkor ment ish, de a klíma még ezt a 2.0-ás mocit is fogja.Érezni lehet.Durva....

Persze hogy érezni, hiszen olyan 5kW-ot simán megesznek.

Elküldve
Persze hogy érezni, hiszen olyan 5kW-ot simán megesznek.

És nefeledd, hogy az az 5 kW alapjáraton is annyi, meg nagy fordulaton is annyi. Ergo, indulásnál igencsak érezni lehet, hacsak nem valaki böszme módra gavallér startot vesz!

Elküldve

Na lambdaszonda ki iktatva 10% város a többi hosszú átlagfogyi 6,9 L na azé ez ez már jó lehet nem is teszek lambdát! ;) Psze ez a fogyasztás szigorúan 100-110-es tempónál! :rolleyes:

Elküldve

Én igyekszem vigyázni rá :rolleyes:

És úgy tűnik hogy az előző gazdája is így volt vele ;)

Jó állapotban levő motorka! ;)
Elküldve

Sziasztok!

Én csak ámulok, bámulok ezeken a fogyikon. Nekem egy x14nz dübörög a tető alatt, de egyszerüen nem tudom még hosszútávon sem levinni 6 alá, pedig nem vagyok egy vagány villogós fajta. Esetleg a befecskendező rész lehet mocskos? Vagy az alapjárat ingadozás is ennek tudható be? 85000 km van a gépbe, nem egy túlhajtott fajta, akkor miért nem tudom levinni a fogyimat? Nincs valami ötletetek?

Köszi BB

Elküldve
Én csak ámulok, bámulok ezeken a fogyikon. Nekem egy x14nz dübörög a tető alatt, de egyszerüen nem tudom még hosszútávon sem levinni 6 alá, pedig nem vagyok egy vagány villogós fajta. Esetleg a befecskendező rész lehet mocskos? Vagy az alapjárat ingadozás is ennek tudható be? 85000 km van a gépbe, nem egy túlhajtott fajta, akkor miért nem tudom levinni a fogyimat? Nincs valami ötletetek?

Mennyi az annyi?

Attól még hogy nem nyomod nem biztos, hogy fogyasztás szempontjából ideálisan közlekedsz. Egyébként az emberi tényezőn kívül is millió oka lehet.

Olyanok is amiken nem tudsz változtatni. Például forgalmi jellegzetessék, az útburkolati paraméterek, környezeti tényezők. Persze lehet, hogy az autód sincs teljesen jó állapotban. De itt is rengeteg dolog befolyásolhat. Gumik minősége, nyomása, esetleges többletteher, a kismillió mechanika/elektronikai alkatrész állapota.

Szóval ha mondjuk hosszútávon azért 7 alatt van az szerintem teljesen normális.

Elküldve

Szerintem is ha 7 alatt vagy, vagy körülötte akkor nem lehet nagy baj.

Nekünk is volt x14nz-nk és mikor injektor gondjai voltak akkor 12-15 körül evett....!

Mennyi az annyi?

Attól még hogy nem nyomod nem biztos, hogy fogyasztás szempontjából ideálisan közlekedsz. Egyébként az emberi tényezőn kívül is millió oka lehet.

Olyanok is amiken nem tudsz változtatni. Például forgalmi jellegzetessék, az útburkolati paraméterek, környezeti tényezők. Persze lehet, hogy az autód sincs teljesen jó állapotban. De itt is rengeteg dolog befolyásolhat. Gumik minősége, nyomása, esetleges többletteher, a kismillió mechanika/elektronikai alkatrész állapota.

Szóval ha mondjuk hosszútávon azért 7 alatt van az szerintem teljesen normális.

Elküldve

Nem vok rá büszke, 50km város, 200km pálya, 130 feletti iramban, 7.4L lett, csodák nincsenek. De emléxem én 6.3-as fogyira is, csak akkor nem tiportam neki, és sok volt a nyugis országút. :rolleyes:

Elküldve
Nem vok rá büszke, 50km város, 200km pálya, 130 feletti iramban, 7.4L lett, csodák nincsenek. De emléxem én 6.3-as fogyira is, csak akkor nem tiportam neki, és sok volt a nyugis országút. :lol:

Én a C14NZ-nél emléxem 4,8-al fogyira is, igaz 440KM szinte csak kicsi lassításokkal (város 60-70) országút meg tartós 100, óvatos előzések(110-120 max), viszonta a fele út teleűlve, meg vagy 60kg poggyász.

nagyon jókat fogyasztott, ilyen távokon soha nem ment 5-5,2 fölé (ha vigyáztam).

Ezért sajnálom is kicsit a régi autómat :lol:

Elküldve

Úgy látom, hogy az Astra G topikban nem téma a fogyasztás :lol:

Úgyhogy ide írom:

Múlt hét pénteken elugrottunk Debrecenbe a céges 1.4-es Twinport-tal. Odafelé az út java részén klímával mentünk, "elég húzósan" (gsi-sek nem röhögni! :lol: ) autóztunk (gyakran üveghangig kihúzatva a vasat, amúgy olyan 120-130 körüli tempóval). Visszafelé már nem klímáztunk annyit, de azért ment akkor is, és olyan 100 körüli tempót autóztunk.

Meglepődtem a fogyasztáson: 5,8 lett. Jóval többre számítottam.

(Amúgy nem én vezettem, csak az anyósülésen szenvedtem, illetve előzéskor a klímát kezeltem :lol: )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.