Alex75 Elküldve Május24, 2008 Megoszt Elküldve Május24, 2008 Ma rátankoltam egy kis E85-t a B95-re. 13,9L-t tankoltam, miután letekertem 237km-t. Ebben volt kb. 40 km 130-140-es tempózás, sajnos sietnem kellett. A többi az 100-zal, tehát kilencvennel... B) 5,9L/100km B95-ből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Azt írja már meg valaki, hogy miért van jó hatása az E85-nek? Vagy csak a pánztárcára van jó hatással? Úgy gondolom, hogy a nagyobb oktánszám jobb a motornak, jobban kipucolja. Nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Azt írja már meg valaki, hogy miért van jó hatása az E85-nek? Vagy csak a pánztárcára van jó hatással? Úgy gondolom, hogy a nagyobb oktánszám jobb a motornak, jobban kipucolja. Nem? Hááát, tudományos magyarázatot ne várj tőlem, de a neten már elég sok infó kering, ha van türelmed, végigbogarászhatod. Talán inkább az alkohol szennyeződésoldó hatásával van összefüggésben, mintsem az oktánszámmal. Hogy azt ki tudd használni, kicsit módosítani kellene a motoron is, úgymint sűrítés, előgyújtás, befecskendezés... de ezt inkább majd a guruk... B) Az biztos, hogy én már letekertem vele közel 7000km-t, negatív hatását egyelőre nem vettem észre, viszont észrevehetőbb külömbség van a 95-höz képest, élénkebben pörög fel a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 ??? B) Vízbefecskendezés??? Hogy oldottad meg? Milyen hatása van? Meg egyáltalán, hol lehet hozzájutni? Olvastam már róla http://www.vizenergia.hu/, de azt hittem humbug.... B) Ígyoldottam meg: http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből. A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben. Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg A motor csendesebben jár és rugalmasabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Ígyoldottam meg: http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből. A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben. Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg A motor csendesebben jár és rugalmasabb. Pontosan hova fecskendezel be? Mivel, mennyit, mikor? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Hááát, tudományos magyarázatot ne várj tőlem, de a neten már elég sok infó kering, ha van türelmed, végigbogarászhatod. Talán inkább az alkohol szennyeződésoldó hatásával van összefüggésben, mintsem az oktánszámmal. Hogy azt ki tudd használni, kicsit módosítani kellene a motoron is, úgymint sűrítés, előgyújtás, befecskendezés... de ezt inkább majd a guruk... B) Az biztos, hogy én már letekertem vele közel 7000km-t, negatív hatását egyelőre nem vettem észre, viszont észrevehetőbb külömbség van a 95-höz képest, élénkebben pörög fel a motor. Hány százalékban kevered 95-tel? Olvastam már 10-40-ig is. Tudja valaki, hogy Debrecenben lehet e vajon kapni, vagy valahol itt a környéken? EPK947! Ez most akkor víz vagy oxigán+hidrogén befecskendezés? Szerintem az utóbbi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Ígyoldottam meg: http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből. A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben. Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg A motor csendesebben jár és rugalmasabb. Pontosan hova fecskendezel be? Mivel, mennyit, mikor? B) És NZ-nél műxik-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Hány százalékban kevered 95-tel? Olvastam már 10-40-ig is. Tudja valaki, hogy Debrecenben lehet-e vajon kapni, vagy valahol itt a környéken? Hol van az "itt"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Hol van az "itt"? Debrecen környékén? B) Gondolom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Hány százalékban kevered 95-tel? Olvastam már 10-40-ig is. Tudja valaki, hogy Debrecenben lehet e vajon kapni, vagy valahol itt a környéken? EPK947! Ez most akkor víz vagy oxigán+hidrogén befecskendezés? Szerintem az utóbbi. Talán segít... http://holtankoljak.freeblog.hu/archives/2..._kutak_listaja/ Én 40:60 E85:B95 arányban keverem, de van aki 50.50-ig is elmegy, átalakítás nélkül. Tisztán is lehet, de ahhoz, már kell egy Flextec, ill hunflex vagy mi... ami 40 pénz... B) De egyébként Technika/Tuning/E85-ben olvasgass! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Debrecen környékén? B) Gondolom... Igen, úgy gondoltam, hogy Debrecen környékén. De úgy látom, a lista alapján, hogy nincs. Köszi ott a másik témában kérdezősködök tovább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Igen, úgy gondoltam, hogy Debrecen környékén. De úgy látom, a lista alapján, hogy nincs. Jah, erről panaszkodtak már páran... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Ígyoldottam meg: http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből. A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben. Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg A motor csendesebben jár és rugalmasabb. B) Ez komoly? Nem kételkedek a szavahihetőségedben, félre ne érts! 20NE-től nagyon kellemes adat... B) Magad szerkesztetted, vagy készen vetted, és beépítetted? Ha igen, hol, és mennyiért lehet hozzájutni? Egy ilyet én is szívesen kipróbálnék... Aztán már csak egy caravan gsi kellene, némi bioetanol beütéssel, egy kis vízbefecsivel megspékelve, aztán uccu neki... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Ígyoldottam meg: http://kepfeltoltes.hu/080522/RIMG2295.1_w...ltoltes.hu_.jpg Országúton + kis településeken át, a sebességkorlátozások határán autózva 5,16 lit/100 km fogyasztás JET 95-ös benzinből. A motor teljesen kitisztul, egy mákszemnyi korom sem marad az égéstérben. Erre példa a 30ezer km-t futott gyertyáim képe: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg A motor csendesebben jár és rugalmasabb. Én is így próbálok közlekedni, de 5,8 alá még nem sikerült vinnem...Úgyhogy lehet benne valami. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Pontosan hova fecskendezel be? Mivel, mennyit, mikor? B) 3 és fél hónapos kísérletezés és 5000 km van mögöttem. A készülék a vízbontás elvén működik az akkumulátor feszültségéről. Megkell keresni a a lehető legnagyobb vákuumot a szívó rendszerben (NEM A FÉKCSŐBE!) és oda jó bekötni. Minden robbanó motornál működik, dízelnél is, Zsigulinál is. Csak az egyes motortípusoknál meg kell találni a legmegfelelőbb gáz oldali bekötést, és ha befecskendezéses a motor, akkor kell még egy kis elektronikus beavatkozó is. A kocsi vezérlő elektronikája (ECU) érintetlen marad. Én most jutottam el a számomra már elfogadható kivitelig, ezután a gyerekeim Astrájába szerelem be, amelyikből az egyik hengerenkénti befecskedezős 1,4-es, a másik központi 1,6-os. Ha minden tapasztalatom összejön, közzéteszem. Ja, és még kap tőlem egyet az egyik barátom, akinek dízel Hunday-a van. Szóval gyűjtöm a tapasztalatokat jelenleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Én is így próbálok közlekedni, de 5,8 alá még nem sikerült vinnem...Úgyhogy lehet benne valami. B) Az igazat megvallva én általában nem így közlekedek, ezért majd többet mond az az adat ha hazajöttem a nyaralásból, mert van fogyasztás dokumentációm évekre visszamenőleg. Ugyanezt az utat két éve már bejártuk, autópálya, Olaszország ezerrel. Kíváncsi leszek a mostani fogyasztásra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 3 és fél hónapos kísérletezés és 5000 km van mögöttem. A készülék a vízbontás elvén működik az akkumulátor feszültségéről. Megkell keresni a a lehető legnagyobb vákuumot a szívó rendszerben (NEM A FÉKCSŐBE!) és oda jó bekötni. Minden robbanó motornál működik, dízelnél is, Zsigulinál is. Csak az egyes motortípusoknál meg kell találni a legmegfelelőbb gáz oldali bekötést, és ha befecskendezéses a motor, akkor kell még egy kis elektronikus beavatkozó is. A kocsi vezérlő elektronikája (ECU) érintetlen marad. Én most jutottam el a számomra már elfogadható kivitelig, ezután a gyerekeim Astrájába szerelem be, amelyikből az egyik hengerenkénti befecskedezős 1,4-es, a másik központi 1,6-os. Ha minden tapasztalatom összejön, közzéteszem. Ja, és még kap tőlem egyet az egyik barátom, akinek dízel Hunday-a van. Szóval gyűjtöm a tapasztalatokat jelenleg. Minden típusnál ua a szerkezet használható? Ha mondjuk vki autót cserél, át lehet költöztetni a vízbefecsit, vagy mindegyiknél egyedi? Valamint... Sorba lehetne állni egyért? B) Ha igen, mennyiért lehetne szert tenni rá? Engem komolyan érdekelne, ha egy literrel mérsékelni tudná a fogyasztást. Sima csapvizzel üzemeltethető, vagy valami spec. adalék is kell hozzá. Bár, ha elekrolízis alapján működik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Minden típusnál ua a szerkezet használható? ... Valamint... Sorba lehetne állni egyért? B) Ha igen, mennyiért lehetne szert tenni rá? ... Engem is érdekelne a dolog. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Nyissunk neki egy támát! Ne offoljuk szét ezt! Amúgy tudok linket adni majd, én is, hogy hol olvasgathat akit érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 http://fenykapu.free-energy.hu/ Itt van több kísérlet is a gyors vízbontásra, elég érdekesnek hangzanak, bár referencia nem sok van egyikhez sem B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Minden típusnál ua a szerkezet használható? Ha mondjuk vki autót cserél, át lehet költöztetni a vízbefecsit, vagy mindegyiknél egyedi? Valamint... Sorba lehetne állni egyért? B) Ha igen, mennyiért lehetne szert tenni rá? Engem komolyan érdekelne, ha egy literrel mérsékelni tudná a fogyasztást. Sima csapvizzel üzemeltethető, vagy valami spec. adalék is kell hozzá. Bár, ha elekrolízis alapján működik... A "vízgáz generátor" mindenhol ugyanaz, tehát költöztethető, csak a gázbevezetést kell jól megtalálni a szívó elosztón, lehetőleg egy meglévő menetes csatlakozáson keresztül. Az elektrolit= desztillált víz + szódabikarbóna. Vízfelhasználás kb 1-2 dl / 1000 km. A hozzá tartozó elektronikát most tesztelem, még lehet fejleszteni, és több változat is készül, attól függően, hogy MAP szenzoros az autó vagy nem, illetve például a karburátoros kocsikhoz nem is kell elektronika, mint ahogy a dízelhez sem. Árról beszélni még korai, de biztosan megtérül nagyon rövid idő alatt. (Főleg a 300 forintos benzinnél!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Nyissunk neki egy támát! Ne offoljuk szét ezt! Amúgy tudok linket adni majd, én is, hogy hol olvasgathat akit érdekel. Oks, ne tartsd vissza magad! B) Hol az a link? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 A "vízgáz generátor" mindenhol ugyanaz, tehát költöztethető, csak a gázbevezetést kell jól megtalálni a szívó elosztón, lehetőleg egy meglévő menetes csatlakozáson keresztül. Az elektrolit= desztillált víz + szódabikarbóna. Vízfelhasználás kb 1-2 dl / 1000 km. A hozzá tartozó elektronikát most tesztelem, még lehet fejleszteni, és több változat is készül, attól függően, hogy MAP szenzoros az autó vagy nem, illetve például a karburátoros kocsikhoz nem is kell elektronika, mint ahogy a dízelhez sem. Árról beszélni még korai, de biztosan megtérül nagyon rövid idő alatt. (Főleg a 300 forintos benzinnél!) Minden elismerés. B) Ez az 1-2 deci nem tűnik soknak. Esetleg csak a tisztulás nyomán létrejött tökéletesebb égésfolyamat okozza a fogyasztáscsökkenést? (robbanó helyett inkább belsőégésű B) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 http://fenykapu.free-energy.hu/ Komolyan mondom, kisül az agyam... B) Nehezen tudom elképzelni, hogy ezek működjenek. Vagy csak nagyon földhöz ragadt vagyok? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május25, 2008 Megoszt Elküldve Május25, 2008 Azt a linket akartam berakni én is. De az az egyetlen aggályom, hogy a befektetett energia több mint amit kinyerhetünk a víz újra elégetésével, mivel a víz bontásának is van hatáafoka, ami 100% alatt van. Vagy van valami csoda módszer rá? Amúgy én is azt alinket akartam berakni plusz a Index fórumos linket. ...van már új Topic ennek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts