Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 ja igen nem 16 hanem ugy 14 körül, minden kocsinál a szám alatta dús feltte szegény a keverék képzés csak az se árt ha jo a trmosztátod, meg nem 2km et autozol vele .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November22, 2007 Megoszt Elküldve November22, 2007 No, tegnap autópálya kevéske várossal, odafelé 130-140, este haza 150-170 között összesen 1050 km, 8,6 lit / 100 km átlag. De legalább hamar hazaértem a messzehonból! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November23, 2007 Megoszt Elküldve November23, 2007 most, hogy kcisit bemelegszik, mire féluton vagyok, igy megint 6 literes a fogyim kb per sacc, pedig rövidtávokon járok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Ma 37,4 l-t tankoltam 536 km-re. Volt benne kb 170 km Győr belter, kb 1 óra Pesti dugó :( (Keleti pu-tól az Erzsébet hídig), a többi országút. 6,97 l/100 km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 dugó nélkül meglett volna a 6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 dugó nélkül meglett volna a 6 Én is úgy gondolom, volt, hogy a hőmérőm 100 fokot mutatott, persze a ventillátorom szinte percenként bekapcsolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
silverdome Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 sztem hidegben éppen többet kéne ennie. mivel a nagyobb sűrűségű levegőt egységnyi térbe szívja, így nagyobb tömeg kerül be, viszont az üza adott keverék aránynál szeret jól égni, ez pedig tömegarány, amit a motorok szabályoznak, tehát 1 kiló benzinhez kell 16 kiló levegő, de ha 24 kiló levegő megy be akkor ahhoz 1.5 kiló benzin kell (a számok csak az arányokat tükrözik). Tehát hidegben több benzint kell beadni, hogy minél tökéletesebb legyen az égés. Szia! Amit írsz, az a benzin levegő keverési arány, benzineseknél igaz is, hogy csak bizonyos arány mellett fog működni a dolog, de dieselnél más a helyzet, meg egyiknél, mennyiségi,(benzines járgányok) a másiknál eleve minőségi szabályzást alkalmaznak, egy diesel mindig ugyanannyi levegőt szív be, ott csak a befecskendezett gázolja mennyiségét változtatod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Kölcsönadtam az autót édesanyámnak, az eredmény: 8,82 liter / 100 km. Az elmúlt másfél évben mindössze három esetben volt 8 liter felett az átlagfogyasztás, az átlagfogyasztásom eddig csak kicsivel haladta csak meg 7 liter / 100 km-t. A mostani benzinárak mellett elég bosszantó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Hi Skacok! A fogyasztás miatt télire érdemes-e visszacserélni a direct sportlégszűrőt a gyári dobozos levegőszűrőre, vagy nyugodtan maradhat benne, semmivel sem fog többet enni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Hi Skacok! A fogyasztás miatt télire érdemes-e visszacserélni a direct sportlégszűrőt a gyári dobozos levegőszűrőre, vagy nyugodtan maradhat benne, semmivel sem fog többet enni? Be sem raktam volna a direktet. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 600-630km/tank benzin (a szintjelző már világit) x14xe Caravan esetén 2/3város, 1/3azon kívül + neem vok fittipaldi nagyon sok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 600-630km/tank benzin (a szintjelző már világit) x14xe Caravan esetén 2/3város, 1/3azon kívül + neem vok fittipaldi nagyon sok? Télen sztem nem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Télen sztem nem ;) 11,5liter/100km!! úgytudom, hogy a tank 55 literes :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 11,5liter/100km!! úgytudom, hogy a tank 55 literes :( Ez neked hogy jött ki? Sztem 7.9-8.3... és 50L tudtommal a tank. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 Ez neked hogy jött ki? Sztem 7.9-8.3... és 50L tudtommal a tank. Na akkor pontosítsunk!52L-es a tank.Ha ezt mind csontszárazra kijártad, akkor 8,6-8,25L/100 km, ha nem akkor kevesebb. Ennyi várossal ez a motor simán megeszik ennyit.Én már csak tudom.Ha csak város és azon belül is rövidtáv, akkor 10L/100Km is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 Na akkor pontosítsunk!52L-es a tank. Na, akkor pontosítsunk! A Caravan és a kisáruszállító kivitelnél a tank 50 L-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 Na akkor pontosítsunk!52L-es a tank.Ha ezt mind csontszárazra kijártad, akkor 8,6-8,25L/100 km, ha nem akkor kevesebb. Ennyi várossal ez a motor simán megeszik ennyit.Én már csak tudom.Ha csak város és azon belül is rövidtáv, akkor 10L/100Km is lehet. Boccska tényleg. Fogjuk rá a késői időpontra! Eccerűen képtelen vóltam +cseréni a két számot :( nekem a varázsképlet 630/55=11.45 ;) :) És ennek nyáron hogy kell változnia? Mert vélhetőleg több km-t kellene menni vele? Vagy ez nem is olyan eccerűű a meleg miatti teljesítmény romlás+klíma használat miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 Na, akkor pontosítsunk! A Caravan és a kisáruszállító kivitelnél a tank 50 L-es. Jah tényleg kombi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 Boccska tényleg. Fogjuk rá a késői időpontra! Eccerűen képtelen vóltam +cseréni a két számot :( nekem a varázsképlet 630/55=11.45 ;) :) És ennek nyáron hogy kell változnia? Mert vélhetőleg több km-t kellene menni vele? Vagy ez nem is olyan eccerűű a meleg miatti teljesítmény romlás+klíma használat miatt? Nyáron általában csökken a fogyasztás, de ha klímát használsz, az némileg növeli... sztem klímával nyáron kb. hasonló fogyasztása lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 Mai fogyasztás 4.9 l/100km...200,7 km-t mentünk (Kkfháza - Hajós - Kecskemét - Kkfháza) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Boccska tényleg. Fogjuk rá a késői időpontra! Eccerűen képtelen vóltam +cseréni a két számot :( nekem a varázsképlet 630/55=11.45 ;) :) Nem úgy kell kiszámolni, hogy liter osztva km, szorozva 100? Ez alapján pedig (50/630)*100=7,93 Mondjuk csak 4-es lett a matek érettségim. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Nem úgy kell kiszámolni, hogy liter osztva km, szorozva 100? Ez alapján pedig (50/630)*100=7,93 Mondjuk csak 4-es lett a matek érettségim. Ezért írtam én is, hogy hogy jött ki :( Nekem meg legutóbb már majdnem 7L lett, nem lesz ez így jó, át kell nézni a gépet asszem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 Tegnapi tankolás 42 l, 519 km-re. Az 8,09 l/100 km. Az sztem sok, még úgy is, hogy ebből kb 300 km városi üzem volt. Lehet, én is megnézem, mi lehet a baj. Ha van egyáltalán, és nem a lábamból kell lefaragni. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 Hali! Mi az ajánlott v optimális sebesség/fordulatszám amikor érdemes váltani sebességet fogyasztás és kopás szempontjából? Ki, hogy vált fel meg le? C16NZ 93' Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 Ki, hogy vált fel meg le? Kinyomom a kuplungot (jobb szélső pedál....nálam szolid nyikorgás kiséri a rugó miatt), felengedem a gázpedált (ami tévesen gázpedál hiszem a beáramló levegő mennyiségét szabályozod vele), elmozdítom a váltókart a megfelelő irányba, visszaengedem a kuplungot és finoman taposom közben a gázpedált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts