Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

az omi is diesel volt?

ha jol tudom abba 2.4 es bmw moci van nem?

ha haveromnak hihetek, pedig mostohafaterja is azt mondta, meg mindig ugy tankolunk 8bol az is kijöt nekik, mármint a td bmwje

2.0 16V automata volt az Omi. Amugy 2.5 TD a B Omi motorja.

Link to comment
Megosztás:

ja és azt még most vettem észre ha megnyomom a féket akkor az alapjárat ilyan 100 megemelkedik ez gondolom a vákum miatt van de szerintem ez se frankó szerintem ,de ezt se menet közbe kell elképzelni hanem amikor megálok a lámpánál kiveszem üresbe, természetesen olyan 10-13másodperc után beál az alapjárat amit furcsálok hogy ilyen sokára áll be és ha megnyomom a féket akkor megemelkedik :(

Link to comment
Megosztás:

nekem pont esni szokott :(

egyébként most néztem az órát 110km és 10 lirte benya:S

hát igen a rossz termosztát már mutatkozik is,meg az hogy 2km és leállítjuk az autot a telephelyen, és haza ugynacak két km, utána lehül aztán megint 4km a boltba szoval nagyon rövid távok :S

de a köv héten lehet megoldódik aprobléma... ha sikerül a kollégát rávenni egy szerelésre :P

Link to comment
Megosztás:

ja és azt még most vettem észre ha megnyomom a féket akkor az alapjárat ilyan 100 megemelkedik ez gondolom a vákum miatt van de szerintem ez se frankó szerintem ,de ezt se menet közbe kell elképzelni hanem amikor megálok a lámpánál kiveszem üresbe, természetesen olyan 10-13másodperc után beál az alapjárat amit furcsálok hogy ilyen sokára áll be és ha megnyomom a féket akkor megemelkedik :(

Állj, ezt eddig nem mondtad. Lehet a fékrásegítő dob is lyukas... Meg kéne próbálni lekötni a fékszervót és ledugózni az oda menő vákuumcsövet. Nem lesz fékrásegítés, de egy próbakör alatt kiderül, hogy az-e a hibás. Ha úgy nem csinálja a fordulatszámingadozást, akkor az a bűnös.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Fogyim szigorúan 3 km-es szakaszokon reggel és du, kihűlt motorral 10.1 L/100km lett. Kicsit elszomorodtam, országúton Szeged Nyíregyháza 5.5 volt, autópálya 140, 7.7 L.

Ezek az első hónap eredményei.

Nekem is problémás az alapjárat, felpörög, későn veszi vissza, az okozhat durva fogyasztást?

AGR szelep be volt rohadva, kitakarítottam, az hogyan befolyásolja a fogyasztást?

Link to comment
Megosztás:

Ma elmentünk Fótra, induláskor erősen fél alatt állt a mutató. Mire odaértem a piros felett volt egy picivel, hát megtankoltam a kagylósnál 37l-t, 574 km-re, 6,44l/100 km. Ahhoz képest hogy több mint 400 km város volt benne, kb 200 km téligumival, nem olyan rossz.

Link to comment
Megosztás:

tegnap 200km 12 literből durván számolva kb 6 liter, de hosszú távon viszonylag egyszerre tehát nem volt ideje lehülni

ami meglepő viszont, hogy sok part volt benne, de mire hazaértem 200km em mutatott a km óra, és a tankszintjelzője ugyan ugy állt, mint indulásnál, hát igen ez a termo bibi jol meg tudja dobni a fogyit rövidtávokon:S

a héten hátha sikerál valami megoldást találni rá:(

Link to comment
Megosztás:

Ne elöl a lökhárító alatt keresd hanem a kerékjárati dobban a kerék mögött a műanyag védőburkolat mögött. jobb oldalt ha jól sejtem

Úgyvan. Valahol arrafelé lesz a sárvédő mögött, a képen a bekarikázott rész mutatja. Le kell venni hozzá a kereket és kiszedni a kerékjáratból a műanyag dobbetétet.

astra_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hát egy érdekes jelenségre figyeltem fel a napokban, mióta az OM. -s benya van a gépbe nem ingadozik az alapjárat melegen és mind ha jobban is venné a fordulatot a masina. Lehet, hogy a kagylós kút egy kicsit zaccos tatabányán? :( Vagy túl sok a vizük? :P Pedig eddig rájuk esküdtem majd 2 évig, hát ez után asszem marad az osztrákiai minőség :cry:

Ja hogy a témába is vágjon a dolog, a majd 3 év alatt az átlagfogyim 6,45, de ez nagyon vegyes üzemben, volt 7,2 és nyaralás alatt (külföld) 5,75 (X14NZ 78000 km)

Üdv: BB

Link to comment
Megosztás:

2007 októberi adataim:

3045 km;

246,22 l benzin;

69376 forint költség; (ebből szervíz 1774 forint);

8,08 lit/100 km fogyi!

3045 km.

és ezalatt kb 304500 g ( 100 g / km-rel számolva ) = 304,5 kg CO2

De ha többet bocsát ki az autó 100g-nál kmenként, akkor még több. És ez csak 1 autó...

Én kb 2000-et megyek havonta, az is kb 2-300 kg CO2.

Tényleg nem vicc ez a CO2-kibocsátási csökkentés...

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nem vicc ez a CO2-kibocsátási csökkentés...

Nem az a legnagyobb baj. Hanem a többi emissziós gáz ( pl kén-oxidok, nitrogén-oxidok ), aminek

ugyan nagy részét megfogja a katalizátor, de a többi a környezetet szennyezi, nagy mértékben. A CO2-t feldolgozza a

környezet, ha nincs túlterhelve (tehát nem ipari méretek vannak mindenhol).

Link to comment
Megosztás:

Urak, kérdés a következő, ma lekaptuk az öcsém SE motoros autójának a szén szűrőjét. Fura valami cserélve nem volt az biztos mert benne van az évjárat. Egyáltalán kell ezt cserélni, rázogattam aztán potyogni kezdett belőle a szén (télen előnyös lehet vele fűteni) de ez most baj. A csöve 1 vákum dobhoz csatlakozik ezen nem tud keresztül menni a szén, a miénk tiszta volt . Ellenben találtunk 1 vákum csövet ami levolt csúszva, érdekes módon a fojtószelep ház alján lévő cső ami a szenes szűrőtől jött a vákum dobon keresztül. Ki takarítottuk az alapjárati motort, gyorsabban áll visza alapra most már, remélem a fogyasztás csökken.

Link to comment
Megosztás:

5.6lit utánfutóval :( nem is mentem csak 90 környékén , Érdekes módon 90ig nagyon jól eszik de utánna még 1lit kell neki.

Szerintem ebben semmi meglepő nincs, a fogyasztási táblázat szerint a legtöbb Opel Astra F típusnál 90 km/h-s sebesség felett megnő a fogyasztás, és 120 km/h-s sebességnél már akár 1,5 liter is lehet a különbség.

Link to comment
Megosztás:

8 literhez kb. 200g co2 tartozik.

Az Opel Astra kézikönyve nálam (X14NZ Caravan) 188 g/km-es adatot ad meg, a www.spritmonitor.de 166 g/km-rel számol. 16.334 km-rel számolva ez 2.718 kg-ot jelent. Megnéztem a németországi adatokat: 2002-ben a teljes szén-dioxid kibocsátás 20,1%-át a közlekedés adta.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.