Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akkor ha nem jön össze a 10 alatti fogyastás akkor lehet gondolodni.

Azt honnan tudhatom meg, hogy a katalizátort kell e már cserélni? Azt cserélném szerintem, az is dob szerintem majd a fogyin jó irányban.

A katalizátor eltömődhet, de akkor nem megy a verda, ill. behalhat, akkor meg rossz a zöldkártyaérték, il. széthullik a belseje, és akkor csörömpöl.

Inkább a lambda magassága az, ami első körből befolyásolhatja műszaki oldalon a fogyit....

Amúgy én is kísérleti fázisban vagyok még a verdával.Nagyon jó padlózás elleni dolog, ha a BC-t pillanatnyi fogyi állásban hagyod.Ott is lehet ügyeskedni.

Meg apró marh@ság, de én a 205/55-15-t ami nem igazán volt váltóméret, lecseréltem 195/50-re.

Elküldve
Akkor ha nem jön össze a 10 alatti fogyastás akkor lehet gondolodni.

Azt honnan tudhatom meg, hogy a katalizátort kell e már cserélni? Azt cserélném szerintem, az is dob szerintem majd a fogyin jó irányban.

Méress emissziót.

Elküldve
A katalizátor eltömődhet, de akkor nem megy a verda, ill. behalhat, akkor meg rossz a zöldkártyaérték, il. széthullik a belseje, és akkor csörömpöl.

Inkább a lambda magassága az, ami első körből befolyásolhatja műszaki oldalon a fogyit....

Amúgy én is kísérleti fázisban vagyok még a verdával.Nagyon jó padlózás elleni dolog, ha a BC-t pillanatnyi fogyi állásban hagyod.Ott is lehet ügyeskedni.

Meg apró marh@ság, de én a 205/55-15-t ami nem igazán volt váltóméret, lecseréltem 195/50-re.

Nekem is ugyan akkora a kerekem 215/40 R16. Ez egy mérettel kisebb mint a gyári, de ua. mint a kisebb Astrákon. (így tudom)

A lamdát most cseréltem, az remélem jó.

A BC-t te meddig engeded gyorsításkor, 20L/Km-ig?

Méress emissziót.

Zöldkártyát most csináltattam, és minden jó volt.

Elküldve
Akkor ha nem jön össze a 10 alatti fogyastás akkor lehet gondolodni.

Nekem a fele az elfogadható, vegyes használatban! :D

(Legutóbb 5,04 volt, de úgy nézem most is ott várható!)

Csinálj aláírást, és írd bele az autó és motortipust!

Elküldve
Warwolf kolléga megfelel? :D Természetesen országúton gondoltam, és KÍMÉLETESEN... :P

Ne hasonlísd össze a c20xet az x20xev vel.....Az már egy ecotec.......Tehát nem felel meg :D

Elküldve

Sose értettem egyébként hogy valakinek van egy 2.0 mocija,és élvezi is hogy halad vele akkor minek nézi a fogyasztást.......

Amúgy meg 2000nél,de max 2500nál kell váltogatni,és akkor lehet vele keveset kajáltattni,de akkor meg minek.......

Elküldve
Ne hasonlísd össze a c20xet az x20xev vel.....Az már egy ecotec.......Tehát nem felel meg :D

Már csak a neve! :D Le lett kötve róla minden ECOTEC sallang.Amúgy be kell látni, hogy a 2.0-nak van egy bizonyos fogyija.Ami városban nem 7L.Sokkal inkább 9L.Ebbe belefér minden.Ha viszont racsing, akkor nem áll meg 10L alatt.Ez ilyen.Én ezért vettem egy kisegítő járgányt ami 2L-t eszik.Ha autózni támad kedvem, akkor meg beülök a zőődbe, azt mindenki bekaphassa! :P Kivéve persze turbók, meg 2.0 felettiek.Meg cerkák! ;)

Elküldve
...Amúgy mi okozhatja a nagyobb fogyasztást? A lamda és a dinamikus vezetésen kivül.

Pl. hőmérséklet érzékelők, légtömegmérő, motorolaj minősége...

Elküldve
Ha autózni támad kedvem, akkor meg beülök a zőődbe, azt mindenki bekaphassa! :D Kivéve persze turbók, meg 2.0 felettiek.Meg cerkák! :P

Na majd tolunk egyet és meglátjuk mire elég a sok lóerő! :D

Elküldve

40.75L 718km alatt, 5.7L/100km... Lehetséges, hogy párezer km e30 kipucolta a rendszert, és csökkent a fogyasztás? Most nem nagyon kíméltem a gépet, elég ritkán álltam meg 90-nél, volt párszor végsebesség környéke, plusz gyakran siettem, mégis kevesebbre jött ki, mint ősszel, odafigyelve... :D

Elküldve
Sose értettem egyébként hogy valakinek van egy 2.0 mocija,és élvezi is hogy halad vele akkor minek nézi a fogyasztást.......

