redline Elküldve December15, 2007 Elküldve December15, 2007 Mindenesetre, ha az 1.8, 2.0 16v is megáll 7L-ből (max 100-110-nél), akkor már érdemes cserélnem. szerintem itt már azért rezeg a léc......:( ha tényleg sokat használod miért nem veszel dízelt?
Gepard Elküldve December15, 2007 Elküldve December15, 2007 oda van írva, hogy nálam ;) ez egy spec. limited gsi :( Leestem a székről.... :( ;) :) Öregecske autó, de 10 másodpercen belül gyorsul 100-ra! Ez gyári adat?
Alex75 Elküldve December15, 2007 Elküldve December15, 2007 szerintem itt már azért rezeg a léc......;) ha tényleg sokat használod miért nem veszel dízelt? Kicsit fázom a használt, sok km-es dízelektől, elég horribilis összegeket hallani pl. egy adagolófelújítással kapcsolatban, újra pedig nincs keret. Egyszóval nem biztos hogy megérné a 300ft per 100km minuszt. Gondolom, az 1.7td is megissza az 5,5-t, az enyém pedig megáll 6,5-ből, ha betartom a seb.határokat, még kevesebből is, eddig a min 6,2 volt, de akkor nagyon odafigyeltem. Azt azért hozzá kell tennem, hogy ez Tapolca-Veszprém, minimális "város". Viszont lassan fiatalítani kellene, és jó lenne pár plusz paci... :) Ezért gondoltam az 1.8, max 2.0-ra, f 16v astrára, persze... :( Kérdés, hogy megáll-e így használva 7L-ből?
Novy Elküldve December15, 2007 Elküldve December15, 2007 lábfüggő :( de szerintem egy 2000es lehet könnyedén tulmegy 7 literen van egy ismerős 1.8 as 16v vel jár és ugy szokta mondani 8 litere számol ha tankolni kell hosszútávra, és nem verszenyző! ja és én is ezért félek dizelt venni....
epk947 Elküldve December15, 2007 Elküldve December15, 2007 Leestem a székről.... :( ;) :) Ez gyári adat? (10másodpercen belül gyorsul 100-ra) Igen ez gyári adat, és mivel az én ótóm fékpad szerint még leadja a gyári teljesítményt, és nyomatékot, ezért elhiszem, hogy az enyém is tudja ezt a gyorsulást, bár nem mértem. Nekem elég, hogy a forgalomban érzem a kellő robbanékonyságot. :(
hening Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 Mai tankolás 34,87 l, 458 km-re. Az 7,6 l/ 100 km. Ebből kb 200 város, a maradék meg tegnap Szfvár-ig, -ben és vissza. Picit sokallom, bár azért toltam neki rendesen hazafelé :( .
Novy Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 akkor hol a probléma? ;) valamit valamiért :(
hening Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 akkor hol a probléma? :) valamit valamiért ;) Csak Fehérváron nem kellett volna az a dugó. A pláza előtti szakaszon 3 lámpán fél óra alatt értem át. :(
opelastras Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Írjatok téli fogyasztási adatokat! Most találtam adatokat arról, hogy +5 Celsius fok alatt hogyan nő meg a fogyasztás. Ma -2,5 és -1 Celsius fok között mentem négy órán át az osztrák és magyar autópályán, és az elmúlt másfél év legrosszabb fogyasztását produkáltam.
yooccoo Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 7,87 csak reggel 12km, délután meg vissza tűrhetőnek találom
epk947 Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Írjatok téli fogyasztási adatokat! Most találtam adatokat arról, hogy +5 Celsius fok alatt hogyan nő meg a fogyasztás. Ma -2,5 és -1 Celsius fok között mentem négy órán át az osztrák és magyar autópályán, és az elmúlt másfél év legrosszabb fogyasztását produkáltam. Ne izgulj! Én minden hónap első tankolásakor "resetelem" az átlagfogyasztás mérőmet (a BC-n). Nomármost, tegnap reggel ez még 8,1-en állt, de Budafokról Újpestre kellett mennem és vissza Kispesten keresztül. Mindez összesen 55 km volt, de a havi átlagomat úgy felnyomta 9,2-re mint a pinyt! Most aztán igyekezhetek ledolgozni a hó végéig! (Asszem el kell szaladnom egyszer - kétszer Balatonig meg vissza országúton, hogy jó számot kapjak! :( ;) :) ) No, azt még hozzá kell tennem, hogy ezt az 55 km-t tiszta menetidővel számolva több mint 3 óra alatt tettem meg!
Novy Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 ha nagy a hideg és rövid a táv(5-10km) szeritem 10 literen se kell meglepődni, dúsítás stb (nekem rossz trmosztát)
FPepe Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 ha nagy a hideg és rövid a táv(5-10km) szeritem 10 literen se kell meglepődni, dúsítás stb (nekem rossz trmosztát) Én naponta 2x25km-t megyek, ebből kb. 15km 40-es zónában 5.-ben 1200-as fordulattal, kb. 5km 90-el országúton, a többi sztráda 100 körüli tempóval, és ugyanez visszafelé. Így 2 személlyel 7Liter körüli a fogyasztásom.
Novy Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 az teljesen más 5km alatt nekem a termo miatt be se tud melegedni sajnos, neked azért 25km alatt jo termoval simán :(
Novy Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 én 12km-t megyek, 3-4 után már melegszik nalátom én meg 5 öt. és rossz a termosztátom. szoval dusitás szinte végig megy.
opelastras Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 ha nagy a hideg és rövid a táv(5-10km) szeritem 10 literen se kell meglepődni, dúsítás stb (nekem rossz trmosztát) X14NZ Caravannál 10,6 literes átlagfogyasztást ír a kézikönyv az új szabvány szerint. Ehhez képest nem sok a 9 liter feletti érték, csak az elmúlt másfél évben a legritkább esetben volt 8 liter felett az átlagfogyasztásom.
wzsolt_1.6_16V Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 és rossz a termosztátom. És meddig akarsz rossz termosztáttal járni? Ez a töblet fogyasztáson kívűl még sok más problémát okozhat. (lerakódások,kicsapódó pára az olajba, fokozott kopások stb.)
FPepe Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 Mai eredmény: 668km - 44.4L -> 6.64L/100km. Javuló tendencia, pedig hidegebb van :(
Novy Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 folyamtaban van a termosztát dolog, csak külön házat akarunk neki csinálni, mert a vezérlést nem akarjuk lebontani, és ahgy elnézegetem nem olyan hosszúéletűek ezek a termosztátok. addig pedig hűtő lefed, és ugy felmelegszk.
wzsolt_1.6_16V Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 folyamtaban van a termosztát dolog, csak külön házat akarunk neki csinálni, mert a vezérlést nem akarjuk lebontani, és ahgy elnézegetem nem olyan hosszúéletűek ezek a termosztátok. addig pedig hűtő lefed, és ugy felmelegszk. Na ez is előnye a vidéken élőknek :( Itt Pesten nem válna be a takargatós módszer mert beleszalad az ember egy dugóba és máris megfőzte a motort letakart hűtővel hacsak nem ugrik ki időben és kapja ki a takarást.
FPepe Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 folyamtaban van a termosztát dolog, csak külön házat akarunk neki csinálni, mert a vezérlést nem akarjuk lebontani, és ahgy elnézegetem nem olyan hosszúéletűek ezek a termosztátok. addig pedig hűtő lefed, és ugy felmelegszk. Sztem a kb. 10 évente történő csere nem olyan vészes, de Te tudod. Én is gondoltam külső megoldásra, bár én más okból, és arra jutottam, hogy egy diesel (17DR), vagy egy C20NE csonkját kéne megpróbálni odatenni. Amennyire láttam, kb. ott lehetnek a csavarjai, mint az 14NZ eredeti termosztátfedelének.
Novy Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 ventinél nekem sincs letakarva, mert msikolcon pl előfordulok és van dugó ott is. meg egyébként is mikor tolom neki én se akarok kiugrani....
Novy Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 a csonkcseréről oylat hallottam, hogy akkor csonkkal együtt kell cserélni vagyis házzal, az meg dágaság. am sajnos nem 10 évekről olvastam, meg hallottam. de ha nem lesz hamarosan más megoldás, akkor megy be a helyére és annyi.
FPepe Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 a csonkcseréről oylat hallottam, hogy akkor csonkkal együtt kell cserélni vagyis házzal, az meg dágaság... Így van, az egészet a blokktól a gumicsőcsonkig, házastul. Bontóból nem hiszem, hogy olyan drága lenne, egy sérült motorú autóról sztem fillérekért odaadják.
Recommended Posts