Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mindenesetre, ha az 1.8, 2.0 16v is megáll 7L-ből (max 100-110-nél), akkor már érdemes cserélnem.

szerintem itt már azért rezeg a léc......:(

ha tényleg sokat használod miért nem veszel dízelt?

Elküldve
oda van írva, hogy nálam ;)

ez egy spec. limited gsi :(

Leestem a székről.... :( ;) :)

Öregecske autó, de 10 másodpercen belül gyorsul 100-ra!

Ez gyári adat?

Elküldve
szerintem itt már azért rezeg a léc......;)

ha tényleg sokat használod miért nem veszel dízelt?

Kicsit fázom a használt, sok km-es dízelektől, elég horribilis összegeket hallani pl. egy adagolófelújítással kapcsolatban, újra pedig nincs keret. Egyszóval nem biztos hogy megérné a 300ft per 100km minuszt. Gondolom, az 1.7td is megissza az 5,5-t, az enyém pedig megáll 6,5-ből, ha betartom a seb.határokat, még kevesebből is, eddig a min 6,2 volt, de akkor nagyon odafigyeltem. Azt azért hozzá kell tennem, hogy ez Tapolca-Veszprém, minimális "város". Viszont lassan fiatalítani kellene, és jó lenne pár plusz paci... :) Ezért gondoltam az 1.8, max 2.0-ra, f 16v astrára, persze... :( Kérdés, hogy megáll-e így használva 7L-ből?

Elküldve

lábfüggő :(

de szerintem egy 2000es lehet könnyedén tulmegy 7 literen

van egy ismerős 1.8 as 16v vel jár és ugy szokta mondani 8 litere számol ha tankolni kell hosszútávra, és nem verszenyző!

ja és én is ezért félek dizelt venni....

Elküldve
Leestem a székről.... :( ;) :)

Ez gyári adat?

(10másodpercen belül gyorsul 100-ra) Igen ez gyári adat, és mivel az én ótóm fékpad szerint még leadja a gyári teljesítményt, és nyomatékot, ezért elhiszem, hogy az enyém is tudja ezt a gyorsulást, bár nem mértem. Nekem elég, hogy a forgalomban érzem a kellő robbanékonyságot. :(

Elküldve

Mai tankolás 34,87 l, 458 km-re. Az 7,6 l/ 100 km. Ebből kb 200 város, a maradék meg tegnap Szfvár-ig, -ben és vissza. Picit sokallom, bár azért toltam neki rendesen hazafelé :( .

Elküldve
akkor hol a probléma? :)

valamit valamiért ;)

Csak Fehérváron nem kellett volna az a dugó. A pláza előtti szakaszon 3 lámpán fél óra alatt értem át. :(

Elküldve

Írjatok téli fogyasztási adatokat! Most találtam adatokat arról, hogy +5 Celsius fok alatt hogyan nő meg a fogyasztás. Ma -2,5 és -1 Celsius fok között mentem négy órán át az osztrák és magyar autópályán, és az elmúlt másfél év legrosszabb fogyasztását produkáltam.

Elküldve
Írjatok téli fogyasztási adatokat! Most találtam adatokat arról, hogy +5 Celsius fok alatt hogyan nő meg a fogyasztás. Ma -2,5 és -1 Celsius fok között mentem négy órán át az osztrák és magyar autópályán, és az elmúlt másfél év legrosszabb fogyasztását produkáltam.

Ne izgulj! Én minden hónap első tankolásakor "resetelem" az átlagfogyasztás mérőmet (a BC-n). Nomármost, tegnap reggel ez még 8,1-en állt, de Budafokról Újpestre kellett mennem és vissza Kispesten keresztül. Mindez összesen 55 km volt, de a havi átlagomat úgy felnyomta 9,2-re mint a pinyt! Most aztán igyekezhetek ledolgozni a hó végéig! (Asszem el kell szaladnom egyszer - kétszer Balatonig meg vissza országúton, hogy jó számot kapjak! :( ;) :) )

No, azt még hozzá kell tennem, hogy ezt az 55 km-t tiszta menetidővel számolva több mint 3 óra alatt tettem meg!

Elküldve
ha nagy a hideg és rövid a táv(5-10km) szeritem 10 literen se kell meglepődni, dúsítás stb (nekem rossz trmosztát)

Én naponta 2x25km-t megyek, ebből kb. 15km 40-es zónában 5.-ben 1200-as fordulattal, kb. 5km 90-el országúton, a többi sztráda 100 körüli tempóval, és ugyanez visszafelé. Így 2 személlyel 7Liter körüli a fogyasztásom.

Elküldve
ha nagy a hideg és rövid a táv(5-10km) szeritem 10 literen se kell meglepődni, dúsítás stb (nekem rossz trmosztát)

X14NZ Caravannál 10,6 literes átlagfogyasztást ír a kézikönyv az új szabvány szerint. Ehhez képest nem sok a 9 liter feletti érték, csak az elmúlt másfél évben a legritkább esetben volt 8 liter felett az átlagfogyasztásom.

Elküldve

folyamtaban van a termosztát dolog, csak külön házat akarunk neki csinálni, mert a vezérlést nem akarjuk lebontani, és ahgy elnézegetem nem olyan hosszúéletűek ezek a termosztátok.

addig pedig hűtő lefed, és ugy felmelegszk.

Elküldve
folyamtaban van a termosztát dolog, csak külön házat akarunk neki csinálni, mert a vezérlést nem akarjuk lebontani, és ahgy elnézegetem nem olyan hosszúéletűek ezek a termosztátok.

addig pedig hűtő lefed, és ugy felmelegszk.

Na ez is előnye a vidéken élőknek :( Itt Pesten nem válna be a takargatós módszer mert beleszalad az ember egy dugóba és máris megfőzte a motort letakart hűtővel hacsak nem ugrik ki időben és kapja ki a takarást.

Elküldve
folyamtaban van a termosztát dolog, csak külön házat akarunk neki csinálni, mert a vezérlést nem akarjuk lebontani, és ahgy elnézegetem nem olyan hosszúéletűek ezek a termosztátok.

addig pedig hűtő lefed, és ugy felmelegszk.

Sztem a kb. 10 évente történő csere nem olyan vészes, de Te tudod. Én is gondoltam külső megoldásra, bár én más okból, és arra jutottam, hogy egy diesel (17DR), vagy egy C20NE csonkját kéne megpróbálni odatenni. Amennyire láttam, kb. ott lehetnek a csavarjai, mint az 14NZ eredeti termosztátfedelének.

Elküldve

ventinél nekem sincs letakarva, mert msikolcon pl előfordulok és van dugó ott is.

meg egyébként is mikor tolom neki én se akarok kiugrani....

Elküldve

a csonkcseréről oylat hallottam, hogy akkor csonkkal együtt kell cserélni vagyis házzal, az meg dágaság.

am sajnos nem 10 évekről olvastam, meg hallottam.

de ha nem lesz hamarosan más megoldás, akkor megy be a helyére és annyi.

Elküldve
a csonkcseréről oylat hallottam, hogy akkor csonkkal együtt kell cserélni vagyis házzal, az meg dágaság...

Így van, az egészet a blokktól a gumicsőcsonkig, házastul. Bontóból nem hiszem, hogy olyan drága lenne, egy sérült motorú autóról sztem fillérekért odaadják.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.