Tiv. Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 az omi is diesel volt? ha jol tudom abba 2.4 es bmw moci van nem? ha haveromnak hihetek, pedig mostohafaterja is azt mondta, meg mindig ugy tankolunk 8bol az is kijöt nekik, mármint a td bmwje 2.0 16V automata volt az Omi. Amugy 2.5 TD a B Omi motorja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 ja és azt még most vettem észre ha megnyomom a féket akkor az alapjárat ilyan 100 megemelkedik ez gondolom a vákum miatt van de szerintem ez se frankó szerintem ,de ezt se menet közbe kell elképzelni hanem amikor megálok a lámpánál kiveszem üresbe, természetesen olyan 10-13másodperc után beál az alapjárat amit furcsálok hogy ilyen sokára áll be és ha megnyomom a féket akkor megemelkedik :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 nekem pont esni szokott :( egyébként most néztem az órát 110km és 10 lirte benya:S hát igen a rossz termosztát már mutatkozik is,meg az hogy 2km és leállítjuk az autot a telephelyen, és haza ugynacak két km, utána lehül aztán megint 4km a boltba szoval nagyon rövid távok :S de a köv héten lehet megoldódik aprobléma... ha sikerül a kollégát rávenni egy szerelésre :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 ja és azt még most vettem észre ha megnyomom a féket akkor az alapjárat ilyan 100 megemelkedik ez gondolom a vákum miatt van de szerintem ez se frankó szerintem ,de ezt se menet közbe kell elképzelni hanem amikor megálok a lámpánál kiveszem üresbe, természetesen olyan 10-13másodperc után beál az alapjárat amit furcsálok hogy ilyen sokára áll be és ha megnyomom a féket akkor megemelkedik :( Állj, ezt eddig nem mondtad. Lehet a fékrásegítő dob is lyukas... Meg kéne próbálni lekötni a fékszervót és ledugózni az oda menő vákuumcsövet. Nem lesz fékrásegítés, de egy próbakör alatt kiderül, hogy az-e a hibás. Ha úgy nem csinálja a fordulatszámingadozást, akkor az a bűnös. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Mai eredmény: 35,82L - 575km -> 6.22L/100km :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Hali! Fogyim szigorúan 3 km-es szakaszokon reggel és du, kihűlt motorral 10.1 L/100km lett. Kicsit elszomorodtam, országúton Szeged Nyíregyháza 5.5 volt, autópálya 140, 7.7 L. Ezek az első hónap eredményei. Nekem is problémás az alapjárat, felpörög, későn veszi vissza, az okozhat durva fogyasztást? AGR szelep be volt rohadva, kitakarítottam, az hogyan befolyásolja a fogyasztást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 de ha a fékrásegitő szervó jukas lenne akkor nem is lenne rásegités Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Ma elmentünk Fótra, induláskor erősen fél alatt állt a mutató. Mire odaértem a piros felett volt egy picivel, hát megtankoltam a kagylósnál 37l-t, 574 km-re, 6,44l/100 km. Ahhoz képest hogy több mint 400 km város volt benne, kb 200 km téligumival, nem olyan rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 de ha a fékrásegitő szervó jukas lenne akkor nem is lenne rásegités A fékrásegítő előtt van egy vákumszelep, az is lehet rossz. Abban az esetben van fékrásegítés, de szabálytalan a vákum a szívórészben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 tegnap 200km 12 literből durván számolva kb 6 liter, de hosszú távon viszonylag egyszerre tehát nem volt ideje lehülni ami meglepő viszont, hogy sok part volt benne, de mire hazaértem 200km em mutatott a km óra, és a tankszintjelzője ugyan ugy állt, mint indulásnál, hát igen ez a termo bibi jol meg tudja dobni a fogyit rövidtávokon:S a héten hátha sikerál valami megoldást találni rá:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomyboy22 Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 a vákumszelepete holnap megnézem hogy mi a helyzet vele ,de viszont azt a szén szüröt nem találtam se jobb se bal oldali lökháritó alatt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 a vákumszelepete holnap megnézem hogy mi a helyzet vele ,de viszont azt a szén szüröt nem találtam se jobb se bal oldali lökháritó alatt :( Ne elöl a lökhárító alatt keresd hanem a kerékjárati dobban a kerék mögött a műanyag védőburkolat mögött. jobb oldalt ha jól sejtem Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Ne elöl a lökhárító alatt keresd hanem a kerékjárati dobban a kerék mögött a műanyag védőburkolat mögött. jobb oldalt ha jól sejtem Úgyvan. Valahol arrafelé lesz a sárvédő mögött, a képen a bekarikázott