Amúgy meg 2000nél,de max 2500nál kell váltogatni,és akkor lehet vele keveset kajáltattni,de akkor meg minek.......

A miatt nézem csak a fogyasztást, hogy megtudjam, nincs e valami "gond". Egy bizonyos fogyasztás felett azért már lehet gyanakodni, hogy valamit cserélni kellene vagy utánna kellene nézni.

Elküldve
A miatt nézem csak a fogyasztást, hogy megtudjam, nincs e valami "gond". Egy bizonyos fogyasztás felett azért már lehet gyanakodni, hogy valamit cserélni kellene vagy utánna kellene nézni.

Erre ne alapozz mert ugy jársz mint én :D

Cseréltem mindent: lambdaszonda, termosztát, vízhőf. jeladó, kiszedettem a katalizátort, megbűvöltettem vajákosemberel aztán semmi nem történt a fogyasztással. Rájöttem, hogy valami vagy irtózatosan el van b@szva az egészben vagy városban, dugóban, tiporva ez ennyit eszik. A második verzió mellett döntöttem :D

Elküldve

Na mosmá télleg ideje lenne a dízeleseket külön topikba rakni :D

amúgy nekem most:

41,88 Liter - 509 Km ...

20% város

70% országút

10% hajtás,huzatás,tesztelés stb a ventillátor kapcsán...

Ma tankoltam a csacsiba. 36,03 L 686,6 Km jobb mint reméltem 5.2 L/100 Km.

A rugótörés után legalább van minek örülnöm.

Elküldve
dinamizmus? emissziós értékek?

nem érdekel a magnumtuning, konkrét tapasztalatokat várok :D

Csak azt tudom mondani, amit a kipuffosomtól hallottam.Az átömlőképessége nagyobb a normál a kerámiabetétes katalizátornál, az emissziós értékek nem romlanak.Ebben ilyen fémháló van, v mijaszösz! :D

Elküldve
A miatt nézem csak a fogyasztást, hogy megtudjam, nincs e valami "gond". Egy bizonyos fogyasztás felett azért már lehet gyanakodni, hogy valamit cserélni kellene vagy utánna kellene nézni.

FULLY AGREE WITH YOU!!!!

Elküldve
Szerintem sokan tévedésben vagytok abban, hogy ha sokat motorfékeztek, akkor spóroltok!

Ez nem igaz! Ha sokat (motor)fékezel, az mindig energiapazarlás! Annyi csak a motorféknek az előnye, hogy nem a fék alkatrészeit koptatod. Ha motorféket használsz, akkor a motorban alakítod hővé a mozgásienergiádat. De akár így, akár úgy fékezel, mindig drága pénzen elért mozgásienergiádat pazarlod el.

Ezért akkor vezetsz takarékosan, ha minél kevesebbet kell fékezned.

Tegnap jöttem haza Olaszországból és igencsak bajban lettem volna motorfék nélkül. Néztem a BC-t és volt amikor 5 km-en keresztül is 0 fogyasztást mutatott, a motor meg sokszor 4-5000 körül pörgött lefelé a lejtőn! Az biztos, hogy nagy állatság a hegy innenső oldalán padlógázzal felmenni 150-el, ha a túlődalon örülsz, ha teljes motorfékkel 110-el éppen csak be tudod venni a kanyarokat!

Különben az 1 hetes szabim alatt pontosan 30 liter benyát "spóroltam meg" a 2400 km-en a 2 évvel ezelőtti azonos utamhoz képest. Ha ezt a 390 Ft-os olasz benzinre számolom át, az már szép summa! A motor azóta 60000 km-el öregebb lett (most 218000) és csak a szükséges rendszeres karbantartást kapta meg (nomeg a water4gas-t).

162,83 liter/2420km=6,72. Átlagsebesség BC szerint 72 km/ó. Ilyen átlagfogyasztást hasonló úton csak az 1,4 esemmel tudtam produkálni annó....

Egyébként amikor nem autópályáztam, akkor meg kellett az erő a kamionok megelőzéséhez és a sok helyen 15%-os emelkedőkhöz, ahol könnyedén tudtam felmenni. (Ezt csak azért írtam, mert itt olvastam, hogy ha 2.0-ás motorod van akkor minek nézed a fogyasztást!) Szóval azt mondom: városi ficsúrok ne nézzék a fogyasztást, mindenki más gondolkozhat azért ésszerűen!

Elküldve
Sose értettem egyébként hogy valakinek van egy 2.0 mocija,és élvezi is hogy halad vele akkor minek nézi a fogyasztást.......

Amúgy meg 2000nél,de max 2500nál kell váltogatni,és akkor lehet vele keveset kajáltattni,de akkor meg minek.......

2000-nél csak szakadékban lefelé lehet fölváltani !!! De akkor kell is.... hogy nagyobbat durranjon!!! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.