Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Ja és a témához hozzászólva: Amióta nálam az autó a legroszabb fogyasztást produkáltam 9,9l/100km. 100% bp dugókban araszolással. :cry:

nekem utolso tankolás óta BC 14.5-öt mutat....eddig mentem kb 74km-t és kb 3x tudtam 70km/h fölé menni...az átlagsebességet nulláztam tankolásnál most 15km/h-t mutat :P

bejött ez az esős/havas idő elárasztották az utat a retardált, gyökér kretének...haladni nemlehet :(

Link to comment
Megosztás:

Nálam ez olyan 11.8 és 100km megtett út - voltam 140 km-h fölött is egyszer, átlagseb. 24km/h

Na de majd ma az üllői úton ez jól megfog változni ...

nekem utolso tankolás óta BC 14.5-öt mutat....eddig mentem kb 74km-t és kb 3x tudtam 70km/h fölé menni...az átlagsebességet nulláztam tankolásnál most 15km/h-t mutat :P

bejött ez az esős/havas idő elárasztották az utat a retardált, gyökér kretének...haladni nemlehet :(

Link to comment
Megosztás:

én még csak a képeket néztem, de van közte pár akkora baromság hogy sirni lehetne

99.9 literes fogyasztás, ja egy WRCtől csúcsba talán, meg 700 as alapjáraton 30 liter??

egy viper se enne ennyit :(

na elolvastama szöveget is, és semmi ujdonságra nem bukkantam rá sajnos

aki azt nem tudja, hogy az elektormos energiát az auto benzinből állítja elő, az ne akarjon fogyit mérni, a klima az meg egy olyan dolog, hogy azt szerintem tudja mindneki hogy az megnöveli a fogyasztást.

hibrid autok mondjuk meglepő, hogy városban is többet esznek, joval mint papiron

Link to comment
Megosztás:

én még csak a képeket néztem, de van közte pár akkora baromság hogy sirni lehetne

99.9 literes fogyasztás, ja egy WRCtől csúcsba talán, meg 700 as alapjáraton 30 liter??

egy viper se enne ennyit :P

Mi az astra wrc-be 2 versenykilóméterenként 1L benzint számolunk a gyorsokra. Az 50L/100km :cry:

Etapon megelégszik 12-14L/100km-rel. :D

1.6 16v :(

Link to comment
Megosztás:

turbodieselek jobb szeretik a hideg levegőt, lehet ezért!!

Ez lenne az oka? Ma már zavart a dolog. Azt hittem a tankmutató cart be. Kivánsiságbol rátankoltam. Pont 300 km.-en állt a napiszámláló teletank óta, ebből 200 km város. Megint teletankoltam, kereken 15 liter fért bele. Ez 5 L / 100 km. :P A mutató jól működik. :(

Amugy az Omi nagyon hiányzik, de nem ezért. :cry:

Link to comment
Megosztás:

minden moci, de a turbos mégjobban, mert eleve több levegőt tölt be, és ha hideg a levegő mégtöbb oxigéndús levegő megy bele.

coolerek is azért vannak, hogy nyáron is hütse a levegőt, és igy erősebb a moci, és mivel erősebb, igy kevesebbet eszik ugyan ahhoz a kifejtett erőhöz, mint egy cooler nélküli moci

én legalábbis igy tudom, gondolom :(

Link to comment
Megosztás:

sztem hidegben éppen többet kéne ennie. mivel a nagyobb sűrűségű levegőt egységnyi térbe szívja, így nagyobb tömeg kerül be, viszont az üza adott keverék aránynál szeret jól égni, ez pedig tömegarány, amit a motorok szabályoznak, tehát 1 kiló benzinhez kell 16 kiló levegő, de ha 24 kiló levegő megy be akkor ahhoz 1.5 kiló benzin kell (a számok csak az arányokat tükrözik). Tehát hidegben több benzint kell beadni, hogy minél tökéletesebb legyen az égés.

Link to comment
Megosztás:

sztem hidegben éppen többet kéne ennie. mivel a nagyobb sűrűségű levegőt egységnyi térbe szívja, így nagyobb tömeg kerül be, viszont az üza adott keverék aránynál szeret jól égni, ez pedig tömegarány, amit a motorok szabályoznak, tehát 1 kiló benzinhez kell 16 kiló levegő, de ha 24 kiló levegő megy be akkor ahhoz 1.5 kiló benzin kell (a számok csak az arányokat tükrözik). Tehát hidegben több benzint kell beadni, hogy minél tökéletesebb legyen az égés.

14,7. De a fogyasztást a vezetési stílus is befolyásolja. Ha hidegben picit jobban megy, akkor nem kell annyira nyomni a gázt.

Nekem például hidegben kevesebbet eszik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.