Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Elöször is üdv mindenkinek.Nem tudom hogy jóhejen vagyok-e de van egy problémám van egy 1.4 se motoros caravanom város ba 10 ország uton 7.5 max seb 140km/hAz elejét sokkalom a végét keveslem valami ötlet hogy mi a hiba lambdajó gyújtás kompresszió ok-é.És mégis erőtlen lomha,hullámokban húz.Ha valaki voltmárigy segithetne a hiba be azonosításban.Előre is kösz.

Link to comment
Megosztás:

hát őő nekem c14nz m van, de ez nem kombi és itt is kb ez a történet

rövid távokon ugyan nem 10 et deszerintem 8at megszei még két fővel is, hosszutávon 6 körül eszik

huzni meg kb ugy huz ahogy irtad hosszan lassan

ez az egy amit nem szeretek benne a motorja

:S

Link to comment
Megosztás:

Telitankból elmentem 404 km -ert.

49 litert tudtam bele tölteni most este de a BC már 0 REICHWEICHTE-t írt ...

90%-ban város volt , volt benne rövid táv meg dugó is de ez akkor is sok...

Ráadásul most költeni sem tudok rá így is csak interjúról interjúra járok vele ... na jó ma focizni voltam de ezt nem bírtam megállni.

Link to comment
Megosztás:

Lécci a c14nz-s motorkodú emberek ne írkálják be a fogyit, mert idegesítően alacsony! :( :P :cry:

Az X14NZ-sek írhatják?

FPepe fogyasztási adatait én is hónapok óta irigylem, de úgy rémlik, mintha ő viszonylag keveset menne városban, emlékeim szerint többnyire országúton közlekedik.

Link to comment
Megosztás:

nekem is X es van és közel ugyan azt kajolja mint pepéé

de én ugy tudom, hogy a 1.6os 8vsek kicsivel kevesebbet esznek még ettől is

bár ha kollégámat idézem 1.4es 8v astra 8l alatt ki se jön

igaz neki a suzukija is megeszi a 7et számításai szerint

szerntem meg csak a lábával van gond:D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok van egy utálatos !!!!! astra f c14nz motorkóddal és dolgozó lány sokat fogyaszt mert városban 9-11l között lambdaszonda már volt cserélve !!! álatlában 60-70 el megyek egyedül nem megpakolva meg ilyesmi és még is ilyen sok a fogyi tanácsot kérek hogy mit csináljak vele az az egy biztos hogy többet nem veszek opelt !!!!vagy csak dieselt !!!!!!!

mert ez nem állapot, az alap járat is állandóan ingadozik amikor kinyomom a kuplungot pl egy zebra megálásnál akkor is az alapjárat egy 10-13másodperc után ál be volt már léptető motor meg a dolgozó lány anya is cserélve de nem segitett rajta hibakódót nem ir ki !!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, de ha az alap problémák nem javultak meg a szerelések után, akkor vagy hibás volt a diagnózis, tévedett a szerelő, vagy tévedett a szerelő, és hibás volt a diagnózis. ( :P )

Esetleg hátha tudunk ajánlani a közeledben megbízható szerelőt, csak tudnánk, merre van az a közel. :(

Link to comment
Megosztás:

sziasztok van egy utálatos !!!!! astra f c14nz motorkóddal és dolgozó lány sokat fogyaszt mert városban 9-11l között lambdaszonda már volt cserélve !!! álatlában 60-70 el megyek egyedül nem megpakolva meg ilyesmi és még is ilyen sok a fogyi tanácsot kérek hogy mit csináljak vele az az egy biztos hogy többet nem veszek opelt !!!!vagy csak dieselt !!!!!!!

mert ez nem állapot, az alap járat is állandóan ingadozik amikor kinyomom a kuplungot pl egy zebra megálásnál akkor is az alapjárat egy 10-13másodperc után ál be volt már léptető motor meg a dolgozó lány anya is cserélve de nem segitett rajta hibakódót nem ir ki !!!!!!!

Ha jól emlékszem volt már néhány cartársnak hasonló problémája. A motor topicban ki is lett tárgyalva, asszem vákumcsövek tömítetlensége volt a hiba oka.

Link to comment
Megosztás:

...az az egy biztos hogy többet nem veszek opelt !!!!vagy csak dieselt !!!!!!!

mert ez nem állapot, az alap járat is állandóan ingadozik amikor kinyomom a kuplungot pl egy zebra megálásnál akkor is az alapjárat egy 10-13másodperc után ál be volt már léptető motor meg a dolgozó lány anya is cserélve de nem segitett rajta hibakódót nem ir ki !!!!!!!

Azért ennyire nem rosszak ám általában... :(

Először is nézd át a vákuumcsöveket, repedés, anyagritkulás szempontjából. Folytószelepházat pucold ki, tömítéseket ellenőrizd, az aktívszénszűrőről (jobb első sárvédő alatt) jövő vákuumcsőbe nézz bele, nincsenek-e benne szénmaradványok, szénszálak, mert akkor az aktívszénszűrő cserés. Volt már cserélve a motorhőmérséklet-jeladó? A kétvezetékes, ami a generátor mögött található a blokkba csavarva (a kisebb egyvezetékes a műszeregységé).

Link to comment
Megosztás:

Ne is mond. Ez az egy amiért cserélnem kellett. A 12 nagyon sok volt, és két év alatt nem tudtuk lejjebb vinni.

az omi is diesel volt?

ha jol tudom abba 2.4 es bmw moci van nem?

ha haveromnak hihetek, pedig mostohafaterja is azt mondta, meg mindig ugy tankolunk 8bol az is kijöt nekik, mármint a td bmwje

Link to comment
Megosztás:

hát ez az én meg ha veretném akkor lehet hogy látványosan a mutató menne lefelé .ezt a szén szűrőt még meg nézem hogy mi a helyzet vele ,amugy ennek mi a szerepe ???????

Annak az a szerepe, hogy a tankszellőztető csövön bejövő benzingőzöket lecsapatja, és továbbítja a motornak, vagy valami ilyesmi. Ha valami ütés érte az aktívszénszűrőt, vagy csak elöregedett, akkor hajlamos a szén kijönni belőle a vákuumcsövön át egyenesen a mociba. Ilyen hiba egy C14NZ-n okozott már 20L körüli fogyit is itt valakinek. A vákuumcsöveket nagyon alaposan nézd át, repedés, öregedés miatt, mert néha nehéz megtalálni, főleg a csatlakozásoknál szokott megrepedni, a fékrásegítőre menő kemény cső is!

Ja, és hol szoktál tankolni? Ha sikerül valami nagyon rossz minőségű benzint tankolnod, az is okozhat nagy fogyasztást.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.