rész mutatja. Le kell venni hozzá a kereket és kiszedni a kerékjáratból a műanyag dobbetétet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Nekem a békéscsabai úton oda vissza, szigorúan országúton, 90-100-as tempónál pont 6.0 liter volt a fogyi. Mondjuk ebben volt padló, és sok óvatos gyorsítás is, ez utóbbi J0hnny "Dezsője" miatt, mert nem nagyon akart menni. :P :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok! Hát egy érdekes jelenségre figyeltem fel a napokban, mióta az OM. -s benya van a gépbe nem ingadozik az alapjárat melegen és mind ha jobban is venné a fordulatot a masina. Lehet, hogy a kagylós kút egy kicsit zaccos tatabányán? :( Vagy túl sok a vizük? :P Pedig eddig rájuk esküdtem majd 2 évig, hát ez után asszem marad az osztrákiai minőség :cry: Ja hogy a témába is vágjon a dolog, a majd 3 év alatt az átlagfogyim 6,45, de ez nagyon vegyes üzemben, volt 7,2 és nyaralás alatt (külföld) 5,75 (X14NZ 78000 km) Üdv: BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Ha teheted, akkor kint tankolj. Jobban jársz. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 2007 októberi adataim: 3045 km; 246,22 l benzin; 69376 forint költség; (ebből szervíz 1774 forint); 8,08 lit/100 km fogyi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 5.6lit utánfutóval :( nem is mentem csak 90 környékén , Érdekes módon 90ig nagyon jól eszik de utánna még 1lit kell neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 2007 októberi adataim: 3045 km; 246,22 l benzin; 69376 forint költség; (ebből szervíz 1774 forint); 8,08 lit/100 km fogyi! 3045 km. és ezalatt kb 304500 g ( 100 g / km-rel számolva ) = 304,5 kg CO2 De ha többet bocsát ki az autó 100g-nál kmenként, akkor még több. És ez csak 1 autó... Én kb 2000-et megyek havonta, az is kb 2-300 kg CO2. Tényleg nem vicc ez a CO2-kibocsátási csökkentés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Tényleg nem vicc ez a CO2-kibocsátási csökkentés... Nem az a legnagyobb baj. Hanem a többi emissziós gáz ( pl kén-oxidok, nitrogén-oxidok ), aminek ugyan nagy részét megfogja a katalizátor, de a többi a környezetet szennyezi, nagy mértékben. A CO2-t feldolgozza a környezet, ha nincs túlterhelve (tehát nem ipari méretek vannak mindenhol). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 3045 km. és ezalatt kb 304500 g ( 100 g / km-rel számolva ) = 304,5 kg CO2 De ha többet bocsát ki az autó 100g-nál kmenként, akkor még több. És ez csak 1 autó... Én kb 2000-et megyek havonta, az is kb 2-300 kg CO2. Tényleg nem vicc ez a CO2-kibocsátási csökkentés... 8 literhez kb. 200g co2 tartozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 Urak, kérdés a következő, ma lekaptuk az öcsém SE motoros autójának a szén szűrőjét. Fura valami cserélve nem volt az biztos mert benne van az évjárat. Egyáltalán kell ezt cserélni, rázogattam aztán potyogni kezdett belőle a szén (télen előnyös lehet vele fűteni) de ez most baj. A csöve 1 vákum dobhoz csatlakozik ezen nem tud keresztül menni a szén, a miénk tiszta volt . Ellenben találtunk 1 vákum csövet ami levolt csúszva, érdekes módon a fojtószelep ház alján lévő cső ami a szenes szűrőtől jött a vákum dobon keresztül. Ki takarítottuk az alapjárati motort, gyorsabban áll visza alapra most már, remélem a fogyasztás csökken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 5.6lit utánfutóval :( nem is mentem csak 90 környékén , Érdekes módon 90ig nagyon jól eszik de utánna még 1lit kell neki. Szerintem ebben semmi meglepő nincs, a fogyasztási táblázat szerint a legtöbb Opel Astra F típusnál 90 km/h-s sebesség felett megnő a fogyasztás, és 120 km/h-s sebességnél már akár 1,5 liter is lehet a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve November9, 2007 Megoszt Elküldve November9, 2007 8 literhez kb. 200g co2 tartozik. Az Opel Astra kézikönyve nálam (X14NZ Caravan) 188 g/km-es adatot ad meg, a www.spritmonitor.de 166 g/km-rel számol. 16.334 km-rel számolva ez 2.718 kg-ot jelent. Megnéztem a németországi adatokat: 2002-ben a teljes szén-dioxid kibocsátás 20,1%-át a közlekedés adta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November10, 2007 Megoszt Elküldve November10, 2007 120nál elég rendesen észrevehető, a fogyasztás megnövekedése, de én 120körül járok vele oda is akarok érni, nincs időm mindig sétakocsikázni, de 120nál még nem vészes legalábbis nekem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts