Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

A "vízgáz generátor" mindenhol ugyanaz, tehát költöztethető, csak a gázbevezetést kell jól megtalálni a szívó elosztón, lehetőleg egy meglévő menetes csatlakozáson keresztül.

Az elektrolit= desztillált víz + szódabikarbóna. Vízfelhasználás kb 1-2 dl / 1000 km.

A hozzá tartozó elektronikát most tesztelem, még lehet fejleszteni, és több változat is készül, attól függően, hogy MAP szenzoros az autó vagy nem, illetve például a karburátoros kocsikhoz nem is kell elektronika, mint ahogy a dízelhez sem.

Árról beszélni még korai, de biztosan megtérül nagyon rövid idő alatt. (Főleg a 300 forintos benzinnél!)

Vajon mennyire fogja korrodálni a motort? Ettől függetlenül tényleg nagyon jól hangzik, bár nekem ez az egész sci-fi... B)

Link to comment
Megosztás:

Minden elismerés. B)

Ez az 1-2 deci nem tűnik soknak. Esetleg csak a tisztulás nyomán létrejött tökéletesebb égésfolyamat okozza a fogyasztáscsökkenést?

(robbanó helyett inkább belsőégésű B) )

Legjobb tudomásom szerint a hidrogén elégetése révén a benzin égési hatásfoka javul fel a szokásos kb. 25%-ról kb 30%-ra. Gyakorlatilag katalizálja az égést a motorban, és egyúttal kitisztít minden korom lerakódást. A gyertyaképemből következtetek a szelepeim képére is, illetve végeztettem egy teljesítménymérést is a közelmúltban, amiből kiderült, hogy a 214000 km-es autóm még hibátlanul hozza a gyári teljesítmény adatokat. Márpedig ha így van, az élettartamnövelő hatása is jelentős. Az égés során keletkező vízgőz javítja a motor BELSŐ hűtését, ami szintén élettartam növelő hatású, és ez teszi lehetővé, hogy a benzin levegő keverési arányát a benzinszegény irányba el lehessen téríteni. A keletkező vízgőz egyrész rendkívül csekély mennyiségű, és ráadásul kb 6-700 fokos, tehát nincs belső korróziós veszély. (Nem fog folyni a víz a kipufogóból.)

Link to comment
Megosztás:

De akkor végülis nem kerül nagyobb energiába a vizet bontani, mint amit nyertsz a motor teljesítményével?

Van már valami jó módszer a víz gazdaságos bontására ami működik is?

Az én készülékem 3 és 4 amper között fogyaszt, azaz max egy fényszóró teljesítményét fogyaszja a hálózatból. (A generátorom meg 900 W-os!)

Link to comment
Megosztás:

Ez rendben van. De a motor teljesítménye több lesz, vagy a fogysztása kevesebb ennyivel?

Mert ugye most a motor fektet be energiát, hogy magának vizet bontson és azt a vizet elégesse.

Ha a benzint nem veszed el, akkor a teljesítmény növekszik, de ez nem a teljesítménynövelésről szól, hanem a fogyasztás csökkentésről. Egyébként egy kis kapcsoló átváltásával a fogyasztáscsökkentés bármikor kikapcsolható. Különben az 50 W befektetett energiát nincs ember aki érzékelni tudná a kimenő teljesítmény "csökkenésén".

Link to comment
Megosztás:

http://fenykapu.free-energy.hu/ Komolyan mondom, kisül az agyam... B) Nehezen tudom elképzelni, hogy ezek működjenek. Vagy csak nagyon földhöz ragadt vagyok? B)

Pedig nagyon sok kísérletnek igenis van "megalapozott" elméleti háttere, sőt, sokból már működik is, egy-egy kisebb teljesítményű

darab, szal nem hülyeségek vannak ott felsorolva. Igazándiból még vár a megfelelő emberekre a feladat, hogy tökéletesítsék az

ígéretesebb kísérleteket, mert bezony van bennük fantázia :D

Amúgy a vízbontással kiegészített, vagy teljes egészében hajtott motoroknál több leírás szerint is kerámia réteggel kell

ellátni az égéstérben szereplő alkatrészeket, és a kipuffogó rendszert savállóra cserélni. A korrózió miatt.

Link to comment
Megosztás:

Vízbontásos cucc nekem is volt anno C14NZ-s FX-ben...fogyasztás csökkent de teljesítmény nem nőt viszont csodálatos zöldkártya eredményeket produkált. A lambda érték kitolódott a tűréshatár szélére annyira sovány volt a keverék, szerintem azért csökkent a fogyim mert a lambdaszondát így sikerült becsapnom és sovány keverékkel kevesebb a fogyi viszont még nem jelzet a sárga lámpa tehát a gyári tartományba még belefért. Régen a Ladásoknak volt hasonló szerkezete valami auqa spricc akit érdekel infókat itt talál róla: http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184

Csütörtökön megy az FX zöldkártyára E85-el...kiváncsi leszek a lambda mérési eredményekre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nemrég vettem egy F Astrát 1.4 16v 90hp és azt szeretném megtudni hogy kb mennyit fogyaszthat ha normálisan van hajtva ha esetleg vkinek lenne ilyen fajta Astrája B)

Nyilván sokban függ a stílusodtól. Nekem is ilyen motorom van, és sztem átlagosan vezetek. Nem túl sportosan, nem túl öregurasan. Én épp most lepődtem meg, mert legutóbb valamivel 6.5 alá jött ki, ez negyede város, a többi meg 90-100-as országút. De ez kevesebb az átlagnál... Városban nekem nyáron 7.5-8 körül szokott lenni, télen kicsit több, városon kívül 90-110 között fogyaszt a legjobban, simán 7 alatt, és úgy vettem észre a pályán 140 körül (4000-es fordulattól) kezd el igazán enni, itt már volt 9 liter is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.