Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Azt írja már meg valaki, hogy miért van jó hatása az E85-nek? Vagy csak a pánztárcára van jó hatással?

Úgy gondolom, hogy a nagyobb oktánszám jobb a motornak, jobban kipucolja. Nem?

Hááát, tudományos magyarázatot ne várj tőlem, de a neten már elég sok infó kering, ha van türelmed, végigbogarászhatod. Talán inkább az alkohol szennyeződésoldó hatásával van összefüggésben, mintsem az oktánszámmal. Hogy azt ki tudd használni, kicsit módosítani kellene a motoron is, úgymint sűrítés, előgyújtás, befecskendezés... de ezt inkább majd a guruk... B) Az biztos, hogy én már letekertem vele közel 7000km-t, negatív hatását egyelőre nem vettem észre, viszont észrevehetőbb külömbség van a 95-höz képest, élénkebben pörög fel a motor.

Link to comment
Megosztás:

??? B) Vízbefecskendezés??? Hogy oldottad meg? Milyen hatása van? Meg egyáltalán, hol lehet hozzájutni? Olvastam már róla http://www.vizenergia.hu/, de azt hittem humbug.... B)

Ígyoldottam meg:

http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből.

A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben.

Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe:

http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg

A motor csendesebben jár és rugalmasabb.

Link to comment
Megosztás:

Ígyoldottam meg:

http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből.

A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben.

Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe:

http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg

A motor csendesebben jár és rugalmasabb.

Pontosan hova fecskendezel be? Mivel, mennyit, mikor? B)

Link to comment
Megosztás:

Hááát, tudományos magyarázatot ne várj tőlem, de a neten már elég sok infó kering, ha van türelmed, végigbogarászhatod. Talán inkább az alkohol szennyeződésoldó hatásával van összefüggésben, mintsem az oktánszámmal. Hogy azt ki tudd használni, kicsit módosítani kellene a motoron is, úgymint sűrítés, előgyújtás, befecskendezés... de ezt inkább majd a guruk... B) Az biztos, hogy én már letekertem vele közel 7000km-t, negatív hatását egyelőre nem vettem észre, viszont észrevehetőbb külömbség van a 95-höz képest, élénkebben pörög fel a motor.

Hány százalékban kevered 95-tel? Olvastam már 10-40-ig is.

Tudja valaki, hogy Debrecenben lehet e vajon kapni, vagy valahol itt a környéken?

EPK947!

Ez most akkor víz vagy oxigán+hidrogén befecskendezés? Szerintem az utóbbi.

Link to comment
Megosztás:

Ígyoldottam meg:

http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből.

A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben.

Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe:

http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg

A motor csendesebben jár és rugalmasabb.

Pontosan hova fecskendezel be? Mivel, mennyit, mikor? B)

És NZ-nél műxik-e?

Link to comment
Megosztás:

Hány százalékban kevered 95-tel? Olvastam már 10-40-ig is.

Tudja valaki, hogy Debrecenben lehet e vajon kapni, vagy valahol itt a környéken?

EPK947!

Ez most akkor víz vagy oxigán+hidrogén befecskendezés? Szerintem az utóbbi.

Talán segít... http://holtankoljak.freeblog.hu/archives/2..._kutak_listaja/

Én 40:60 E85:B95 arányban keverem, de van aki 50.50-ig is elmegy, átalakítás nélkül. Tisztán is lehet, de ahhoz, már kell egy Flextec, ill hunflex vagy mi... ami 40 pénz... B) De egyébként Technika/Tuning/E85-ben olvasgass! B)

Link to comment
Megosztás:

Ígyoldottam meg:

http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből.

A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben.

Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe:

http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg

A motor csendesebben jár és rugalmasabb.

B) Ez komoly? Nem kételkedek a szavahihetőségedben, félre ne érts! 20NE-től nagyon kellemes adat... B) Magad szerkesztetted, vagy készen vetted, és beépítetted? Ha igen, hol, és mennyiért lehet hozzájutni? Egy ilyet én is szívesen kipróbálnék... Aztán már csak egy caravan gsi kellene, némi bioetanol beütéssel, egy kis vízbefecsivel megspékelve, aztán uccu neki... :D

Link to comment
Megosztás:

Ígyoldottam meg:

http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből.

A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben.

Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe:

http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg

A motor csendesebben jár és rugalmasabb.

Én is így próbálok közlekedni, de 5,8 alá még nem sikerült vinnem...Úgyhogy lehet benne valami. B)

Link to comment
Megosztás:

Pontosan hova fecskendezel be? Mivel, mennyit, mikor? B)

3 és fél hónapos kísérletezés és 5000 km van mögöttem.

A készülék a vízbontás elvén működik az akkumulátor feszültségéről. Megkell keresni a a lehető legnagyobb vákuumot a szívó rendszerben (NEM A FÉKCSŐBE!) és oda jó bekötni. Minden robbanó motornál működik, dízelnél is, Zsigulinál is. Csak az egyes motortípusoknál meg kell találni a legmegfelelőbb gáz oldali bekötést, és ha befecskendezéses a motor, akkor kell még egy kis elektronikus beavatkozó is. A kocsi vezérlő elektronikája (ECU) érintetlen marad.

Én most jutottam el a számomra már elfogadható kivitelig, ezután a gyerekeim Astrájába szerelem be, amelyikből az egyik hengerenkénti befecskedezős 1,4-es, a másik központi 1,6-os. Ha minden tapasztalatom összejön, közzéteszem. Ja, és még kap tőlem egyet az egyik barátom, akinek dízel Hunday-a van. Szóval gyűjtöm a tapasztalatokat jelenleg.

Link to comment
Megosztás:

Én is így próbálok közlekedni, de 5,8 alá még nem sikerült vinnem...Úgyhogy lehet benne valami. B)

Az igazat megvallva én általában nem így közlekedek, ezért majd többet mond az az adat ha hazajöttem a nyaralásból, mert van fogyasztás dokumentációm évekre visszamenőleg. Ugyanezt az utat két éve már bejártuk, autópálya, Olaszország ezerrel. Kíváncsi leszek a mostani fogyasztásra!

Link to comment
Megosztás:

3 és fél hónapos kísérletezés és 5000 km van mögöttem.

A készülék a vízbontás elvén működik az akkumulátor feszültségéről. Megkell keresni a a lehető legnagyobb vákuumot a szívó rendszerben (NEM A FÉKCSŐBE!) és oda jó bekötni. Minden robbanó motornál működik, dízelnél is, Zsigulinál is. Csak az egyes motortípusoknál meg kell találni a legmegfelelőbb gáz oldali bekötést, és ha befecskendezéses a motor, akkor kell még egy kis elektronikus beavatkozó is. A kocsi vezérlő elektronikája (ECU) érintetlen marad.

Én most jutottam el a számomra már elfogadható kivitelig, ezután a gyerekeim Astrájába szerelem be, amelyikből az egyik hengerenkénti befecskedezős 1,4-es, a másik központi 1,6-os. Ha minden tapasztalatom összejön, közzéteszem. Ja, és még kap tőlem egyet az egyik barátom, akinek dízel Hunday-a van. Szóval gyűjtöm a tapasztalatokat jelenleg.

Minden típusnál ua a szerkezet használható? Ha mondjuk vki autót cserél, át lehet költöztetni a vízbefecsit, vagy mindegyiknél egyedi? Valamint... Sorba lehetne állni egyért? B) Ha igen, mennyiért lehetne szert tenni rá? Engem komolyan érdekelne, ha egy literrel mérsékelni tudná a fogyasztást. Sima csapvizzel üzemeltethető, vagy valami spec. adalék is kell hozzá. Bár, ha elekrolízis alapján működik...

Link to comment
Megosztás:

Minden típusnál ua a szerkezet használható? Ha mondjuk vki autót cserél, át lehet költöztetni a vízbefecsit, vagy mindegyiknél egyedi? Valamint... Sorba lehetne állni egyért? B) Ha igen, mennyiért lehetne szert tenni rá? Engem komolyan érdekelne, ha egy literrel mérsékelni tudná a fogyasztást. Sima csapvizzel üzemeltethető, vagy valami spec. adalék is kell hozzá. Bár, ha elekrolízis alapján működik...

A "vízgáz generátor" mindenhol ugyanaz, tehát költöztethető, csak a gázbevezetést kell jól megtalálni a szívó elosztón, lehetőleg egy meglévő menetes csatlakozáson keresztül.

Az elektrolit= desztillált víz + szódabikarbóna. Vízfelhasználás kb 1-2 dl / 1000 km.

A hozzá tartozó elektronikát most tesztelem, még lehet fejleszteni, és több változat is készül, attól függően, hogy MAP szenzoros az autó vagy nem, illetve például a karburátoros kocsikhoz nem is kell elektronika, mint ahogy a dízelhez sem.

Árról beszélni még korai, de biztosan megtérül nagyon rövid idő alatt. (Főleg a 300 forintos benzinnél!)

Link to comment
Megosztás:

A "vízgáz generátor" mindenhol ugyanaz, tehát költöztethető, csak a gázbevezetést kell jól megtalálni a szívó elosztón, lehetőleg egy meglévő menetes csatlakozáson keresztül.

Az elektrolit= desztillált víz + szódabikarbóna. Vízfelhasználás kb 1-2 dl / 1000 km.

A hozzá tartozó elektronikát most tesztelem, még lehet fejleszteni, és több változat is készül, attól függően, hogy MAP szenzoros az autó vagy nem, illetve például a karburátoros kocsikhoz nem is kell elektronika, mint ahogy a dízelhez sem.

Árról beszélni még korai, de biztosan megtérül nagyon rövid idő alatt. (Főleg a 300 forintos benzinnél!)

Minden elismerés. B)

Ez az 1-2 deci nem tűnik soknak. Esetleg csak a tisztulás nyomán létrejött tökéletesebb égésfolyamat okozza a fogyasztáscsökkenést?

(robbanó helyett inkább belsőégésű B) )

Link to comment
Megosztás:

Azt a linket akartam berakni én is.

De az az egyetlen aggályom, hogy a befektetett energia több mint amit kinyerhetünk a víz újra elégetésével, mivel a víz bontásának is van hatáafoka, ami 100% alatt van. Vagy van valami csoda módszer rá?

Amúgy én is azt alinket akartam berakni plusz a Index fórumos linket.

...van már új Topic ennek?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.