Gepard Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 ...A 95-ös oktánszámú benzinnél az OMV Carrera 95 és a Shell V-Power 95 adalékolása között viszont valóban különbség van, még ha a marketinganyagok hasonló előnyöket is sorolnak fel. Árban mi a különbség?
opel16v Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Tudtommal a shell és az omv is osztrákiából és a szlovákoktól hozza a felső kategóriás benzinjeit (tehát minden v-power, meg carrera), csak a normál 95-öt veszi a moltól.
opelastras Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Tudtommal a shell és az omv is osztrákiából és a szlovákoktól hozza a felső kategóriás benzinjeit (tehát minden v-power, meg carrera), csak a normál 95-öt veszi a moltól. Ezt nem tudom, és egyébként is annyi mindent hallottam már, hogy innét hozzák, onnét hozzák, hogy nem mernék állást foglalni ebben a kérdésben. Két dolog azonban biztos: 1. ahogy Gábor is írja, a 95-ös oktánszámút a MOL-tól veszi mindenki, 2. a Shell reklámanyagában egyedül a V-Power Racingre írják azt, hogy Németországból importált, a 95-ös oktánszámú V-Powernél és az OMV üzemanyagoknál nem találtam erre vonatkozó utalást. Lásd erről: http://www.shell.com/home/content2/hu-hu/s..._0429_1146.html A 95-ös oktánszámú V-Power a Shell árképzése szerint pontosan 20 forinttal szokott drágább lenni a 95-ös Euro Supernél. Ezzel szemben az OMV Carrera 95 csak 6 forintottal drágább a legtöbb kútnál a normál 95-ös árához képest.
1.6 16v Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Hali. Megtudnátok mondani hogy miután elkezd világitani a (huzzá tankolni) lámpa még menyi üzemanyag van benne? Kb 20lityi volt benne, és most villant ki 210 megtett km után. Vagyis elöbb pár km-el
FPepe Elküldve Augusztus21, 2007 Elküldve Augusztus21, 2007 Hali. Megtudnátok mondani hogy miután elkezd világitani a (huzzá tankolni) lámpa még menyi üzemanyag van benne? Kb 20lityi volt benne, és most villant ki 210 megtett km után. Vagyis elöbb pár km-el Hivatalosan kb. 100km megtételére elég még az üzemanyag, ha világítani kezd a lámpa. Persze ez függ a tankszintjeladó állapotától, a tank esetleges deformitásától, az autó valós fogyasztásától...
afonya Elküldve Augusztus26, 2007 Elküldve Augusztus26, 2007 Újabb mérési eredmény: 731 Km 41L gázolaj = 5,6 L/100Km. Nekemteccik. :unsure:
J0hnny Elküldve Augusztus26, 2007 Elküldve Augusztus26, 2007 Újabb mérési eredmény: 731 Km 41L gázolaj = 5,6 L/100Km. Nekemteccik. :lol: 480-at mutat az óra és még fél felett van!Az jó? :wacko: :unsure: :lol:
afonya Elküldve Augusztus26, 2007 Elküldve Augusztus26, 2007 480-at mutat az óra és még fél felett van!Az jó? :lol: :unsure: :) Nemtom. Én a piros mező felett tankolok töbnyire. Papírforma szerint még mehettem volna Kb. 200 Km-t, de nem vagyok oda az autósportért. (kocsitolásra gondolok) :lol: :wacko: :o
FPepe Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Újabb mérési eredmény: 731 Km 41L gázolaj = 5,6 L/100Km. Nekemteccik. :wacko: Kicsit soknak tűnik... :unsure: :lol: :lol:
afonya Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Kicsit soknak tűnik... :unsure: :lol: :lol: Háát, én is sokaltam,de vigasztal a tudat, hogy ezt városban produkálta. :wacko:
FPepe Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Háát, én is sokaltam,de vigasztal a tudat, hogy ezt városban produkálta. :unsure: Azmás. :wacko:
Tápiószecső Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Csakhogy ne a motor-ba offoljunk. Hétvégén mentem egy hosszabbat. (5xx) Telitankkal indítottam, és elhatároztam hogy figyelek a fogyira. Nem tartott sokáig az elhatározás, de érdekes dolgokra jöttem rá. Zavar ha előttem vannak meg, ha a tükörben jönnek. :unsure: Úgyhogy szerintem leteszek a 6-os fogyiról egy ideig. Mondjuk még így is talán 650 felett lesz a telitankkal.
hening Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Csakhogy ne a motor-ba offoljunk. Hétvégén mentem egy hosszabbat. (5xx) Telitankkal indítottam, és elhatároztam hogy figyelek a fogyira. Nem tartott sokáig az elhatározás, de érdekes dolgokra jöttem rá. Zavar ha előttem vannak meg, ha a tükörben jönnek. :unsure: Úgyhogy szerintem leteszek a 6-os fogyiról egy ideig. Mondjuk még így is talán 650 felett lesz a telitankkal. Asszem ezzel én is így vagyok, mármint a zavarással. Amúgy 6 l. alá még nekem se sikerült menni. :wacko:
1.6 16v Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Hali. 7.7 volt most a fogyim. 6.1 volt a min fogyasztásom.
opelastras Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Amúgy 6 l. alá még nekem se sikerült menni. :unsure: Ha autópályán tartósan 90-nel megyek, akkor a 60 lóerős X14NZ-vel 5,7 literes átlagfogyasztást mérek. Ezt a fogyasztást már többször produkálta az autó, de ez alá még nem sikerült mennem, igaz, nem is kísérleteztem, mert sosem érek rá.
hening Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Ha autópályán tartósan 90-nel megyek, akkor a 60 lóerős X14NZ-vel 5,7 literes átlagfogyasztást mérek. Ezt a fogyasztást már többször produkálta az autó, de ez alá még nem sikerült mennem, igaz, nem is kísérleteztem, mert sosem érek rá. Autópályán 90-nel? Nem toltak még le az útról? Nekem ott a min. a 120.
FPepe Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Ha autópályán tartósan 90-nel megyek, akkor a 60 lóerős X14NZ-vel 5,7 literes átlagfogyasztást mérek. Ezt a fogyasztást már többször produkálta az autó, de ez alá még nem sikerült mennem, igaz, nem is kísérleteztem, mert sosem érek rá. Én is kb. így közlekedem, nekem is 5.75 volt a legkisebb fogyim, általában 6 liter körül van, télen kb. fél literrel több.
1.6 16v Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Hali. 7.7 volt most a fogyim. 6.1 volt a min fogyasztásom. Ez a 7.7 város és rövid távokbol tevödött össze, és oda is figyeltem jobb lábra.
opelastras Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Autópályán 90-nel? Nem toltak még le az útról? Nekem ott a min. a 120. Dehogynem, de a 90 km/h-s sebesség volt az autóvásárlás utáni tesztsebesség. Tudni akartam, hogy a kézikönyvben szereplő adatok milyen viszonyban vannak a valósággal. Háromszor-négyszer mentem több száz km-t az autópályán, szigorúan tartva a sebességet, mintha tempomatom lenne. Így jött ki mindegyik esetben az 5,7 literes átlagfogyasztás. Ennél jobbat még nem sikerült produkálnom, de szerintem nem lehet okom a panaszra.
hening Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Dehogynem, de a 90 km/h-s sebesség volt az autóvásárlás utáni tesztsebesség. Tudni akartam, hogy a kézikönyvben szereplő adatok milyen viszonyban vannak a valósággal. Háromszor-négyszer mentem több száz km-t az autópályán, szigorúan tartva a sebességet, mintha tempomatom lenne. Így jött ki mindegyik esetben az 5,7 literes átlagfogyasztás. Ennél jobbat még nem sikerült produkálnom, de szerintem nem lehet okom a panaszra. Az más. Lehet, hogy az enyém is hozná a te értékeidet? :unsure:
gergolabs Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Mióta van Boardcomp. a kocsiban, azóta rájöttem, hogy nem arányos a fogyasztás feltétlenül a sebességgel.Pl. 5.ben 70 nél ugyanannyi a pill. fogyasztás., mint 110nél.
istván Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Ezt azért nem írnám igy alá :unsure: . Szerintem ez csak pillanatnyi feeling.
gergolabs Elküldve Szeptember5, 2007 Elküldve Szeptember5, 2007 Szerintem ez csak pillanatnyi feeling. feeling??A boardcomp mutatja!A pillanatnyi, meg úgy értendő, hogy tartva az adott sebességet.
Tápiószecső Elküldve Szeptember5, 2007 Elküldve Szeptember5, 2007 feeling??A boardcomp mutatja!A pillanatnyi, meg úgy értendő, hogy tartva az adott sebességet. De attól még te is tudod hogy 70 és 110 közt nemkicsit nő a gördülési- meg a légellenállás. Ezt valamiből fedezni kell. A BC-s mérésekre én azért nem vennék mérget, elég apró gázpedálállás-változások tudják befolyásolni. (ezer más dolgon kívül) Persze az sem kizárt hogy jól mutat, akkor viszont máshol kell keresgélni. Nem ismerem a váltód áttételezését, de lehet hogy 70-nél olyan keveset forog 5-ben, hogy akár 4-ben is jobbat fogyasztana, vagy hogy áttételek szemponjából a 70 elég szerencsétlen és a te autóddal tényleg nem érdemes annyival menni.
opel16v Elküldve Szeptember5, 2007 Elküldve Szeptember5, 2007 Reális ez az ötödikben nagyobb sebességen ugyanannyit fogyaszt dolog, ugyanis a motorvezérlő karakterisztikája alacsony fordulat - nagy terhelés (5. fokozatban ugyanis már elég nagy a terhelés) miatt tartja folyamatosan alacsonyabb értéken az AFR-t. Ahogy nő a fordulat, az AFR kiegyenlítődik, és igaz nagy marad a terhelés ekkor is, de így a fogyasztás nem nő. Ezt én is észlelem az omegán. 70-80 körül ugyanúgy fogyaszt, mint 90-100 körül. :unsure:
Recommended Posts